Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, szykuję się do wymiany świec i mam pytanie do wszystkich użytkowników, jakie świece polecacie. Mam na oku BERU Ultra-X Platin, czy te świece warto zamontować, jeśli nie to prosze o jakieś propozycje.
Opublikowano
miło przeczytać kolejny znany na pamięć temat...

 

:cool2:

ten temat powinien zakończyć się na pierwszym poza rozwijającym temat poście, zawierającym dwa słowa: instrukcja obsługi.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
np. NGK BKR6EQUP (OEM)

te są zalecane po lifcie, a koleżka ma 523 więc chyba lepsze będą BKR6EK przynajmniej tak stoi w instrukcji.

Pozdrawiam

BKR6EK byly stosowane do 9/98:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD31&mospid=47539&btnr=12_0625&hg=12&fg=05&hl=5

 

Wedlug mnie oba modele mozna stosowac w tym silniku - roznica jest jedynie taka, ze QUP są droższe, ale za to wytrzymują dłuższe przebiegi więc można je rzadziej wymieniac.

Opublikowano
no tak BKR6EK to standardowe świece jedno czy dwuelektrodowe, chciałem zamontowac trochę lepsze 4 elektrodowe i znalazłem BERU Ultra-X platynowe, w sumie już dzisiaj zamówiłem, mam nadzieję że to będzie dobry wybór. Czy ktoś może używa takich świec, jak się sprawują ?
Opublikowano
no tak BKR6EK to standardowe świece jedno czy dwuelektrodowe, chciałem zamontowac trochę lepsze 4 elektrodowe i znalazłem BERU Ultra-X platynowe, w sumie już dzisiaj zamówiłem, mam nadzieję że to będzie dobry wybór. Czy ktoś może używa takich świec, jak się sprawują ?

 

No to niezły jesteś najpierw zamawiasz towar a później pytasz czy będzie odpowiedni chyba nie ta kolejność!!!! Ja śmigam na BKR6 EK bo takie były założone i takie też zakupiłem do wymiany!!A dlaczego uważasz że 4 elektrodowe będą lepsze

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
4-elektrodowe nie są lepsze, a trwalsze... Wbrew panującej w niektórych kręgach opinii świeca taka nie daje 4 iskier :mrgreen: a tylko jedną... Zastosowanie takiej świecy wydłuża przebieg między wymianami i tyle... 4-elektrodowe są przy tym droższe, z rabatem płaciłem ok. 25 PLN/szt. (normalnie coś ok. 26 PLN)

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
No to niezły jesteś najpierw zamawiasz towar a później pytasz czy będzie odpowiedni chyba nie ta kolejność!!!! Ja śmigam na BKR6 EK bo takie były założone i takie też zakupiłem do wymiany!!A dlaczego uważasz że 4 elektrodowe będą lepsze

 

Jak pisałem tego posta to nie wiedziałem jakie kupic, byłem nastawiony na beru ale potrzebowałem opinii na ich temat. Jednak po południu zdecydowałem się na nie, pewien mechanik mi polecił. Zakupiłem BERU Ultra-X PLATIN, dzisiaj postaram się wymienic, zaplacilem 28 zł za szt.

Opublikowano

Wydaje mi się, że dobrze zrobiłeś. Ostatnio kupowałem świece do KA-czki mojej żony. Okazało się, że są tam jedne z najdroższych świec. 32 zeta/sztukę, ale mają platynowe coś tam i dlatego tyle kosztują.

Zestaw świec do AR 156 ts kosztuje 600 zeta, ale wymienia się go co 100kkm. Więc coś w tym jest.

 

Daj znać, jak furka sprawuje się na tych świeczkach.

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
koledzy powiedzcie mi jeszcze jak sie dobrac do tychś wiec aby je wymienić, wiem że głupie pytanie, ale nie chciałbym rozebrac połowy silnika;-) Czy wystarczy zdjąć tą plastikową osłone z lewej strony i będzie widac przewody i świece?
Opublikowano
Zestaw świec do AR 156 ts kosztuje 600 zeta

 

No tak... tylko zapomniałeś chyba dodać, że AR - nie wiem, czy w tym konkretnym przypadku - stosuje system TS (TwinSpark, czyli dwie świece na cylinder)...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Zestaw świec do AR 156 ts kosztuje 600 zeta

 

No tak... tylko zapomniałeś chyba dodać, że AR - nie wiem, czy w tym konkretnym przypadku - stosuje system TS (TwinSpark, czyli dwie świece na cylinder)...

 

Nie zapomniał nic dodać tylko napisał to małymi literkami!!! Zaraz po podaniu modelu samochodu!!!! pzdr

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Zestaw świec do AR 156 ts kosztuje 600 zeta

 

No tak... tylko zapomniałeś chyba dodać, że AR - nie wiem, czy w tym konkretnym przypadku - stosuje system TS (TwinSpark, czyli dwie świece na cylinder)...

 

Nie zapomniał nic dodać tylko napisał to małymi literkami!!! Zaraz po podaniu modelu samochodu!!!! pzdr

 

A no rzeczywiście... to pewno przez małe literki :lol:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Juz jestem po wymianie świec,autko pracuje tak jakby bardziej miękko, lepiej przyspiesza, w każdym bądź razie czuje różnicę, oryginalne były zamontowane 2 elektrodowe NGK BMW, troszke były juz wypalone.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Jestem na kupnie świec bo silnik coś nierówno pracuje na wolnych i mam pytanie czy wkładać oryginały dedykowane do mojego modelu(e39 523i 98/99r.),

tj. NGK BKR6EQUP?

np.http://www.moto.allegro.pl/item622549625_ngk_v_line_30_bkr6equp_audi_bmw_porsche.html

 

Normalnie bym się nie zastanawiał tylko planuje wrzucić gaz w najbliższym czasie i czy te świece będą dobre pod katem lpg?

 

może lepsze są jekieś wynalazki platynowe, laserowe jak na tej aukcji?:

http://www.moto.allegro.pl/item619338102_swieca_platynowa_ngk_bkr6equp_audi_bmw_porsche.html

 

albo w komplecie:

http://www.moto.allegro.pl/item628457431_laser_platinum_bkr6equp_audi_bmw.html

Opublikowano
witam ja tez musze wymienic swiece 523i 1997 mam lpg moga byc NGK BKR6EK? znalazlem na stronie NGK ze do gazu BKR6EIX albo BKR6EK ktore beda dobre
Opublikowano
witam ja tez musze wymienic swiece 523i 1997 mam lpg moga byc NGK BKR6EK? znalazlem na stronie NGK ze do gazu BKR6EIX albo BKR6EK ktore beda dobre

 

Ja w swojej mam założone BKR6EK bo takie są dedykowane w instrukcji tylko że ja śmigam wyłącznie na benzynie, ale jeśli na stronce NGK znalazłeś model dla LPG to nie ma się co zastanawiać tylko brać jakie polecają

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.