Skocz do zawartości

łożysko koła przedniego?


darodo

Rekomendowane odpowiedzi

A przy niższych prędkościach przy skręcaniu nie słychać nic? Bo to trochę dziwne że dopiero powyzej 90 km/h zaczyna byc slychac... przy takich prędkosciach przeciez tylko dosyc delikatne łuki się zatacza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam-w czasie jazdy powyżej 90km/h na łuku (w lewo)słychać huczenie dochodzące z koła przedniego,czy to może być łożysko?W czasie jazdy na wprost czy na łukach w prawo jest ok.

 

Witam. Na 100 % kończy ci się łożysko. Niestety musisz wymienić razem z piastą gdyż łożysko i piasta są zespolone.

Też miałem taki problem i myślałem że to opona. Opony wymieniłem i dalej to samo.

Podlewarowałem koło zdjęłem klocki hamulcowe i zakręciłem piastą. Słychać było "chrobotanie" wew. piasty, które świadczy o zużytym łożysku.

Sprzedam nową uszczelkę miski olejowej Elring do silników M50, M52 Vanos.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez to przechodziłem jakiś miesiąc temu... pojechałem do mechanika przejechał się samochodem i powiedział ze jeśli przy skręcaniu w prawo to będzie lewe łożysko bo wtedy dostaje obciążenie i wyje. Ale jak rozebrał to okazało się ze wcale tak nie jest i wyło prawe... jak dostawało obciążenie na zakręcie to wtedy nie wyło... Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana ok 1h 1.5 jak pierwsazy raz ktos to robi bo musisz odmontowac amorek od wachacza co nie jest takie proste (pozory ze latwo pojdzie) no i ogolnie wszedzie dostep masz dobry wszystkich srub itp... bedzie dobrze tez juz to przechodzilem ale gosciu od ktorego kupilem bmw wmowil mi ze to opony a ja zaraz gdy wsiaddlem to uznalem ze lozysko ale tak mi krecil ze w koncu uwierzylem ze to lozysko... ja zalozylem Optimal... Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana ok 1h 1.5 jak pierwsazy raz ktos to robi bo musisz odmontowac amorek od wachacza co nie jest takie proste (pozory ze latwo pojdzie) no i ogolnie wszedzie dostep masz dobry wszystkich srub itp... bedzie dobrze tez juz to przechodzilem ale gosciu od ktorego kupilem bmw wmowil mi ze to opony a ja zaraz gdy wsiaddlem to uznalem ze lozysko ale tak mi krecil ze w koncu uwierzylem ze to lozysko... ja zalozylem Optimal... Pzdr

 

 

 

Ok. dzięki - pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie. Mam takie pytanko. Rozebrałem całą tylną zawiechę bo zmieniam prawą zwrotnicę i przyjrzałem się bliżej piaście a dokładniej łożysku. I teraz jak ruszam wzdłuż własnej osi to jest lekki luz. Jak ruszam na boki to też jest lekki luz. na moje oko około 1mm. Czy to oznacza zużyte łożysko czy tyle luzu jest w normie? Choć wydaje mi się, że nie powinno być w ogóle bo to nie są łożyska stożkowe i ich się nie dociągnie. Jak już mam auto rozebrane to z przodu też sprawdzę dla świętego spokoju.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

hmmm

utknąłem podczas wymiany łożyska,

najpierw urwałem 2 klucze nim odkręciłem 3 śruby a teraz wszysko trzyma się na czwartej bo amarek przeszzkadza w odkręceniu, jak go zdemontować i w jaki sposób wyciągnąć ?

Sprzedam oryginalną nową cewkę zapłonową (1szt.) do E39.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Do wymiany piasty najlepiej wymontować całą zwrotnicę.

Wtedy w imadle da się odkręcić solidnym kluczem.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH11&mospid=47552&btnr=31_0255&hg=31&fg=10

 

Numer 3 na tym schemacie służy do obciśniecia zwrotnicy na amortyzatorze.

Zresztą na tym schemacie raczej dokładnie wszystko widać.

Po zluzowaniu numeru 3 piasta zsunie się z amortyzatora < co nie zawsze idzie łatwo >

 

I radzę zaznaczyć jak był położony amortyzator żeby tak samo zmontować.

Edytowane przez dyzio255
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm

utknąłem podczas wymiany łożyska,

najpierw urwałem 2 klucze nim odkręciłem 3 śruby a teraz wszysko trzyma się na czwartej bo amarek przeszzkadza w odkręceniu, jak go zdemontować i w jaki sposób wyciągnąć ?

 

musisz odkręcic mocowanie wahacza a wtedy bedziesz mogł wysunac amortyzator i dojdziesz do ostatniej śruby

 

Pete napisał: A przy niższych prędkościach przy skręcaniu nie słychać nic? Bo to trochę dziwne że dopiero powyzej 90 km/h zaczyna byc slychac... przy takich prędkosciach przeciez tylko dosyc delikatne łuki się zatacza.

 

Ja u siebie jak miałem walnięte łożysko to również nie było nic słychać na zakrętach przy małych prędkościach, huczeć zaczynało natomiast od prędkości 110 km/h nawet na prostym odcinku

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.