Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
niby mozna ale nie jest mi potrzebna a 1500zl wywalic w tej chwili po to zeby sobie lezala to nie jest mi potrzebne, wole wydaj to na tylna zawieche... ta skrzynia jest od niebieskiego angola roadstera, dzwonilem kiedys do tego typa po pare gratow ale nic juz nie mial...
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Darek troche nie ten temat ... :oops:

 

A skrzynia to przeciez zwykla 5b. pasuje nawet z 328i do s50 a kosztuje 300zl. Niby ta z M ma mocniejsze bebechy ale chyba na niewiele sie to zdaje bo podobno te z M sa na ogol w znacznie gorszej kondycji jak te z np. 2.8.

 

Inny temat jakby to byla 6b.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Piotres "pasuje" to od kazdej 6 cylindrowki. Jestes pewien ze przelozenia sa dokladnie te same a tylko bebechy mocniejsze?? Sadze ze problem w tym ze na ogol sa zjezdzone tkwi raczej w duzo wiekszej mocy i sposobie traktowania aut z serii M. Z tego co pamietam to w wielu E36 M3 sa problemy ze skrzyniami.
Opublikowano
Kiedys takie skrzynie szly po 500zl (5b z S50 3.0) a teraz nastaly chore czasy .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
moze dlatego ze sporo aut z tamtych rocznikow poprostu juz umarlo, ceny nowych czesci sa kosmiczne a zapotrzebowanie na czesci wciaz rosnie. Zwykle prawa rynku. Jest popyt, podaz maleje to cena rosnie.
Opublikowano

01. Twoja

02. Moja

03. Czarna - SK 2228R / SW 07886

04. Czarna - EL 645Gk

05. Srebrna - SG 07900

06. Srebrna - KMY 07HE

07. Czerwona - WE 6400F

08. Niebieska - PCH 22YK

 

09. Żółta od drifftu potwierdzona przez VIN Z3 M Coupe

 

jak ktos chce sa z niej fotele czarne i czarny sufit na sprzedaz :)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Koledzy, zna ktoś tą Z3m?. Zawsze chciałem mieć jakieś "m" ale nie chce się rozstawać teraz z moją e60 i postanowiłem zapodać coś małego :cool2: z fajnym znaczkiem na tylnej klapie.

http://moto.allegro.pl/bmw-z3-m3-roadster-m-power-sport-324-km-i1397864644.html

 

Ktoś na forum ///M opisywał to auto, po tym jak był je zobaczyć. Z tego co pisał nie wynikało nic dobrego. Z tego co ja pamiętam auto miało 3 przebiegi - inny w ogłoszeniu, inny na cyferblacie :norty: i inny na wlepce od wymiany oleju. Gość o auto nie dbał/dba , wystawiane już wiele razy z odstępami czasu :) Kolega Wania powinien mieć link do tego tematu.

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Cześć,

Wania jak Ty jesteś z 3 maista to powiedz który warsztat jest wart uwagi- bo jak sądzę moja Zetka powinna przejść dobry serwis silnika przed sezonem. Wiem gdzie oddać auto w Poznaniu- tam jest fantastyczny magik, ale gdzie w 3 mieście to nie mam pojęcia.

I jeszcze pytanko: gdzie wyminiasz olej - masz jakiś dobry pkt, bo musze w mojej wymienić wszystkie płyny.

Ciesze sie że jest tu ktoś z 3-miasta, bo sadziłem że na tym forum tylko okolice warszawy :) bez żadnych podtekstów panowie

Opublikowano
A co tam masz do serwisowania w M54 ? tam sie wogole cos psuje ;) ?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

ja mam swojego mechanika naddwornego ;) w 3miescie polecaja od BMW: Adam Serwis w Osowie oraz WFK w wejherowie czy rumii ale ogolnie mowia ze Adam Serwis jest najbardziej ok.

 

co do mojego mechanika jedyny mankament to taki ze nie zawsze ma czas i ciezko u niego o termin wiec ja zawsze duzo wczesniej sie zapowiadam i robie pare podchodow ;)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

wiesz, jak sądzę, trzeba wymienić olej- bo ten co mam wlany to nie jest 0W40 tylko jakieś 10W40- a wieć i porządne czyszczenie układu, do tego trzeba wygrzebać zawór do nagrzewnicy - za bardzo nieche się otwierać- grzeje marnie. myśle ciągle o sprzęgle no i .... nie wiem, nie jestem pewien ale odnosze wrażęnie ze coś z temperaturą silnika - albo to moje pomylone spojrzenie ale szybko wchodzi na temperaturą pracy niezaleźnie jaka jest temperatura zewnętrzna

a tak wogóle to M54B30 jest bezawaryjny? albo bez większych awarii?

sądzę że trzeba by przejrzec i rozrząd...

Opublikowano
ja mam swojego mechanika naddwornego ;) w 3miescie polecaja od BMW: Adam Serwis w Osowie oraz WFK w wejherowie czy rumii ale ogolnie mowia ze Adam Serwis jest najbardziej ok.

 

co do mojego mechanika jedyny mankament to taki ze nie zawsze ma czas i ciezko u niego o termin wiec ja zawsze duzo wczesniej sie zapowiadam i robie pare podchodow ;)

 

 

 

no to chyba skorzystam z Adam serwis- mam niedaleko z mojej wioski :)

ale to musze poczekać jeszcze chwile, bo przez śniegi się nie przebije z tym zawieszeniem i z tymi oponami (mało bieżnika im zostało ) :)

Opublikowano
co rozumiesz przez czyszczenie ukladu?? bedziesz wlewal swiezy olej i za chwile go spuszczal i wlewal kolejny?? bo ja innego sposobu nie znam. Zawor nagrzewnicy z tego co pamietam to jest na podszybiu i jest do niego latwy dostep a skoro mowisz ze masz jakies problemy z temperatura to moze jak to zalatwisz to sprawa ogrzewania rozwiaze sie sama?? No i jeszcze mam jedno pytanie: co chcesz przegladac przy rozrzadzie??
Opublikowano

no zastanawiałem się nad odkręceniem miski... ale to daleki pomysł- zależy od tego co wypłynie z olejem jak bedę go zlewał- zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie dołał np jakiegoś uszlachetniacza...

zawór jest na podszybiu- od której strony do niego się dostajei? musze rozebrać plastiki wokół wycieraczek czy możę gdzies w komorze?

a rozrządu to się nie wymienia co jakiś czas? np co 100-120 K km?

czy tu jest jakiś niewymienialny?

Opublikowano

to mam dla ciebie zla wiadomosc: zeby odkrecic miske musisz wyjac skrzynie biegów. A myslisz ze co moze tam zleciec poza olejem przepracowanym?? Jesli myslisz ze jest tak zle i ze moze zleciec tawot to lepiej zacznij szukac drugiego silnika a nie zaprzataj sobie glowy miska itd

Zawor od nagrzewnicy jest na podszybiu w komorze silnika od strony kolektora ssacego. Ida do niego weze wodne i jest podlaczona kostka z kablami.

Rozrzad wymienic mozna ale nie wiem czy jak zobaczysz cene to nadal bedziesz chcial w nim grzebac :norty:

W bmw rozrzad jest bezobslugowy na lancuchu wiec poki nie wydaje z siebie jakis niepokojacych dzwiekow to nic przy nim nie ruszasz

Opublikowano
Elektrozawor do obiegu nagrzewnicy jest tuz za kolektorem taki walec metalowy widac go odrazu po otwarciu maski.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
to mam dla ciebie zla wiadomosc: zeby odkrecic miske musisz wyjac skrzynie biegów.

 

i tu może byc szansa, bo z moich obserwacji kończy się sprzęgło - a przynajmniej takie objawy wydobywa z siebie.

 

wieć jak już rozbebesze wszystko to odkręcić i luknać nie zaszkodzi i wiele nie kosztuje.

co do rozrządu to przyznam nie sprawdzałem ceny :) - może lepiej tego nie robić- może mnie zabić :)

 

a zawór sobie dziś obejrze jak wrócę z pracy :)

 

dzięki za dobre rady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.