Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie a konkretniej interesuja mnie modele BKR6EK i BKR6EQUP :)

no i oczywiscie ktore lepsze do mojej masiny :)

e36 320 sedan '91

po co pic i jechac, jak mozna zapalic i odleciec
Opublikowano
tak jak w temacie a konkretniej interesuja mnie modele BKR6EK i BKR6EQUP :)

no i oczywiscie ktore lepsze do mojej masiny :)

e36 320 sedan '91

 

Mialem dokladnie ten sam dylemat pare dni temu wymieniajac w M52.

 

Swiece zasadniczo sa stuprocentowo zamienne - maja dokladnie te

sama wartosc cieplna, identyczny gwint, ten sam ksztalt elektrod.

 

Roznica jest taka ze swice EQUP sa to tak zwane swiece "high power"

(czyli jak to nazywa po swojemu NGK "BiC" czyli Best In Class)

i maja trwalsze elektrody, zapewniajace dluzszy czas eksploatacji

bez degradacji warunkow przeskoku iskry, wypalania elektrod i

zwiekszania sie szczeliny, itp.

 

Jesli sa dostepne to wzial bym oczywiscie EQUP, ale EK tez beda w

porzadku tylko trzeba je po prostu troche wczesniej wymienic

(proponuje max po 30 tys km). EQUP mozna uzywac 50 tys a

czasem i wiecej - jednak ja nie za bardzo wierze w te wysrubowane

parametry ktore podaje producent i raz na pol roku przynajmniej

kontrolnie bym je wykrecil i obejrzal jak wygladaja.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

Wybaczcie - nie mogłem się oprzeć:

JELITO - piękna furka, ta na fotce

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja śmigam na tych lepszych "best in class" i jestem bardzo zadowolony, czuć że silnik równiej pracuje i bardzo ładnie wkręca się na obroty :)
Opublikowano
Ja śmigam na tych lepszych "best in class" i jestem bardzo zadowolony, czuć że silnik równiej pracuje i bardzo ładnie wkręca się na obroty :)

 

Jesli swiece sa nowe to jakakolwiek roznica ktora poczules nie jest

spowodowana zmiana typu swiecy tylko faktem, ze wymieniles stare

na nowe, z ladnymi elektrodami. Wbrew tuningowym legendom za

pomoca wymiany swiecy nie mozna uzyskac 5% przyrostu mocy :)

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

jakby nie bylo dzis zmienilem swiece na NGK.....

nawet nie zdawalem sobie sprawy ze od swiec az tyle zalezy... samochod jezdzi nie do poznania :twisted:

po co pic i jechac, jak mozna zapalic i odleciec
Opublikowano
jakby nie bylo dzis zmienilem swiece na NGK.....

nawet nie zdawalem sobie sprawy ze od swiec az tyle zalezy... samochod jezdzi nie do poznania :twisted:

 

No zalezy, zalezy - jak wymienilem stare NGK na nowe BOSCHe to

tez odczulem jakby mi przybylo z 10KM. Zuzyta swieca to nic dobrego

ja zazwyczaj wymieniam je czesciej niz zaleca fabryka

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.