Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Miałem ten sam problem bo nie ma tatuśka współwłaściciela, płacę 100 %, kupiłem najmniejszy silnik 6 cylindrowy czyli 2 litry (1991 cm). Opłaty są więc znośne. Za 4 cylindrowymi nie ma się co oglądać. Jeździłem przed zakupem czterema (2 X 1,8 i 2 X 1,9 ) i dopiero jak wsiadłemn w 6 cylindrowy to już nie miałem wątpliwości.

2. nie wiem, ja narazie wymieniam elementy eksploatacyjne (klocki hamulcowe, sprzęgło, amory), tak to wszystko ok.

3. Taaak grzech ogromny, wstyd i coś tam, strasznie tu jęczą na temat LPG ale mam to wdupie, w tym roku sam zakładam gazociąg.

4. Bo trudno sprzedać, bo większość to padlina, i zauważ że wszystkie mają przebiegi o połowę mniejsze niż na zachodzie ;-)

5. Racja - sprzęgło sachs 500 zł, klocki TRW komplet przód i tył dałem 150 zł. - ogólnie jest w miarę tanio i większość e36

6. Ja hałasu i mojego zawieszenie M-technic ale cała reszta to znakomicie rekompensuje.

7. Różnie, u Piotresa Z3 to pasja/obsesja, u mnie raczej średnio - dbam i wymieniam części na nowe gdy się kończą lub psują ale robię to sam jak kolega wyżej. Poza tym nie śpię koło auta i wchodzę w butach ;-). Większość poprostu jeździ i naprawia jak się coś psuje. Musisz zrozumieć że to przepiękne autko, i tak jak z piękną kobietą człowiek się w nim zakochuje. Później efekt jest taki że się przesadnie dba lub coś tam. Miałeś kiedyś zjawiskowo piękną dziewczynę ? Jeżeli tak to wiesz jak potrafi ryć beret. Z3 takie właśnie jest ;-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

[ Musisz zrozumieć że to przepiękne autko, i tak jak z piękną kobietą człowiek się w nim zakochuje. Później efekt jest taki że się przesadnie dba lub coś tam. Miałeś kiedyś zjawiskowo piękną dziewczynę ? Jeżeli tak to wiesz jak potrafi ryć beret. Z3 takie właśnie jest ;-)

 

Marquez i to jest kwintesencja posiadania BMW Z3 - to zrycie beretu na tym punkcie-

kolego nie dopytuj o szczegóły - jak się zakochałes kupuj i nie szukaj wymówek aby nie kupić - i kup od 2.8 w górę. Ja osobiście mam 3.0 i to genialna jednostka napędowa jest i nieważne ile pali- to ma być przyjemność z jazdy.A i jeszcze jedno - jak załadujesz butlę w jedyne wolne miejsce czyli bagażnik to już nie pojedziesz na wakacje z bagażem :)

Opublikowano

Nie wyglada zle ta Z3. Jest przynajmniej nie najgorzej umyta i wyczyszona do sprzedazy a to juz wg mnie plus, ktory swiadczy takze o kulturze sprzedajacego.

 

Dywaniki i nakladki sa wiejskie ale to szczegol :).

 

No i ktos jej zafundowal szeroki tyl od wersji R6, ale przynajmniej korzystnie to wyglada.

 

 

Akku na ogol bylo pod maska na poczatku prod. modelu, przy silnikach R4. Choc w gruncie rzeczy akku w bagazniku bylo opcja, wiec nie zdziwilbym sie zbyt jakbym zobaczyl i 2.8 z akku pod maska. Generalnie nie ma reguly, wiedz tylko ze bardziej cenione w bmw jest akku w bagazniku :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
No i ktos jej zafundowal szeroki tyl od wersji R6, ale przynajmniej korzystnie to wyglada.

Czyli wymieniony został tylny zderzak i nadkola?

 

Trochę poczytałem i uściślając: szerszy był tylko w wersji 2.8 i M. A po liftingu wszystkie były już szerokie.

Opublikowano
Czyli wymieniony został tylny zderzak i nadkola?

Tylny zderzak, błotniki, nadkola i progi.

Co do tego egzemplarza to troche lipa, że brak skór (tam jest coś przypominające skóre (ekoskóra?) + taki materiał o dziwnej strukturze), dodatkowo emblemat z tyłu źle przyklejony (klapa malowana?) + przedni zderzak odstaje, zmieniony tył + te detale wychodzi na to, że mogła być cała malowana :)

Z mniejszych pojemności szukaj 1.9 is 140KM, a i nie daj się nabrać, ze seryjne z3 1.9 po lifcie ma 140KM

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Ja załaduje w koło zapasowe i pojade na wakacje ;-)

a zapas w spray-u :cool2: tez mam taki w z4 mimo tego iż nie mam LPG :norty:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Oczywiście że wspray-u przecież nie będę kręcił koła w środku drogi ;-) ja mam taki z metalową nakrętką na końcu żeby nie wybiło przy nabijaniu koła.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Dołączę się do tematu bo też kręci mnie z3, więc może kiedyś... :) Nigdy w nim jeszcze nawet nie siedziałem, zanim zacznę cokolwiek rozważać zastanawia mnie jedna rzecz - może to głupie pytanie ale - mam 195cm wzrostu, nie będę za bardzo podwiewany po głowie? :mrgreen: Pytam bo w każdym aucie nawet po całkowitym obniżeniu fotela mam głowę praktycznie tuż pod podsufitką, każdy kto wsiada do mojego auta mówi że jeżdżę na leżąco, ale inaczej praktycznie się w moim przypadku nie da, tyle że w z3 o ile dobrze widzę chyba nie za bardzo da się nawet "położyć" fotele :D
Opublikowano

Nie sadze zeby sie wogole zmiescil do Z3 roadstera ze zlozonym dachem. Ja mam np. 188cm i ze zlozonym dachem jeszcze swobodnie klade plasko dlon na glowie, wiec jest jeszcze ze 3-5cm luzu, ale np. inna osoba ktora takze miala 188cm ale dluzszy tulów juz sie do mojego samochodu nie zmiescila - tzn wlosami dotykala dachu.

 

Fotel oczywiscie opuszczony najnizej jak sie da.

 

Aha - mam wersje przed liftem wiec bez podsufitki dachu. Wersje po lifcie maja podsufitke softtop'a, wiec jest jeszcze ze 2-3 cm nizej. Wg mnie u mnie jakby byla ta podsufitka to juz bym wlosami jej dotykał.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Tez mam 188 i nie mam tego problemu, a fotel nie jest na samym dole. Nogi mam raczej krótkie. Mieszczę się w poliftowym i głową nie uderzam w podsufitkę.
Opublikowano
No myślę, iż będziesz miał problem. W mojej z3 nie mieścił się kolega o wzroście 190cm. Jak podsunął fotel do przodu i oparcie położył to głowa jeszcze się mieściła ale kolanami o kiere czepiał i nie było jazdy. Jedyny chyba rozsądny motyw to wstawić cienkie kubełki. Wtedy całe ciało pójdzie niżej. Ale raczej z komfortem będzie kiepsko. :(

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
No to nie pocieszyliście mnie :cry: Przy jakiejś okazji będę musiał się przymierzyć do jakiejś z3, ale skoro piszecie że ludzie trochę niżsi ode mnie z trudem się mieszczą to pewnie nic dobrego z tego nie wyjdzie... Pozostaje jeszcze jedna opcja -fotel max w górę i jazda w kasku z głową nad szybą :mrgreen:
Opublikowano

Ze zdjęć nie ma się zbytnio do czego przyczepić. Rażą jedynie te felgi, i chromowane ramki tablic..

 

Jeżeli 4cyl to celuj chociaż w 1.9 140KM :wink:

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
No to nie pocieszyliście mnie :cry: Przy jakiejś okazji będę musiał się przymierzyć do jakiejś z3, ale skoro piszecie że ludzie trochę niżsi ode mnie z trudem się mieszczą to pewnie nic dobrego z tego nie wyjdzie... Pozostaje jeszcze jedna opcja -fotel max w górę i jazda w kasku z głową nad szybą :mrgreen:

 

Zawsze mozna tez : http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=11738

 

Wtedy juz dachu chocbys chcial to nie zamkniesz.

 

Koles widzialem ze jezdzi tym w kasku "orzechu" :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Powinien być wyżej, widocznie było grzebane :)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Z3 z prawidlowo przyklejonym emblematem to zadki widok na allegro. :oops:

 

Moze 1/10 ma emblemat w fabrycznym miejscu.

 

Zobacz galerie mojego samochodu, on ma przyklejony emblemat w fabrycznym miejscu.

 

EDIT: zrobilem test i musialem wyswietlic ponad 5 aukcji z allegro zeby znalezc orginal .... :lol:

 

Tu wyglada ze takze jest w orginalnym miejscu : http://otomoto.pl/bmw-z3-1-9-gaz-sekwencja-C16851835.html

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

 

Noszę się z zakupem Z3 COUPE.

 

Mam gorącą prośbę o ocenienie tych samochodów.

 

http://otomoto.pl/bmw-z3-2-8-192km-C17905429.html

http://allegro.pl/bmw-z3-coupe-idealny-i1508282730.html

 

1. Czy cena jest adekwatna czy tez zbyt niska jesli chodzi o te roczniki i wersję COUPE?

2. Moze w tych cenach to są same ulepy?

Strasznie ciężko dorwać jakieś w wersji COUPE - nie jestem jeszcze tak obeznany w temacie żeby stwierdzić czy zwyczajnie wyprodukowano ich tak mało - czy też jest jakaś inna przyczyna.

 

Wielkie dzięki za pomoc i podzielenie się wiedzą.

Opublikowano

Auto nr1 - cena za niska.

auto nr2 - byle auto forumowicza houek, teraz kolejny jego wlasciciel je sprzedaje. Podobno bardzo ladny stan :) Przynajmniej wlasciciel tak twierdzil. Mozesz jego podpytac mysle spokojnie na PW.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.