Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

RETY... za 55 000 PLN ??? :mad2:

 

za taaaaaki hajs to oddam Ci mojego:

- ex demo car salonu M-cars w Krakowie

- 2,5si 218 KM automat z manetkami

- 2007 rok, 85 000 km. przebiegu

 

:nana:

---

JayZet®

---

Opublikowano

Wlasciciel twierdzi ze sam go sprowadzal z USA i tam wlasnie mial miec malowany jedynie zderzak przedni. Podobno jezdzi juz pare lat tym autkiem no i czekam na zdjecia sprzed naprawy bo podobno ma takowe. A wiec chyba sie wybiore po to autko.

 

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? interesuja mnie szczegoly odnosnie tego modelu, bo takie rzeczy jak spasowanie uszczelek/zapinek/zderzakow itp. to znam ;)

Opublikowano
Wlasciciel twierdzi ze sam go sprowadzal z USA i tam wlasnie mial miec malowany jedynie zderzak przedni. Podobno jezdzi juz pare lat tym autkiem no i czekam na zdjecia sprzed naprawy bo podobno ma takowe. A wiec chyba sie wybiore po to autko.

 

Na co zwrocic uwage przy ogledzinach? interesuja mnie szczegoly odnosnie tego modelu, bo takie rzeczy jak spasowanie uszczelek/zapinek/zderzakow itp. to znam ;)

 

Sprawdź zanim pojedziesz oglądać zapłacisz parę złotych ale przynajmniej jak w USA był skasowany to dostaniesz rzetelną informację możliwe, że łącznie ze zdjęciami. Wycieczka krajoznawcza będzie na pewno bardziej kosztowna. Chyba, że lubisz słuchać głupiego tłumaczenia sprzedawcy po tym jak odkryjesz jakiegoś "zonka" na ogół mówią, że o tym nie wiedzieli albo ktoś ich oszukał :mrgreen:

Opublikowano

No ja w Lublinie studiuje wiec to i tak w sumie na miejscu moge podjechac :) wiec jak z tymi ogledzinami? Na co szcegolnie zwrocic uwage ?

 

Ps. Raport carfax zamierzam zamowic jak tylko obejrze samochod i bede rozwazal akurat ten egzemplarz.

Opublikowano
Witam wszystkich,

Również podłączam się do tematu, a mianowicie, interesuje mnie Z4 3.0i lub Z4 3.0si Cabrio/Coupe wyłącznie manual, najlepiej po lifcie. Cena do 60 tyś. Znajdzie się coś konkretnego w tej cenie ? Czy trzeba będzie dołożyć ?

Znalazłem ostatnio takie na allegro, ale jakoś nie jestem przekonany do tego przebiegu.. Ktoś się może bardziej orientuje czy możliwe jest aby w 2007 roku był silnik 3.0i ???

 

I na koniec, wielka prośba. Czy mógłby mi ktoś rozkodować ten VIN: 4USBU33577LW60044

Jakie miał fabryczne wyposażenie itp. ?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5062520594

 

ja mam 2007 3.0si cabrio manual po lifcie

cena bliska twojego budzetu wiec sie dogadamy

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Witajcie. Poszukuje jakiegos roadstera na lato. Podejrzewam, że na tym forum długo nie zawitam tylko z jednego względu. Kwota jaką posiadam na auto to ok 33 000 zł. I jeśli Z4 to z minimum 2.5L silnikiem i manualna skrzynia. Wcześniej jezdziłem MX5 i w tej cenie to chyba będzie ciężko z jakimś innym tylno napedowym roadsterem.

Mimo, że jestem świadom marności mojego budżetu spróbuje i liczę, że pomożecie. Jest na allegro kilka Z4 w tych pieniadzach. Najpiekniejsza z pewnoscia jest ta:

 

1. http://allegro.pl/bmw-z4-3-0i-lpg-2003-skora-navi-xen-klima-grzfot-i5143122169.html

 

LPG mi nie pasuje ale coz. Auto od handlarza. Z tego co wiem: "wymieniany lewy blotnik, przedni zderzak, lampa. Nic powaznego - podluznice nie ruszone." Powiedzcie mi czy to mozliwe aby tak piekna wersja byla za tak smieszne pieniadze? Rozumiem ze to 2003 rok + oplaty ale i tak chyba dobra cena - myslicie, ze warto ogladac? Gosc mowil ze "oplat jest ok 5000 zl ale ma jakiegos rzeczoznawce, ktory wpisze, ze skrzynia uszkodzona i silnik i sie zrobi 1800 zl". Co radzicie?

 

2. http://otomoto.pl/bmw-z4-pelna-opcja-C32685611.html - długo stoi

 

3. http://otomoto.pl/bmw-z4-super-cabrio-C30461407.html - rowniez dlugo stoi

 

Da sie sprawdzic jakos wiarygodnosc przebiegu w Z4? Serwis BMW bedzie mial takie dane?

 

Prosze o pomoc. Oczywiscie jesli mial by ktos jakis ciekawy egzemplarz do sprzedania to jestem zainteresowany.

 

PS. Jestem z Krakowa, jeśli ktoś kiedyś byłby tak miły i miał czas sie spotkac abym mogl ogladnac dobry egzemlarz bylbym wdzięczny.

Opublikowano
Co do Z4 pod nr 1 - czy byla montowana kiera od M-ki (cala czarna) seryjnie w 3.0 231KM ? Jakos to mi nie pasuje na pierwszy rzut.
Opublikowano

Nr 1 nie brałbym nawet pod uwagę właśnie ze względu na LPG założone aby łatwiej było "opchnąć" auto. Handlarz na pewno nie "sypnął" groszem na porządną instalację bo każdy wydany grosik uszczupla jego zysk.

Nr 2 i 3 to to samo auto. Stoi faktycznie długo i zapewne nie bez powodu.

Szukaj dalej wiosna dopiero się zaczyna niedługo będzie wysyp :norty:

 

Co do przebiegu to jak był serwisowany w ASO to sprawdzisz. Ale znam przypadki korekty "historii" nawet w ASO za odpowiednią rekompensatą :roll: więc zamiast na licznik rozsądniej patrzeć na stan samochodu zwłaszcza, że 200 czy 300 tys na rozsądnie eksploatowane BMW to żaden przebieg.

Opublikowano
Co do nr 1 to gosc mowil, ze gaz jest 2-3 lata temu zamontowany w niemczech ale (nie wiem skad) butle ma polską :o No coz chyba masz racje - choc taka piekna trzeba odpuścić temat i szukac dalej. Idzie wiosna napewno pojawi sie wiecej ofert - niestety juz w nie zimowych cenach.
Opublikowano
choc taka piekna trzeba odpuścić temat i szukac dalej.

 

Na dobrze zrobionym zdjęciu każda jest piękna. W 90 % czar pryska kiedy zobaczysz w realu :cry2:

Opublikowano

Czesc, szukam Z4 w okolicach 40 tys. Dopiero zaczynam poszukiwania, wiec mam do Was dwa pytania. Po pierwsze, czy w takim budzecie da sie znalezc cos sensownego (rocznik 04/05) czy lepiej sobie odpuscic?

 

I drugie pytanie, co myslicie o tym ogloszeniu:

 

http://otomoto.pl/bmw-z4-2-0-150km-2005r-C35578728.html

 

Sprawdzilem VIN (na darmowej .gov) i przebieg sie zgadza wiec to chyba dobry znak. Szczerze mowie ze nigdy nie kupowalem uzywanego auta i moje doswiadczenie jest zerowe. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Dzieki :)

Opublikowano

Ale 2.0 to straszna "taczka" i jeszcze 4 cylindry.

Jak dla mnie ani mocy ani chociażby ładnego brzmienia :wink:

Opublikowano

ostatnio na allegro byla 2.0 za 36 i to poliftowa.

za 40 spokojnie kupisz 4cylindry z 2006

a jak nie, to przywieziesz sobie z mala akcyza z DE

co do dzwieku i taczki niech sie wypowiadaja ci ktorzy jezdzili takim autem.

2.0 z uwagi na niska mase prowadzi sie najlepiej z calej gamy e85.

150 koni daje podobne osiagi do s18i w e89, czyli biedy nie ma

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

co do dzwieku i taczki niech sie wypowiadaja ci ktorzy jezdzili takim autem.

 

Jeździłem 2.0 nie jeden raz zanim kupiłem swoją (koleżanka ma taką w sąsiednim garażu) i w całości podtrzymuje to co napisałem dla mnie to taczka ? Jak ktoś lubi toczyć się po bulwarze i opalać buzie w słoneczku (jak moja kumpela) to wystarczy ale jak chcesz czegoś więcej to raczej omijać :mrgreen:

Opublikowano

Nie porownuj 2.0 kolezanki ze swoim 3.0... miedzy nimi to przepasc

Trzeba zrobic porownanie w ramach budzetu o ktorym pisze autor

Za 40.000 moze miec pewne 8-letnie 2.0, poliftowe z fajnym wyposazeniem (spokojnie znajdzie w DE za transakcyjne 9.000E)

Za te same pieniadze ma sciagana przez kogos (przebieg/historia?), 12-letnia przedliftowa 2.2, ktora osiagami jest tylko ciut lepsza od 2.0 (nie mowie tu o dzwieku, choc w 2.0 tez tragedii nie ma)

Pytanie czy z4 sluzy do czegos innego niz opalanie buzi?

Sportowy samochod z tego nigdy nie bedzie (zachwiane proporcje, dlugi ciezki przod) komfortowy tez (b.niski poziom komfortu w porownaniu do e89)...typowo sezonowe/weekendowe auto

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

to fakt,E85/86 komfortowe nie jest,ale np. ja nie szukam w tym aucie komfortu,a używana jest na codzień,jakiś wielki sportowiec też z niej nie jest,chociaż z większością samochodów daje sobie radę :P ,wszystko zależy od tego czego kto oczekuje,dla mnie to samochód który daje dużą frajdę i naprawdę fajnie wygląda.

nie wypowiadam się o innych wersjach silnikowych,bo jeździłem tylko 3,0si i 2,5,dwa razy udało mi się przejechać E89 i pierwsze wrażenie jest takie że komfort jest rzeczywiście większy i samochód jest jakby z wyższej klasy,ale mi ta surowość E86 wogóle nie przeszkadza,wręcz jest zaletą,podkreślam że to tylko moje odczucia.

generalnie,co kto lubi,Z4 w każdej wersji to fajny samochód :D

Opublikowano

Zetka wystawiona jest na otomoto.

Cena taka jak w DE przed oplatami :cool2: (tam z rocznika 2007 i z tak niskim przebiegiem zaczynaja sie od 16 tys euro...a koncza na 20 :norty: )

No i przy sprowadzeniu trzeba zaplacic m.in. akcyze 18.6% :mrgreen:

Beste Maschine der Welt
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba najfajniejsze porównanie e89 i e86:

 

http://www.carthrottle.com/post/a-used-bmw-z4-coupe-is-all-the-drivers-car-you-could-ever-want-for-under-10k/

 

Starałem się pojeździć lub dać się przewieźć ówczesnymi konkurentami e86, i po trzech latach jeżdżenia raczej nazwałbym to samochodem sportowym. Jasne, zmagają się w nim dwie siły - płużenie przodem i wyjazd d*py, do tego nie ma szpery i jest CDV . Niemniej po małych modach - jak u kolegi McKoval, który założył LSD, wywalił CDV i zmienił geometrię - da się to w dużej części wyeliminować.

 

SLK naprawdę okazał się tapczanem, ówczesne TT płużyło totalnie przodem, Opel GT vel Pontiac Solstice był wykonany jak w Bangladeszu i zmieniał kierunek jazdy na wybojach, 350z (uwielbiam ten samochód) to już bardziej muscle, albo bardziej do driftu - jak leciał bokiem, to miał już sporą bezwładność. Ciężko też trochę tę wagę zatrzymać. Ja się bałem.

 

Oczywiście E86 nie jest czysto sportowy jak S2K czy Cayman S. W porównaniu z Caymanem jeździ jak stara Corvette, ale ze swoim momentem w trasie może służyć za 'pocket GT', jak nazwał to szef designu BMW (S2K jeździ tylko w trybie flat out).

 

Zawsze uważałem Caymana S za ideał i tak już chyba zostanie - niczego więcej nie potrzebuję od motoryzacji, i kiedyś mam nadzieję taki samochód kupić. :cry2: Niemniej E86 dawał ten wyjątkowy 'sense of occasion', 6 cylindrów z natychmiastową reakcją, wyjeżdżający tył na którym mamy przyjemność siedzieć, możliwość dozowania gazu w zakręcie i wprowadzania pojazdu w rotację. Słychać dyfer, dwumasę, biegi wchodzą ciężko, [BAD] siada przy przyspieszaniu, i tak ma być.

 

Na wielu filmach widać, jak e86 3.0si można objechać nowymi hothatchami, gdzie szpera i FWD umożliwia depnięcie już na szczycie zakrętu. Tyle że kierowca e86 i tak będzie miał większą frajdę.

 

Pewnie definicje "samochodu sportowego" bardzo się różnią, ale dla mnie e86 zdecydowanie się kwalifikował.

20141104_063438-1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.