Skocz do zawartości

318i gubi obroty


KaVo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem że moja buma na benzynie gubi obroty (faluja)i przy dodaniu gazu ok 2 tys slychac nierowna prace sielnika , jesli przelacze na gaz sa problemy z odpaleniem i bardziej obroty nie trzymaja czy to mozliwe ze to wina zlej regulacji ?? czy moze byc cos jeszcze ???

 

dokladniej :

no wiec chodzi o to ze ciezko odpala i jak odpali na benzynie to ma nierowne obroty trzeba ja przytrzynac na obrotach , potem po przelaczeniu na gaz pracuje rowniej ale jeszcze nie tak jak powinna , byl jeszcze taki motyw ze jak dodawalem gazu to tak jak by nie miala sily .. i przy dodawaniu gazu gasla ..

 

silnik to 1.8 i rok 1991 i jescze est cos takiego ze szroni sie parownik od gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź poziom płynu chłodniczego.

Możliwe , że jest zapowietrzony układ chłodzenia.

 

Sprawdź < a raczej wymień > świece, kable , filtry.

Zrób reset komputera.

Napisz jaki masz tam gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ok a w jaki sposob go odpowietrzyc

 

Hmm...

Nie bardzo wiem jakim poziomem wiedzy technicznej dysponujesz?

 

1- sprawdź poziom płynu na ZIMNYM silniku. Ma być do kreski na zbiorniczku wyrównawczym.

2- poluzuj opaski na wężykach wodnych reduktora gazu. Poluzuj wężyki i sprawdź czy wypływa z nich płyn.

3- jeśli płyn wypływa to wszystko ok. Jeśli płynu brak to odkręć korek na chłodnicy oraz śrubkę do odpowietrzania na chłodnicy < obok korka > i lej płyn aż się pokaże przy reduktorze. < nie koniecznie się to uda. Zależy to od wysokości montarzu reduktora. Nie powinien być zbyt wysoko. > Zmontuj węże przy reduktorze tak jak były.

4- lej płyn aż będzie wypływał z odpowietrznika bez powietrza.

Zakręć odpowietrznik i uruchom silnik. Korek chłodnicy ma być otwarty.

W korku będzie widać strumień płynu. Możesz troszkę dodawać gazu ale nie więcej jak 2500 obrotów.

Nagrzej silnik aż do otwarcia termostatu. Poznasz to po tym , że dolny wąż chłodnicy zacznie się robić ciepły.

Na wolnych obrotach poluzuj trochę odpowietrznik na chłodnicy i wypuść powietrze jeśli będzie. Ma z niego wypływać tylko płyn,

Jeśli jest płyn to można uznać , że jest odpowietrzony.

 

Sprawdź czy reduktor jest gorący.

 

Zakręć korek chłodnicy.

Jak silnik dobrze ostygnie < powiedzmy rano > to sprawdź i ewentualnie dolej płynu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nadal nie wiemy jaki tam masz gaz.

 

Doradzam reset.

Można tez pomyśleć o czyszczeniu krokowca.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obroty falują na benzynie, bo jak to w Polsce, jeżeli jest gaz to jeździmy tylko na nim. Miałem auta z gazem i nigdy mi nie falowały, w mojej nie mam i nie będę miał, mało ktoś jeździł na benzynie i masz zasyfiony silnik krokowy. Musisz go wyczyścić. Jeżeli licho chodzi na gazie to jest dużą szansa że masz do wymiany parownik od gazu albo same uszczelki w nim, koszt ok 80 pln i godzinka roboty. Świece i przewody też bym wymienił no i filtr gazu.

Pozdrawiam

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.