Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od kilku dni troche się wkurzam bo mam taką sytuację

Jadę sobię i nagle patrze a tu obrotomierz na 0 ale nie dlatego że mi zgasł samochód tylko popadały zegary, czyli obrotomierz, temperatura, ekonomizer, poziom paliwa i licznik kilomertów. Działał tylko prędkościomierz i kontrolki np kierunków. Poza tym nic sie nie działo dziwnego. Pojechałem do domu i sprawdziłem bezpieczniki. Wszystki całe ale jak nimi poruszałem to potem zegary zaczeły działać. Na drugi dzień to samo. Przejechałem kawałek i znowu padły. w końcu się wkurzyłem i wyjąłem wszystkie bezpieczniki, spsikałem preparatem do kontaktu i powsadzałem je. Dwa dni było ok ale dzisiaj znowu padły.

Jak myślicie czy to wina bezpieczników czy może przekaźników czy może jeszcze gdzieć coś nie kontaktuje. A może to wina zegarów?

Poradzcie coś bo to wkurzające jest

...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nic madrego mi do glowy nie przychodzi ale sprobuj docisnac kostki ktore wchodza do zegarow moze one tez nie kotaktuja
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

wlasnie chcalem poradzic tak jak dexter, u mnie bylo podobnie.

 

Wyciagnolem zegary, i te zlaczki w zegarach przelecialem kontaktem, przy okazji odkrylem ze w jednej z nich jest wylamana ta raczka do docisku, a ze byla niedziela nie kupilem nowej tylko zabezpieczylem opaska, od tej pory jest wszystko ok.

 

Dobrze ze przeczytalem twoj post, musze kupic to zlacze.

Opublikowano
Fajnie, gdyby to były niekontaktujące złączki. Tego życzę :cool2: Natomiast może to być coś z kondensatorkami. U mnie też tak było. poruszałem bezpiecznikiem i niby ok. A co sie okazało. jeden z kondensatorków był uszkodzony. Odłączenie źródła prądu na chwilę powodowało jego rozładowanie i ponowne podłączenie jego naładowanie. Było tak, że nawet dwa dni było ok. pomagało np. wyłączenie i właczenie silnika np. na światłach. Tyle, że u mnie włączał sie jeszcze gong jak się wyłączały zgary i nie szło jechać :mad2: Wymiana kondensatorka za 2,5zł i wszystko ok. :cool2:
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

U mnie wyłączenie sulnika nic nie da. Stawiam że coś nie kontaktuje. Może udza mi sie troche dzisiaj z tym podziałać. Fakt że jakieś 2 miseiące temu wyciągałem zegary bo wklejałem ranki, poza tym możeliwe że to też coś z kondesatorami bo po pierwsze ostatnio odłączałem akumulator do łądowania i takie tam poza tym resetowałem ostatnio oilservice a słyszałem że też mogą być jazdy z zegarami przez to. Oczywiście reset był na "krótko" - kabelkiem :) ale sprawdzę dzisiaj wszystkie podłączenia albo nawet wstawie ten zegar do E-32 a tamten do siebie i zobacze jak to będzie.

A wiecie na którym bezpieczniku są zegary albo na którym przekaźniku?

...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Może u Ciebie tak nie będzie, bo ja miałem to w tds-ie - a to one podobno mają wrażliwe zegary, ale...

Najpierw mi się wyłączały raz na jakiś czas zegary, potem jak się wyłączyły już nigdy nie załapały...

Wymiana kości nie pomogła, trzeba było wymienić całe plecy (płytę) zegarów.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
:shock: mam nadzieje że nie będę musiał ale spróbuje chyba najpierw podmienić na te z 7. Jak będzie się powtarzało to znaczy że to nie zegary
...
Opublikowano
Fajnie, gdyby to były niekontaktujące złączki. Tego życzę :cool2: Natomiast może to być coś z kondensatorkami. U mnie też tak było. poruszałem bezpiecznikiem i niby ok. A co sie okazało. jeden z kondensatorków był uszkodzony. Odłączenie źródła prądu na chwilę powodowało jego rozładowanie i ponowne podłączenie jego naładowanie. Było tak, że nawet dwa dni było ok. pomagało np. wyłączenie i właczenie silnika np. na światłach. Tyle, że u mnie włączał sie jeszcze gong jak się wyłączały zgary i nie szło jechać :mad2: Wymiana kondensatorka za 2,5zł i wszystko ok. :cool2:

 

Jak sprawdzic te kondensatorki? Duzo klopotu z wymiana? Zakladam ze trzeba troche polutowac :? Mi tez co jakis czas padaja zegary :( . Predkosciomierz nie dziala. Jak wylacze silnik i odpale to jest ok.

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano

Miałem to samo. Wymiana kondensatorów nie pomogła. Musiałem poszukać nowych zegarów.

 

Pozdrawiam

R19

Opublikowano
wcale nie jest drogi towar mozna spokojnie kupic za 50 - 80 zł Sam licytowałem takie tyle że nie mogłem aukcji przypilnować i poszły chyba za 55 :x
...
Opublikowano
Dzisiaj juz nie zdążyłem ale jutro wolny dzień to wymieniam zegary i wstawie od E-32 i zobacze co bedzie a na złość oczywiście rzeczy martwych dzisiaj zegary działały bez zarzutu. Ale i tak je wymienie. Myślę że w poniedziałek będę mógł coś powiedzieć
...
Opublikowano
Oczywiście chciałem najpierw aby padły te zegary a one jak na złość. Wcześniej to przeważnie po 20 - 30 km się rozłączały a teraz przejechałem ponad 300 i cały czas działają. Chyba się przestraszyły jak przyszedłem do nich z kluczem do kierownicy :D
...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W rezultacie dowiedziałem się od jednego speca że takie sytuacje się zdażają i spowodowane jest to tym że coś nie kontaktuje w zegarach ale dla pewności zmieniłem zegary na drugie :D
...
Opublikowano

No proszę, widzę, że każdy z nas miał różne doświadczenia ze "znikającymi zegarami". W mojej poprzedniej E34 M50 objaw miałem identyczny - tyle tylko że działo się to zawsze po wjechaniu na głęboką kałuże prawym przednim kołem. Zegary nie działały przez jakieś 3 - 5 min.

Potem wszystko wracało do normy.

Pozdrowionka for All 8)

Żyj z pasją !
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam

Od kilku dni troche się wkurzam bo mam taką sytuację

Jadę sobię i nagle patrze a tu obrotomierz na 0 ale nie dlatego że mi zgasł samochód tylko popadały zegary, czyli obrotomierz, temperatura, ekonomizer, poziom paliwa i licznik kilomertów. Działał tylko prędkościomierz i kontrolki np kierunków. Poza tym nic sie nie działo dziwnego. Pojechałem do domu i sprawdziłem bezpieczniki. Wszystki całe ale jak nimi poruszałem to potem zegary zaczeły działać. Na drugi dzień to samo. Przejechałem kawałek i znowu padły. w końcu się wkurzyłem i wyjąłem wszystkie bezpieczniki, spsikałem preparatem do kontaktu i powsadzałem je. Dwa dni było ok ale dzisiaj znowu padły.

Jak myślicie czy to wina bezpieczników czy może przekaźników czy może jeszcze gdzieć coś nie kontaktuje. A może to wina zegarów?

Poradzcie coś bo to wkurzające jest

 

 

to samo mi sie dzieje... ale jak np prtzyjade do domu i auto postoi jakies np 5 minut to jest wszystko ok... i co teraz z tym fantem zrobic??? od czego najlepiej zaczac...???? bo niby kazdy mial to samo a w sumie rozne przyczyny... POMOCY.

 

POZDRO PAVO.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

.:( raz dzialaja normalnie zegary a zas innym razem nie dziala obrotomierz, predkosciomierz, wskaznik paliwa i temperatury wody :( powiedziano mi ze niby wtyczki wyjac i wlozyc i powinno pomoc bo moze nie ma styku... i tak tez zrobilem... niestety nie pomoglo :( dalej dzieje sie tak samo.

W sumie przez wiekszosc czasu dzialaja normalnie przytrafia im sie chwilowe "zdechniecie" ;) np na 1-2km dystansu, potem wskakuje i jest ok pozatym jak nazwijmy to ze sie zawiesza podswietla sie mocniej komputer na centralnej konsoli tam gdzie temperatura i godzina jak zaczna dzialac wszystko wraca do normy.

 

juz mam tego dosyc i zastanawiam sie nad zmiana zegarow.. tylko czy rowniez nie kupie wadliwych...???

Opublikowano

ja mam to samo chłopaki!!!

Tyle tylko że u mnie sie one co jakiś czas zawieszają całkowicie. Co ciekawe to jak teraz jest zimno na dworze i niskie temperatury to prawie cały czas dobrze działają ale w lecie jak gorączki to prawie co chwile sie zawieszały. Mówią że to niby kondesatorki sie przegrzewają czy cóś ale które!!!

Opublikowano
:twisted: U mnie niestety jest to samo, ale przy tych mrozach jakby troche rzadziej.

Zauwazylem ze za zazdym razem jak sie wlaczaja "obrotomierz, ekonomizer, paliwo i temp" to zapalaja mi sie wszystkie kontrolki od hamulcow. :twisted:

 

u mnie to samo poprostu to wyglada jak by wogole po spiaczce budzily sie do zycia i potwierdzam ze w zime mniej sie zawieszaja niz w plusowych temperaturach... tylko kto podpowie jak to usunac...??? :cry:

Opublikowano
musze sie przyznać że już od dawna śledze ten temat i szukam jak to usunąć i najwięcej ludzi mówi że to przez zużyte kondensatory zatem wyjąłem zegary, otworzyłem, wyciągnąłem płyte główną i.... nie wiedziałem które kondensatory padły!!!! cholera wie które to wylutować!!! Więc zakręciłem spowrotem i dopóki sie nie dowiem które to kondensatory tzeba wymienić to nie ruszam.
Opublikowano

Ja mam taki problem ze dioda z inspekcji (pierwsza sztuka) zniknela mi po dopiero 5000km (tak mniej wiecej) i jeszcze nie zawsze udaje mi sie skasowac przebieg dzienny (tzn rzadko kiedy sie udaje i to raczej jak juz sie autko w srodku dobrze nagrzeje).

A w taka pogode jesienno-zimowa (duzo wody na drodze) staje mi predkosciomierz - z tym ze wydaje mi sie iz to bedzie raczej wina czujnika predkosci.

Opublikowano
Jak juz sprawdzaci swoje zegary i rozbieracie je to zawsze sprawdźcie akumulatorki. Powinny mieć 1,2 V. U mnie przyczyną "dziwnego" zachowania się zegarów były właśnie to. Dokładniej mówiąc jeden miał zbyt niskie napięcie. Po przelutowaniu jest OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.