Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wie ktoś może czy powinienem nasmarować pierścienie przy wkładaniu tłoka w cylinder czy na sucho? To zamo pytanie co do panewek...smarować?

 

Jak ktoś zna sklepy z czesciami do bmw we wrocławiu i okolicach to bardzo prosze o podanie namiarów

Opublikowano
Panewki smarować obowiązkowo. Co do pierścieni to niewiele to da, ale nie zaszkodzi. Ja przed założeniem głowicy leję trochę na tłoki i rozprowadzam po gładzi.
Opublikowano

Dobra panewki,tłoki i korbowód zainstalowane. Głowice zaraz jade odebrac. Ktoś mi kiedyś powiedział że uszczelke pod głowiec trzeba smarem wysmarować przed założeniem głowicy. Troche mało wiarygodne to dla mnie jest wiec pytam.Trzeba?

 

 

u95 po złożeniu silnika autko normalnie odpaliło?

Opublikowano

Odpaliło, ważne jest żeby się nie gorączkować i robić wszystko spokojnie. Posprawdzaj całą elektrykę, czy wszystko jest na swoim miejscu, czujniki cewki, przewody, wszystko powinno być dokręcone odpowiednim momentem itd.

Smar na uszczelce to stara metoda mechaników, jeśli wszystko jest tak jak należy (głowica, czystość powierzchni) i masz porządną uszczelkę to bez żadnych uszczelniaczy powinno być dobrze. Jeśli nie masz pewności to lepiej dać czerwony cienko silikon (amerykański, nie pamiętam nazwy). Głowicę oczywiście też przykręcamy i dokręcamy według określonego schematu (bardzo ważne ze względu na długość).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niczym nie smarować uszczelki.

To wręcz zabronione.

Uszczelka ma być nowa o odpowiedniej grubości i tyle.

 

Nie zapominaj o nowych srubach od głowicy.

 

Napiszesz nam co dokładnie wchodziło w zakres twojego remontu i ile to kosztowało?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Uszczelak była już nasmarowana wiec nic od siebie niedodawałem. Wymieniłem panewki,pierścienie,łożyska korbowodu i dałem głowice do regeneracji.koszt czesci (usczeelek,panewek,pierscieni,głowicy,klucza dynamometrycznego,śrub,łozyska) około1400 pln i 2 dni roboty. I działa:) Na poczatku troche sie dławił (wypalar rsztki ekstrakcyjnej) ale teraz chodzi ok:) I lepiej poswiecić 2 dni i zrobić silnik który mam prawie jak nowy,niż kupować używke (droższą niż remont). jeszcze powymieniam czujniczki niektróe,dotre go i wtedy napisze czy wszystko cacy,a puki co pracuje poprostu idealnie,jak nowka:)Mam kilka zdjęć,jak bede miał czas to je wstawie i poopisuje. Odrazu mowie ze robiłem to pierwszy raz:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A masz jakis wykres mocy sprzed remontu?? Tez mnie to czeka, bierze olej i moc spadla, mechanik stwierdzil ze to pierscienie. Piszesz ze z czesciami zmiesciles sie w 1400, razem z planowaniem rozumiem??

Ponoc po takim remoncie trzeba z silnikiem sie delikatnie obchodzic, tak jak z nowym, zeby po prostu sie dotarl, jaki przebieg trzeba zrobic zeby mozna bylo bezpiecznie zaczac wykorzystywac cala moc silnika?? pozdro

Opublikowano
Ponoc po takim remoncie trzeba z silnikiem sie delikatnie obchodzic, tak jak z nowym, zeby po prostu sie dotarl, jaki przebieg trzeba zrobic zeby mozna bylo bezpiecznie zaczac wykorzystywac cala moc silnika?? pozdro

To ja zachęce do przeczytania artykułu o "innym" sposobie docierania silnika :D http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight= Jestem ciekaw Waszych opinii :8)

Opublikowano
no i dałeś mi to coś do przeczytania,i teraz juz sam niewiem jak mam silnik docierać. Stosuje sie do tego żeby nieprzekraczać 2500 obrotów i niejechać gdzieś jeśli wiem że silnik nieosiągnie pełnej standardowej temperatury pracy. A z tegoco tu jest napisane to mam robic odwrotniei.Z zalecen sklepu i warsztatów przez pierwsze 500 km mam nieprzeciążać silnika. Może ktoś z was ma wiedze praktyczną na temat docierania silników?
  • 3 lata później...
Opublikowano

Co prawda stary temat, ale... ciekawy.

ZAstanawiam się nad remontem całkowitym...a ten tekst obala wszystko o czym do tej pory wiedziałęm.

Będziesz Mógł Więcej
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.