Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jest tak jak by się troszke zaczeło przelewać a potem już nic, znajomy twierdzi że musi tam być poduszka powiertza która to wszystko blokuje

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

To lej plyn do zbiorniczka, musi wyprzec powietrze, odkrec odpowietrznik i dolewaj a silnik niech chodzi. Jak na poczatku sie leje to pompa raczej jest ok.

Daj znac czy pomoglo...

Opublikowano
Samo wlewanie już próbowałem i nie pomogło. Znajomy twierdził że BMW te 6-cio cylindrowe żeby odpowietrzyć na maxa to troche się trzeba pobawić i jemu przez wlewanie przez ten górny wąż zeszło prawie ok 2 godz ale jak się odpowietrzy na maxa to potem długo spokuj, ja będę to próbował jutro, jak to nie pomoże to wtedy zajme się pompą

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Witam. Mam łudząco podobny problem w mojej BMW e-36 z gazem sekwencyjnym. Auto na postoju przy pracy silnika szybko sie zagrzewa do 90 stopni a podczas jazdy po kilkunastu kilometrach momentalnie się przegrzewa.

Myśle że mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, dlatego radze to samo zrobić młodemu.

Próbowałem odpowietrzyć i nawet zaczęło działać ogrzewanie i przełączył sie na gaz ale gdy zgasiłem silnik to wypycha mi płyn chłodzący ze zbiorniczka, prawdopodobnie ciśnienie wypycha płyn na łączeniu chłodnicy ze zbiorniczkiem. Pompa pracuje a termostat wymieniony więc już chyba nie mam gdzie indziej szukać?

Opublikowano
Obawiam się kolego że masz rację co do tej uszczelki :-( oby tylko głowica nie okazała się pękniętą, bo słyszałem że zdażają się takie przypadki :-(

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja już rozebrałem

i

uszczelka była oki

szczelność głowicy jest oki

jutro odbieram po splanowaniu jeżeli na tym wyjdzie że była głowica równa to na darmo ta cała robota a problem może tkwić w czymś innym, ale to się okarze na dniach

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja też rozebralem głowicę i też uszczelkę mam całą. Nie mam pojęcia którędy się dostał płyn do oleju bo miałem ponad stan i lekkie mleko z oleju. Jutro po splanowaniu będzie skręcana i boje się że to się powtórzy.

Czy płyn do oleju może dostać się inną drogą niż przez uszczelkę głowicy???

Opublikowano

A dawałeś na szczelność głowice :?: :?:

 

Ja dziś swoją odebrałem po splanowaniu.

Ponoć na sirodku była krzywa.

 

Ktoś już kiedyś musiał wymieniać tą uszczelke pod głowicy i źle dokręcił śruby dlatego po jakimś czasie widać popuściły.

 

Na dniach bedę składał i okarze się czy jest już wszystjo oki.

 

Za splanowanie i uszczelniacze zapłaciłem 250 zł

za uszczelki, śruby, filtry i olej 550 zł (po b.dużym upuście)

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja zapłaciłem 120zł za sprawdzenie szczelności i splanowanie, podobno u mnie też była krzywa.

Za uszczelki, oleje i płyny dałem troche ponad 400zł i za robotę mechanikowi 250.

Już jeżdże pół godz. temu odebrałem:)

Wszystko gra jak narazie. Pozdro

Opublikowano
Ja jeszcze bo okazało się że NOWE śróby do głowicy okazały się krzywe :mad2: i czakam na inne

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.