Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki piotres. Wytłumacz mi jak dziecku ;-). ASO czyli Autoryzowany serwis obsługi tzn. co biorę nr VIN i dzwonię do jakiejś Autoryzowanej Stacji Obsługi w Opolu i oni mogą mi podać czy auto faktycznie ma taki a taki przebieg i co było naprawiane ?

Dzięki

EDIT: Najbliższe ASO BMW mam we Wrocku, napisałem do nich @ z zapytaniem zobaczymy co oni na to.

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zadzwoń do nich a nie pisz. To po pierwsze. Po drugie, tak na moje oko brakuje wentylatora od klimatyzacji. Wydaje mi się ze powinien być. Jak już będziesz kupował samochód z klimą to nie bierz się na sztuczki - panie! wystarczy nabić i będzie działało.
Opublikowano (edytowane)

 

Przebieg jak dla mnie ogromny, ale później możesz zmienić silnik jak by coś z nimi było, chociaż większość tych tańszych ma skręcony więc moze ten jest prawdziwy :)

Jeszcze zauważyłem, że ktoś pomalował bazowym nadkole z tyłu...może tylko zaprawka jakaś a może w szopie malowane pół auta :mrgreen: trzeba by zobaczyć na żywo.

Edytowane przez Emek
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Zadzwoń do nich a nie pisz. To po pierwsze. Po drugie, tak na moje oko brakuje wentylatora od klimatyzacji. Wydaje mi się ze powinien być. Jak już będziesz kupował samochód z klimą to nie bierz się na sztuczki - panie! wystarczy nabić i będzie działało.

 

To fakt . W modelach przed liftem byl wentylator klimy tuz za zderzakiem. I chyba po lifcie takze. Tu widac ze go nie ma.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

 

Przebieg jak dla mnie ogromny

 

Mysle ze ponad 50% allegrowych Zetek ma taki wlasnie przebieg, jak nie wiekszy. Ze silnik sie zbliza do konca po 210tys?? Nie zartuj, spokojnie jeszcze 150 tys przelata jak nie 200.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

To że przelata to wie, ale brzydko wygląda ponad 200tys na blacie :lol:

I wiadomo każdy w PL jak widzi przelatane ponad 200tys to zaraz stęka o matko jak dużo :D

W swojej to chyba za 10 lat będe miał taki przebieg :mrgreen:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Tylko że to postitalianiec :mad2: handler ściemnia że książki serwisowej poszuka bo nie wie czy ma :duh: obiniżyć ceny nie chce bo zaliczki mu już wpłacili ze Szwecji, litość budzą takie teksty, VIN ma wysłać. VIN srebrnej też mam dostać bo książki brak także sprawa mi się rozbije o ASO Wrocław czy pomogą.

 

Italiańska zetka - ban. Serwis pomógł, żadnych wpisów, handler nie ma książki - krótko kot w worku.

Szukam dalej.

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To że przelata to wie, ale brzydko wygląda ponad 200tys na blacie :lol:

I wiadomo każdy w PL jak widzi przelatane ponad 200tys to zaraz stęka o matko jak dużo :D

W swojej to chyba za 10 lat będe miał taki przebieg :mrgreen:

 

Dla współczesnych, dobrze eksploatowanych silników 200tys to żaden przebieg. Sam zrobilem 300tys km Octavią 1,9 tdi i auto nadal jeździ i ma się dobrze. Durną mentalność Polaków kształtują jeszcze bardziej durni handlarze, którzy kręcą liczniki. Sprzedawali by z oryginalnymi przebiegami 300-400 a czasem nawet 500 tys km to Polak w końcu by przywykł :)

Opublikowano
Niech się polskie handlery od pepików uczą ;-)

http://otomoto.pl/bmw-z3-1-8-i-C12622117.html

 

Przy okazji to kolejny wzorcowy przyklad jak zlomowate moze byc Z3. Wspolczuje temu kto kupi ten samochod.

 

Patrzac na sciemnienie przednich swiatel to przebie jest 300+kkm.

 

Tak biednie wyposazonej z3 w ostatnim czasie nie widzialem, do "pelni szczescia" brakuje tylko szyb na korbki :lol: .

 

Wartosc tego samochodu jak dla mnie to z 12 tys zl.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
I jak to ostatnio często bywa, jedna lampa z chromem a druga bez :mrgreen: i brak wlepy z VIN-em :D
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

I wiadomo każdy w PL jak widzi przelatane ponad 200tys to zaraz stęka o matko jak dużo :D

 

No widzisz ...dokladnie tak jest ;). To chyba pozostalosci w wyobrazni po maluchach i polonezach, tudziez kantach ktore do 100tys. km mialy problem by dojechac. I widze ze sam juz tak na to patrzysz :mrgreen: .

 

Najlepszy byl moj kuzyn ktory jak kupowal ibize to dla niego 100tys km wydawalo sie juz bardzo duzym przebiegiem :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
z tym przebiegiem to nie ma co dramatyzowac. Liczy sie stan! Sadze ze na pewno kilka forumowych zetek ma podobne przebiegi tylko handler ustawil na 96 tys bo lepiej na blacie wyglada. Taka niestety jest rzeczywistosc. Pamietam jak kumpel kupil oktavie co miala prawie 500. Skrecil na dwiescie z kawalkiem i handlarze przyjechali i wzieli :duh: Handlarze skrecili na 150 i za jakis czas zadowolony dziadek sie bujal zadbana octavia po miescie. Pamietam tez ze do skrzyni nawrzucal bananow (tak jest, to ten zolty podluzny owoc) zeby ciszej pracowala i nie chuczla :norty:
Opublikowano
Pamietam tez ze do skrzyni nawrzucal bananow (tak jest, to ten zolty podluzny owoc) zeby ciszej pracowala i nie chuczla :norty:

 

Handlarze sa niemozliwi :lol: bananow ???? :roll: :shock: :shock: do manuala ?

 

Moze ja do dyfra wloze ze 2 dojrzale to przestanie stukac przy wysprzeglaniu ? :lol:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Co do przebiegów:

moja 1.8 ma prowadzoną książkę serwisową do 95100. Taki przebieg miała 09.10.2003 (czyli po ponad 6 latach i 8 miesiącach - pierwsza rejestracja 03.02.1997).

Kupiłem ją 01.04.2008 z przebiegem 174200. W tej chwili ma 188300. Czyli w kolejne 6,5 roku przejechała podobną ilość km (93200).

Także uważam, że jest to pewny przebieg.

 

Co do bananów:

:shock:

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M
Opublikowano

To moją zetką ktoś hulał troszkę wiecej - 1998r 220tys przebiegu książka serwisowa do 212 bodajże ;)

 

btw. dodam ze przy 185tys silnik zostal wymieniony na nowy w niemieckim serwisie na co posiadam fakture :cool2:

Opublikowano

piotres mam ten sam problem tzn pojawil sie po zimie choc wydaje mi sie ze w tamtym sezonie juz cos zaczynalo stukac. Co obstawiasz?? ja jeszcze nie mialem okazji oblookac tego na kanale ale obawiam sie ze to dyfer...

 

a z tym bananem to powazka :mrgreen: Dosc popularne byly rowniez trociny. Dziwie sie ze nie znacie tych sposobow

Opublikowano
piotres mam ten sam problem tzn pojawil sie po zimie choc wydaje mi sie ze w tamtym sezonie juz cos zaczynalo stukac. Co obstawiasz?? ja jeszcze nie mialem okazji oblookac tego na kanale ale obawiam sie ze to dyfer...

 

a z tym bananem to powazka :mrgreen: Dosc popularne byly rowniez trociny. Dziwie sie ze nie znacie tych sposobow

 

Jak Ci stuka zawsze w momencie wciskania sprzegla jadac wolno na 1 lub 2 biegu to na bank dyfer. A jak wciskasz hamulec i wtedy sprzeglo to tez Ci stuka?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Macie tu wyjadacze fajną okazję (albo i nie;-) ).

http://www.allegro.pl/item1006087951_bmw_z3_2_8_193_km_cabrio_bezwypadkowy.html

To jakieś 118 km ode mnie także jak jakiś forumowicz ma bardzo ładną i bardzo zadbaną zetkę z małym przebiegiem a chce zamienić na 2.8 to podbijać na priv ;-) Podjedzie do mnie sprzeda swoją podjedzie za katowice kupi mocniejszą :-D.

 

Jak ktoś ma kontakt do batima to niech da. Ja byłem zaiteresowany jego zetką a myślę że on byłby zaiteresowany tą :-). Niestety chłopak na PW nie odpisuje bo coś pisał wcześniej że mu koparka kabel z netu przerwała.

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano (edytowane)
Macie tu wyjadacze fajną okazję (albo i nie;-) ).

http://www.allegro.pl/item1006087951_bmw_z3_2_8_193_km_cabrio_bezwypadkowy.html

To jakieś 118 km ode mnie także jak jakiś forumowicz ma bardzo ładną i bardzo zadbaną zetkę z małym przebiegiem a chce zamienić na 2.8 to podbijać na priv ;-) Podjedzie do mnie sprzeda swoją podjedzie za katowice kupi mocniejszą :-D.

 

Ja znam ten samochód. Bylo o nim pisane kiedys na forum. Bylem go ogladac na dolnym slasku ponad rok temu jak ja szukalem swojej zetki. Z tego co pamietam to auto nie bylo wcale w takim idealnym stanie... Sporo elementow bylo malowanych i sporo do malowania (na pewno tylna klapa i podszybie) W srodku tez wydawal mi sie troche zniszczony ale dokladnie nie pamietam. Z tego co pamietam to byla w nim pompa do podnoszenia dachu ale nie bylo przycisku :!: ten samochod pochodzi z anglii ale oryginalnie kierownice mial po lewej stronie. Dziwie sie skad ta cena :!: bo jak ja go ogladalem to bylo chyba 29 tys i ani zlotowki mniej. Sprzedajacy pisze ze jest oryginalny lakier no to tlumik tez musi byc oryginalny bo nawet na nim jest czerwona farba :duh:

29 tysi to on na pewno nie jest wart

 

To jest temat o czerwonej Z3

viewtopic.php?f=79&t=100867&start=0

 

Piotres nie obserwowalem tego jeszcze tak dokladnie. Przy okazji sie temu przyjze od spodu i jak cos znajde to dam znac co i jak

Edytowane przez saron22
Opublikowano
cena kup teraz jest 27000 tyś przecież a cena licytacji 22000. Myślę że za 22 pójdzie albo ten samochód dołączy do długiej listy starzejących się na allegro i otomoto zetek. Takich aut jest tutaj sporo. Pisałem do kilku ludzi, jeden nawet nie odpisał tylko zmienił w opisie auta że kontakt telefoniczny ale z ceny nie zszedł. A co do kontaktów telefonicznych to nie chce mi się już wydawać kroci na wysłuchiwanie bredni od jakiś gości że igła żyleta itd. Jak ktoś chce sprzedać zetę to się ogarnie da dobrą cenę i opchnie zamiast trzymać się swojego i dalej tracić bo przecież z czasem to raczej nie zyskuje.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Macie tu wyjadacze fajną okazję (albo i nie;-) ).

http://www.allegro.pl/item1006087951_bmw_z3_2_8_193_km_cabrio_bezwypadkowy.html

To jakieś 118 km ode mnie także jak jakiś forumowicz ma bardzo ładną i bardzo zadbaną zetkę z małym przebiegiem a chce zamienić na 2.8 to podbijać na priv ;-) Podjedzie do mnie sprzeda swoją podjedzie za katowice kupi mocniejszą :-D.

 

Jak ktoś ma kontakt do batima to niech da. Ja byłem zaiteresowany jego zetką a myślę że on byłby zaiteresowany tą :-). Niestety chłopak na PW nie odpisuje bo coś pisał wcześniej że mu koparka kabel z netu przerwała.

 

Ktoś tak namiętnie malował tylny zderzak, że aż pomnalował na czerwono koszt na koło dojazdowe :)

 

cena kup teraz jest 27000 tyś przecież a cena licytacji 22000. Myślę że za 22 pójdzie albo ten samochód dołączy do długiej listy starzejących się na allegro i otomoto zetek. Takich aut jest tutaj sporo. Pisałem do kilku ludzi, jeden nawet nie odpisał tylko zmienił w opisie auta że kontakt telefoniczny ale z ceny nie zszedł. A co do kontaktów telefonicznych to nie chce mi się już wydawać kroci na wysłuchiwanie bredni od jakiś gości że igła żyleta itd. Jak ktoś chce sprzedać zetę to się ogarnie da dobrą cenę i opchnie zamiast trzymać się swojego i dalej tracić bo przecież z czasem to raczej nie zyskuje.

 

Ja nie miałem żadnych problemów ze sprzedażą swojej - poszła za bardzo przyzwoite pieniądze i to z ogłoszenia tylko na forum. Jak się ma ładny, zadbany egzemplarz to auto sie sprzedaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.