Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Uwaga ulep!

Wybrałem się na oględziny tej Z4:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-stan-techniczny-i-wizualny-s-u-p-e-r-automat-zarejestrowany-ID6BrpIT.html#8bbc56434c

VIN: WBABT51050LS60904

Tablice: GKA 42459

Lokalizacja: Woj. Pomorskie, Kartuzy - Chmielno

Treść ogłoszenia:

"STAN I D E A L N Y

Silnik, skrzynia, klima, dach, lakier, wszystko w SUPER stanie, 100% P E R F E K T

230 km

Czarna skóra nie zniszczona, zdjęcia mówią same za siebie

Serwisowany

Zawsze garażowane

Po wymianie filtrów, oleju i klocków hamulcowych, nowe sprężyny tylne

NOWY radio Sony z Bluetooth (Wrzesien 2018, gwarancja)

NOWY akumulator (Wrzesien 2018, gwarancja)

Alufelgi BMW 18''

Czujniki parkowania

Elektrycznie ustawiane fotele z pamiec

Zarejestrowany w Polsce w roku 2015

Ważny przegląd (10-2019) i OC (05-2019)

Nie wymaga żadnych nakładów finansowych


To naprawdę bardzo piękny samochód!"


Do rzeczy:

- Auto sprowadzone z Szwecji i sprzedane 28.10.2018 obecny właściciel kupił je i zarejestrował 29.10.2018 tak więc sprzedaje go po miesiącu.

- Z4 miało dzwona z prawej strony

- Prawy błotnik niechlujnie pomalowany i kitowany, zero spasowania z lampom bardzo duża szpara, popękane nadkole

- Maska malowana i po prawej stronie widoczne pod lakierem rysy po szlifowaniu + kit

- Zderzak przód przetarty z lewej strony oraz spawane mocowania pod maską

- Prawe drzwi malowane

- Lewe drzwi mają 4 wgniotki, w prawym dolnym rogu jest ognisko korozji ok 3-4cm oraz rant drzwi jest mocno obdrapany

- Prawy tył malowany - lakiernik się nie postarał bo nawet pomalował uszczelki

- Prawy próg również malowany - nie wyszlifowany rant po malowaniu

- Klapa tył malowana

- Pęknięte trzecie światło stopu

- Zderzak tył malowany + przytarcie po środku

- Lampy przód matowe

- Brak lewego nadkola

- Na materiale dachu po prawej stronie jest przetarcie

- Felgi strasznie zorane

- Tylne opony śmietnik

- Rozpórka z prawej strony spawana do kielicha

- Hamulce tył śmietnik - tarcze z dużym rantem a klocków brak (Sprzedający podaje w ogłoszeniu, że po wymianie)

- Klocki przód do wymiany (Sprzedający podaje w ogłoszeniu, że po wymianie)

- Wyciek oleju z przodu silnika

- Miałem wrażenie, że auto przeciąga z 1 na 2 oraz z 2 na 3 bieg - nie mogłem dokładnie tego sprawdzić bo sprzedający nie dał jazdy próbnej za kierownicą twierdząc, że ma taką zasadę

- W środku przy środkowych nawiewach jakiś partacz wyciągał chyba je wkrętakiem bo deska nosi pełno śladów od podważania

- Licznik brudny od środka

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nawet nie bierz pod uwagę silnika R4 w takim samochodzie, bo zabijesz jeszcze nienarodzoną radość z posiadania takiego wozu w tydzień.

Bez 40 tys. zł nawet nie zaczynałbym przygody. Miałem dwie Z4, wiem co mówię, wiem jak wygląda rynek. Przedliftowe modele (przed 2006 r.) cierpią na nagminne gnicie silnika dachu i niedrożność odpływów, wszystko tam zalega i gnije.

Pierwsze auto:

- nie jest to full opcja jak mówi sprzedawca, tylko golas,

- malowany lewy tył,

- nieoryginalne lampy przednie i tylne/lub pociemniane tylne,

- malowane plastiki kierownicy,

- brak podkładki pod tablicę rejestracyjną na przednim zderzaku,

- nieoryginalna gałka zmiany biegów,

- nieoryginalne dywaniki.

Drugie auto po przeczytaniu ogłoszenia nawet bym nie dzwonił.

Trzecie to 2l R4, tak jak mówiłem odradzam absolutnie. To nie Yaris.

Auto jest nietypowe, nie mniej dzieli wiele podzespołów z serią trzecią.

Opublikowano

Ciastek.s

Pierwsza z4 w podanym linku była już gdzieś opisana przez poprzedniego właściciela nie pamietam czy tu czy na fb ale podobno po kilku dzwonach.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam,

w związku z tym że moja e86 miała bliskie spotkanie z innym uczestnikiem ruchu,chętnie kupię Z4 Coupe czyli e86,lub ewentualnie e89 (tylko z silnikiem 3L),warunek to bezwypadkowa przeszłość i automatyczna skrzynia biegów.

jeśli ktoś coś słyszał to proszę o kontakt.

pozdr

Karol

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwszy jest cofnięty, ma na nowo obszyte fotele, boczki drzwi, mieszek gałki zmiany biegów oraz mieszek ręcznego. Ma również fałszywe tablice rejestracyjne pseudo Szwajcar i jest od handlarza, co w tym modelu STANOWCZO odradzam.

Model przedlift gnije mechanizm podnoszenia dachu.

W drugim obszyta kierownica, jest cofnięty również.

Bez 40 tys. bym nie zaczynał szukać, szybko dołożysz do auta jak kupisz tanio.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie skomentuję nawet bardziej tego szrota, ale brak poduszki kolanowej, auto z USA, niefabryczne lampy, dokładane czujniki z przodu, cały malowany.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie skomentuję nawet bardziej tego szrota, ale brak poduszki kolanowej, auto z USA, niefabryczne lampy, dokładane czujniki z przodu, cały malowany.

 

No dobrze.

Lampy że nie oryginalne i ktoś dołozył PDC to nie problem. to coś jest robione to jest bardziej niż pewne bo auto z USA.

Pytanie obiektywne, czy auto mechanicznie jest ok, czy przebieg jest prawdziwy, ktoś sprawdzał, to że malowane nie przeszkadza mi, pytanie czy jest to wykonane dobrze, czy oprócz tego jest jeszcze spawane szpachlowane ze razi w oczy na żywo.

Czy ktoś z forum oglądał na żywo ten wóz, nie na zdjęciach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Re: Pytania przed kupnem Z4


Post przez Ponta » 02 Sty 2019 07:50

Na forum Z4 ma z 5 osób, więc pewnie nikt tego ulepa nie oglądał.

 

Ja oglądałem przejazdem :)

 

 

Auto stoi bardzo długo... Mechanicznie nawet go nie chciałem przeglądać jak zobaczyłem co jest w środku i na zewnątrz... Auto pomalowane tragicznie. Mamy teraz takie czasy a dziwi mnie, że nadal ktoś pomaluje uszczelki :/ Po kupnie od razu wizyta u lakiernika, pełno odprysków, otarć na całym aucie które ktoś pomalował chyba lakierem do paznokci innego odcienia. W środku straszny syf.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, zabieram się za kupno Z4 i chciałbym skonsultować ogłoszenia (w poprzednich postach widziałem sporo rzeczowych uwag wyciągniętych na podstawie samych zdjęć, których amator nie zauważy). Czy w poniższych autach jest coś, co już na pierwszy rzut oka speca krzyczy "omijać!" i dyskwalifikuje auto z oglądania na żywo?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-promocyjna-cena-zimowa-ID6BEwon.html#ed82550037

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-z4-alu-19-navi-skora-stan-idealny-xenon-ID6BEqdx.html#d3857f6da1


Niezależnie od powyższych ogłoszeń - rozglądam się za Z4 E85 w budżecie do 40k do jazdy (czyli cena kupna + doprowadzenia jej do stanu pozwalającego na spokojne i bezpieczne użytkowanie) - idealnie z południa Polski, ale nie jest to mus. W razie czego zapraszam na priv :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwsza jest powypadkowa z USA ściągnięta, brak podstawy pod tablicę rejestracyjną zderzak przedni, przednie lampy nie są z modelu 3.0, tylko słabszych motorów. Brak tylnego światła przeciwmgłowego, nie wiem jak przegląd bez tego przeszła, pewnie po znajomości. Do tego jeden kluczyk na stówę. Nowy to 1100 zł z kodowaniem.


Druga również walona, nieoryginalne białe kierunki na błotnikach, powinny być tu pomarańczowe, tylne lampy albo nieoryginalne, albo przyciemniane przez amatora tuningu, do tego brak na nich plastików. Środek oklejony jakimś badziewnym pseudo włóknem węglowym.


Odpuść temat, nie ma w tym momencie sztuk na allegro. Pojawią się może w lato.

Opublikowano
Druga również walona, nieoryginalne białe kierunki na błotnikach, powinny być tu pomarańczowe, tylne lampy albo nieoryginalne, albo przyciemniane przez amatora tuningu, do tego brak na nich plastików. Środek oklejony jakimś badziewnym pseudo włóknem węglowym.

 

Znalezienie 15 letniej zetki bez ryski w oryginale do 40kkz w stanie idealnym, to jak szukanie złotego grala. Czyli inaczej nie ma takich. Jest tych aut tak mało, że można dziadkiem zostać zanim się znajdzie. Białe kierunki, lampy czy inne takie nie dyskwalifikują wg. mnie auta do oględzin. Sam ściągałem do swojej z DE białe kierunki bo mi się te pomarańczowe zwyczajnie nie podobają. To samo lampy przód i tył. I leżą graty fabryczne w kartonie, a mam inne w koło założone. Inne rzeczy też pozamieniałem tak jak mi się podoba czy pasuje bo to jest auto moje, dla mnie, żeby mi się podobało i pasowało. Mam niefabryczne radio, tempomat dołożony, lampy przód, tył, kierunki, spojler etc. I wystawił bym teraz do sprzedania, a Ty byś napisał była walona z wszystkich stron ?. Jak bym miał patrzeć na każda ryske czy zmianę z niefabrycznej, do dzisiaj bym patrzył jak zetki śmigają po ulicy i szukał dalej. A tak od 5 lat latam sobie i mam z tego kupę radochy, i ma to auto u mnie dożywocie. Oczywiście nie pisze o ulepach, ale drobne zmienione rzeczy absolutnie nie dyskwalifikują auta do oględzin i nie ma co przesadzać.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Skoro robiłeś pod siebie i zmieniłeś te rzeczy, to licz się z taką a nie inną oceną. Napisałem co nie gra w tym modelu, a ty się tłumacz kupującemu. Jak chce niech ogląda.

Zazwyczaj zmiana lamp nie wiąże się z WIDZIMISIĘ właściciela, tylko właśnie z niewiedzą i niedoborem lamp na rynku aut używanych, a coś wstawić trzeba, więc zdecydowanie najpierw podejrzewam, walona i dzwon, a nie że żyję w świecie jednorożców i pewnie właściciel biedny lubi taki tuning, to sobie lampy zmienił.

Nigdzie nie pisałem, że znajdzie bezwypadkową do 40 tys. zł i to 3.0, bo to niemożliwe.

Co więcej tutaj trzeba być podwójnie ostrożnym, bo jakakolwiek kolizja może sprawić, że karoseria przejmie zbyt dużą siłę i gdzieś tam w okolicach mechanizmu dachu się skrzywi, dalej już tylko gorzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.