Skocz do zawartości

chip tuning 330d 204km


dakar61

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 1 miesiąc temu...
Ja mam zmieniona mapę silnika w e46 330d,Seryjnie 184 KM i chyba 378 Nm,po zmianach 217 KM i 465 Nm.Maxsymalnie można ją wykręcić do 250 KM i 500 Nm ale tego nie polecam,szkoda silnika.Jakichś rewelacyjnych zmian jeśli chodzi o przyśpieszenie od 0 do 100 km/h i o prędkość maksymalną nie ma ale elastyczność silnika powala mnie na kolana.Od 0 do 200 km/h wskazówka prędkościomierza praktycznie nie zwalnia.Auto zbiera się dużo lepiej niż wcześniej.Spalanie poszło maksymalnie 0,5 litra więcej na 100 km.Zabieg robiłem w firmie Jetronik (Wrocław).Koszt 1700 zł.Nie polecam domorosłych tuningowców którzy zrobią Ci to za 500 zł.Jak coś robić to u profesjonalistów.Poza tym program wymaga przetestowania na drodze i ewentualnych korekt.Ale naprawdę warto.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie osiągi może mieć takie 330d po czipie na około 220KM?

do 100 pewnie niewiele się zmienia, ale jak wygląda przyśpieszenie do np. 160km/h?

 

7,0 - 6,8 do 100 km/h. Zależy od pogody , tempreratury, skrzyni (ja mam steptronic) . Uważam że w wiekszości przypadków lepsze przyspieszenie jest ograniczane słabą trakcją. Natomiast przy 220 KM i ok 500 NM , elastyczność i wyprzedzanie miażdży.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mike68 jest:) jezdzilem kumpla i powiem ze bajka.A silnik...

 

Dostalem od 60 do 200 ok. 2 moze nawet 2,5 dl :) oczywiscie 330d (manual) seria

184 czy 204KM?

piszemy o 204KM , 184km jest cienki, można go porównać z 136konnym 2.0d a 150 konne 2.0d z 204 konnym 3.0d , całkiem inny system zasilania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm.... nie moge zgodzić się ze stwierdzeniem, że wersja 184 KM jest cienka.... :nienie: silnik ten nie bez powodu kilka razy zdobywł nagrody! :cool2: W poprzednim 330d 184 KM nigdy nie odczuwałem niedostatku mocy, momentu... nie mówiąc już o rewelacyjnym spalaniu. Obecnie w moim kolejnym 330d mam chipa (204 KM i 470 Nm)... różnica oczywiście jest, ale nie aż tak zauważalna jak w porównaniu 2.0 d do 3.0.

Myśle, że przepaść jaką dzieli silniki 2.0 d w wersji 136 km i 150 km nie przekłada sie w podobnych proporcjach na silnik M57. To inna bajka...

Bez względu na to, którą wersją M57 jeździsz wrażenia są bardzo porównywalne - czysta przyjemność i radość z jazdy gawarantowana!! :roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm też się naczytałem o 204 km jak kupowałem.

 

Z resztą Mike68 słusznie namówił mnie na 3,0 zamiast 2,0.

 

Jest jedno ale, to nie jest wyścigówka i do mocy przyzwyczaiłem się szybko. Teraz nie popadam w ochy i achy, ot dość szybkie auto i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o czym my tu mowimy. porownujemy dwa rozne silniki. Wystarczy posluchac jak chodzi 2,0 na 4 garach a jak chodzi 3,0 na 6. roznica kolosalna. Powiem tak ja juz napewno nie wroce do 4 garowego diesla bo to klekot straszny:) Wystarczy wsiasc do alfy z silnikiem 5 cylindrowym 2,4jtd i jest lepiej. fakt ze 320 z silnikiem 150Km sie zbiera niezle w porownaniu z jakims tdi czy hdi ale miedzy 320d a 330d jest straszna roznica. Prosze sie przejechac. Moment urywa glowe. Tez szykuje sie na malego chipa na wiosne i nie chodzi mi o moc a moment by przekroczyl 510nm i bedzie porownywalne z lamborgini galardo. Aczkolwiek ostatnio prawie Superb mnie zloila bo na do 3biegu mi sie trakcja swiecila:).....Przydal by sie xd ale znow jest tam problem z przednimi poloskami sa za slabe do 204KM silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wiem. Ja kupilem www.autohus.de. Polecam. Mnie sie udalo za 10tys euro z 2004 330d kolor czarny. Sprzedawany tam samochod przechodzi pelna sciezke dekry wraz z pomiarem lakieru cisnienia w cylindrach itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.