Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak w temacie, po wciśnięciu hamulca gdy silnik jest na niskich obrotach jest kaszana. Obroty spadają i silnik gaśnie. Dzieje się tak w e36 2.5 td. Pozdrawiam
Opublikowano
może pompa w układzie hamulcowym jest zatarta? wciskając hamulec uruchamiasz pompe, która jest napędzana paskiem klinowym. uszkodzona pompa hamuje pasek gasząc silnik- taka jest moja teoria
Opublikowano

Nie slyszalem jeszcze zeby pompa hamulcowa byla napedzana jakimkolwiek paskiem !!! :duh:

 

Co do samej usterki to wydaje mi sie ze moze byc przytkany gdzies waz od serwa ale wtedy chyba tez nie nie byloby hamulca jak nalezy. Sprawdz czy dolot szczelny tak na poczatek.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
:mad2: my bad, może mi sie pomyliło z pompą od wspomagania kierownicy... :oops:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie masz dziurawe serwo albo wąz miedzy serwem a kolektorem ssącym.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ale właśnie w tym problem że hamulce działają jak trzeba. Gaśnie mi też jak włączę nawiew na maxa. Musi być duży pobór prądu. Dodam że akumulator ma jakieś 5dni, Centra futura 95Ah 900A.

Z tego co zauważyłem na hamulcu gaśnie mi tylko jak go wcisnę na niskich obrotach. A jak np. dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło i hamulec na około 2,5tys. obrotów to jest wszystko w normie. Nieraz wyczuwalne są wibracje obrotów na biegu jałowym. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.