Skocz do zawartości

Maglownica- regeneracja czy wymiana na używaną


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Padła mi maglownica. Ma luzy i cieknie, musze ją wymienić i tuz zaczyna sie problem. Otóz na allegro znalałem kilka używanych, ale ich ceny wachają się od 300 do nawet 500 zł, a za tą cenę są tam tez regenerowane, tylko że trzeba im oddać swoją, co nie wchodzi w gre, poniewarz firma znajduje sie w Łodzi a ja mieszkam w Warszawie. Powiedzcie mi czy lepiej kupić uzywke czy też wydać wiecej na regenerowaną. A moze zregenerować swoją? Czy znacie jakies warsztaty w Warszawie i okolicach, które się tym zajmują?

Z góry dziekuję za pomoc

Opublikowano
Troche daleko, ale dzwonilem po kilku warsztatch w warszawie i za regeneracje chcą 700-800 zł plus 300 montaż! Chyba ich pogieło! A za ile ten typ z ciechanowa robi?
Opublikowano
Podjedz do Inter-Cars-u.... oni wspołpracują z firmą ktora sie tym zajmuje... przywozisz im wyjętą,oni to wysyłają do tej firmy .... regenrecja i odbierasz spowrotem w Inter
Jadąc 200km/h to co jest przed tobą,jest już wspomnieniem,ale ty tez możesz nim być
Opublikowano

Na razie kupiłem używaną, Trafiłem okazyjnie.. Na regeneracje nie mam na razie kasy, a musze to zrobic jak najszybciej bo samochód mi jest potrzebny.

Jeszcze jedno pytanie: Czy po wymianie magla trzeba robić zbierzność?

Opublikowano
Na razie kupiłem używaną, Trafiłem okazyjnie.. Na regeneracje nie mam na razie kasy, a musze to zrobic jak najszybciej bo samochód mi jest potrzebny.

Jeszcze jedno pytanie: Czy po wymianie magla trzeba robić zbierzność?

 

oczywiście tak

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy czy wymieniłeś maglownicę razem z drążkami czy samą.

Jeśli samą to zbieżność się nie zmieniła.

 

W sobotę walczyłem z własną maglownicą w e39.

Sam ją uszczelniłem. Zabieg do najłatwiejszych nie należy ale też i nic szczególnie trudnego.

Wymieniłem wszystkie uszczelnienia < kupiłem dedykowany zestaw > I się udało.

 

Jeśli przekładnia nie ma luzów o nie jest zardzewiała wewnątrz to warto samemu ją uszczelnić.

 

W moim przypadku zaoszczędziłem 500 zł.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Szkoda ze musiałem to zrobić od zaraz , w przeciwnym wypadku tez bym kupil zestaw naprawczy i sam uszczelnil, no ale tak czy inaczej stary magiel mi został i w razie czego moge prz nim podłubać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.