Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
255 Semperity miałem poprzednio i było ok, i chyba do tego powrócę :)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Trochę dziwnie wyglądają patrząc z boku, ciężko to opisać :) Jazda bez zmian w porównaniu do 255
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Ma ktoś może zdjęcie zbliżenie jak wygląda 255 właśnie na feldze 8,5? Najlepiej 255/35/18"
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

http://img98.imageshack.us/img98/3176/sn858095.jpg

 

Zbliżenie to to nie jest ale lepszego nie mam :wink: Może choć trochę pomoże.

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Dzieki, całkiem ok to wygląda myślałem, że będzie bardziej baloniasto.
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
kurcze, ładne te Twoje kółka :cool2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

W mojej ocenie 255 wygląda świetnie, teraz mam 265 i wygląda trochę baloniasto :|

 

Dzięki Świstar :)

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Na zdjeciu te 255 wlasnie wyglada troche baloniasto. Za to 245 na 8.5' u Sarona z tylu lezaly wg mnie idealnie !
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Wracając do tego czarnego z3 coupe z radomia - widział ktoś i może coś więcej napisać bo mam 400 km - a szkoda mi czasu na oglądanie pokazu szpachli i druta
Opublikowano
Szpachel na pewno na masce ( zaszpachlowany znaczek ) :duh:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No walona chyba nie tylko z lewej, bo z prawej brakuje tabliczki VIN :roll: Nie ma co porównywać 1.9 z 2.2 to zupełne inne silniki ! R6 to R6 ale jak już to nastawiał bym się na 2.8 lub 3.0 na Twoim miejscu :wink:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
No walona chyba nie tylko z lewej, bo z prawej brakuje tabliczki VIN :roll: Nie ma co porównywać 1.9 z 2.2 to zupełne inne silniki ! R6 to R6 ale jak już to nastawiał bym się na 2.8 lub 3.0 na Twoim miejscu :wink:

 

2,8 bardzo chetnie tylko nie zabardzo jest w czym wybierac :(

Opublikowano
Tak kolego bierz, jak nie 2.8 to 3.0 - to jest rewelacja i do tego to kopnięcie :) i jak fajnie "trzepie" jak porządnie depniesz - ten silnik jest tak cieżki że na postoju pomimo dość twardego zawieszenia i tak trzepie na boki autkiem :)
Opublikowano

Witam serdecznie, chciałbym prosić o poradę w sprawie zakupu BMW Z3. Nie jestem do końca przekonany co do tego samochodu, rozważam po tysiąc razy dziennie wszystkie za i przeciw. Nie dochodzę do żadnego wniosku, być może ze względu, że jedyny kontakt jaki miałem z tym samochodem to od czasu do czasu przemykający po ulicy egzemplarz. Dlaczego akurat ten? Zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia (czyt. po obejrzeniu Golden Eye). Poza tym jestem młody i bardzo chcę uciec od obecnego samochodu (Mitsubishi Space Star - kupiłem od taty). Proszę, napiszcie mi jakie są plusy i minusy tego auta? Żeby trochę przybliżyć napiszę główne pytania, które mnie nurtują.

 

1. Czy z3 z miękkim dachem można traktować jako auto całoroczne (podstawowe pytanie) Jeśli tak, to czy zimą jest bardzo zimno w środku??

2. Czy bagażnik istnieje? Czy jest możliwość wyjechania na wczasy dwóch osób?

3. Czy dużym problemem jest rozłożenie składanego dachu? Na jakiej zasadzie działa zakładany twardy dach?

4. Czy bardzo głośno jest w środku, a i czy miękki dach nie jest szczelny?

5. Jak działa muzyka? Nie będę się bawił w wstawianie tub, ale muzyka to nieodłączny element moich eskapad, zmienię tylko radio

 

Piszcie jakie mieliście odczucia po zakupie auta, czy byliście rozczarowani, co wam się podobało..

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

No dobrze ze ktos w koncu wypytal o to w oddzielnym temacie, mam nadzieje ze zostanie podklejony, bo napewno jeszcze nie jedna osoba bedzie pytac o te kwestie.

 

ad1. Da sie jezdzic caly rok z miekkim dachem jesli jest on w bardzo dobrym stanie (nie ma dziur i przetarc), w srodku moze byc goraco nawet przy -30C mrozie tak ze nie wytrzymasz na dlugi rekaw, zaleznie jak ustawisz ogrzewanie.

 

ad2. Jak najbardziej tak. Jak nie z namiotem - bez problemu caly ekwipunek na np. tygodniowy wyjazd zmiesci sie do bagaznika.

 

ad3. Nie jest to zaden problem. Odpina sie 2 zapiecia i sklada/rozklada sie go ciagnac reka lub naciskajac przycisk na konsoli srodkowej - zaleznie od posiadanej opcji. Hardtop zaklada sie za pomoca fabrycznych zapiec po otwarciu miekkiego dachu. Aby dzialala podgrzewana tylna szyba w hardtopie musisz miec samochod z przygotowana do tego instalacja (opcja przy zamawianiu auta).

 

ad4. Nie jest zbyt glosno, rzeklbym ze jest przyjemnie glosno :). Miekki dach lubi przeciekac tylko na laczeniu uszczelek szyb bocznych ale to tylko przy myciu samochodu, przy deszczu nie.

 

ad5. Nie rozumiem pytania ? Normalnie, po prostu gra :lol: .

 

Po zakupie pewnie troche Cie zdziwi brak komfortu przy jezdzie po drogach ktore nie sa idealne. W tym samochodzie czujesz mocno kazda nawet mala dziurke w drodze .

Mi sie podobala najbardziej spora moc i w przypadku silnika 2.8 jego szokujaca wrecz elastycznosc (dla kogos kto wczesniej nie mial do czynienia z R6 bmw) i poczucie lekkosci calego samochodu poczas jazdy, ale to wynika zapewne z mocy.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

1. Jak najbardziej auto całoroczne. Środek z racji małej przestrzeni nagrzewa się dużo szybciej niż w sedan/coupe. Można kupić z grznymi fotelami to już w ogóle :-)

2. Istnieje bagażnik. Ja robię bez problemu zakupy na cały tydzień. Jak jedziesz po telewizor to max 32 cale się zmieści ;-)

3. Rozkładasz bez problemów, ja mam na przycisk i to jest najlepsza opcja :-), ale ręczny to też nie problem.

4. Jest zdecydowanie głośniej niż w sedanie/coupe ale to jest w końcu otwarte nadwozie. Poprawiono nieszczelność dachu w modelach od '98 jak się nie mylę.

5. Muzyka gra normalnie, słychać bez problemów ale po wyżej 120 km/h to już kicha się robi.

 

Zdecydowałem się na zakup widząć auto na plakacie u koleżanki i potem raz na drodze. Pierwszy raz jechałem zetką jak byłem oglądać pod zakup. Czy mnie coś rozczarowało ? Zawieszenie m-technik kiepsko się sprawuje na rozwalonych polskich drogach (za niskie). Nie zamienił bym tego auta na żadne inne w tym przedziale cenowym. Ani na 2 X droższe z4. Dopiero ewentualnie na e89 lub z8 i to jak bym dostał w prezencie bo mając kasę na to auto wolałbym w co innego zainwestować.

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
moim zdaniem 6 cylindrówki mają taką kulturę pracy, że są praktycznie wolne od drgań (wystarczy postawić butelkę z jakąś cieczą na pracujący silnik i zobaczyć), bynajmniej tak jest u mnie i NIC NIE TRZEPIE, jeżeli coś trzepie to może warto sprawdzić poduchy pod silnikiem...
Opublikowano

Wlasnie mialem napisac to samo co S007 ...tez nie wiem o co wam chodzi z tym bujaniem . Kiedys daaaawno temu byl tu taki user diego_cos tam i napisal to samo o Z3 2.8, co profil. Ja tego nie odczuwam...

 

A silnik M52 wcale nie jest ciezki bo jak wiadomo jest aluminiowy.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
jak go wkrecisz na obroty od 1K do 6K to czuć jak przechyla całym samochodem moment bezwładności - to jest właśnie to trzepanie - a co do kultury pracy to fakt- bajecznie spokojna jednostka ...... dopóki nie wciśniesz pedału przyśpieszenia :):)
Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedzi, nie spodziewałem się takich przyznaję, a plazma 32' w bagażniku przerosła moje oczekiwania :) Niestety to nie koniec moich wątpliwości, a wraz z waszymi odpowiedziami nasuwają mi się kolejne pytania. Tak więc próbując dalej poznać Z3 poprzez forum pytam:

 

1. Jaki silnik (było owszem), ale ... za jakimi się nie oglądać ? Czy nie zjadają was ubezpieczenie i opłaty za te uwielbiane na forum silniki 2.8 ?

Tego się boję najbardziej.

2. Główne usterki ? Jak często ? Nie chodzi o "dyndający" fotel - to jednorazowa sprawa, tylko o termostat czy coś innego co często trzeba wymieniać.

3. Czy INSTALACJA GAZOWA to grzech ? (Muszę wiedzieć, teraz śmigam na gazie i mam tanio)

4. Dlaczego ceny w Polsce są dużo niższe od tych na zachodzie ?

 

Słyszałem, że dużo części pasuje z BMW 3 e36.

5. Jak jest z tymi częściami? Ogólnodostępne ? Tanie ? W moim mniemaniu powinny być - to stare części..

6. Może moglibyście napisać mi co mogłoby mnie zniechęcić do tego auta.. Wiem prośba dziwna, ale chyba tak najlepiej jest poznać dobre i złe strony. Czego nie lubicie w Z3.

7. Jeden z forumowiczów podniósł bardzo wysoko poprzeczkę dbającym o swoje auta. Wchodziłem w galerię i nie sądziłem, że można być tak oddanym swemu czterokołowemu przyjacielowi. Czy wy też tak dbacie o nie? Czy ograniczacie się do konieczności oraz normalnej eksploatacji?

 

Dziękuję za odpowiedzi, sugestie i opinie, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.