Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

wymienione reflektory przednie na chińskie

brak podkładki pod tablicę rejestracyjną i przód też średnio złożony.

Opublikowano
wymienione reflektory przednie na chińskie

brak podkładki pod tablicę rejestracyjną i przód też średnio złożony.

 

Dziękuję za odpowiedz :) Dla mnie totalna nowość, bo całe ostatnie lata to w mazdach mx-5.

Ta sprzedawana przez salon jest ok?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-2-0i-150km-rezerwacja-ID6Dvgew.html

A może jest jakiś pewny namiar w naszym posiadaniu na ciekawy egzemplarz?

Opublikowano
Dobrze wygląda na zdjęciach, ale bieda straszna.

 

W sensie, że silnik slaby?

A masz może jakiś namiar na egzemplarz do 40-45tyś warty polecenia?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, jestem nowy na forum wiec poczytałem to i owo. Trafiłem na forum aby nabyć trochę wiedzy o aucie który chce kupić.

Szacun za tyle danych i dzieleniem się wiedzą.

Wtrącę się małym wnioskiem, iż znalezienie 3litry po 2006 w jakimś akceptowalnym stanie jest raczej nie możliwe.

Niemcy wyprzedają 2-2,2L wszelkie 3L to kasa do sprowadzenia chyba za duża i nie logiczna. Euro poszło w górę strasznie.

Szukałem w holandi bitej także nie ma, na aukcjach USA i Kanada raczej średnio.

Chyba nadeszły czasy pucowania przed jazdami co jest w garażach a nie sprzedaży. :mad2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

3.0si w Polsce graniczy z cudem, już na równo z Z4M stoją jeśli chodzi o rzadkość, śledzę kilka lat rynek.

U sąsiadów z zachodu masz obecnie na sprzedaż 21 modeli roadstera w silniku 3.0si, to o czymś świadczy. Te auta już tylko rosną i przebijają SLK aż leży i kwiczy Mercedes.

Opublikowano
3.0si w Polsce graniczy z cudem, już na równo z Z4M stoją jeśli chodzi o rzadkość, śledzę kilka lat rynek.

U sąsiadów z zachodu masz obecnie na sprzedaż 21 modeli roadstera w silniku 3.0si, to o czymś świadczy. Te auta już tylko rosną i przebijają SLK aż leży i kwiczy Mercedes.

 

A Miata dzielnie goni :) tez mega podskoczyly ceny, w stosunku do ostatniego roku tak średnio 10tyś. Szukałem z4 do 50tyś, nawet z 2,5 i jeżeli już coś było to przebieg gigant i historia niepewna, więc i tym razem kupiłem mx-5, bo salon polska i przebieg w miarę.

Opublikowano

Miałem 3.0si 265. Do dziś nie mogę sobie wybaczyć, że to auto sprzedałem.

W wielu aspektach czuć, że jest to wiekowe auto, ale styl jazdy, prowadzenie, dźwięk, przyjemność nie równa się z niczym innym, co kiedykolwiek prowadziłem.

Przejażdżka dawała mi mnóstwo frajdy. Bez żadnych wątpliwości odkupiłbym to auto za taką samą cenę, za jakie je kupiłem, mimo, że minęły ponad 3 lata.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ludzie nie zdają sobie sprawy jak to auto się prowadzi i jaki ma ono wpływ ma przeniesienie odczuć z prowadzenia samochodu na kierowcę.

Naprawdę Z4 jest wręcz nieziemsko dobre pod względem prowadzenia, bo zostało zaprojektowane od początku bezkompromisowo pod wrażenia z jazdy, tam nie ma ustępstw. Z4M jeździ wręcz niemożliwie, ma hydrauliczne wspomaganie w porównaniu do standardowej Z. Dalej tylko Boxster i superauta, nic innego nie ma podejścia do tych samochodów. E89 to już bliżej klasy GT i bliżej SLK. Za 40k zł można mieć 3.0i 2004-2005 w stanie średnim/dobrym, to jak za darmo za jazdę tym autem.

To standard, a wkładając B12 + stabilizatory z M suspension i wyrzucając RFT na rzecz Michelin PSS - brak słów jak to jeździ.

Opublikowano
To trochę złe miejsce, żeby propoagować inne marki, ale nie zgodzę się z Tobą. Mx-5 prowadzi się bez porównania lepiej. Skrzynia, prowadzenie, precyzyjność układu kierowniczego. Mocno odstaje silnikiem i tu nigdy nie zyska zwolenników dużych mocy, ale sama frajda prowadzeni tego autka jest legendarna, zreszta widać było to w wielu testach, choćby w top gear.
Opublikowano
Jestem bardzo ciekawy, jak jeździ nowe Z4 40M. W porównaniu z poprzednikiem powinna być przepaść na +. Teraz to auto moich marzeń. Takich marzeń, które można uznać za cel.
Opublikowano
To trochę złe miejsce, żeby propoagować inne marki, ale nie zgodzę się z Tobą. Mx-5 prowadzi się bez porównania lepiej. Skrzynia, prowadzenie, precyzyjność układu kierowniczego. Mocno odstaje silnikiem i tu nigdy nie zyska zwolenników dużych mocy, ale sama frajda prowadzeni tego autka jest legendarna, zreszta widać było to w wielu testach, choćby w top gear.

Mógłbyś po krótce wrzucić o jakie mx-5 konkretnie chodzi, nie z przekory ale z ciekawości chętnie popatrzę. Nie mam BMW więc nie ma porównania ale szukanie właśnie tego auta to nie jest łatwy temat. Szukam alternatywy. Jeśli nie chcemy zaśmiecać wątku daj do Pw, proszę.

Opublikowano

Myślę, że nie jest to zaśmiecanie wątku, bo pytaniem przez zakupem z4, jest np to, czy kurczowo trzymać się poszukiwań z4, czy otworzyc się na inne marki. Konkretnie chodzi mi o ten model - NCFL. (2009-2012) lub NCFL2 (2013-2014).


2012 moja:

2ZNAnKK.jpg


O32Tuvd.jpg


2014 kolegi:

rHnLPYs.jpg


WYmx9CL.jpg


Obie z twardym dachem, bo tylko takie byly dostępne z salonu pl.

Wersja sport, 160 koni, szpera, zawieszenie seryjnie billstein b6, skóry itp.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć


Szukam zdrowego egzemplarza Z4 w budżecie ok 35tyś. bez większych przygód, najchętniej z silnikiem 3,0 - chociaż powoli dociera do mnie, że to może być kłopot.

Jeśli ktoś ma coś sensownego będę wdzięczny za informacje. Najchętniej mazowieckie.


Jeśli można, prosiłbym o komentarz do tego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-3-0i-231km-automat-bardzo-ladny-stan-ID6DQwci.html#7620080be9

Chociaż preferuje manual.

  • Moderatorzy
Opublikowano

To Włoszka. Łaciata z każdej strony. Szkoda w historii.

- brak podkładki pod tablicę rejestracyjną

- z pakietu aero tylko tylny zderzak

- naklejki pod maską przeklejone w inne miejsca

Z drobnostek to antena jest niefabryczna, guzik sport zapadnięty, a nowy to 220 zł.

Dołożony windshot, który jest krzywo zamocowany. Brak podgrzewanych foteli to jest ogromny minus.

Te czerwone zaciski to już nie wspominam o agrotuningu.

Opublikowano

Dzięki Ponta za sprawdzenie. Szukam dalej, ale to chyba będzie przeprawa patrząc na oferty z otomoto. Chyba, że jest jeszcze jakiś "podziemna" giełda o której nie wiem, gdzie się jeszcze coś uchowało..

Odnośnie podgrzewanych foteli, nie przykładałem do tego dużej wagi, ale rozumiem, że warto szukać takiego egzemplarza?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak znajdziesz dobry egzemplarz, ale bez grzania to go nie odrzucaj tylko z tego powodu. Z drugiej strony naprawdę bardzo mało Z4 nie ma podgrzewanych foteli, większość jednak ma.

SLK ma airscarf, Z4 tylko podgrzewane fotele i przy 15 stopniach jednak dużo dają.

Opublikowano

Mam na sprzedaż zadbane prywatne z4 e85 3,0i, manual, niecałe 90k km realnego przebiegu, niebity, świeżo po serwisie (pompa ABS, oleje/filtry, wahacze przód, przewody hamulcowe), nieskrzywdzony tuningiem. Do PL przyjechał w 2008 roku, od tego czasu użytkowany w lecie, ostatnie lata więcej stał niż jeździł. Cena 48k do negocjacji, sprzedaż na umowę k-s. Lokalizacja Warszawa, oczywiście możliwe sprawdzenie w serwisie. Więcej info - priv.


Ps. Panowie, ceny jakichkolwiek Z4 z 3,0i zaczynają się na mobile.de od 10k EUR, zadbanych - od 13k EUR w górę. 10k EUR to 53 000 PLN po akcyzie. Jeśli ktoś sprzedaje sprowadzone auto za 35k - to bądźmy realistami w oczekiwaniach... :roll:

Opublikowano

Dzięki Panowie. Tak, widzę po ofertach, że znalezienie dobrego egzemplarza Zetki jest kłopotliwe. Oczywiście, silnik 3.0 jest idealny, ale spokojnie rozważę słabsze jednostki, dla mnie główną wytyczną jest jednak nie kupienie szrotu, w którego będę nadmiarowo wpakowywał kasę, a później będę musiał ściemniać innemu kupującemu, żeby się problemu pozbyć - bo z tym mam jakiś osobisty kłopot.

Podsumowując, nie chce kupić problemu i to chyba przyświeca każdemu kto odwiedza ten wątek. Ten model jest nad wyraz kłopotliwy w zakupie, dlatego szacun za ten wątek, bo otwieracie tu oczy kupującym - dzięki.


Prestidigitator - dzięki, odezwę się priv.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Szkoda w historii. Przedni zderzak wymieniony na wersję aero. Malowany lewy tył.

Brak oznaczeń na błotnikach przednich.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nic tu nie ogarniesz wizualnie za 2k zł. Trzeba by jej tył na nowo poskładać.

Tylna klapa wchodzi na listwę od dachu, gdzie normalnie ta listwa jest nad klapą i szczelina ma dobre 5 - 6 mm.

Dokładane spryskiwacze

Dokładane czujniki parkowania

Lampy nadają się na śmietnik

Brak przeciwmgłowego tył

Brak podkładki pod tablicę rejestracyjną

Przedni zderzak trzyma się na słowo honoru

Trzeba nowy moduł świateł z włącznikiem pod przeciwmgłowe tył + programowanie

Emblemat Z4 na klapie przyklejony z zamkniętymi oczami

Nowe lampy, nowe zderzaki, pewnie płyta pod podłogę i nadkola pęknięte - tego nie ma na allegro a dolny łącznik nadkola kosztuje 700 zł, a są dwa.

Dodaj hamulce, opony, zawiechę i pierwszy serwis i 10 - 15k zł lekko. Jak nie żal to się interesuj, pomogę ci, ale daleki jestem od renowacji takich kapeluszy i poprawiania po kimś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.