Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie miał być chip morderca. Oj mały 470 to nie tak mało, dość dużo kilometrów robie autem i chciałem żeby program był bezpieczny dla turbiny i napędu xd, po co mam się póź niej martwić czy coś nie pójdzie mi ten przyrost w zupełności wystarcza auto jedzie tak jak oczekiwałem i co najważniejsze po hamowni wyszło że trzyma serię więc po co nadwyrężać dobry motor aż tak bardzo? Gdybym miał 330d to pewnie bym się nie zastanawiał nad 530 nm :twisted2:
Pozdrawiam
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
o dislu to co ty wiesz ?

 

Jeżdże Alfą JTD. To jest silnik, który był protoplastą tego co masz pod maską czyli common raila. Włosi wraz z inżynierami z firmy BOSCH stworzyli go w czasach kiedy BMW miało w ofercie cudo zwane TDS.

 

Moim marzeniem jest to aby wszyscy oprócz mnie jeździli dieslami. Będę miał tańszą benzynę.

 

Połowę życia spedzam w rajdówce ;) benzyne mam we krwi. Ale kocham mojego dieselka. Moge w dzwiekach 6 cylindrów przemieszczac sie z domu na rajd i spowrotem..... Aczkolwiek EvoX mi w głowie ostatnio :norty:

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
o dislu to co ty wiesz ?

 

Jeżdże Alfą JTD. To jest silnik, który był protoplastą tego co masz pod maską czyli common raila. Włosi wraz z inżynierami z firmy BOSCH stworzyli go w czasach kiedy BMW miało w ofercie cudo zwane TDS.

 

Moim marzeniem jest to aby wszyscy oprócz mnie jeździli dieslami. Będę miał tańszą benzynę.

To właściwie masz trochę kiepski punkt odniesienia (bez obrazy). Jeśli normalnie jeździsz benzyną R6, to musiałbyś ją porównać z dieslem R6 lub V6 (ale nie z 95 roku, tylko trochę nowszy) w przypadku marki innej niż BMW. Inaczej porównania są niesprawiedliwe.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
o dislu to co ty wiesz ?

 

Jeżdże Alfą JTD. To jest silnik, który był protoplastą tego co masz pod maską czyli common raila. Włosi wraz z inżynierami z firmy BOSCH stworzyli go w czasach kiedy BMW miało w ofercie cudo zwane TDS.

 

Moim marzeniem jest to aby wszyscy oprócz mnie jeździli dieslami. Będę miał tańszą benzynę.

To właściwie masz trochę kiepski punkt odniesienia (bez obrazy). Jeśli normalnie jeździsz benzyną R6, to musiałbyś ją porównać z dieslem R6 lub V6 (ale nie z 95 roku, tylko trochę nowszy) w przypadku marki innej niż BMW. Inaczej porównania są niesprawiedliwe.

 

Dokładnie mi o to chodziło , porównujesz stare klekoty z nową benyzną , może pójdź dalej Jakub i porównaj pierwszego disla od nazwiska twórcy tego silnika z nową benzyną

technika idzie do przodu i toatalnie bez sens jest porównywanie starego disla z nowym - zupełnie inna technologia wystarczy maske podnieść i laik zobaczy różnice - z tąd moje słowa że nie wiesz o czym mówisz

 

robiliśmy ostanio porównania 330d z 330i i wyszło jednoznacznie że jest lepsza do 3 biegu , później wygrywa disel - choć oba mają bardzo porównywalne osiągi , więc bez obrazy Jakub może skup się na benzynie - masz taki model i napewno sporo o nim wiesz

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Hmm niestety nie posypie osiagami ale z zony BMW 330d touring z 2000r z nominalnych 184KM bylo:

- wymiana oprogramowania oryginalnego w BMW i zrobienie 204KM

- hamownia, lekkie lizniecie i dopieszczenie do 224KM.

Powiem,ze w porownaniu do mojej 320d z 180KM czuc w niej potwora!! :)

 

Roznica jest naprawde kolosalna, skrzynia 5. Spalanie spadlo okolo 1l/100km :)

 

Ps. Auto zony bylo sprowadzone z Wloch i tamtejsi "tjunerzy" zalozyli na wiazke kabli jakies wynalazki, efekt: opoznienie przyspieszenia po dodaniu gazu + wieelka chmura dymu - po chipie nie ma takiej opcji :)

Opublikowano
Dokładnie mi o to chodziło , porównujesz stare klekoty z nową benyzną , może pójdź dalej Jakub i porównaj pierwszego disla od nazwiska twórcy tego silnika z nową benzyną

technika idzie do przodu i toatalnie bez sens jest porównywanie starego disla z nowym - zupełnie inna technologia wystarczy maske podnieść i laik zobaczy różnice - z tąd moje słowa że nie wiesz o czym mówisz

 

robiliśmy ostanio porównania 330d z 330i i wyszło jednoznacznie że jest lepsza do 3 biegu , później wygrywa disel - choć oba mają bardzo porównywalne osiągi , więc bez obrazy Jakub może skup się na benzynie - masz taki model i napewno sporo o nim wiesz

 

Nie porównuję Alfy z benzyną, tylko przywołałem Alfę JTD bo zarzuciłeś mi, że o dieslach nic nie wiem. Wiem i to dużo. Nieważne.

 

Przyznam Ci rację, jeśli wytłumaczysz mi, albo opiszesz jak 330i jadąc z prędkością max 250km/h jest wyprzedzane przez 330d (seria) jadące z prędkością max 225 km/h.

Opublikowano

 

Nie porównuję Alfy z benzyną, tylko przywołałem Alfę JTD bo zarzuciłeś mi, że o dieslach nic nie wiem. Wiem i to dużo. Nieważne.

 

Przyznam Ci rację, jeśli wytłumaczysz mi, albo opiszesz jak 330i jadąc z prędkością max 250km/h jest wyprzedzane przez 330d (seria) jadące z prędkością max 225 km/h.

 

nie zabrdzo rozumiem twój wywód , 330xd 204 PS które mam przy 230 km/h robi się muł - dobije do 240 km/h i dalej nie ma takiej opcji bo ma ogranicznik , z tego co się orientuje to masz taki sam ogranicznik wiec jak ty 250 km/h jechałeś - z bardzo stromego zbocza ? - chyba że poruszasz temat rzeka i samochody chipowane , ja mówie o serii i może skupmy się na tym , wiec wyjaśnij co masz na myśli

 

 

ale coś wam powiem

 

ja tam nie bede się kłócił o 0,1 s - 0,2 s

wybiore diselka - kultura pracy silnika , komfort :) ekonomia :)

 

o czym tu polemizować

 

a za sportowe autko w benzynie to wybiore M3 - a reszta to przepraszam po co na co , o 0,2 s ??? to na drodze wogóle nie widać , wystarczy że wbijesz źle bieg i twoje 0,2 s poleci ,

 

śmieszy mnie ta polemika , lubicie benzyne to jeździjcie nią ,

 

jak mam poczuć moc większą od mojego diselka to powtórze tylko M3-to moje mażenie może kiedyś sobie sprawie :)) oczywiście jako moje 2 autko :)) bo normalnie będe diselkiem latał

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
nie zabrdzo rozumiem twój wywód

 

To akurat mnie nie dziwi.

 

W dalszym ciągu nie wiem jak 240 jest więcej od 250 ( 330i ma ogranicznik na 250)

Jeszcze raz proponuję zakończyć temat.

Żegnam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm niestety nie posypie osiagami ale z zony BMW 330d touring z 2000r z nominalnych 184KM bylo:

- wymiana oprogramowania oryginalnego w BMW i zrobienie 204KM

- hamownia, lekkie lizniecie i dopieszczenie do 224KM.

Powiem,ze w porownaniu do mojej 320d z 180KM czuc w niej potwora!! :)

 

Roznica jest naprawde kolosalna, skrzynia 5. Spalanie spadlo okolo 1l/100km :)

 

Ps. Auto zony bylo sprowadzone z Wloch i tamtejsi "tjunerzy" zalozyli na wiazke kabli jakies wynalazki, efekt: opoznienie przyspieszenia po dodaniu gazu + wieelka chmura dymu - po chipie nie ma takiej opcji :)

 

Jeśli możesz to napisz ile Cię skasowali w BMW za zmiane softu na 204 konie i jak oni Ci to dopasowali ciekawy jestem jakim cudem oni to zrobili :jawdrop:

Pozdrawiam
Opublikowano

 

Nie porównuję Alfy z benzyną, tylko przywołałem Alfę JTD bo zarzuciłeś mi, że o dieslach nic nie wiem. Wiem i to dużo. Nieważne.

 

Przyznam Ci rację, jeśli wytłumaczysz mi, albo opiszesz jak 330i jadąc z prędkością max 250km/h jest wyprzedzane przez 330d (seria) jadące z prędkością max 225 km/h.

 

nie zabrdzo rozumiem twój wywód , 330xd 204 PS które mam przy 230 km/h robi się muł - dobije do 240 km/h i dalej nie ma takiej opcji bo ma ogranicznik , z tego co się orientuje to masz taki sam ogranicznik wiec jak ty 250 km/h jechałeś - z bardzo stromego zbocza ?

Tyle 330i ma V-max podany w instrukcji.

Śmiem twierdzić, że mógł jechać szybciej patrząc na wskazania licznika.

...i nie ma żadnego ogranicznika przy 240km/h. Pewnie na tyle pozwoliła skrzynia...

 

ja tam nie bede się kłócił o 0,1 s - 0,2 s

wybiore diselka - kultura pracy silnika (...)

o czym tu polemizować

Z przymrużeniem oka czytam ten temat, ale w tym momencie sam się do siebie śmieję :lol:

Nie mam nic do Ciebie Rado_!, ale naprawdę fajnie wygląda ten "plus" przemawiający za dieslem, w porównaniu z 330i :wink:

 

PS. Sam jeżdżę dieslami - ze względu na ekonomię.

Gdyby nie to, na bank jeździłbym uturbioną benzyną.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Śmiech to zdrowie, a tak wogóle to właśnie po to jest forum aby pisać swoje zdanie i właśnie o to chodzi :lol:

Każdy może powiedzieć napisać co myśli i dzięki temu klei się dyskusja.

gdyby wszyscy mieli taki sam samochód to na forum nie byłoby co pisać.

Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Z przymrużeniem oka czytam ten temat, ale w tym momencie sam się do siebie śmieję :lol:

Nie mam nic do Ciebie Rado_!, ale naprawdę fajnie wygląda ten "plus" przemawiający za dieslem, w porównaniu z 330i :wink:

 

PS. Sam jeżdżę dieslami - ze względu na ekonomię.

Gdyby nie to, na bank jeździłbym uturbioną benzyną.

 

ja tam się nie obrażam i proponuje kolego przejechać się 330d zanim opinie forujesz tu wzorując się swoim dislem , 330d to zupełnie inny silnik - nie wybrałem 320d ze wzgledu na jego klekot i kulture pracy a zastanawiałem się na poczatku nad 320d , niespodobało mi się to i jak przejechałem się 330d do już niczego innego nie chciałem

 

jak byś obejżał dokładnie z głosem filmiki które kolega zamieszczał to byś zauwazył cisze jaka panuje w środku , silnik mruczy - dźwiek silnika na zewnątrz również jest osobiście dla mnie super - słychac głównie świst turbiny - rewelacja , ale rzecz gustu , jedni wolą cisze i konfort - drudzy ryk

 

nie bede polemizował , a jak kolega nie wieży to przewioze :) no chyba że wolisz ryk , o taką mi kulture pracy chodziło

 

wcześniej miałem 318i z glebnietą na ziemie , z tłumikiem ryczącym tak że jak dałem po gazie to wszyskie alarmy się włanczały na parkingu :)) hehe to były czasy , zachaczałem podwoziem praktycznie o wszysko - taką kupiłem , nie powiem miło i z senstymentem wspominam to autko :) , ale po dłuższej jeździe zwłaszcza w trasy jednak ten głośny tłumik bardzo męczył , kręceni silnik prawie do odcięcia na trasie :) ee chyba za stary się robie :)) za głośno po prostu dla mnie

 

ale M3 jak zawsze w sferach mażeń moich i jego dźwiek silnika , kręcenie itd :) fajnie odświęta polatać czymś takim :) na codzień disel tylko i wyłącznie

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robię miesięcznie dobre 3 tkm w trasie i nikt mi nie powie że diesel nie ma zalet. Wyprzedzam z 5 biegu... czasami ostatecznie do 4 zrzucę. Przy takim 330d na piąteczce cały czas...... benzyna jest ekstra do piłowania w miescie na 1 2 3 biegu i tutaj żaden diesel nie da takiej frajdy (za krótkie ma biegi)

ale jak juz powiedziałem diesel z takimi parametrami to marzenie trasowca :-)

 

3 litry w benzynie... jak najbardziej, ale mnie by w kosztach zjadł taki potwór!!! :D

 

Filon mój przyjacielu to Ty jeszcze tu?

 

Zajrzyj do mnie bo mam pewną zagrywostke.

 

Koniec OT.

 

Ja na wiosnę jadę do "doktora" bo już nie wytrzymam.

Opublikowano

Z przymrużeniem oka czytam ten temat, ale w tym momencie sam się do siebie śmieję :lol:

Nie mam nic do Ciebie Rado_!, ale naprawdę fajnie wygląda ten "plus" przemawiający za dieslem, w porównaniu z 330i :wink:

 

PS. Sam jeżdżę dieslami - ze względu na ekonomię.

Gdyby nie to, na bank jeździłbym uturbioną benzyną.

 

ja tam się nie obrażam i proponuje kolego przejechać się 330d zanim opinie forujesz tu wzorując się swoim dislem , 330d to zupełnie inny silnik - nie wybrałem 320d ze wzgledu na jego klekot i kulture pracy a zastanawiałem się na poczatku nad 320d , niespodobało mi się to i jak przejechałem się 330d do już niczego innego nie chciałem

 

jak byś obejżał dokładnie z głosem filmiki które kolega zamieszczał to byś zauwazył cisze jaka panuje w środku , silnik mruczy - dźwiek silnika na zewnątrz również jest osobiście dla mnie super - słychac głównie świst turbiny - rewelacja , ale rzecz gustu , jedni wolą cisze i konfort - drudzy ryk

 

nie bede polemizował , a jak kolega nie wieży to przewioze :) no chyba że wolisz ryk , o taką mi kulture pracy chodziło

Nadal nie rozumiesz mojej wypowiedzi.

Ja nie neguję nigdzie silnika z 330d, co więcej, sam wolałbym jeździć 330d niż 320d. Wiem, że kulturą pracy bije na głowę silnik mojego samochodu.

Ale powyższy wątek dyskusji dotyczył porównania 330d i 330i i sam musisz przyznać, że kultura pracy jest niewątpliwym atutem i, nie d. Dlatego Twoje zdanie o kulturze pracy spowodowało, że się usmiechąłem :wink:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

ja przedstawiłem swój pogląd o kulturze pracy

 

ty nie ,każdy ma swoje preferencje wiec wyjaśnij na czym polega towoja kultura pracy

 

330d ja tak uważam że jednak to samochód do tras - to nie wyściwgówka ale mówienie że 330i - to wyściwgówka - śmieszy mnie bardzo

 

dla mnie swojego czasu jak się przesiadłem z poloneza 1,4 rover (103 km hehe ) na 318i 115 km - to była wyścigówka :)) normalnie agresor na drodze :))

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ja na wiosnę jadę do "doktora" bo już nie wytrzymam.

 

A ja się zastanawiam jak do wiosny wytrzymasz, jedź do tego doktora niech chipa wprogramuje, nie będziesz żałował.

Edytowane przez hunter
Pozdrawiam
Opublikowano
ja przedstawiłem swój pogląd o kulturze pracy

ty nie ,każdy ma swoje preferencje wiec wyjaśnij na czym polega towoja kultura pracy

Ok, wyjaśniam jeszcze raz, choć chyba robimy już OT:

- 330i ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od 330d ;

- 330d ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od 320d.

 

Pozdrawiam:)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano

 

- 330i ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od 330d ;

 

 

na czym ona polega ? stwierdzasz to a nie wyjaśniasz

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Przejedz sie benzyna 3.0l to zobaczysz o co chodzi z ta kultura pracy, nie mówie że disle 3.0l zle pracuja, poprostu jest to inny wymiar pracy silnika, wiem bo mam e39 530d :wink:
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Po pierwsze - nie mam nic do diesli :wink:

Po drugie - skoro już autor wątku pozwala na OT... :wink:

Po trzecie - jeździłem i tymi 184KM i 204KM

 

Rado! - kultura silnika wynika z jego pracy, a nie - jak dla Ciebie - z tego czy go słychać w środku, czy nie :wink:

Poza tym - o jakim ryku w kabinie mówisz w przypadku 3.0i? w dodatku w porównaniu z 3.0d? :wink:

Jak miałeś ryk w 318tce (spowodowany z resztą dennymi przeróbkami jak czytam - pomijam jaranie się tym :duh: ), to nie znaczy, że każda benzyna tak ma... zwłaszcza te nowsze trochę (względem M43) - czyli np. takie M54...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To prawda nie przykładałem się i pamiętajcie że to jest napęd na 4 koła, więc po chipie jeździ podobnie do zwykłego 330d tak to można porównać :)
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.