Skocz do zawartości

318i podwyższona temperatura podczas jazdy


konarbonn

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam e36 1.8i z motorem m40. od paru dni mam taki dziwny objaw. podczas jazdy niezależnie od prędkosci ale obroty muszą przekracza 2000. temperatura wzrasta mi ponad pion tak prawie do następnej kreski. nie duzo ale jednak . niepokoi mnie to bo nigdy tak nie było a przecież jest coraz zimniej . moze ktos spotkał się z podobnymi objawami. ? dzięki bardzo za odpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta gorąca weże też . termostat otwiera. normalnie nie wiem układ jest odpowietrzony normalnie nie wiem ! ciekawe jest to że jak otworze nagrzewnice na ciepłe to temperatura stoi pion. mam podejżenia co do pompy ale ludzie piszą o slabo wydajnej pompie ale jak pompa może być mało wzdajna ! chodzi albo nie ! chyba ze skoroduje i urwie się jakas łopatka to tyle. niewiem sam. może ktos zna odpowiedz na dreczące mnie pytania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam e36 1.8i z motorem m40. od paru dni mam taki dziwny objaw. podczas jazdy niezależnie od prędkosci ale obroty muszą przekracza 2000. temperatura wzrasta mi ponad pion tak prawie do następnej kreski. nie duzo ale jednak . niepokoi mnie to bo nigdy tak nie było a przecież jest coraz zimniej . moze ktos spotkał się z podobnymi objawami. ? dzięki bardzo za odpowiedzi
:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łopatki są plastikowe.

Ja miałem wirnik (łopatki) uszkodzone, ale nie do końca urwane. Co prawda mi powiżej 2000 obr/min się przegrzewał, ale też było cieplej - lato. Pomiżej stała wskazówka temperatury w pionie.

 

Pozdrawiam

to ciekawe może to byc to ale to się okaże w praniu ja musze jescze się pzyjże visku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz czy plynu masz wystarczajaco, ja mialem tak 2tyg temu dolalem plynu i odpowietrzylem i znow dziala normalnie, dokladnie taki sam objaw mialem, do2 kreski jak wlaczylem nawiew to normalnie w pion wskazowka
plynu jest ok. ale mam pewne prypuszczenie co do pompy dzisiaj ja ch... szczelił i zobatrzyłem że aczeła ciec i to mi nasuwa po twojej odpowiedzi ze jest nieszczelna i moze sie zapowietrzac przez te nieszczelnosc zobaczymy po wymiance pompy. a mam pytanko czy jak ci dochodził do drugiej kreski to słyszałes ze wentylator chuczy bo ja go nie słysze a na visku przy takiej temp powinien buc słyszalny.? :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podlacze sie do tematu, ale z nieco innym problemem:

 

otóż podczas jazdy wskaznik temperatury jakby się wyłącza... nagle chlap! na niebieskie... a na wyboju lub przy hamowaniu wraca do normalnego poziomu (pion)... i teraz myślę, że to jakiś przewód od czujnika temperatury albo coś... tyle, że w ksiązce "sam naprawiam" jest tylko zdanie o istnieniu czujnika cieczy chłodzącej, lecz nie ma jego lokalizacji... czy ktoś mogłby mnie naprowadzić w którym miejscu jest takowy czujnik by sprawdzic - czy to tylko przewody. Gdy wyeliminuję czujnik cieczy, a problem nie ustanie - bede szukał dalej... moze coś przy liczniku, przy wiązce... bo wyraźnie jakis przewód nie kontaktuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie podlacze sie do tematu, ale z nieco innym problemem:

 

otóż podczas jazdy wskaznik temperatury jakby się wyłącza... nagle chlap! na niebieskie... a na wyboju lub przy hamowaniu wraca do normalnego poziomu (pion)... i teraz myślę, że to jakiś przewód od czujnika temperatury albo coś... tyle, że w ksiązce "sam naprawiam" jest tylko zdanie o istnieniu czujnika cieczy chłodzącej, lecz nie ma jego lokalizacji... czy ktoś mogłby mnie naprowadzić w którym miejscu jest takowy czujnik by sprawdzic - czy to tylko przewody. Gdy wyeliminuję czujnik cieczy, a problem nie ustanie - bede szukał dalej... moze coś przy liczniku, przy wiązce... bo wyraźnie jakis przewód nie kontaktuje...

 

Czujniki są dwa.

Jeden daje sygnał do komputera < DME >

A wskaźnik temperatury ma oddzielny czujnik.

Oba są w głowicy od strony kolektora ssącego < są obok siebie.>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.