Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

m54 jest pancerny jak się dbało wcześniej, jeśli nie to 300k km może już nieźle brać olej.

Inna kwestia to jest to auto niszowe. I tak ciężko je kupić a co dopiero sprzedać z przebiegiem 300k km. To jest roadster.

Nie mniej 3.0 w E85 - naprawdę tylko lepiej prowadzi się Boxster. To jest szczyt dla petroheadów, już raz ktoś kupi Z4 to naprawdę, NAPRAWDĘ ciężko to przebić, bo to jest sufit. jeszcze jak się zawiechę zrobi po tych 15 latach nieruszania.

No ten średnio pomalowany. Widzę, trochę siedzę w temacie już.

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Brak oznaczeń bocznych.

Silnik ten sam co 3.0i.

Lusterka pomalowane, winny być w kolorze nadwozia.

Wersja bieda straszna, nie ma nawet podgrzewanych siedzeń, czujników parkowania czy ksenonu. Nie mniej wśród tego 99% szamba Z4 na otomoto jak masz blisko to bym podjechał.

Antena niefabryczna.

Model	Z4 2.5i
Market	Europe
Development Code	E85
Chassis	Roadster
Steering	left
Doors	2
Engine	M54
Displacement	2.50 l
Power	141 kW
Drivetrain	Rear-Wheel Drive
Transmission	manual
Color	Titan-silber - 354
Upholstery	Leder "oregon"/schwarz - LASW
Manufacturer	BMW AG
Production Plant	Spartanburg, USA
Production Date	2004-06-14

1CA	Selection Cop Relevant Vehicles	Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
224	Driving Mode Pro	Fahrmodi Pro
230	Eu Specific Additional Equipment	Eu Spezifische Zusatzumfaenge
249	Multi-function For Steering Wheel	Multifunktion Fuer Lenkrad
255	Sports Leather Steering Wheel	Sport-lederlenkrad
305	Remote Control For Central Locking	Fernbedienung F.zentralveriegelung
334	Lt/aly Wheels/double Spoke 103	Lm Raeder Doppelspeiche 103
380	Hardtop Preparation	Hardtop-vorbereitung
387	Wind Deflector	Windschutz
399	Softtop Operation, Fully Automatic	Verdeckbetaetigung Vollautomatisch
430	Interior And Exterior Mirror Packa	Innen- Und Aussenspiegelpaket
441	Smokers Package	Raucherpaket
459	Seat Adjustm., Electr. W. Memory	Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
493	Storage Compartment Package	Ablagenpaket
520	Foglights	Nebelscheinwerfer
534	Automatic Air Conditioning	Klimaautomatik
548	Speedometer With Kilometer Reading	Kilometertacho
550	On-board Computer	Bordcomputer
640	Car Telephone Preparation	Autotelefonvorbereitung
662	Radio Bmw Business Cd	Radio Bmw Business Cd
692	Cd Changer I-bus Preparation	Cd Wechsler I-bus Vorbereitung
704	M Sport Suspension	M Sportfahrwerk
785	White Direction Indicator Lights	Weisse Blinkleuchten
855	Language Version Italian	Sprachversion Italienisch
863	Europe/dealer Directory	Service Kontakt-flyer Europa
884	Italian / On-board Documentation	Italienisch / Bordliteratur
8SP	Cop Control	Cop Steuerung
925	Shipping Protection Package	Versandschutzpaket
928	Tyire Control	Reifensteuerung

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A co myślicie o tym egzemplarzu?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-170km-skora-grzane-fotele-xenon-parktronic-tempomat-klima-oplacony-ID6E0xKh.html#gallery-open

Tylko sobie myślę czy warto wchodzić w ten silnik.


Chciałbym kabriolet jako auto tylko kabriolet do pojeżdżenia latem w dwie osoby.

Myślę sobie że najlepiej jakby to było 3.0 czyli jak najmocniejsze bo szkoda by było skoro można znaleźć 3.0 kupować coś słabszego.

Ale może to złe podejście? Jakie macie doświadczenia swoje. Ktoś chciał podobnie ja jak majmocniejsze, kupił słabsze i żałował?


Jeszcze jedno pytanie. W tym roku wakacje już się kończą więc na siłę nie szukam bo i tak za dużo już nie poużywam, urlopy itp

Czy na jesień kabriolety są jakoś wyraźnie tańsze. (po sezonie itp)

Jakie macie spostrzeżenia?


I jeszcze jedno pytanie. Bo w grę u mnie wchodzą 2 kabriolety. BMW Z4 lub porsche boxter. Czy jest duża różnica we frajdzie z jazdy na rzecz któregoś z tych dwóch aut

Czy też to porównywalne auta? Serwis porsche pewnie będzie droższy itp.

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i spostrzeżenia :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

To są roadstery będąc dokładnym :wink:

Boxster to nie ta półka cenowa.

Patrz na stan i tego jest na tyle mało, że nieważne czy trafisz 2.5i czy 3.0i, byle R6, bo R4 w tym modelu to nieporozumienie.

Wiadomo im mocniejszy tym lepiej, ale patrz na stan.

Pora roku nie ma nic wspólnego z ceną takiego auta. Z4 i tak już nie tanieje, nawet egzemplarze kapelusze.

Ten tutaj typowy handlarz z Radomia więc jak masz blisko to dla sportu sobie obejrzyj, aby opinie wyrobić. VINu nie podał, bo coś ukrywa.

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia. Informacje umieszczone w ogłoszeniu, służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz opisu towaru ani zapewnienia w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Indywidualne uzgodnienie właściwości i specyfikacji pojazdu następuje przy sprzedaży auta

Typowe.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ładna, wyniesie cię około 55 tys. zł, a to mało za 2.5si w takim wyposażeniu.

Zaraz będzie miała 250k km, warto się nad tym zastanowić, bo łatwo nie będzie tego sprzedać w Polsce.

Opublikowano

Dzięki kolego za Twój czas i zaangażowanie ;)

Dopiero poznaję markę BMW. Żadnym nigdy nie jeździłem :)


Zdecydowałem ze będę szukał 3.0 jak już kupić to to co się chce.


na otomoto są jeszcze 2 takie egzemplarze:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-3-0l-231km-czerwone-wnetrze-ID6DtQrd.html?


https://www.olx.pl/d/oferta/samochod-osobowy-bmw-z4-CID5-IDKGNkr.html#c6cc30e700;promoted


w następnym tygodniu będę na południu Polski to mógłbym ten drugi obejrzeć bo mi się podoba.

pytanie czy na pierwszy rzut oka już nie odpada. Na razie czytam i uczę się o BMW więc nie umiem ocenić.

Jedyne czym się na tą chwilę mogę kierować to wygląd na zdjęciach i wyposażenie :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ta za 31 tys. zł jest ze stanów, kilka razy już wędrowała na aukcjach.

Leci dowód za brak przeciwmgłowego tył i spryskiwaczy reflektorów. Ona przeglądu nie powinna przejść.

Słabo przód złożony i lampy do regeneracji się nadają.

Oznaczenie modelu nie w tym miejscu.

Nieoryginalny trójkąt i radio.

Brak podkładki pod tab. rej.

3.0i ma chromowane lampy front a nie czarne, więc ta ma przełożone lampy.

Przód i boki białe kierunki a tył pomarańczowe, całość winna być jednakowa i po VIN to wyjdzie.


W drugiej masz do wymiany kierownicę, trzeci stop i gałkę zmiany biegów to już 2k zł.

Brak podkładki pod tab. rej.

Fałszywy VIN w ogłoszeniu.

Lampy front pomarańczowe kierunki a tylne i boczne białe kierunki. Auto ma takie albo takie w całości. Po VIN wyjdzie jakie winna mieć.

Po VIN również wyjdzie czy winna mieć oznaczenie modelu czy nie.

Nieoryginalny wydech.


Ogólnie daruj sobie szukanie obecnie Z4, jak jakieś ciekawe wyjdzie to wstawiam tutaj. Teraz same kapelusze.

Jak już wstawiasz to załatwiaj zawsze VIN.

Opublikowano

Jasne dziękuję, Będę śledzić w takim razie ogłoszenia i czekać na coś ciekawego :-)

W między czasie spróbuję się dokształcić :)


A wracając jeszcze do tej z kierownicą do zmiany?

Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi. To raczej mało prawdopodobne aby kierownica

tak wyglądała po 169 kkm? Czy jednak możliwe? Obstawiam raczej ze BMW nie odbiega od innych aut zbytnio

i taka kierownica to 250-300 kkm?

  • Moderatorzy
Opublikowano

W życiu nie widziałem tak dojechanej kiery w Z4, a trochę tego przerobiłem.

Jak masz kasę to uderzaj Niemcy 3.0i przedlift.

3.0si startuje 18k EUR niestety. Plus akcyza i się robi 100k zł zaraz.

Z4 M to nawet nie komentuję.

Opublikowano (edytowane)

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-mperformance-jedyny-taki-w-pl-tuning-dope-ID6DENNF.html#0e7e15480e


Wysłałem zapytanie czy to końcowa cena czy też jeszcze jakieś cło i akcyza do tego.

Całkiem ładne auto. Pytanie czy takiego tuningowanego powinno się bać i unikać czy tez brać pod uwagę?


Dostałem info od sprzedającego że do ceny dodatkowo 2500 opłat. Nie za bardzo kumam bo przeciez akcyza to 18% cena zakupu pewnie była nie mniejsza niż 40k to co najmniej 7000 zł. Dobrze myslę?


Widzę że problem jak przy każdym innym aucie. Zaczynałem poszukiwania z pułapu 30-35 kPLN a tu już oglądam auta za 50 :-) i się zastanawiam :)

Ale wygląda chyba że w tej okolicy trzeba szukać 3.0


No i zobaczyłem jeszcze jeden problem. Jaki kiedyś kupowałem auta to Radom mówiono by omijać z daleka :)

a teraz zobaczyłem że to Radom :)

Edytowane przez fotkom
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mówiłem ci nie szukaj na siłę, bo są same śmieci obecnie.

Zderzaki, progi dołożone.

Dywaniki z innego pojazdu.

Kierownica obszywana na nowo.

Naklejki na lusterkach allegro.

Nalepka M na klapie allegro.

Chińskie felgi.

Spasowanie przodu dramat. Walona była.

Brak plastikowych nalepek na lampach tył.

Dekory kierownicy malowane ponownie.

Brak oznaczenia na klapie i po bokach.

Loga BMW wymienione na gówno z allegro, a w tym pojeździe masz aż cztery, jedno 260 zł kosztuje.

Pseudo carbon w kabinie.

Lampy do renowacji.

Dekor deski niefabryczny.

Odwieśniaczenie tego to kilka tys. na start. Jak opłaty 2500 zł to on zapłacił za to cacko 3500 EUR. Nie kupuj auta z Radomia.

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-2-5si-218km-cabrio-bi-xenon-podgrzewane-fotele-fotele-m-skora-tempomat-ID6CwvPt.html#52cdd51210


zaczyna się zastanawiać nad coraz droższymi autami :)

hehehe


Ten to raczej chyba dobry? Świetnie wygląda. 2,5 chyba nowszy silnik bo ma prawie tyle mocy co 3.0

Ale tyle kasy za auto na 2 miesiące? :)

Choć pojawia się myśl że może lepiej dołożyć i kupić coś dobrego :)

Opublikowano

i co można by powiedzieć o tym?

Z tego co ja widzę już po wiedzy to wszystkie kierunki pomarańczowe znaczy się dobrze

Przednie lampy są czarne. nie wiem czy takie powinny być czy tylko srebrne,

Czy po Vin Z4 można poznać czy jest z Europy czy ze stanów (jakieś inne literki na którejś pozycji albo co?)

W tej są spryskiwacze reflektorów więc chyba wersja europa.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-roadster-bmw-z4-ID6DZNl8.html#b8f3d2b429

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie będę ci opisywał każdego Z4 na otomoto, bo skaczesz po nich jak pasikonik.

Mówiłem, coś się trafi to tu wstawiam. Jak inni chcą to niech odpisują.

PS, w Polsce z powodzeniem od kwietnia do października zdejmiesz dach, więc nie dwa miesiące.

Czy jesteś z tych, co 30 stopni w korku i oni dach zdejmują w sierpniu o godzinie 13.

Opublikowano

Nie wiem z których jestem. Nie miałem do tej pory żadnego kabrioleta.

Dopiero jak kupię się dowiem z których jestem :)

Opublikowano

Dzieki za Twój wkład w ten wątek.

W sumie w 99% ten tema to TY


Chciałem zapytać jeszcze o tą bieda wersję

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-cabrio-e85-ID6DTA0Y.html#4bd7d988ac


Czy w BMW jest tak że w tej biednej wersji jest przygotowana instalacja np pod tempomat, podgrzewane siedzenia czy czujniki parkowania

czy też zależy to od konkretnego egzemplarza i w jednym może być w innym nie.


Dlaczego pytam. Jeśli jest taka instalacja to z czasem mógłbym sam sobie pewne rzeczy dołożyć. Lubię sobie troszkę z pomocą innych pogrzebać w aucie :)

I wtedy może warto by było wziąć pod uwagę ten egzemplarz. Bywam w Szczecinie więc mógłbym podjechać i go obejrzeć.

Co bym chciał dołożyć z rzeczy które to auto nie ma: tempomat, podgrzewane siedzenia i może czujniki parkowania z tyłu. Wydaje mi się ze więcej mi nie potrzeba w takim aucie. Pytanie czy wszystko jest przygotowane i wystarczy tylko zakup części i montaż czy też jest to grubszy temat.

Opublikowano

Jak przeczytasz ten wątek, to cześć odpowiedzi spokojnie znajdziesz.

Siedzenia podgrzewane to akurat w tym samochodzie warto mieć. Jak bywasz, to podjedz i zobacz ten pojazd kolekcjonerski.

Opublikowano

Mówisz o tym ze Szczecina srebrnym z czarnymi lusterkami?

Ale skoro wszyscy piszecie ze jednak warto mieć podgrzewane siedzenia i że to wybitnie biedna wersja to tak mi troszkę przechodzi ochota.

Fakt na zdjęciach piękny ale jak mam później jeździć i nie być do końca zadowolonym to troszkę szkoda.


Zacząłem się poważnie zastanawiać nad tym egzemplarzem z salonu BMW

https://www.bmw-smorawinski.pl/samochody-uzywane-do-odbioru/BMW-Z4-Roadster--Ciemnoniebieski,ecRtDOUpTMY6kKrqUNmbO0


mam na myśli cenę z Otomoto

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-2-5si-218km-cabrio-bi-xenon-podgrzewane-fotele-fotele-m-skora-tempomat-ID6CwvPt.html#33d4ac1312


W salonie jest ceną 79900 a na otomoto 74900

nie wiem czy zmienili bo długo stoi czy napisali 74900 a jak przyjdzie co do czego powiedzą że to pomyłką.

Pytam czy cena 74900 jest adekwatna dla tego auta czy zbyt duża wg was.


Nie piszcie że to nie ten budżet itp bo zaczynam myśleć że mógłbym dać.


W głowie mi tylko siedzi czy rzeczywiście jest tyle wart. Rozumiem ze zadbany egzemplarz, pewna historia serwisowa. Chyba w miarę wyposażony. Przebieg jest tu też dość niski


Teraz tylko zobaczyłem ze to 2,5 silnik ale jakiś chyba nowszy bo 218 koni.

W między czasie doczytałem tylko nie wiem który jest w tym przypadku ze był N52 (lepszy) i N53(gorszy bo elektryczna pompa wody itp.)


Zakup byłby pewnie na FV (muszę dziś do nich napisać ) więc wziąłbym na firmę i coś vatu odliczył (tak myślę ale w poniedziałek pogadam z księgową - więc już troszkę taniej) Ten kolekcjonerski to tak się zastanawiam nad nim bo gdyby były już w nim wiązki itp to można by było dołożyć grzane fotele, czujniki parkowania. Ale w sumie chciałbym silnik 3.0 (może niepotrzebnie bo 2,5 też podobna frajda) i rezygnować z niego dla biednej wersji troszkę szkoda.


Co uważacie o tym z 2007 z salonu BMW. Wart swojej ceny czy przesadzili i ewentualnie o ile uwzględniając przebieg, to że znana historia serwisowa, wyposażenie itp. I Czy to dobry silnik ten 2,5 218 KM?


Czy też wy poczekalibyście na lepszą okazję i zakupili starszy egzemplarz 3.0 fajnie wyposażony z historią pewną pewnie w okolicach 50k?


Nie zależy mi na roczniku konkretnym, Chciałbym pewne 3.0 jak najlepiej wyposażone, zadbane :-)

I nie zależy mi też żeby wydać jak najwięcej, ale rozumiem że zadbane auto kosztuje drożej niż średnia rynkowa.

I przepraszam ze tak wrzucam kolejne ogłoszenia nieskładnie ale pewnie wiecie jak to jest. Miesiac temu w ogóle jeszcze nie brałem żadnego auta pod uwagę. Ale wpadł pomysł żeby kupić kabrioleta. Napaliłem się i chciałbym już mieć i stąd te poszukiwania i miotanie się. Nie umiem do końca ocenić czy coś jest warte ceny i zainteresowania. Śledzę ten wątek ale ciężko się na jego podstawie coś uczyć bo wszystko do tyłu nawet jak napisane, swiatła złe to złe itp to jak się kliknie link to ogłoszenia nie ma, zdjęć nie ma i tak człowiek nic nie wie :)

Także przepraszam za moja nieskładnosć jeśli kogoś ona drażni. Obiecuję ze jak juz kupię będzie spokojniej :)

Chyba ze mnie dopadnie jakaś awaria :)


(Edit)

Przeglądam jeszcze Mobile DE i tak patrzę że:

zadbane auta które dla mnie tak wyglądają, sprzedawca prywatny 2003/2004 rok z przebiegiem ok 100-140 kkm to koszt w okolicach 12 k Euro

Czyli ok 55 kPLN + do tego akcyza 18% robi się 65 tysięcy za zadbane auto. Pewnie dało by się taniej jakieś mało uszkodzone blacharsko itp i zrobić tu w Polsce taniej. Ale jeśli patrzeć tak to gdyby tu w BMW zeszli jeszcze troszkę z ceny to cena nie wydaje się jakaś kosmiczna. Pytanie tylko teraz czy ten silnik to nadal N52 czy już N53 z elektryczną pompą chłodzącą o której piszą w Internecie ze nie za bardzo. I mam dylemat bo jeśli warto to dołożę i kupiłbym ten egzemplarz bo mi się podoba, wyposażenie ok, młodszy rocznik. Auta jeśli będę miał na chleb nie planuję sprzedawać tylko cieszyć się nim dłuzej. Niski przebieg, serwis, krajowe pochodzenie (choć to pewnie bez znaczenia większego) wyposażenie są na plus.

A jakie są minusy których pewnie nie zauważam?

Opublikowano

I jeszcze jakby ktoś miał chęć coś powiedzieć o tym aucie

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-3-0-si-265-km-idealny-stan-ID6DWNbT.html?


Wygląda dla mnie dobrze

Minusem w tym wypadku z mojego punktu widzenia jest automatyczna skrzynia biegów (ale może się mylę że ręczna jest fajniejsza i mniej awaryjna)

i nie wiem czy ten silnik 3.0si to lepszy od 3.0? Wiem że mocniejszy ale czy dobry?


Drugie ogłoszenie to

https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-z4-e85-lci-2-5-benzyna-CID5-IDKRuTZ.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=6

silnik 2,5 ale auto chyba też dobre?


I to jeszcze ciekawie wygląda

https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-z4-2004-japonia-CID5-IDKpY3i.html#12325f77ce

tu tylko jakaś dziwna skrzynia. Są łopatki przy kierownicy a drążek wygląda na manualny?

  • Moderatorzy
Opublikowano

ten za 79900 stał 2 lata temu za 89000 i tak stoi 2 lata niejeżdżony na sprzedaż, albo 2,5 już.

Cena absurdalna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.