Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od kliku dni silnik ciężko mi odpala gdy jest zimny kręci i kręci rozrusznikiem dopiero odpala wcześniej było na dotyk co może być przyczyną?
Opublikowano
Moze i cos z rozrusznikiem albo akumulator słaby, ale paradoksalnie podejrzewałem takie same przyczyny własnie u siistry Vw polo, co sie okazało, że pompa paliwa do wymiany, nie podawało cos tam cisnienia odpowiedniego i jak był zimny to rozrusznik długo krecil zanim zaskoczyła ta zuzyta pompa w której cos tam było zapchane niedrożne itp szczegółów nie znam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
akumulator nówka, mechanik chce żebym zostawił auto na cały dzień a niebardzo moge musi postać ok 6-8godz i wtedy już niechce odpalić tylko kręci i kręci rozrusznik aż załapie, czy mogę jakoś samemu sprawdzić tą pompe paliwa? jest jakaś metoda?
Opublikowano
Koledzy gdy ja uszczelniałem swoją pompe wtryskową paliwa to magik mi powiedział że jak silnik mi przestanie dobrze palić na ciepłym to będzie pierwszy objaw zużytej pompy i będzie trzeba wymienić. Dopytywałem sie go tak na wszelki wypadek bo dużo sie słyszy o pompach w tdsach. A ostatnio miałem problem z zapaleniem silnika na zimnym z jednego powodu układ paliwowy łapał mi lewe powietrze wymieniłem wszystkie gumowe uszczelniacze na złączenich i jest gitara :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu chyba poprzednikom chodziło o pompę paliwa w zbiorniku a nie wtryskową. Zwróć uwagę czy to ma związek z ilością paliwa. Zatankuj do pełna i zobacz jak odpala.
Opublikowano

Jeżeli na zimnym nie pali a na ciepłym jest OK to pompę sprawdzał bym na samym końcu.

Zaczął bym raczej od zapłonu, cewka ewentualnie któryś czujnik temperatury, a w dalszej kolejności silnik krokowy od biegu jałowego i wtryskiwacze.

Najprościej zacząć od biagnozy na komputerze. Koszt około 50zł. Nawet jak nic nie wyjdzie to wiele podejrzeń wyeliminuje.

Opublikowano

Zaczął bym raczej od zapłonu, cewka ewentualnie któryś czujnik temperatury, a w dalszej kolejności silnik krokowy od biegu jałowego i wtryskiwacze.

a czy diagnoza na kompie pokaze ewentualne zle dzialanie tych rzeczy i jeszcze czujnik polozenia walu ???

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
ale ja mam benzyne 520 150KM i niechce palić gdy jest zimny jak się troszke rozgrzeje to pali na dotyk

 

kiedyś miałem podobny objaw przy padniętym czujniku temperatury, nie załączało się ssanie i na zimnym nie palił

http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
Opublikowano
ile masz paliwa w baku? 2.0 do odpalenia "leje" wszystkimi 6 wtryskami, w zwiazku z tym musi zrobic duze cisnienie w listwie. jesli masz ponizej 20 litrow pompa w baku moze zasysac powietrze i nie potrafi zrobic cisnienia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale ja mam benzyne 520 150KM i niechce palić gdy jest zimny jak się troszke rozgrzeje to pali na dotyk

 

A ja zapytam czy masz tam może gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
tak mam w niej gaz sekwencje ale odpala na benzynie dopiero gdy silnik osiągnie jakąś tam temp to przełancza na gaz, ile mam dokładnie benzyny to niewiem po padł mi wskaźnik ale kilka dni tem wlałem za 100 to te 20litrów jest na 100% moge dolać na pełny bak i sprawdze
Opublikowano
zatankowałem do pełna benzyny ale to nic nie pomogło ale zauważyłem, że gdy przy odpalaniu takiego zimnego dodam gazu łatwiej odpala o wiele szybciej czyli coś jak by ze ssaniem? jest tam jakieś ssanie wogóle?
Opublikowano
Jest automatyczne ssanie i pewnie Ci siadło.

 

Nie ma automatycznego ssania w silnikach z wtryskiem. Wystepowalo w silnikach gaznikowych.

 

Jest natomiast wzbogacanie mieszanki paliwowo-powietrznej poprzez zwiekszenie dawki wtrysku.

 

Moze to nie nastepowac z powodu uszkodzenia czujnika, badz obwodu pomiaru temperatury cieczy chlodzacej silnik. O ile mi jest wiadomo, to jest to oddzielny czujnik i nie sugeruj sie prawidlowymi wskazaniami na zegarach.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale potocznie można to nazwać "ssaniem", które polegało na tym samym, czyli ograniczeniu dawki powietrza w stosunku do paliwowej. ;)
Opublikowano
Ale potocznie można to nazwać "ssaniem", które polegało na tym samym, czyli ograniczeniu dawki powietrza w stosunku do paliwowej. ;)

 

Mozna, czemu nie? Jednak chlop moglby szukac czegos, czego fizycznie nie ma.

W gaznikach bylo to, ale takiego dynksu we wtrysku brak. :wink:

 

Jeszcze osmieszylby sie w jakims warsztacie, sugerujac takie uszkodzenie. :oops:

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
czyli co pozostaje tylko jachać na komputer sam nic już niezdziałam?

 

Zdecydowana wiekszosc usterek wychodzi podczas diagnostyki komputerowej. Czesto nie warto tracic czasu, nerwow i pieniedzu na poszukiwanie uszkodzen metoda Macajewa.

 

Sam mam problem z Jeepem, swieci sie kontrolka ABS, czujniki niby OK, sprawdzone zlacza, a usterka nie znika. Wiem, ze tylko komputer moze tu pomoc, jednak wlos jezy mi sie na glowie na mysl o spotkaniu sie z ASO, ktore jest ponizej poziomu krytyki...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego.

Pytałem o gaz a jak się okazało , że masz tam gaz to wyreguluj gaz.

Wiem , że to się wydaje nielogiczne ale taka jest prawda.

 

Przypuszczam , że instalacja nie jest z górnej półki?

 

Na początek polecam zrobić właściwy reset i nie używać gazu przez jakieś 200 km.

 

I popatrzeć czy nie pomogło.

 

Gaz ma wielki wpływ na adaptacje kompa benzyny.

Miałem tak u siebie < zapalał wprawdzie na dotyk ale za chwilę gasł. Tylko zimny tak robił. >

Miałem bardzo rozkalibrowaną listwę wtryskową.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właściwy reset polega na odłączeniu akumulatora.

 

Ale nie mam teraz czasu pisać dokładnie.

 

Na forum jest przynajmniej kilka dokładnych opisów.

Łatwo znajdziesz.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.