Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Czy spotkał sie ktoś z skrzypiącymi uszczelkami ? Po prostu jak sie jedzie po lekkich wybojach, np. kocie łby to uszczelki stykajac sie z karoserią skrzypią. Sprawdzalem i uinnych, obajw nie wystepuję, moze akurat moje sa jakies felerne, produkcja auta marzec 2004

Po nasmarowaniu WD40 lub jakąś wazeliną objaw znika , ale tylko na 2 dni

2. Czy nie przeszkadza Wam to , ze prawa kontrolka od kierunkow jest praktycznie niewidoczna ? Przysłania ją koło kierownicy . Nie wiem kto to projektował... , ale porażka na maxa. tzreba dobrze sie nagimnastyjkowac z reg. kier. , aby to bylo w miare widoczne

 

3. Dziwgnie od tempomatu , niefortunnie zrobiona obok dzwigni od kierunków. Często można zahaczyc

 

5. Da się wykasować inspekcje oleju za pomocą kombinacji jakis przyciskow w menu itp. ?

Opublikowano

2. Czy nie przeszkadza Wam to , ze prawa kontrolka od kierunkow jest praktycznie niewidoczna ? Przysłania ją koło kierownicy . Nie wiem kto to projektował... , ale porażka na maxa. tzreba dobrze sie nagimnastyjkowac z reg. kier. , aby to bylo w miare widoczne

zgadza sie, panowie od ergonomii sie nie popisali

kolejna porazka jest brak mozliwosci regulacji wysokosci HUDa na szybie

trzeba siedziec bardzo wysoko z glowa pod sufitem zeby widziec predkosc (kurduplem nie jestem, 185cm)

ja po pewnym czasie dalem sobie spokoj, wole siedziec wygodniej (czyt. nizej) i korzystac z HUDa tylko podczas nawigacji (predkosci nie widze)

Opublikowano

Mam 175 cm. Gdy mam wygodne dla siebie ustawienie fotela i kierownicy to góra kierownicy zasłania obie kontrolki kierunków i czubki zegarów. Miałem tak jeszcze tylko w jednym aucie - Peugeot 406. W Mercu E klasie nie mam najmniejszego problemu.

 

Tempomat nie przeszkadza, po 2,5 roku i 70 tys km w moich łapach nic nie skrzypi.

Opublikowano

188 cm oparcie ustawione dosc pionowo i nie wystepuje u mnie problem z niedostrzeganiem kontrolki kierunkowskazow, gornych czesci zegarow czy predkosci na HUD.

Choc chyba sporo osob na HUD sie skarzylo bo w F01 widzialem na screenshotach iDrive ze dodano funkcje zmiany polozenia wyswietlanego obrazu.

 

Tempomat - kwestia przyzwyczajenia, mi nie przeszkadza (zdecydowanie wiecej problemow mialem kiedys z przyzwyczajeniem sie do wlacznika wycieraczek w Mercedesie).

 

Co do uszczelek, auto 43 tys km z czego 16-17 tys u nas i zdarza sie cos uslyszec czasem.

Think Locally,

Fuck Globally!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
po co zmieniac wysokosc HUD? a fotela nie mozna przesunac? :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Ja siedzę prawie na samej podłodze, ale plecy prawie pionowo i HUD widzę dobrze.

Odpukać uszczelki nigdy mi nie skrzypiały, a dźwigienka tempomatu moim zdaniem jest OK, w innych markach często montują ją gorzej.

Opublikowano

tempomat to kwestia przyzwyczajenia - poprzednio miałem w kierownicy to była bajka

skrzypienia uszczelek brak (obym nie wykrakał :) )

kontrolki kierunków to kwestia ustawienia fotela i kierownicy - mnie się udało :cool2:

Opublikowano

HUD rzeczywiście słabo widoczny ale tylko przy dosyć mocno opuszczonym oparciu do tyłu (jak tak lubię) i siedzisku na samym dole.

Co do tempomatu to już kilka razy zdażyło mi się pomylić z gajga od kierunków !

Kontrolki od kierunków nie przeszkadzają mi - nie patrzę na nie :lol:

Uszczelki skrzypiące ? nie słyszałem !

Opublikowano
tylko przy dosyć mocno opuszczonym oparciu do tyłu (jak tak lubię)

 

Leżysz w czasie jazdy?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

 

Do tej wazniejszej regulacji - wysokosci - nie znalazlem rysunku, ale jak wyjmiesz ekranik to znajdziesz! Regulacji pochylenia nie rob jesli nie trzeba, bo pozniej bedziesz poprawial co chwile.

Wysokosc reguluje sie po lewej stronie w glebi - tak jakby w tylnym gornym rogu bocznej czesci licznika. Pod skosem wkladasz klucz nasadowy i drugim trzymasz i dokrecasz pozniej kontre.

Ekran jest przykrecony dwoma wkretami u gory - potrzebny krotki srubokret. Pozniej wyciagasz go pochylajac gore do siebie - tylko nie porysuj!

Powodzenia

Opublikowano
U mnie uszczelki skrzypia po stronie pasazera, HUD mozna regulowac, tylko zwykle w ASO mozna u slyszec, ze sie nie da. Jest to bardzo proste, ale nie mozna przegiac paly. Wystarczy wyjac wyswietlacz na srodku konsoli - 2 srobki. Na dole w glebi jest linka zabezpieczona w zatrzasku. Krecac ja, zmienia sie ka pochylenia. Patrzac po skosie w kierunku licznika w glebi jest sruba z kontra - tu reguluje sie wysokosc.

Prawdopodobnie konstruktorzy poustawiali to wszystko (licznik , ktory zaslania kierownica rowniez) po egzemplarz ze standardowymi fotelami. Siedzi sie zdecydowanie nizej. Mam komfortowe fotele i krew mnie zalewa, ze nie mge sie bardziej obnizyc.

Mimo, ze autko jest w sumie fajowe to jest bardzo niedorobione.

Na tempomat nie mozna marudzic, latwo sie przyzwyczaic. Jak juz kolega wspomnial mercedesa i wycieraczki - to jest dopiero dziwactwo.

 

 

 

 

kolego moze jakis schemacik tej regulacji hud , bo to co znalazlem na e60.net w pdf lekko mnie odstraszyla. To co opisales wyglada na b. prosta czynnosc..

 

Mysle, ze nie tylko ja bede ciekawy protej regulacji hud

 

pozdr

 

Do tej wazniejszej regulacji - wysokosci - nie znalazlem rysunku, ale jak wyjmiesz ekranik to znajdziesz! Regulacji pochylenia nie rob jesli nie trzeba, bo pozniej bedziesz poprawial co chwile.

Wysokosc reguluje sie po lewej stronie w glebi - tak jakby w tylnym gornym rogu bocznej czesci licznika. Pod skosem wkladasz klucz nasadowy i drugim trzymasz i dokrecasz pozniej kontre.

Ekran jest przykrecony dwoma wkretami u gory - potrzebny krotki srubokret. Pozniej wyciagasz go pochylajac gore do siebie - tylko nie porysuj!

Powodzenia

 

 

Czy regulacja ta nie wplywa w jakis sposob na ostrosc rzucanego na szybe obrazu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.