Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Ponta


Absolutnie się zgadzam z Tobą, że złomy się omija z daleka. Jak szukałem swojej zajęło mi to z pół roku i x obejrzanych "igieł". W końcu kupiłem mając świadomość że nie znajdzie się ideału jak salonu i trzeba na drobne mankamenty przymknąć oko albo się zestarzeć przy tym szukaniu ideału. Nie ma na to rady. Można po zakupie drobne rzeczy ogarnąć i jeśli auto nie jest po jakims konkretnym dzwonie z 3 poskładane to ja nie widzę problemu żeby takie auto oglądać i ewentualnie kupić. Nie ma co się na każdą wypinać bo lampka nie taka czy jakiś element jest malowany. To tylko kosmetyka i nic poza tym. Trzeba oglądać i w końcu coś się trafi co podpasuje. Natomiast bez oglądania stwierdzenie nie kupuj bo złom, poczekaj do lata, albo z rok czy kolejne dwa-trzy lata mnie nie przekonują.

Opublikowano
W Niemczech też nie zawsze to co na zdjęciach i w treści ogłoszenia pokrywa się z rzeczywistością - było parę przykładów na forum - ale wybór na pewno większy, w dodatku dochodzi też sporo dodatkowych formalności/opłat
Opublikowano
zawsze można spróbować z Japonii,ja właśnie szukam tam E86,bo te w EU jakoś nie przemawiają do mnie,tam chociaż prawdę piszą w ofertach i przebiegi jakieś takie niższe.
Opublikowano (edytowane)
Niestety już nawet tam nie zawsze piszą prawdę w ofertach, co udowodnił kolega z tego forum DRAY. Sam też kiedyś oglądałem Boxstera z Japonii, który na zdjęciach wyglądał jak milion dolarów, a w rzeczywistości 5 centów, i co z tego, że miał niski przebieg. Edytowane przez M2bZ
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie serdecznie!

Na początku pozdrawiam Was wszystkich gorąco.

Jetem tu nowy i moje początki na forum kieruję w stronę dyskusji na temat pojazdu Z4 :D .


Otóż postanowiłem zrobić coś szalonego w życiu i na moje okrągłe urodziny sprawić sobie "szaloną" zabawkę. :lol:

Po analizach większych i mniejszych padło na samochód BMW Z4. :)


Dlatego proszę Was o pomoc i realną ocenę zauważonych w sieci samochodów. Szukam Z4 najlepiej 3.0.


Rzućcie okiem na tą Z4 ze Szwajcarii. Czy warto czy to jest raczej skarbonka.


link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-3-0-manual-navi-xenon-full-12-ms-gwarancja-ID6AUOlo.html#4e9c45a4b7


Była już na forum "omawiana" ale oprócz stwierdzenia że od handlarza i ze ma przypuszczalnie cofnięty licznik nic więcej nie wiem.


Z zauważonych przeze mnie wad to :


1. Obszyta środek na nowo ( osobiście mi to nie przeszkadza) - pytanie dlaczego? Była tak zniszczona?


2. Przerysowany zderzak przód od dołu - podejrzewam ze większość ma ryski


3. Znaczek przód wytarty


4. Wytarty przy drążce ręcznego - pytanie dlaczego? Tak mocno był jeżdżony bokiem?


5. Szpara przy lampie lewy przód większa od prawej.


6. Nie jestem pewien ale możliwe że porysowany panel przy kratkach środkowych od wyciągania.


Proszę Was o pomoc - sprowadźcie mnie na ziemię bo samochód mi się naprawdę podoba. :roll:


PLUSY:

1. Piękny kolor.

2. Piękny środek.

3. Bogate wyposażenie.

4. Opłacony.

5. Gwarancja.



Pozdrawiam


DOMINIOP

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zwracasz uwagę na w ogóle nieważne rzeczy, a twojej uwadze umykają najważniejsze, piszesz o pierdołach.

W tej cenie niemożliwym jest znalezienie 3.0 w dobrym stanie.

Podałeś plusy, gwarancja to mit, nie będzie grama gwarancji.

Z minusów:

- fałszywe tablice

- oryginalne felgi handlarz przehandlował

- tak jak wspomniałeś obszyte fotele, mieszek ręcznego wraz z podłokietnikiem oraz mieszek dźwigni zmiany biegów

- jest absolutnie cofnięta 2x

- o samochodzie nie wiesz absolutnie nic, kto nim ile jeździł jakie usterki miało itp.

Zobacz ile kosztuje bezwypakdowy model 3.0i w niemczech. Od 10 tys. EUR to są w ogóle zaczynane rozmowy z przebiegiem ok. 180 tys. km.

Dodaj akcyzę 18,6%, to ile ten handlarz zapłacił za ten szrot?

Twoje pieniądze, ale żeby nie było płaczu na forum, że dach się nie składa, silniczek pognił i szpachla wychodzi a silnik wciąga olej tak, że przy każdym tankowaniu dolewasz.

Tego jest tak mało, że nawet ciężko o 2.0i zadbane, ale najrozsądniejsza opcją byłoby sprowadzenie 2.0 z Niemiec, bo tam tych aut trochę jest do kwoty 40 tys. zł.

Opublikowano
Ponta dobrze mówi, zdjęcia retuszowane a i tak wygląda źle, nie ma możliwości kupieni 3.0 w tej cenie, ja za 2.5 dałem sporo więcej, a i tak coś tam trzeba było zrobić, ale ma pewny przebieg (165 kkm) i jest bezwypadkowa
Opublikowano

niedawno kupiłem E86 za 45tys i myślę że to była okazja,chociaż lewy przedni błotnik miała kiedyś uszkodzony,sprawdzona w serwisie BMW i oprócz paru pierdół nie było zastrzeżeń :)

teraz czekam w kolejce do tapicera na zmianę tapicerki,nie jest zniszczona ale kolor mi się nie podoba ;)

Opublikowano
Otóż postanowiłem zrobić coś szalonego w życiu i na moje okrągłe urodziny sprawić sobie "szaloną" zabawkę. :lol:

 

Fajnie jest robić w życiu rzeczy szalone, ale nie kupując to coś z ogłoszenia do którego link podałeś. Kolega Ponta Ci napisał technicznie dlaczego, a ja dodam od siebie, że to auto jest tak obrzydliwie odpicowane na handel, że aż przesadzili i mdi jak się na nie patrzy. Poszukaj czegoś normalnego. Nie musi świecić się jak psu .... no wiesz co i walić po oczach na co nie popatrzysz. Poza tym 3.0i to nie ten pułap cenowy. Dobre 2.5i ciężko w tej cenie znaleźć tak jak koledzy wyżej napisali.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Rada juz jest zawarta w twojej wypowiedzi. Bierz raport i zdjęcia z auckji w Stanach. Ten kto kupił to auto na pewno kupił raport, tam są zawarte uszkodzenia i zdjęcia.

Jak to zobaczysz, to sam sobie odpowiedz, czy chcesz jeździć autem powypadkowym za takie pieniądze. Kwestia jakości naprawy do sprawdzenia na miejscu.

Moduł świateł został podmieniony, bo jest w nim włącznik światła tylnego przeciwmgielnego, auto w USA ma tylko przednie. Kwestia przebiegu do sprawdzenia.

Brak dywaników, klasyka, auta Z USA mają jeden kluczyk, drugi w ASO 1100 zł + 250 zł kodowanie (ASO Szczecin).

Dla mnie to, że auto od kobiety to akurat na minus.

Z4 ciężko kupić, a sprzedać Z4 jest katastrofalnie ciężko, pomyśl o tym, bo za 2-3 lata sie znudzi i ciężko będzie sprzedać powypadkowe auto ze stanów.

To z minusów, z plusów to po jeździe takim autem z takim silnikiem, mało które auto mu dorówna.

Aaaa i Z4 na USA nie miały sprysków do xenonów, w EU to obowiązek, sprawdź czy nie przykleiła tylko zaślepek na spryski w zderzaku, czy instalacja tam jest.

Opublikowano

wygląda całkiem ok,ale musisz ją obejrzeć na żywo,to że ma wymieniony przełącznik świateł to akurat dobrze,to że ma (jeśli ma) spryskiwacze reflektorów to też ok,dywaniki chyba jakieś też posiada bo podłoga jest zbyt czysta jak na jazdę bez dywaników.

wersja wyposażenia mi się bardzo podoba,ma wszystko czego szukałem przy moich z4,łącznie z jasną tapicerką,ale ja szukałem coupe.

nie mam złych doświadczeń ze sprzedażą z4,poprzednią jakieś trzy lata temu sprzedałem w dwa dni po wystawieniu ogłoszenia,ta którą kupiłem teraz była kilka dni w ogłoszeniach,inne do których się przymierzałem przeszły mi koło nosa bo nie zdążyłem po nie pojechać,a szukałem ładnego egzemplarza prawie pół roku,ale szukałem tylko wersji coupe z automatem.

moją kupiłem za podobne pieniądze z pełną świadomością tego że była uderzona,mam zdjęcia jakie były uszkodzenia,ale mimo tego zapłaciłem 700zł w ASO BMW za opinię o samochodzie.

pozdr.

Opublikowano (edytowane)
(...) auta Z USA mają jeden kluczyk, drugi w ASO 1100 zł + 250 zł kodowanie (ASO Szczecin).

(...)

Aaaa i Z4 na USA nie miały sprysków do xenonów, w EU to obowiązek, sprawdź czy nie przykleiła tylko zaślepek na spryski w zderzaku, czy instalacja tam jest.

 

Ja mam Z4 z USA i mam dwa kluczyki, spryski do xenonów też mam, choć te akurat mogły być dołożone w Szwajcarii

Edytowane przez M2bZ
Opublikowano
poprzednią E86 też miałem z USA i miałem dwa normalne kluczyki i jeden serwisowy-taki plastikowy,spryskiwaczy reflektorów i tylnego przeciwmgielnego nie miałem :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

To miejsce na wzmacniacz i komplet kluczy + bezpieczników.

Do tego od wewnętrznej strony w bagażniku powinien być trójkąt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.