Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Marqz_sfd napisał(a):

Fajna ta twoja zetka swistar ale obawiam się że jak nie zejdziesz z ceny to długo postoi.

zmieniłem cenę

http://otomoto.pl/bmw-z3-bmw-z3-roadste ... 88788.html

myslisz, ze lepiej to wygląda?

 

Swistar wiadomo że wszyscy ubóstwiamy zetki i cenimy je ponad inne samochody. Ale będę szczery jeżeli chcesz mieć szansę sprzedać to wystaw cenę 23.000, z hardtopem 25.000. O 3 tyś. będziesz musiał zejść w dyskusji ale ją sprzedasz. Jak wystawisz z hardtopem za 20.000 to powinieneś ją sprzedać w miarę sprawnie. Wiem że to brzmi jak herezja ale taka jest rzeczywistość. Nie rób skromnisia bo to nie działa i napisz że jesteś fanem Zetki, jesteś członkiem społeczności, organizujesz spotkania itp. a sprzedajesz bo zmieniasz na nowszy model a o ten dbałeś jak o żaden inny.

IMO zostawiłbym sobie tą zetę i nią śmigał jeszcze parę latek bo z4 e85/86 są nieszczególne jeżeli chodzi o wygląd. Użyłem określenia nieszczególne żeby nikogo nie urazić, IMO są z dupy ;-). Naprawdę ładna jest dopiero sylwetka rekina e89 i to jest dopiero godna zamiana IMO. Ale oczywiście szanuję inne gusta i życzę Ci żeby sprzedaż i nowy zakup poszły w miarę sprawnie :cool2:

I posłuchaj kolegów wyżej i daj spokój z automatem. Kupisz zetkę w automacie jak będziesz już stary i parkinson da się we znaki hehe

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Marqz_sfd napisał(a):

Fajna ta twoja zetka swistar ale obawiam się że jak nie zejdziesz z ceny to długo postoi.

zmieniłem cenę

http://otomoto.pl/bmw-z3-bmw-z3-roadste ... 88788.html

myslisz, ze lepiej to wygląda?

 

Swistar wiadomo że wszyscy ubóstwiamy zetki i cenimy je ponad inne samochody. Ale będę szczery jeżeli chcesz mieć szansę sprzedać to wystaw cenę 23.000, z hardtopem 25.000. O 3 tyś. będziesz musiał zejść w dyskusji ale ją sprzedasz. Jak wystawisz z hardtopem za 20.000 to powinieneś ją sprzedać w miarę sprawnie. Wiem że to brzmi jak herezja ale taka jest rzeczywistość. Nie rób skromnisia bo to nie działa i napisz że jesteś fanem Zetki, jesteś członkiem społeczności, organizujesz spotkania itp. a sprzedajesz bo zmieniasz na nowszy model a o ten dbałeś jak o żaden inny.

IMO zostawiłbym sobie tą zetę i nią śmigał jeszcze parę latek bo z4 e85/86 są nieszczególne jeżeli chodzi o wygląd. Użyłem określenia nieszczególne żeby nikogo nie urazić, IMO są z dupy ;-). Naprawdę ładna jest dopiero sylwetka rekina e89 i to jest dopiero godna zamiana IMO. Ale oczywiście szanuję inne gusta i życzę Ci żeby sprzedaż i nowy zakup poszły w miarę sprawnie :cool2:

I posłuchaj kolegów wyżej i daj spokój z automatem. Kupisz zetkę w automacie jak będziesz już stary i parkinson da się we znaki hehe

 

Widze Marqz ze Ty stawiasz niemalze na rowni Z3 R4 z Z3 R6, szczegolnie 2.8. A takie nawet 1.9 przy sprzedaz wogole nie ma porownania do 2.8. Jakby swistar mial 1.9 to Twoje rady bylby wg mnie trafne. Ale 20k za ladnie utrzymana 2.8 ??? jakby to byl poszpachlowany,pospawany i poklejony ulep to moze i tyle by byla obecnie warta ale nie za ladna sztuke.

 

Platinum wystawil swoja 2.8 za 27.9k wiec obstawiam ze sprzedal za min 26k (mam racje ?) i dlugo sie ze sprzedaza nie meczyl :). A podobno idealna to ona nie byla ...

 

@Swistar : moze i masz racje ze propozycja zakupu tej z4 auto brzymi kuszaco ale ja bym sie zainteresowal nawet odrazu dzis co trzeba zmienic zeby przejsc z auto na manual. Swapownicy powinny wiedziec dokladnie. Bo z auto to jak Ci mowilem ...wg mnie nie ma jazdy :mrgreen: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
koledzy, dzięki Wam bardzo za cenne rady, bo są cenne. :cool2: Mam teraz mieszane uczucia i jestem o krok od kupna,naprawdę o krok. Czynnik pierwszy to to, ze to moi znajomi, jedno auto już od nich kupiłem i jestem zadowolony. Czynnik drugi to to, ze wezmą moją zetkę w rozliczeniu ( 27k ) i nie piszcie, że to mało! , dopłacam reszte i jest oki. I co ja mam teraz kurcze zrobić? :duh: No i co do automatu, to mam doświadczenia w e39 i byłem zadowolony. Wiem, wiem...palenie laczka , szaleństwa itd.. :mrgreen: ale w końcu jestem emerytem i może pora przestawić się na inny typ jazdy :norty: hahaha..żercik dobry :roll:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

Swistar wiadomo że wszyscy ubóstwiamy zetki i cenimy je ponad inne samochody. Ale będę szczery jeżeli chcesz mieć szansę sprzedać to wystaw cenę 23.000, z hardtopem 25.000. O 3 tyś. będziesz musiał zejść w dyskusji ale ją sprzedasz. Jak wystawisz z hardtopem za 20.000 to powinieneś ją sprzedać w miarę sprawnie. Wiem że to brzmi jak herezja ale taka jest rzeczywistość. Nie rób skromnisia bo to nie działa i napisz że jesteś fanem Zetki, jesteś członkiem społeczności, organizujesz spotkania itp. a sprzedajesz bo zmieniasz na nowszy model a o ten dbałeś jak o żaden inny.

IMO zostawiłbym sobie tą zetę i nią śmigał jeszcze parę latek bo z4 e85/86 są nieszczególne jeżeli chodzi o wygląd. Użyłem określenia nieszczególne żeby nikogo nie urazić, IMO są z dupy ;-). Naprawdę ładna jest dopiero sylwetka rekina e89 i to jest dopiero godna zamiana IMO. Ale oczywiście szanuję inne gusta i życzę Ci żeby sprzedaż i nowy zakup poszły w miarę sprawnie :cool2:

I posłuchaj kolegów wyżej i daj spokój z automatem. Kupisz zetkę w automacie jak będziesz już stary i parkinson da się we znaki hehe

 

bzdura, bzdura, bzdura!

bezwypadkową 2.8 z hardtopem ma wystawiać za 20k?????

Z4 "z dupy"??? :mad2: no way!!!! no dobra o gustach się nie dyskutuje :norty:

 

wystawiłem swoją 2.8 za 27.900 i sprzedała się w ciągu 2 tygodni, a kupiła ją pierwsza i jedyna osoba, która ją oglądała

było spore zainteresowanie, dużo osób dzwoniło, znacznie więcej niż przy sprzedaży mojej 1.8

 

ja przy poszukiwaniu z4 biorę głównie pod uwagę 3 kryteria: 3.0 / manual / wersja europejska

ale ja nigdy nie miałem automatu w przeciwieństwie do swistara, który miał i z tego co mówi był bardzo zadowolony!

żadnych silnikowych swapów bym nie robił. w silnikach powyżej 2.2 jest 6-cio biegowa skrzynia i przycisk sport.

 

pojawiła się opcja zostawienia swistarowej z3 w rozliczeniu (za normalne pieniądze) i myślę, że to byłaby bardzo dobra decyzja. :cool2:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
Czynnik drugi to to, ze wezmą moją zetkę w rozliczeniu ( 27k ) i nie piszcie, że to mało! , dopłacam reszte i jest oki. I co ja mam teraz kurcze zrobić? No i co do automatu, to mam doświadczenia w e39 i byłem zadowolony.

Ja myślę że pieniądze które oferują w rozliczeniu za zetkę to bardzo dobra kwota i jeżeli jesteś zdecydowany na z4 to szybka męska decyzja i już masz. Z automatu też byłeś zadowolony więc poprostu brać. A że zawsze potem coś tam wyskoczy to jest norma i tak trzeba będzie kolejne autko trochę ogarnąć, do tego się nie wejdzie.

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
koledzy, dzięki Wam bardzo za cenne rady, bo są cenne. :cool2: Mam teraz mieszane uczucia i jestem o krok od kupna,naprawdę o krok. Czynnik pierwszy to to, ze to moi znajomi, jedno auto już od nich kupiłem i jestem zadowolony. Czynnik drugi to to, ze wezmą moją zetkę w rozliczeniu ( 27k ) i nie piszcie, że to mało! , dopłacam reszte i jest oki. I co ja mam teraz kurcze zrobić? :duh: No i co do automatu, to mam doświadczenia w e39 i byłem zadowolony. Wiem, wiem...palenie laczka , szaleństwa itd.. :mrgreen: ale w końcu jestem emerytem i może pora przestawić się na inny typ jazdy :norty: hahaha..żercik dobry :roll:

 

rozliczenie tej Zetki za 27k jest wg mnie bardzo uczciwe.

i nie zostaniesz na zimę z 4 autami, a z4 sobie spokojnie wyszykujesz.

no i wania też będzie zadowolony. :norty:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
Platinum ale ja napisałem że mi się sylwetka z4 podoba ale ten model E89. Poprostu przepiękny rekin :-)
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Czynnik drugi to to, ze wezmą moją zetkę w rozliczeniu ( 27k ) i nie piszcie, że to mało! , dopłacam reszte i jest oki. I co ja mam teraz kurcze zrobić? No i co do automatu, to mam doświadczenia w e39 i byłem zadowolony.

Ja myślę że pieniądze które oferują w rozliczeniu za zetkę to bardzo dobra kwota i jeżeli jesteś zdecydowany na z4 to szybka męska decyzja i już masz. Z automatu też byłeś zadowolony więc poprostu brać. A że zawsze potem coś tam wyskoczy to jest norma i tak trzeba będzie kolejne autko trochę ogarnąć, do tego się nie wejdzie.

nie, no ja nie mam zamiaru w tym sezonie nią jezdzic, czyli do nastepnego sezonu to ja ją sobie wypicuje jak laleczke.Do malowania mam zderzak, maskę i prawy blotnik, chcę to zrobic naprawdę dobrze i nie na szybkiego by się pobujać przez 2 tygodnie lata, bądz jesienią z zamkniętym dachem. Zimą to w ogóle nie wystawiam zetki z garazu. Inaczej by bylo gdybym ją kupil w czerwcu, wtedy to mus szybko zrobic.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Platinum ale ja napisałem że mi się sylwetka z4 podoba ale ten model E89. Poprostu przepiękny rekin :-)

 

no ja mam całkiem odmienne zdanie w tej kwestii, zdecydowanie wolę E85

no ale gusta są różne

 

natomiast ciężko powiedzieć czy Z4 podoba mi się bardziej niż Z3

Z3 jest kultowa, ma w sobie to "coś", ale przez blisko 3 lata już mi się trochę po prostu opatrzyła wizualnie, poza tym chciałbym coś świeższego i nowocześniejszego akurat teraz

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano
No już widać masz nie łatwy orzech do zgryzienia bo 3 litrówki w dobrych cenach to albo łódź :mad2: albo gaz ;-) albo 29.000 przebiegu z 2003 roku ;-)
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano

wg mnie sprawa prosta.

 

jezeli chcesz Z4 a ta sztuka jest pewna na tyle na ile moze byc pewne auto kupowane od kogos obcego. ma wszystko sprawne z takich glupot jak, dach, elektryka, osprzet typu klima to warto jest ja wziasc bo silnik czy skrzynia moze strzelic w kazdej obojetnie ktora bys kupil a nawet prawdopodobne jest ze w tych "iglach" z allegro co maja po 29tys przebiegu predzej niz w tej Twojej co ma 100tys mil.

 

podstawa to sprawdzic dokladnie auto przed kupnem i nie napalac sie mocno jezeli cos jest nie tak, jezeli zobaczysz rzezbe lub cos co trzeba dokladniej sprawdzic to to sprawdz na spokojnie, przeciez im sie nie spieszy i moge z dwa dni poczekac az dowiesz sie dokladnie czy cos co Cie zaniepokoilo powinno tak byc i czy jest drogie w naprawie.

 

dodatkowym atutem jest cena plus to ze biora Twoje auto w rozliczeniu. mozna by bylo pokusic sie na sprzedanie Z3 za wieksza kase ale nie wiadomo kiedy to sie uda i czy sie uda a gdy sie juz uda (kawal o udach i o piersiach: jezeli nam sie uda to bedziemy pierWsi ;) ) czy Z4 jeszcze bedzie. na allegro nie ma duzo Z4 w przedziale cenowym 50-60tys a jak sa to w nie najlepszym stanie

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
jeżeli ktoś szuka dobrej Z3 Coupe, to polecam tą w dobrych pieniądzach :

 

http://www.motoallegro.pl/item1170430368_bmw_z3_coupe_2_8_super_okazja.html

 

miałem okazję ostatnio ją obejrzeć (sprzedający jest z wwa) i moim zdaniem jest bez zarzutu, a dodatkowo chyba zalezy mu na szybkiej sprzedazy bo mocno zszedł z ceny.

 

sam bym ja pobrał, ale dwie to juz zbytek.../// ;)

 

Ona przeciez byla bardzo dlugo na allegro z rok temu za 18 czy 19k finalnie, z ubitym nieco przodem (a juz byla zarejestrowana w PL wiec pewnie to jej nie pierwszy wypadek w zyciu byl). Sprzedawala sie tak kilka miesiecy. Dziwilem sie ze nikt jej wtedy tak dlugo nie kupowal bo uszkodzenia bylby stosunkowo nie duze, za 5tys napewno ktos to naprawil ale raczej mniej.

 

Chyba wiem, który egzemplarz masz na myśli, nawet go oglądałem (granatowa z warszawy) i w mojej ocenie, biorąc pod uwagę chociażby m.in. udokumentowaną historię (nie sprefabrykowaną) obecnej Z z w/w ogłoszenia to inny egzemplarz, choć możliwe jest, że ma felgi odkupione od tamtej bądź podobne.

 

Generalnie, w dalszym ciągu uważam, że nabywca będzie bardzo zadowolony, a kwota faktycznie nie jest wygórowana jak na Z3 Coupe w takim stanie.

Opublikowano
Jutro o 10 jestem umówiony i ogladnę ją dokładniej , jak coś to w weekend na spokojnie bez napalania się namyślę i zadecyduje. Kusi, ale nic na siłę :mrgreen:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
No już widać masz nie łatwy orzech do zgryzienia bo 3 litrówki w dobrych cenach to albo łódź :mad2: albo gaz ;-) albo 29.000 przebiegu z 2003 roku ;-)

 

trafi się coś fajnego, trzeba myśleć pozytywnie!

ja sobie spokojnie czekam i trzymam rękę na pulsie (kilka razy dziennie sprawdzam czy przypadkiem się coś nowego nie pojawiło) :norty:

w sumie zacząłem się też zastanawiać nad poliftowym modelem (265KM)

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano

:mrgreen:

automat w Z4? :duh: no prosze was.... Zetkę nie kupuje sie po to żeby spokojnie przemieszczać się nia w z punktu A do punktu B,

czyli do czego służą auta w tiptronicu? Tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B? Ja wiem, ze najlepiej aby auto mialo z 5000cm3, ale i z4 z 3l silnikiem daje rade. Choć przyznam się, że czuć masę i jak z3 jest skaczącą zwinną maszynką tak z4 jest ciężka i ciężko jest poskakać, nawet z silnikiem 3l. Myślę, że do z4 słuszny silnik to 3,5l a już 2.0, 2.2 lub 2.5 to nieporozumienie do tej masy. Albo tak się przyzwyczaiłem do zwinności silnika 2.8 w z3, ze nie widze z4 z mniejszym silnikiem jak 3l.

W poniedzialek zadecyduje ostatecznie czy kupic z4 czy zostac przy z3. Ale przyznam się, ze jestem praaaaaaaawie zdecydowany na z4, choć wiadomo ze "prawie". :norty:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
:mrgreen:
automat w Z4? :duh: no prosze was.... Zetkę nie kupuje sie po to żeby spokojnie przemieszczać się nia w z punktu A do punktu B' date='[/quote']

czyli do czego służą auta w tiptronicu? Tylko do przemieszczania się z punktu A do punktu B? Ja wiem, ze najlepiej aby auto mialo z 5000cm3, ale i z4 z 3l silnikiem daje rade. Choć przyznam się, że czuć masę i jak z3 jest skaczącą zwinną maszynką tak z4 jest ciężka i ciężko jest poskakać, nawet z silnikiem 3l. Myślę, że do z4 słuszny silnik to 3,5l a już 2.0, 2.2 lub 2.5 to nieporozumienie do tej masy. Albo tak się przyzwyczaiłem do zwinności silnika 2.8 w z3, ze nie widze z4 z mniejszym silnikiem jak 3l.

W poniedzialek zadecyduje ostatecznie czy kupic z4 czy zostac przy z3. Ale przyznam się, ze jestem praaaaaaaawie zdecydowany na z4, choć wiadomo ze "prawie". :norty:

 

 

http://www.bmw-tech.pl/bmw/z4/e85_e86/388/z4_3.0ia.html

 

1315kg deklarowane ...to ciekawe, cos malo ...Z3 2.8 wazy realne 1270kg (wazylem swoja) i jest w koncu wyraznie mniejsze od Z4 w kazdym wymiarze, i napewno ma mniej wygluszen i innych zbednych dodatkow .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
swistar przejedź sie tym Z4 w automacie tak jak jechałeś jak wracaliśmy do waszego domu, zakręć bączka, spróbuj iść bokiem, zawróć na ręcznym, sprzedający nie będzie miał chyba nic przeciwko, wtedy odczujesz różnice,

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Opublikowano
swistar przejedź sie tym Z4 w automacie tak jak jechałeś jak wracaliśmy do waszego domu, zakręć bączka, spróbuj iść bokiem, zawróć na ręcznym, sprzedający nie będzie miał chyba nic przeciwko, wtedy odczujesz różnice,

dziś właśnie jezdzilem, dalem jej ostro na wszystkie mozliwe sposoby i nie ma porównania do z3, tak jak pisalem jest cięższe i mulaste bardziej. z3 2.8 jest bardziej szalone. A zawracanie na recznym, jazda bokiem to nie w tym aucie :( Z4 jest chyba zbyt komfortowe. W z3 nierówności są odczuwalne, a w tym z4 nawet na 18-tkach tak ich nie czuć jak w z3 na 17-tkach. A co najśmieszniejsze to raczej bym swoją z3 objechał ta z4, no może potem by mnie ścigneła, ale start raczej bym miał lepszy. Naprawdę masę odczuwa się bardzo. A może to tylko moje takie odczucia. Zastanawiam się jak chodzi z4 2.2 naszego moderatora.

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Zastanawiam się jak chodzi z4 2.2 naszego moderatora.

 

nie wiem jak chodzi ale jeździ przeciętnie :mrgreen:

no mialem na mysli jazde z silnikiem 2,2 bo 3.0 az tak mnie nie powalilo :( niby ma 6,20 do 100 :roll: ale jakos tego nie czulem :mrgreen:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano

no mialem na mysli jazde z silnikiem 2,2 bo 3.0 az tak mnie nie powalilo :(

 

niestety co zrobić, gdyby ktoś mi doradził albo gdybym poczytał, cokolwiek, to zapewne 2.2 bym nie kupił a tak trzeba się cieszyć z tego co się ma. Dane technicznie, te na papierze, wyglądały przyzwoicie i dlatego stwierdziłem, że te 170 KM powinno być wystarczające. Niestety w tej chwili swojej Z'etki nie sprzedam bo szkoda, oprócz silnika, nie można jej wiele zarzucić a może przede wszystkim nie mam środków aby ściągnąć zadbane 3.0 z DE, każdy ciekawy egzemplarz to wydatek prawie lub ponad 90k PLN.

 

Może jak EURO znowu będzie po 3 PLN a CHF po 2 to spłacę kredyt i pomyślę o 3.0 :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.