Skocz do zawartości

chip tuning 330d 204km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.

A kiedy kupiłeś ? jeżeli mają tyla aut co na stronie to warto nawet w ciemno jechać :)

BMW 330 D A EDITION EXCLUSIVE 11/04 Cena: EURO 11.990,- (Brutto

ładny czarny sedan :cool2:

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Ja kupowalem jak euro kosztowalo 3,3 gdzies w lipcu. wszystkie samochody ktore sa wystawione na stronie sa dostepne. Wielkosc placu jest przerazajaca. Oczywiscie istnieje mozliwosc zarezerwoania auta na jeden dzien. Ja tak zrobilem, wsiadlem w pks o 22 i o 10 rano bylem na miejscu. Na miejscu pani mi dala kluczki bym obejzal (plac 4ha) powiedziala ze 4 alejka to bmw :) troche polazilem i znalazlem. moglem sam sie przejechac obejzec itp. istnieje mozliwosc wykupienia gwarancji na rok itp. Mowia po angielsku perfect (u pan w sekretariacie slychac ze to niemki ,ale juz handlowiec to wogole bym nie rozroznil ze niemiec) i mi to wystarczylo bo niemieckiego ni wzab:)
Opublikowano
Troche te ceny dla mnie podejrzane. Mam doswiadczenie ze sciaganiem aut z niemiec. Uwierzcie mi, ze duze autohausy potrafia cofac liczniki, naprawiac bite samochody itd. Maja takie oprogramownia, ze sie w glowie nie miesci. Skoro sprzedaja samochod za 10000 euro, to musial go kupic duzo taniej, tym bardziej, ze ponoc przechodza dokladnie badanie i auto dostaje potwierdzenie badania w DEKRZE ( takie badanie zalatwic w niemczech nie problem nawet z lipnym ubezpieczeniem). Sam zalatwialem badanie w dekrze, zeby przerobic Seata Ince z osobowej na ciezarowa ( czasy wysokiej akcyzy na uzywane) i kosztowalo mnie to 300 euro, wiec lepiej sprawdzcie te auta, po ktore pojedziecie... I dam sobie obciac reke;), ze wlascicielem tego autohausu jest Turek lub Rusek;)
Opublikowano
Hehehe.. lub Rumun , Bułgar.... Znam kilka samochdów, które miały cofniete liczniki i przerobione ksiazki w małych salonach/serwisach BMW......

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Już tak nie straszcie kolegi. Kupił wydał kasę i jest zadowolony.

 

Wiadomo, że do używanego samochodu zawsze podchodzi się jak do jeża i nie ważne kto go sprzedaje.

 

Co do ceny to 33000 zł za 4 letnie BMW 330d :D, w dobrym stanie powinno kosztować o połowę więcej jak nie 2x tyle.

Opublikowano

Aby nie zakładać nowego wątku o 330d - mam pytanie-

Rozumiem, że wersja 184 km nie była na Com.R ? Tylko dopiero ta 204 konna? Czy ktoś się orientuje kiedy dokładnie 330d przechodziła lifting i czy zmiany są na tyle istotne i zauważalne aby rozglądać się już za wersją 204 km?

Opublikowano
Aby nie zakładać nowego wątku o 330d - mam pytanie-

Rozumiem, że wersja 184 km nie była na Com.R ? Tylko dopiero ta 204 konna? Czy ktoś się orientuje kiedy dokładnie 330d przechodziła lifting i czy zmiany są na tyle istotne i zauważalne aby rozglądać się już za wersją 204 km?

 

184 KM to też Common Rail - tyle, że 204 -konna to Common Rail II...

Opublikowano
Witam. Po pierwsze nie kupowalem z jakiegos autohouse tylko autohus. Po drugie jakbyscie sobie pogrzebali w necie dowiedzieli byscie sie ze autohus to najwieksza firma sprzedajaca samochody polisingowew niemczech. Po trzecie znam sie na samochodach i jezdzilem troche po niemczech by cos kupic i uwierzcie mi jak slysze jakas dziwna nalecialosc turecko rosyjska w niemieckim czy tez angielskim odrazu odkladam telefon. Co do kreconych licznikow jeszcze raz sprawdzie sobie ta firme a potem gadajcie ale nie jestescie jedynymi co twierdza ze mam cos nie tak... a prawda jest taka ze samochod jest w stanie bardzo dobrym co potwierdzily niedowiarki, zreszta dekra daje rok gwarancji itp. Ja bylem w miejscowosci BUCH to jest przy granicy ze szwajcaria jakies 800km od wrocka. Na plac 4ha pelny aut zaden turecki autohouse napewno nie bylo by stac. Zreszta ja bylem odbiorca detalicznym dlatego nie mialem mozliwosci negocjacji ceny....
Opublikowano
Model 204KM pojawil sie w drugiej polowie 2003 niemcy nazywaja go modelem 2004. Zmiany to wieksza moc , skrzynia 6 biegowa i obrotomierz do 5tys obr wczesniej do 4,5tys. Pewnie cos jeszcze zmieniono:)
Opublikowano
Grzechutz nie denerwuj sie;) Akurat co do wielkosci placy to najwieksze wlasnie maja turcy, armency itd. Jesli maja auta poleasingowe, to zapewne kupiles auto z przebiegiem wiekszym niz 200tkm. W niemchech do przebiegu ok.50tkm/rocznie nie oplaca sie kupowac diesla. U nich sa podatki ekologiczne - doplaty za diesla. Popatrz na oferty w niemczech, ze diesle 2-3 letnia maja juz po ok150tkm. Jesli kupujesz auto 4-5 letnie w duzym dieslu nie licz ze przebieg bedzie do ok 150tkm. To jest raczej nie mozliwe i nie za ta cene. Charytatywnie to nawet Jurek Owsiak nic nie robi a jak sam mowiles pracuje tam kilka osob, plus koszty placu, swiatlo itd. Na kazdym aucie nie maja mniej jak 1000euro. Taka jest moja opinia - moze sie jednak myle...
Opublikowano

Ja kupiłem rocznik 2003 330xd 204km na aukcji ubezpieczycieli.

Auto uszkodzone z przebiegiem 100 000 przyjechało ze Szwajcarii.

 

Kosz zakupu to 128000 franciszków, do tego prowizja, sprowadzenie, opłaty, naprawa i jeszcze kilka innych. (Sam zakup 26800 zł.)

 

Nie dziw się więc kolego ostrożnym opiniom kolegów.

 

Cytat z innego forum:

Witam posiadam bmw 330d 204ps aktualnie 270ps robiony u Wojtka w Master's Tuning.

Chcialbym jak najszybciej zakupic wydajniejsza turbosprezarke czy jest ktos kto moze mi pomoc???

 

Wracając do samego programu i tematu wątku.

Opublikowano
:) Troche mnie to irytuje jak sie robi ze mnie laika. Mi sie udalo bo euro bylo w tym momencie niskie, ale teraz widze ze na stronie jest 330d za 9800euro z przebiegiem 190tys. Ja kupilem z przebiegiem 175tys wiec jak na 3 latka bylo dosc juz duzo, pozatym dostalem pelna dokumentacje wraz z fakturami itp, nie mowiac o ksiazce... ale oczywiscie na forum wiecie lepiej choc nawet nie widzieliscie auta:) Zareczam wam ze jak zadzwonicie do jakiegos niemca i spytacie sie o autohus to powiedza wam ze firma sprzedaje tylko i wylacznie samochody polisingowe, zreszta wejdzcie na strone co podalem wczesniej zmienice na jezyk polski jak macie z tym problemy i poczytajcie. Jest takze opcja wyjazdu, bilet kupujecie do ULM potem taxi do BUCH i jedziecie na miejscie do lasu bo firma znajduje sie w starych koszarach wojskowych (4ha wybetonowane z budynkami). Mozna tez sprawdzic na zdjeciach satelitarnych. Ale z drugiej strony moze lepiej bedzie jak zapomnimy o calej sprawie, i niech e46 kosztuje duzo w polsce bo cos na tym zarobie. Pozdro
Opublikowano

Nie wierze że twój samochód ma taki przebieg. Mnie spotkała nie miła historia a kupiłem auto tak jak ty. Podaj mi pełen VIN, jesli chcesz dokopię się do historii....

 

 

Możesz być też wyjątkiem, potwierdzającym regułe....

 

P.S. Dlaczego Niemcy robią nam prezenty i oddają tanio dobre samochody ???

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Nie wiem jak tam w niemcach ale w holandii jest przy przegladzie (apk) zawsze spisywany licznik i na odpowiedniej stronce (RDW) internetowej jest to publikowane. Wystarczy ze na tej stronce wpisze nr rejestracyjny auta (ktory jest zawsze taki sam nawet jak zmieni sie wlasciciel) i juz wiem jaki przebieg ma to auto. Jesli np ostatni wpis jest z 2005roku tzn ze juz jest cos nie tak. Wogole po rejestracji auta mozna dowiedziec sie wszystko o aucie na odpowiedniej stronce. Nawet czy ma wazne ubezpieczenie i przeglad, wiek auta, kolor itd.

A i dodam ze ja koledze wierze bo wlasnie dzis moj brat kupil 320d 2001 rok z170tys przebiegu i jest to udokumentowane w 100% i tez kupil w komisie ktory ma auta z ubezpieczalni heh niedowiarki. A jak polak przyciagnie auto z zagranicy i sprzedaje je za 30000zl to jak myslicie ile na nim zarabia? Nawet jesli kupi za 15000 to sprzedaje za 30000 bo po tyle w polsce te auta chodza. No chyba ze jest idiota i sprzeda za 18000 by tylko odbic straty

Opublikowano

Słyszałem dobre opinie o autach z autohus.de jak i o samym komisie.

Nawet miałem jechać po A4 B6/B7, ale trafiła się igiełka w PL (04r , 118k km potwierdzone w głownym kompie w ASO wraz z historią serwisową)

 

EOT

Nie róbmy offa z tematu :oops:

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Aby nie zakładać nowego wątku o 330d - mam pytanie-

Rozumiem, że wersja 184 km nie była na Com.R ? Tylko dopiero ta 204 konna? Czy ktoś się orientuje kiedy dokładnie 330d przechodziła lifting i czy zmiany są na tyle istotne i zauważalne aby rozglądać się już za wersją 204 km?

 

184 KM to też Common Rail - tyle, że 204 -konna to Common Rail II...

Nie masz racji

Wśród diesli można wybierać między starszymi silnikami z pompą wtryskową: czterocylindrowym 2.0 (136 KM) i sześciocylindrowym 2.9 (184 KM). Od 2001 roku BMW miało silniki z wtryskiem common rail: R4 2.0 (150 KM) i R6 3.0 (204 KM).

Opublikowano
No właśnie a ktos moze sie orientuje czu 2.0D 150 PS to jest I-ej czy II-ej generacji.
Opublikowano
Ty nie masz racji. 3.0D 184KM to CR 1. generacji.

O 2.0 nie dyskutuję, bo nigdy w to nie wnikałem.

Fakt , 136 km w 2.0d jest na pompie VP44 , 3.0d 184Km to CR I generacji , 2.0d 150Km to CR II generacji jak i 204Km w 3.0d też II gen. CR ale jak widać są różne opinie i żródła albo to wynika z niewiedzy autorów co do 3.0d przez liftingiem

http://moto.onet.pl/1511523,2217,1,artykul.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.