Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zaczelo sie dosc niewinie,w szwagra 318 zdemontowalem zegary "delikatnie odpinajac kostki" celem zamontowania alu. ramek . dokladnie takich jak te.

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=49663138

 

jak juz poskladalem wszystko do kupy i zamontowalem zegary na swoje miejsce "wyglada naprawde OK." okazalo sie ze nie dziala predkosciomierz, pozostale wskazniki dzialaja normalnie.

 

slyszalem ze moze sie tak zdazyc jesli sie jezdzi bez zegarow "wdaje sie jakis blad"

czy to prawda?? jesli tak to jak to naprawic??

ja przejechalem ok. 100 m.

 

w mojej e34 wszystko dziala bez zarzutu i wyglada swietnie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz wcisnąć guzik od kasowania dziennego przebiegu kilometrów przy wyłączonej stacyjce i włączyć stacyjke trzymając go. A jeśli nie zadziała to z tym drugim przyciskiem od CC. Jak Ci się ruszy wskazówka to wina pewnie gdzieś leży na kablach między prędkościomierzem a skrzynią biegów (pewnie wtyczka do prędkościomierza)
Opublikowano
to pewnie glupio zabrzmi, ale ,mozesz mi napisac gdzie "on" jest.

bo szczerze mowiac nie mam pojecia.

 

:lol: po lewej stronie jest przycisk do kasowania przebiegu dziennego a z prawej strony jest przycisk CC czyli check control

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

W e36 nie ma na zegarach przycisku CC, jest tylko od kasowania dziennego przebiegu i ten sam od wywoływania testu zegarów, w modelu z zegarem zamiast obrotomierza jest drugi przycisk i służy on do ustawiania zegara.

 

Test zegarów uruchamia się tak jak napisł poprzednik.....na wyłączonej stacyjce nacisnij przycisk kasowania dziennego przebiegu i go przytrzymaj, następnie przekręć stacyjkę do pozycji 1 i wtedy zacznie sie test zegarów...w tej chwili mozesz przestać trzymać wcisnięty ten przycisk.

Opublikowano
to pewnie glupio zabrzmi, ale ,mozesz mi napisac gdzie "on" jest.

bo szczerze mowiac nie mam pojecia.

 

:lol: po lewej stronie jest przycisk do kasowania przebiegu dziennego a z prawej strony jest przycisk CC czyli check control

 

Tak jest w e34 i to nie we wszystkich wersjach....w e36 jest tak jak ja napisałem wyżej, a dyskusja zdaje mi się dotyczy e36 :wink:

Opublikowano

A przekręciłeś stacyjke w pozycję 1 czy 2 :?:

Ważne >> ma być przekręcona tylko do pozycji 1 :!:

Opublikowano

Dobrze powpinałeś wtyczki z tyłu zegarów :?: jesteś pewien :?: może tam coś nie kontaktuje :?: Jeżeli chodzi o jazde bez zegarów to nie powinno mieć to wpływu na nie....no oprócz kontrolki airbag-u :wink:

 

Kolejna możliwość to że coś się podziało z wtyczką, przewodem albo czujnikiem w moście.....najgorszy przypadek to uszkodzenie elektroniki zegarów.....

Opublikowano
Taka mała sugestia: sprawdz bezpiecznik. Może to to.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Ja miałem kiedyś taką sytuacje, ze próbowałem podłączyć sobie radio w mojej pięknej E30. Całe popołudnie spędziłem na lutowaniu różnych kabelków. Po 4 godzinach zadowolony i dumny z siebie wyjeżdzam sie pochwalić moim nowym sprzętem znajomym i nagle doznaje szoku. Zegary na pół martwe. Wskaźnik paliwa działa, prędkościomierz nie, ekonomizer tak, obrotomierz - nie pamietam, wskaźnik temperatury nie pokazuje. O mało się nie zagotowałem. Ale zatrzymuje samochód, podnosze maske, otwieram bezpieczniki i kilka było przepalonych. Od teraz zawsze jak sie zaczyna dziać coś dziwnego zaczynam diagnoze od sprawdzenia wszelkich bezpieczników jakie sa w samochodzie.

Pozdrawiam!

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
No nie przyszły mi do głowy bezpieczniki :mad2: :mrgreen: ...sprawdź te bezpieczniki : 23, 27, 31, 46 one odpowiadają za zespół wskaźników w e36.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Mam podobny problem wyciagnolem zegary by wstawic alu ramki wszystko przebieglo pomyslnie do czasu podlaczenia nie dziala podswietlenie tarcz wszystko inne chodzi sprawnie (zegary dzialaja kontrolki nawed licznik przebiegu zaczol lepiej chodzic bo byl problem ze nie dalo sie odczytac gdyz znikaly cyferki) nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc

Opublikowano

To powinna byc nauczka dla wszystkich ktorzy probuja wstawiac sobie

"alu ramki", "sportowe tarcze zegarow" czy kombinowac przy przebiegu

z niewystarczajaca iloscia wiedzy i doswiadczenia (prosze nie brac

tego osobiscie; ja mimo tego ze zasadniczo jestem elektronikiem i

w niejedno skomplikowane urzadzenie pchalem rece, nie odwazyl bym

sie rozlozyc zegarow w swoim aucie).

 

Zegary jak nazwa sama wskazuje, wymagaja zegarmistrzowskiej precyzji i odpowiednich narzedzi. Np sciagniecie wskazowek zegarow z ich osi

za pomoca podwazenia ich srubokretem (choc wyglada niegroznie) w

wielu przypadkach skonczy sie nieodwracalnym zniszczeniem mechanizmu.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
To powinna byc nauczka dla wszystkich ktorzy probuja wstawiac sobie

"alu ramki", "sportowe tarcze zegarow" czy kombinowac przy przebiegu

z niewystarczajaca iloscia wiedzy i doswiadczenia (prosze nie brac

tego osobiscie; ja mimo tego ze zasadniczo jestem elektronikiem i

w niejedno skomplikowane urzadzenie pchalem rece, nie odwazyl bym

sie rozlozyc zegarow w swoim aucie).

[....].

 

Noo ..psychop , to Ci sie udalo , teraz napewno nie bede zakladal

sam alu-ramek , nastraszyles wzorowo :jawdrop:

 

Tak btw. to gdzie sa w e39 528iA bezpieczniki , wiem ze sa w schowku ,

ale czy tylko tam ? Ktore bezpieczniki sa odpowiedzialne

za licznik i wszystko to co tam sie dzieje ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No psychop niezle nastraszyles wszystkich :nienie: ale naszczescie sie udalo przyczyna byla bardzo prozaiczna wystarczylo wymienic zarowki gdyz tamte sie przepalily moze moja nieuwaga ze nie zauwazylem przepalonych drucikow :duh: wymiana na nowe pomogla moge sie juz cieszyc widokiem pieknych alu ramek na moim cyferblacie warto bylo satysfakcja gwarantowana

Pozdro dla forumowiczow

Opublikowano

tez wyciagalem zegary i tez mialem problem, wskazowka od temperatury po wlaczeniu zaplonu szla na maksa w prawo... rozwiazaniem bylo przeczyszczenie stykow spirytusem (choc wygladaly na czyste).. wiec Roberto, alkohol dobry na wszystko :mrgreen:

 

co do ryzyka rozbierania zegarow to wedlug mnie trzeba uwazac na cewki, bo drucik cieniutki i latwo przerwac... pozatym mozna smialo rozkrecac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.