Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Mam problem ze stacyjką, a mianowicie wczoraj po zapaleniu auta nie udało mi się go normalnie zgasić. Tj. kluczyk wyjąłem normalnie, ale auto nie zgasło. Z tego co udało mi się znaleźć na forum to po prostu zablokowała się stacyjka. Silnik musiałem udusić na wysokim biegu i oczywiście odpiąć akumulator. Dzisiaj udało mi się już usunąć awarię, tj. zdemontowałem stacyjkę (ten element do którego podłączona jest elektronika) i kombinterkami cofnąłem ten bolec od wkładki, bo kluczyk sobie z tym nie radził.

 

Teraz jest wszystko ok, tylko chciałbym wyjąć tą wkładkę i zobaczyć co jej się stało i oczywiście ją trochę przeczyścić, tyle że nie mam pojęcia jak to zrobić, W ogóle nie wiem jak się zabrać do zdemontowania pierścienia od immobilisera???? Pomocy!

 

Mam jeszcze pytanie czy przeczyszczenie pomoże czy lepiej ją wymienić (teraz pracuje normalnie). Nowa oryginalna wkładka w salonie bmw kosztuje ok 200zł tyle, że nawet jak ją zamówię to nie będę umiał jej wymienić, a serwis chce za to jedyne 500zł.... + oczywiście części.

Opublikowano

no niby tak, tylko jak ma się to powtarzać to ja dziękuję za takie przyjemności, bo nie ma jeszcze problemu jak to tylko tak po prostu się zablokowało, ale gorzej jak to się wiąże ze zużyciem stacyjki. a powiedzmy sobie szczerze 200zł to jest jeszcze do przeżycia bo jedna taka awaria gdzieś dalej od domu i już nic nie zrobię sam, a wezwanie kogokolwiek wiąże się już z kosztami (przypuszczam, że podobnymi jak koszt tej wkładki).

 

Tak w ogóle to normalne jest to że można w tych stacyjkach obrócić kluczyk o 360stopni (mam wrażenie że tak się dzieje, wtedy kiedy jest jakiś milimetr nie do końca włożony)?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jogi szykuj się na wymianę wkładki stacyjki. Takie przyblokowania, albo od czasu do czasu obrót 360 stopni, mówią ci o tym że ubędzie ci ok. 200 zł z portfela, a im wcześniej to zrobisz tym, koszty będą niższe, bo może zerwać się taki trzpień we wkładce i tak łatwo już nie będzie. Wiem bo sam przerabiałem temat.
Gregor
Opublikowano

Z tego co wiem, przy zamku jest taka mala dziurka a w instrukci jest podane ze jak wsadzisz do niej drut o srednicy 1.2mm a potem wcisniesz kluczyk to wkladka wyskoczy. Ja probowalem i nic z tego, nie moge wyjac wkladki i nie wiem co zrobic. Ja takze mam zablowany klucz w pozucji wlaczonej i odpalam auto na krotko przewodem. Ma ktos jakis pomysl??? :duh: :duh: :duh:

 

 

A moze ktos wie jak sciagnac ta kostke z elektronikom z tylu stacyjki??

Opublikowano
o ile dobrze pamiętam, to najpierw kluczyk trzeba przekręcić na pozycję 1 a potem włożyć drut ale musi być twardy. Wciskając mocno drut zwalniamy blokadę i można wyciągnąć wkładkę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.