Skocz do zawartości

316i Wtyczka pompy paliwa e46 lift -przewody co do czego


czestek1

Rekomendowane odpowiedzi

Po zdjeciu kanapy, ukazuja sie dwa zamaskowane pola, po prawej stronie jest na pompie wtyk z 4 pinami , 2 kable grube biały i brazowy i 2 cienkie czarny w baile centki i brazowy w biale cetki. Po lewej stronie jest wtyczka na pompie tylko 2 pinowa i ma 2 cienkie kable jak w tej z prawej.

O co tu chodzi? Sa dwie pompy? Sa polaczone przewodem paliwowym i raczej paliwo idzie do silnika od pompy lewej( z kostka 2 pinowa) Czy paliwo jest przetlaczane z prawej komory do lewej w celu wyrownania poziomu?

czemu silnik nie pracuje kiedy wyjmie sie prawa wtyczke 4 pinowa a chodzi kiedy wyjme ta z lewej 2 pionwa?

Napiecie jest okolo 11.5V na pinach od cienkich kabli po lewej i prawej . Wiec po co sa te dwa grube przeowdy po prawej stronie? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna pompa jest przelewowa ,i ta pompa 2 pinowa jest pompą przelewową

mozesz mi to wytlumaczyc jak krowie na rowie? I do czego sa dodatwkowe 2 piny z grubymi przewodami na kostce z prawej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj mi czas musze luknąc na schemacik aby ci dobrze wytlumaczyc

zasiegnąłem jezyka ,a wiec tak :

w zbiorniku jest 1 pompa i 2 czujniki paliwa.

z prawej strony jest czujnik poziomu paliwa wraz z pompą paliwa (4 piny)

z lewej srtony jest czujnik poziomu paliwa (2piny)-od lewego czujnika odchodzi przewód wyrównawczy zbiornika

Edytowane przez bolo73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekreceniu kluczyka w pozycje 2 napiecie jest na cienkich przewodach czyli czujnikach poziomu paliwa( dlatego silnik odpala i pracuje w momecie wyjecia wtyku lewego bo to tylko czujnik ). Na grubych zas- czyli zasilajacych pompe paliwową nie ma nic- czyzby napięcie pojawiało sie tam w momecie rozruchu silnika?( od chwili krecenia rozrusznika)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekreceniu kluczyka w pozycje 2 napiecie jest na cienkich przewodach czyli czujnikach poziomu paliwa( dlatego silnik odpala i pracuje w momecie wyjecia wtyku lewego bo to tylko czujnik ). Na grubych zas- czyli zasilajacych pompe paliwową nie ma nic- czyzby napięcie pojawiało sie tam w momecie rozruchu silnika?( od chwili krecenia rozrusznika)

Jak już operujesz miernikiem to go podłącz pod piny pompy i sie przekonaj co się dzieje :8) :8) :8)

Tłumaczył Ci tego nie będę bo znów ktoś przeedytuje swoją wypowiedź i będzie że piszę o tym o czymś ktoś już napisał. Taka "debata" nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekreceniu kluczyka w pozycje 2 napiecie jest na cienkich przewodach czyli czujnikach poziomu paliwa( dlatego silnik odpala i pracuje w momecie wyjecia wtyku lewego bo to tylko czujnik ). Na grubych zas- czyli zasilajacych pompe paliwową nie ma nic- czyzby napięcie pojawiało sie tam w momecie rozruchu silnika?( od chwili krecenia rozrusznika)

Napięcie na pompie pojawia się na sekundę przy przekręceniu kluczyka w pozycję 2 i zanika, pojawia się w momencie włączenia rozrusznika a po zapaleniu silnika jest podtrzymywane aż do momentu zgaszenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem jonny , ze mowisz o grubych przewodach?! ma to sens . Cienkie sa zasilaniem czujnikow wiec napiecie jest ciagle. a grube podaja napiecie w momecie "checi zapłony silnika" a jesli on nie dochodzi do skutku-czyli zapalenia motoru nie nastepuje a kluczyk pozostaje w pozycji 2 - napiecie na grubych przewodach zasilających zanika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grube podaja napiecie w momecie "checi zapłony silnika" a jesli on nie dochodzi do skutku-czyli zapalenia motoru nie nastepuje a kluczyk pozostaje w pozycji 2 - napiecie na grubych przewodach zasilających zanika.

Krótki impuls zasilania wytwarza ciśnienie w układzie paliwowym, aby w momencie dokonywania rozruchu auto szybciej odpalało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Widzę Kolego, że mógłbyś mi pomóc. Moje E61 przy 15 litrach mi zdechła, po dolaniu 10 litrów jest ok.

Rozebrałem wszystko do rosołu i w części zbiornika z pompą jest paliwa full a w drugiej prawie nic.

Jak to się wyrównuje czy przelewa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.