Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem nie pamiętam w która strone odkręcamy wiskoze ,czy jest tam normalny czy też lewy gwint. Auto to E39 2,0 z 97r Pozdrawiam i z góry dziekuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lewy na 100%
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Zobacz po łopatach wiatraka w którą się kręci, to dojdziesz... Odkręca się w przeciwną stronę (oś pompy napędzając wiskozę musi tak działać aby miało miejsce zaciskanie a nie luzowanie gwintu)

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
odkręca się w ---> tą stronę stojąc przodem do pojazdu czyli zakładasz klucz i walisz w niego młotkiem ->>>>>>>>>>> i uwierz mi ciągnąć możesz do bólu tylko pasek bedzie sie slizgal mlotkiem walniesz 2 razy i odkreci sie lekko. No chyba że masz narzędzie specjalne :P

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
W każdym modelu bmw visco ma lewy gwint i tak jak kolega wyżej napisał,mocne uderzenie młotkiem w klucz i się odkręci,tylko uważaj z tym młotkiem żebyś nie trafił w chłodnicę albo w lampę :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano
Dziękuje bardzo tak myslałem ale jest widocznie bardzo mocno dokrecona. Próbowałem i ani drgneła więc zgłupiałem .
Opublikowano

Udało się , czasami trzeba coś zostawić i podejść do tego na drugi dzień to czasami czyni cuda.

 

Ale niestety finalna praca sie nie udała podeszedłem do naprawy vanosa i jak stukał tak stuka.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
a wymieniałeś o-ringi w vanosie czy jak??

 

Nie wymieniałem ponieważ nie ma problemu z mocą , druga faza sie załącza i wyraźnie to czuć , nie czuje też aby była słaba, tylko to pukanie.

jak by to był oring to ciśnienie by uciekało i nie załączała sie ta druga faza .

Opublikowano

ja to wogule z visco miałem problemy. wiadomo lewy gwint, puknąć trzeba itp, ale nieszło za cholere:/ A że z bmk-ą jak z kobieta na siłe nie mozna to dorobiłem sobie specjalny klucz:) Poddała sie odrazu.....

 

Ps. szkoda, że z kobitami tak niemozna........hehehehehe

B-okiem M-ożna W-chodzić


Moja bawarka:

http://polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/41749

Opublikowano
hmm z tego co ja słyszałem to właśnie na tym bazują wszelkie komplety naprawcze grzechoczącyh vanosów właśnie na wymianie wyrobionych oringów. Bo cóż innego mogło by tam być skopane??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.