Skocz do zawartości

316i Zimowy projekt, swap czy wyciskać obecny ?


wojtek1989

Rekomendowane odpowiedzi

Hamulce to nie przelewki!!!

Trzeba mieć czym zatrzymać takiego diabła :twisted: hehehe

 

Jeśli na tylnej osi masz bębny to do wymiany. Tarcze obowiązkowo.

Przód to minimalnie wentylowane (szerokie) tarcze no i warto by się pokusić o czterotłoczkowe zaciski na przód.

 

Nie wiem jaki jest tego koszt bo ja mam przód wentylowane i tył tarcze (touring :) )także prze SWAPie nie powinno być problemu ( poza wymienionymi wyżej zaciskami na przód)

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciężko jest wymienić z tyłu hamulce na tarcze? Trzeba było by chyba dorwać kompletne zawieszenie od 325 albo 318is i założyć, chociaż myślę że jakieś używane zawieszenie od 325 przód + tył i podmianka tego i dało by radę chyba nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to żeby mieć tarcze z tyłu potrzeba:

1. Wahacze od wersji z tarczami

2. półośki od wersji z tarczami (mają inny frez)

3. linki do hamulca ręcznego

4. no i będziesz musiał kupić nowe tarcze i klocki, do tego odrazu można zrobić regeneracja zacisku, żeby potem się nie babrać drugi raz

 

najlepsze hamulce z tyłu miała 325ix touring, tylko tam były tarcze wentylowane z tylu, jednak kupić taki zestaw będzie ciężko

 

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

 

na przód na początek kup porządne tarcze i klocki (oryginały z ASO mogą być), zrób regeneracje zacisku, wymień przewody na takie w stalowym oplocie, do tego zalej dobrym płynem np motul RF i będziesz bardzo pozytywnie zaskoczony co do hamulców

 

jak chcesz robić swap to załóż serwo od ix, inne pewnie nie wejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

Ja u siebie założyłem stabilizator na "bębnowych" wahaczach - one też są przystosowane do montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

Ja u siebie założyłem stabilizator na "bębnowych" wahaczach - one też są przystosowane do montażu.

 

Miałem 320i z 1985 roku, z bebnami z tyłu, z zawieszeniem M-tech seryjnie i miałem stabi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.