Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam takie pytanie czy ciśnienie z cylindrów może wydostawać się na zewnątrz przez stukające popychacze a co za tym idzie spaliny wydostające się przez odme? Czy takie coś jest możliwe czy raczej nieszczelność jest spowodowana pierścieniami?
Opublikowano
Mam takie pytanie czy ciśnienie z cylindrów może wydostawać się na zewnątrz przez stukające popychacze a co za tym idzie spaliny wydostające się przez odme? Czy takie coś jest możliwe czy raczej nieszczelność jest spowodowana pierścieniami?

 

Przedmuch spalin do skrzyni korbowej to zazwyczaj zuzyte pierscienie.

Przez popychacze to raczej ciezko...

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
Mam takie pytanie czy ciśnienie z cylindrów może wydostawać się na zewnątrz przez stukające popychacze a co za tym idzie spaliny wydostające się przez odme? Czy takie coś jest możliwe czy raczej nieszczelność jest spowodowana pierścieniami?

 

Ucieczka ciśnienia przez popychacze jest technicznie niemożliwa.

Możliwe przyczyny spadku ciśnienia sprężania:

- grzybki zaworów (nie domykające się lub wypalone na krawędziach),

- pierścienie tłokowe (zapieczone lub zużyte),

- głowica lub tuleja cylindrowa (pęknięcie),

- tłok (wypalony - możliwe przy długim jeżdżeniu z nie wyregulowanymi zaworami na LPG).

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Mam takie pytanie czy ciśnienie z cylindrów może wydostawać się na zewnątrz przez stukające popychacze a co za tym idzie spaliny wydostające się przez odme? Czy takie coś jest możliwe czy raczej nieszczelność jest spowodowana pierścieniami?

 

Ucieczka ciśnienia przez popychacze jest technicznie niemożliwa.

Możliwe przyczyny spadku ciśnienia sprężania:

- grzybki zaworów (nie domykające się lub wypalone na krawędziach),

- pierścienie tłokowe (zapieczone lub zużyte),

- głowica lub tuleja cylindrowa (pęknięcie),

- tłok (wypalony - możliwe przy długim jeżdżeniu z nie wyregulowanymi zaworami na LPG).

 

tak, zgadzam się

do nadpalonych zaworów dołożę (i to się prędzej dzieje) nadpalone gniazda zaworowe,

dodatkowo z góry jedynie przez zuzyte prowadnice zaworowe (lub również uszczelniacze) może olej zjadać i to wszystko z ich strony

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.