Skocz do zawartości

Jaka marka akumulatora????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem posiadaczem BMW 525 z roku 2002 Właśnie dziś wysypał mi się akumulator muszę zakupić nowy. Napiszczie jakie macie u Siebie ,które są najlepsze??? Potrzebuje 90 ah. Z góry dziękuję , pozdrawiam:)
Opublikowano
Polecam oryginał BMW. Jest niewiele droższy od np Varty czy Bosh a wytrzymuje o wiele dłużej. Kiedyś dowiadywałem się o 110Ah i różnica w cenie była raptem 30zł.
Opublikowano
Tak właśnie czytam fora i większość osób poleca własnie orginalny akumulator BMW. Nie wiesz taki można zakupić tylko w serwisie BMW? Czy w normalnym sklepie też ? Dzięki
Opublikowano
wiadomo im lepszy tym droższy , a tak pozatym to polecam go sprawdzic bo moze wystarczy naładowac , bo nie bardzo wiadomo co to znaczy ,,wysypał sie '' chyba ze naprawde sie rozsypał to juz trzeba wymienic :mrgreen:

http://img.userbars.pl/98/19415.gif


Sprzedam lampa kombi e39 prawy tył , poduszki pow.dzrzwi przednich- pytania na pw lub gg

Opublikowano
Ja polecam Centra Futura, mam od ponad roku i kręci jak noweczka. Jeszcze nie było co prawda w tym roku mrozów ale jak do tej pory chodzi jak burza. Cenowo po tym co dziś widziałem na stronie podanej przez kolegę GR jest prawie to samo.
Opublikowano
To może cena i skąd go wyczarowałeś. Tak żeby kolega sobie mógł porównać. Niestety jeśli ktoś nie dysponuje zniżkami w hurtowniach motoryzacyjnych, cena akumulatora będzie na tym samym poziomie co w ASO co i w innych źródłach. O czym forumowicz wyżej wspomniał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja mam Varta black dynamic < czy jakoś tak>

Kupiłem bo oryginał bmw to to samo.

 

Ale kupiłem go dwa tygodnie temu więc nie wiem jeszcze jak długo pochodzi.

 

Na razie jest ok.

 

Ojciec ma w swoim autku centrę standard i ma już 5 lat i kręci jak nówka.

Edytowane przez dyzio255
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam oryginał BMW. Jest niewiele droższy od np Varty czy Bosh a wytrzymuje o wiele dłużej. Kiedyś dowiadywałem się o 110Ah i różnica w cenie była raptem 30zł.

Dokladnie tak, BMW sie nie poprawia :!: :)

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Ja za moją Centrę dałem 500 zł, a mam taką samą jak kolega qubas.

Oczywiście od razu sprawdziłem ładowanie itd w cenie aku zarówno starego jak i nowego aku. Stary był jeszcze w miarę to mi go sprzedawca zostawił gratis ;)

Opublikowano
A może lepiej zainteresować się tym czy jest to akululator Wapniowy czy siarkowo-ołowiowy? Te Wapniowe nie tracą tak na mocy rozr. w niskich temperaturach - radzę popytać o to w sklepie. Bo czasem jest tak że Wapniowy jest w tej samej cenie co "ten drugi" więc lepiej właśnie Wapniowy kupić. Sam miałem Vartę 74ah przez ponad dwa lata i byłem zadowolony do momętu gdy nagle " szlag go trafił" , niedługo po minięciu okresu gwarancyjnego także odczucia mam mieszane.
Opublikowano

Oryginał BMW 90Ah kosztuje w promocji zimowej 559zł.

 

W 530d miałem aku BMW 80Ah. Gdy padł sprawdziłem w ASO i kosztował wtedy ok. 560zł (nie było promocji). Na marginesie mój był z 2003r., nie wiem czy nie za szybko zdechł? Wrzuciłem oryginał VW/Audi - dla niektórych popełniłem świętokradztwo :). Znajomy załatwił mi po upuście za 330zł. Zdaje się, że miał 2 miejsce w jakimś teście w Niemczech ten aku.

Artekk
Opublikowano

 

hehee :) i droższych ;)

 

Ja polecam Oryginał BMW (zwłaszcza teraz w czasie promocji to duża przyjemność wyjść z taką nówką - choć to bardzo ciężkie :) )

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może i nie ma lepszych ale zapewne są TAŃSZE !!!!

Za tyle bym do samochodu nie chciał.

 

Bym kupił trzy zwykłe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

dokładnie :) ASO przy tym to taniocha nawet poza promocją i bez rabatów.

 

Poza tym, jakieś to jest dziwne - u siebie tego "essa" nie mógłbym normalnie zamocować.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.