Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie a co sadzicie o tej sztuce http://allegro.pl/bmw-z4-przepiekna-czarnulka-exclusive-sport-lift-i1540088033.html ? Obecnie jezdze seria 1 i zastanawiam sie czy nie lepiej przesiac sie (a wlasciwie to marzy mi sie :-) ) na Z4 E85 czy moze jeszcze poczekac troche czasu i kupic Z4 E89.

 

chyba najwięcej do powiedzenia będzie miał DerPiet :)

Opublikowano

Do jezdzenia bez dachu wystarczy Ci 2.0i. Jezeli brac juz wiekszy motor to zdecydowanie idz na calosc czyli 3.0i/3.0 Si lub nawet M.

Co do cen to miedzy e85 a e89 wciaz roznica jest ogromna - dobre sztuki dzieli 50.000pln. Ciezko znalezc e89 nawet 23i, za mniej niz 130.000pln

Jak juz czekac, to na e89 2.0T 245PS z mala akcyza, osiagami zblizonymi do 3.0Si i spalaniem do 2.0i E85.

X1 z tym silnikiem kosztuje 160.000pln, wiec zetka powinna byc nie wiele drozsza (w Niemczech te auta maja zblizona cene ok 40.000Euro)

Po 3 latach zazwyczaj pojawia sie lifting, wiec pewnie w 2012 beda juz jakies zmiany.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Ogólnie niezła, choć zapewne przydało by sie trochę więcej mocy :twisted:

mocy nigdy dosyc, 2,0 do lansu wystarcza, jako 2gie auto mam sedana 330i 272KM i te wydaje mi sie za slabe chociaz ostatnio kilku motocyklistom nosa utarlem ze swiatel... jakbyscie widzieli ich miny..:)

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Opublikowano

To chyba motocyklisci z literkami L na plecach na Yamahach YBR250 :norty:

330i nawet z 50 konnym motocyklem nie ma najmniejszych szans na przyspiesznie od 0 do 130-140km/h.

63 konny, jednocylindrowy KTM 690 enduro, ktorego ujezdzam robi z palcem w nosie do 120km/h Z4 3.0si, chociaz z najnowszym Cayenne trubo ostatnio przegralem...jednak 4 lapy i 500 koni robi swoje :(

O mocniejszych maszynach nie ma co w ogole mowic, bo w tej chwili kazda sportowa "szescsetka" robi 200km/h ponizej 9 sekund, a Z4 3.0si osiaga ta predkosc po 22 sekundach.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Ten ZGL już stoi drugi rok. W zeszłym roku był za 55 tys. Pisałem o już o nim na tym forum:

 

Jeżeli masz na mysli tą z wybrzeża to już pisałem o rozmowie z właścicielem:

historia samochodu: no jest mój bo się zamieniłem z kolegą. Na kogo jest zarejestrowany? Na kolegę...hmm.. chyba jednak na jego dziewczynę. Jest książka serwisowa.. Nie ma ale przebieg jest oryginalny... (30 tys).. Dziękuję

Opublikowano
może była taka jak TA :mrgreen:

 

Moze i to jest i a nie si, ale moc sie zgadza - 265KM. silnik N52B30, a nie M54B30 o ktorym myslal pewnie zalozyciel tego tematu na bezwypadkowy.net. Ogolnie to na tej stronie bezwypadkowy.net ludzie sie doszukaja sensacji niczym na pudelku :duh: . chyba im sie troche nudzi ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

opis tej z warszawy mocno przesadzony.

nie jest to pakiet aerodynamiczny.

jezeli zawieszenei M to co oznacza podwozie M?

zaden Full

skrzynia to zwykly automat a nie Sekwencja SMG!

Kontrola cisnienia jest w serii

elektrychny dach tez jest w serii w 3.0

tempomat i komputer rowniez w serii 3.0

sport przycisk w serii

i ciekawostka-reg.wysokosc podwozia!!!! hahaha

I chyba tez podgrzewana Przednia szyba - to juz przesada!!!

 

zapomnial dodac ze po dwonie z przodu,bo tyl jest przed liftem a przod po lifcie.

sorry pomylilem sie,

przedni zderzak tylko po lifcie.lampy byly juz za drogie bo kosztuja 2000za komplet,przed liftem lampy sa za 700

 

pozdrawiam

Opublikowano

dodam ze to auto z USA,tylko dziwi mnie to ze nie ma okraglych obrysowek w przednim zderzaku ani w tylnym,czyli tyl tez byl wymieniany.

i po tych wszystkich wymianach nie starczylo juz na wymiane tylnych lamp,bo przy wlaczniku swiatel nie ma tylnych przeciwmgielnych

licznik i panel klimy - vers.USA.

tylko tyle mozna napisac na podstawie dodanych zdjec

Opublikowano
dzieki za pomoc, bo dzis widzialem go przez przypadek na trasie i wygladal imponująco, ale jak to zwykle bywa nie swiadczy to o niczym:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znalazłem ciekawą Z4 w okolicy na sprzedaż i z ciekawości wczoraj sie wybrałem obejrzeć :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=1605342662

 

Samochód ściągnięty z włoch, książka serwisowa, nieduży przebieg (zadbany środek i silnik potwierdza orginalność książki i przebiegu). Wersja taka jak moja :twisted: 3.0 Benzyna w manualu, czyli najlepsza :D Felgi z nowej M3(na takie mam ochotę) :8) . Samochód ogólnie fajnie się prezentuje, z tyłu tylko te wsporniki na bagażnik psują wygląd według mnie (ale to kwestia gustu) Wersja europejska, przyglądałem się czy nie był po jakimś dzwonie i wszystkie podłużnice są wporządku, cena według mnie też rozsądna. Tak więc polecam dla wszystkich chcących wstąpić do elitarnej grupy Z4 xD

Opublikowano

witam,wszystko ok,ale koles przesadzil z tym bardzo bogatym wyposazeniem,z opisu wynika ze tylko skora i podgrzewane fotele.reszta to seryjne w 3.0i.a Co do skrzyni manualnej to mam pytanie do kolegi aurelius1987,dlaczego najlepsza???

jezdziles SMG?albo chodziasz automatem?nigly wiecej nie kupie skrzyni manualnej,czyli takiej ,jaka daja w standardzie

Opublikowano
SMG nie jezdziłem, ale automatami tak. Dla mnie to zabawka dla starszych ludzi. Po pierwsze awaryjność skrzyń auto. jest duża, koszty napraw też dużo większe. Przy skrzyni manualnej lepiej jest wyczuć samochód (nie robię porównania tu oczywiście do najnowszych cudów techniki), jest większa frajda (może za wyjątkiem sportowych skrzyń z łopatkami do zmiany, wtedy wiadomo ale tu za to jest szczególna awaryjność i koszty). Każdy ma swoje upodobania co do własnych zasobów portfela. Dla mnie prostota w połączeniu z dobrym i mocnym silnikiem jest najważniejsza. A takie jest właśnie Z4 3.0i w manualu (bezawaryjne i zawrotnie szybkie!) :twisted:
Opublikowano

automat dla starszych panow,dobre dobre.tryb sportowy ,kickdown i steptronic tez dla nich?a moze czym staszy tym wygodniejszy sie czlowiek robi?

wiekszosc z nas stoi w korkach a nie sciga sie na torze i w tej kwestji automat napewno wygrywa.juz po kilku dniach jazdy mozna wyczuc skrzynie i zapomniec o manualu.95% znajomych ktorzy pszesiedli sie do "automata"sa zadowoleni.mowie tu o przedziale wiekowym 20-40lat.jezdze juz trzecia bmw z zedu i nastepna bedzie napewno z automatem,a moze nawet SMG jak sie trafi bo mam wlasnie na oku z4 3,0 z SMG

Opublikowano

Cześć :)

Prośba o Waszą radę. Poszukuje roadstera w cenie do 55 000 zł. Warunek to bezwypadkowa przeszłość, dobry stan techniczny i przebieg poniżej 100 tys km. Plan to jeździć nim minimum 5 lat.

Wybór padł na Mazdę MX-5, która przy tych założeniach chyba pasuje najlepiej. Mam do marki BMW wielki szacunek i rozważam opcję Zetki, ale mój problem polega na tym, że mam chyba za dużo na Z3 i chyba za mało na Z4.

Proszę wyprowadźcie mnie z błędu, jeżeli się mylę, ale Z4 w takiej cenie w dobrym stanie chyba nie kupię? Idealnie z silnikiem 3.0 rzecz jasna ;) choć nie jest to warunek.

Opublikowano
Tak właśnie myślałem :( Z3 to tez jest opcja (do przedyskutowania w osobnym dziale) ale czy znajdę wartego 50-55k zł? Bo przepłacić to żadna sztuka, tu chodzi o value for money ;)
Opublikowano

jeżeli chcesz mieć auto warte swoich pieniędzy, zadbane, niezłożone z 3, to możesz zapomnieć o allegro, tam to tylko cuda ze Zgierza, nie przeczę czasami trafiają się ciekawe sztuki ale to bardzo, bardzo rzadko.

 

Mimo wszystko przeglądałbym mobile.de, tam łatwiej znaleźć ciekawe auto jednak za zdecydowanie wyższe pieniądze jak w PL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.