Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, chciałbym stać się szczęsliwym posiadaczem E39 520 lub 525tds (chyba najtańsze z gamy silników e39). Pytanie do ludzi którzy mają rozeznanie w rynku, czy podchodzić do szukania takiego BMW mając 15 000zł, czy po prostu nie ma sensu bo za taką kase kupie szrot. Wiadomo że roczniki 96' lub 97' ale chodzi mi czy jest sens podejmowac taką "walke". PZDR i Sorry jezeli nie trafiłem w dział, wydaje mi się odpowiedni.
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam serdecznie, chciałbym stać się szczęsliwym posiadaczem E39 520 lub 525tds (chyba najtańsze z gamy silników e39). Pytanie do ludzi którzy mają rozeznanie w rynku, czy podchodzić do szukania takiego BMW mając 15 000zł, czy po prostu nie ma sensu bo za taką kase kupie szrot. Wiadomo że roczniki 96' lub 97' ale chodzi mi czy jest sens podejmowac taką "walke". PZDR i Sorry jezeli nie trafiłem w dział, wydaje mi się odpowiedni.

 

TDS za te pieniazki odpusc. Za troszke poniżej 15 możesz kupić ZDROWEGO TDS ale E34. W budzie e39 owszem kupisz... ale jest bardzo duze prawdopodobienstwo ze dolozysz na wstepie kilka klockow na pompe wtryskowa, rozrzadzik ewentualnie jakies "zamaskowane" problemy z chlodzeniem.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Z pakietem 15k zycze powodzenia, a i to moze nie wystarczyc.

Chyba, ze masz 5k pakiet startowy to wtedy tak.

Za takie pieniadze polecalbym raczej full opcje ladnego e34 z duzym zapasem startowym, albo e32 :)

W okolicach 13 czasem sa okazje, ale jest wiele do zrobienia, i zazwyczaj lekko pukniete. Widzialem cos takiego: rok stal, walniety przod lekko, polamane plastiki, relfektor paruje. Wgniecone drzwi i prog. Nie pracuje na wszystkie cylindry (czujnik polozenia walu) do wymiany lozyska tylnich kol.

Pakiet startowy kilka tysiecy i jest ok, tylko pytanie czy chcesz kupic auto po to zeby je robic, czy zeby odrazu jezdzic sprawnym, jesli to drugie to e39 odpada za 15k.

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za te pieniądze odpuść sobie E39, bo wpakujesz się w szrota. Nawet 520i jest nieosiągalne w tej kwocie. Kup sobie najwyżej narazie jakieś inne autko, Golfa czy coś i zbieraj kasę. Pamiętaj, że jak wydasz na auto np. 15 tys zł to jeszcze 1-2 tys zł musisz mieć w rezerwie na doprowadzenie go do stanu używalności żeby miec spokój psychiczny (oleje, filtry, jakieś pierdoły w zawieszeniu itd).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam serdecznie, chciałbym stać się szczęsliwym posiadaczem E39 520 lub 525tds (chyba najtańsze z gamy silników e39). Pytanie do ludzi którzy mają rozeznanie w rynku, czy podchodzić do szukania takiego BMW mając 15 000zł, czy po prostu nie ma sensu bo za taką kase kupie szrot. Wiadomo że roczniki 96' lub 97' ale chodzi mi czy jest sens podejmowac taką "walke". PZDR i Sorry jezeli nie trafiłem w dział, wydaje mi się odpowiedni.

 

Ja uważam , że jest sens, przerabiałem to 2 lata temu, też kupiłem za cene jedną z niższych jak za ten rocznik ( i kupiłem pierwsze auto , które ogladałem!) i nie miałem żadnych niespodzianek! jestem na forum juz 2 lata i wiem jedno, wielu właścicieli BMW przesadza co do stanu aut , które by kupili, musisz po prostu dowiedzieć sie co boli konkretny egzemplarz i czy musisz to zrobic od razu czy za chwile i ile będzie Cie to kosztować. Oczywiście lepiej by było mieć wiecej kasy, lepiej by było kupic większy silnik (bo zaraz sie dowiesz ze 520i nie jedzie...).

Poogladaj, pojeździj i zobaczycz jak jest, nie poddawaj sie od razu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie no.. oczywiście. Pchaj chłopaka na minę. Wystarczy spojrzeć na ceny z Niemiec. Nie ma fizycznej możliwości ściagnąć z opłatami itd 520i nawet z 1996 roku poniżej 18 tys zł, a przecież dojdą mu różne dodatkowe wydatki. W Polsce za 15 tys kupi szrota a nie auto, bo jak ktoś ma ładną, zadbaną technicznie to nie odda za takie grosze. Oczywiście, że może kupić byle złoma za 15 tys i potem włożyć 5 tys żeby w ogóle jeździć, ale to chyba nie jest dobra metoda, a bardziej taki zakup na raty + problemy do końca użytkowania bo w takich autach ciągle coś wychodzi i systematycznie pchasz kasę.

 

Od zawsze powtarzam, że największym błędem Polaków jest to, że próbują kupować auta na które ich nie stać i dzięki temu różni oszuści mają od lat żniwa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no.. oczywiście. Pchaj chłopaka na minę. Wystarczy spojrzeć na ceny z Niemiec. Nie ma fizycznej możliwości ściagnąć z opłatami itd 520i nawet z 1996 roku poniżej 18 tys zł, a przecież dojdą mu różne dodatkowe wydatki. W Polsce za 15 tys kupi szrota a nie auto, bo jak ktoś ma ładną, zadbaną technicznie to nie odda za takie grosze. Oczywiście, że może kupić byle złoma za 15 tys i potem włożyć 5 tys żeby w ogóle jeździć, ale to chyba nie jest dobra metoda, a bardziej taki zakup na raty + problemy do końca użytkowania bo w takich autach ciągle coś wychodzi i systematycznie pchasz kasę.

 

Od zawsze powtarzam, że największym błędem Polaków jest to, że próbują kupować auta na które ich nie stać i dzięki temu różni oszuści mają od lat żniwa.

 

każdy ma swój rozum, więc mi nie insynuuj , że pcham chłopaka na mine, mamy w rodzinie 6 szt BMW, więc mam pojęcie za ile co mozna kupić i mam prawo wyrazic swoje zdanie tak jak Ty i inni

Opublikowano

Słuchajcie moze niemozliwe to to nei jest ale prawdopodobienstwo kupienia "zajedzonego" za te pieniadze wzrasta.

Podobnie w druga strone duza gotówka - wysoka cena za auto nei gwarnatuje kupienia idealnego auta.

 

Pamietajcie tez, ze dla jednego ZADBANE AUTO w BDB stanie to autko, ktore odpali mu rano za 3x, bedzie przygasalo co 10km, czasami zgasnie na swiatlach.... ale przeciez jedzie? drzwi sie zamykaja, wszystkie szyby sa. (srodek starty od przebiegu i niedbalstwa).... etc

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Słuchajcie moze niemozliwe to to nei jest ale prawdopodobienstwo kupienia "zajedzonego" za te pieniadze wzrasta.

Podobnie w druga strone duza gotówka - wysoka cena za auto nei gwarnatuje kupienia idealnego auta.

 

Pamietajcie tez, ze dla jednego ZADBANE AUTO w BDB stanie to autko, ktore odpali mu rano za 3x, bedzie przygasalo co 10km, czasami zgasnie na swiatlach.... ale przeciez jedzie? drzwi sie zamykaja, wszystkie szyby sa. (srodek starty od przebiegu i niedbalstwa).... etc

 

Witam,

z tym startym środkiem od niedbalstwa chyba lekko przesadzileś.

Widziałem wiele aut z idealnym srodkiem (wręcz fabrycznym) w których część mechaniczna była szrotem totalnym.

Także niedbały środek nie świadczy o niczym (choc może).

 

A co do kupna E39 tds za 15 tys. Mam TDS i za 15 tys. nigdy w życiu bym nie kupił TDS. Chyba, że osobiście od jakiegoś dziadka z Monachium, co jeździł nim od początku... :lol: :lol: :lol:

 

pozdrawiam

pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

a ja sie nie zgadzam z opiniami użytkowników

 

uważam że powinieneś szukac e39 2.0 (tds odpada) w tych pieniądzach, nawet mógłbyś kupic e38 z sekwencją za te pieniądze

 

wszycy piszecie ze za 15 tys to złomy

 

ja wiem na swoim przykladzie mialem e38 z sekwencją '94, sprzedawałem rok zacząłem od 22 tys potem 20, 18, 17 prawie nikt nie dzwonił, w końcu poszła za 15 tys, bezwypadkowa, oryginalny lakier stan bdb,

 

poprostu w polsce jest tendencja do kupowania najtańszych aut w związku z czym właściciel auta które jest w bdb stanie i warte conajmniej 5 tys wiecej niż reszta jeżeli chce je sprzedac musi zejsc do ceny modeli w duzo gorszym stanie bo do mnie jak mialem wystawioną za 22-18 tys nawet nikt nie zadzwonił

 

musisz poprostu troche ich pooglądac, aha i co jeszcze ważne jeżeli auto jest długo wystawione nie znaczy ze jest trupem i nikt go nie chce, wiem to z doświadczenia

 

pozdrawiam i zycze powodzenia w zakupie

Edytowane przez sebor
........srebrne beem wjeżdża na teren........
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słuchajcie moze niemozliwe to to nei jest ale prawdopodobienstwo kupienia "zajedzonego" za te pieniadze wzrasta.

Podobnie w druga strone duza gotówka - wysoka cena za auto nei gwarnatuje kupienia idealnego auta.

 

Pamietajcie tez, ze dla jednego ZADBANE AUTO w BDB stanie to autko, ktore odpali mu rano za 3x, bedzie przygasalo co 10km, czasami zgasnie na swiatlach.... ale przeciez jedzie? drzwi sie zamykaja, wszystkie szyby sa. (srodek starty od przebiegu i niedbalstwa).... etc

 

Witam,

z tym startym środkiem od niedbalstwa chyba lekko przesadzileś.

Widziałem wiele aut z idealnym srodkiem (wręcz fabrycznym) w których część mechaniczna była szrotem totalnym.

Także niedbały środek nie świadczy o niczym (choc może).

 

A co do kupna E39 tds za 15 tys. Mam TDS i za 15 tys. nigdy w życiu bym nie kupił TDS. Chyba, że osobiście od jakiegoś dziadka z Monachium, co jeździł nim od początku... :lol: :lol: :lol:

 

pozdrawiam

 

a ja bym TDS'a nie kupil w ogóle...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

z tym startym środkiem od niedbalstwa chyba lekko przesadzileś.

Widziałem wiele aut z idealnym srodkiem (wręcz fabrycznym) w których część mechaniczna była szrotem totalnym.

Także niedbały środek nie świadczy o niczym (choc może).

 

A co do kupna E39 tds za 15 tys. Mam TDS i za 15 tys. nigdy w życiu bym nie kupił TDS. Chyba, że osobiście od jakiegoś dziadka z Monachium, co jeździł nim od początku... :lol: :lol: :lol:

 

pozdrawiam

 

Wtedy by ten dziadek jej nie sprzedawał za 15 tys tylko za 22-23 (w przeliczeniu na nasze z akcyzą, transportem i opłatami pod rejestrację) bo tyle stoją idealne z przebiegiem poniżej 200 tys km 525tds E39 w Niemczech.

 

Sam niedługo będę swojego TDSa sprzedawał i za mniej jak 20 tys zł go nie oddam choćby nie wiem co bo to jest perełka a nie auto i byłoby zbrodnią sprzedać go za grosze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

z tym startym środkiem od niedbalstwa chyba lekko przesadzileś.

Widziałem wiele aut z idealnym srodkiem (wręcz fabrycznym) w których część mechaniczna była szrotem totalnym.

Także niedbały środek nie świadczy o niczym (choc może).

 

A co do kupna E39 tds za 15 tys. Mam TDS i za 15 tys. nigdy w życiu bym nie kupił TDS. Chyba, że osobiście od jakiegoś dziadka z Monachium, co jeździł nim od początku... :lol: :lol: :lol:

 

pozdrawiam

 

Wtedy by ten dziadek jej nie sprzedawał za 15 tys tylko za 22-23 (w przeliczeniu na nasze z akcyzą, transportem i opłatami pod rejestrację) bo tyle stoją idealne z przebiegiem poniżej 200 tys km 525tds E39 w Niemczech.

 

Sam niedługo będę swojego TDSa sprzedawał i za mniej jak 20 tys zł go nie oddam choćby nie wiem co bo to jest perełka a nie auto i byłoby zbrodnią sprzedać go za grosze.

 

no właśnie i teraz się z Toba zgadzam, za "perełkę" można tyle dać, ale nie znaczy , że dla każdego tylko perełki są warte zakupu, zawsze trzeba rozważyc co się kupuje, zycie nie jest czarno białe...

jekaby kolega chciał kupic idealna E39 za 15 tyś to wiadomo, że szans nie ma, ale wg mnie to nie wyklucza rozsądnego zakupu

Opublikowano
zaraz sie dowiesz ze 520i nie jedzie...

 

jechac jedzie...ale jak,tylko nie wyskakuj z odpowiedziami że Ci wystarcza,nie wystarcza tylko się przyzwyczaiłeś...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zaraz sie dowiesz ze 520i nie jedzie...

 

jechac jedzie...ale jak,tylko nie wyskakuj z odpowiedziami że Ci wystarcza,nie wystarcza tylko się przyzwyczaiłeś...

 

w ogóle nie będe o tym pisał, bo to nie w tym poście i nie robie bałaganu i nie lubie jak inni to robia, a poza tym było o tym wiele razy, każdy znajdzie jak go to interesuje

Opublikowano

nie kupuj 520i ani 525td to jest tragedia

jezeli juz to 523 pali mniej niz 520 a ma dodatkowe 20koni

525tds odpusc wogole jak diesel to 530 ale za tą kase nie kupisz 530d

 

:roll:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
nie kupuj 520i ani 525td to jest tragedia

jezeli juz to 523 pali mniej niz 520 a ma dodatkowe 20koni

525tds odpusc wogole jak diesel to 530 ale za tą kase nie kupisz 530d

 

:roll:

 

Witam,

mam pytanko...

Ile km zrobilem TDS ze piszesz ze to tragedia.

Piszesz bo słyszałeś...

 

pozdrawiam

pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Za tą kasę to ja proponuje poszukać zadbanej E34 z silnikiem 3.0 R6.

Napewno będzie to lepsze rozwiązanie niż E39 za 15.000 zł.

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano

Ogólnie Dzieki za odp.

właśnie mam dokładnie takie wachania jak w/w wypowiedzi. Tds odrzucam nie ma o czy rozmawiać.

Na początku myślałem o około 12 500zł i E36 2.0 touring 95'-98' ale, no właśnie ALE, nie ma porównania jak dla mnie do e39. Zacząłem oglądać e39 i sie rozmarzyłem..., ale trzeba zawsze spróbować, na pewno bede wrzucał przed wybraniem się na oględziny foty tych "perełek" :norty: za około 15 000zl. Zawsze ze zdjęć można dużo wywnioskować, szczególnie jeśli jest się użytkownikiem bwm(90% odrzucam tych perełek opierając się na zdjęciach i opisie). Jeżeli chodzi o marke to byłby moj pierwszy samochod marki BMW.

Jeżeli chodzi o silnik to 2.0 jest dobry ale do E36, ale w e39 nie śmiem nawet mysleć ze mi sie 523 czy 525 trafi w takiej cenie, lecz sparwnie dam rade sie poruszec 520.

Jeżeli chodzi o E34 to wiem, fajne auto, lecz nie do końca jestem zakochany w nim ;)

POZDRAWIAM wszystkich

Opublikowano
nie słuchaj tych głupot że 2.0 się nie nadaje....ja przesiadłem się na e39 2.0 z 211 konnej mv6 i do normalnej jazdy starcza,wiadomo ścigant to to nie jest ale priorytetem jest dla mnie wygoda jazdy a osiągi zeszły już dawno na dalszy plan,90% mojej jazdy to miasto a tu czy masz 150 czy 300 koni nie robi różnicy,i tak zawsze jedziesz tak jak na to pozwalają warunki na drodze...co do ceny to fakt za 15 tys raczej dobrej e39 nie znajdziesz,dla przykładu ja za moją z 97 r dałem 20 ale kupiłem od znajomego i jeszcze dużo zbiłem z początkowej ceny no ale warto było bo auto w idealnym stanie kosztuje więcej niż cena giełdowa
Opublikowano
zobacz jaka ślicznotkę możesz mieć za 10.000 :norty:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6887202

...

 

No chyba żartujesz... :)

Każde E34, które zaopatrzone jest w blendy, brewki i ringi - z zasady i definicji jest największą zagadką w całej masie ogłoszeń (przebieg jest już zupełnie tutaj nieważny).

 

Natomiast zwracając się do autora wątku - nie wyzbywaj się od razu marzeń o E39 520i za 15tys. Ceny starszych BMW są ustalane wg przeróżnych reguł (dobrym przykładem było właśnie wspomniane tu bardzo ładne E38 Sebora) , dlatego jest bardzo możliwe, że prędzej lub później doszukasz się zadbanego egzemplarza, ale wg mnie szukać należy tylko wśród takich z podstawowym wyposażeniem i bez żadnego LPG (czyli bez wszystkich tych "rarytasów", które w Polsce są bardziej cenione niż świetny stan auta).

 

Poza wszystkim - zupełnie nie bierz poważnie bajek podobnych do tej, że 520i "nie jedzie" (cokolwiek to znaczy). Jeżeli już komuś bardziej wierzyć, to tym dużo mądrzejszym ludziom w fabryce, którzy uznali, że tzw "małe szóstki" w BMW serii 5 są właściwym rozwiązaniem. Tego nigdy nie zrozumieją różnej maści zarozumialcy i mistrzowie pseudo-brawury na drogach.

Prawie wszystkie silniki stosowane w 5er są ponad przeciętnie atrakcyjne - 6cio cylindrowe 2.0 od zawsze do nich należy.

 

Bez względu na to, czy zaczniesz szukać E39 za 15, czy za 30tys - zawsze najważniejszy jest "korpus" auta, a nie wyposażenie.

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
no dokładnie,wyposażenie w e39 jest najmniej ważne bo seryjnie ma już wszystko to co jest potrzebne na co dzień czyli poduszki,klime,wspomaganie,abs podstawową elektrykę...reszta to pierdoły których na co dzień nie używa się i wg mnie dodatkowy niepotrzebny balast który tylko napsuje nerwów jak coś się sypnie,w mv6 miałem praktycznie wszystko i po przesiadce na "gołe"e39 nic mi nie brakuje,bo głupot jak elektryka foteli i grzanie,roleta,komputer itp.i tak nigdy nie używałem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze to E39 nie ma seryjnie klimy, bo są egzemplarze bez.

 

Po drugie zupełnie się nie zgodzę, że wyposażenie jest niepotrzebne. Tak piszą Ci co jeżdżą golasami, nie obrażając nikogo. Ja sobie nie wyobrażam mieć BMW z podstawowym wyposażeniem, bo jak kupuję auto drogie (jak na swój rocznik) i komfortowe to chcę mieć jak najwięcej tych "dodatków" które uprzyjemniają i ułatwiają użytkowanie tego auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.