Skocz do zawartości

Przesiadka z e36. 320 vs 523 lub 528 - odczucia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli wniosek ze 523 jest lepsze od 2.8 bo osiągi praktycznie te same a duzo mniej pali...no no,człowiek uczy się całe życie...Szczerze to już teraz za darmo bym nie chciał 523 nawet super igły.

 

A co do spalania-jak zmieniłem koła na zimowe=węższe i mniejsze spalanie spadło do 14-15L a trasa 11-12

 

pozdrawiam Łukasz

Z całym szacunkiem kolego ale bzdury piszesz i chyba niezbyt potrafisz czytać ze zrozumieniem. Wspomniałem o osiagach bo kolega pytał o wrazenie więc napisałem ze 528i w automacie vs 523i w manualu ida prawie łeb w łeb i tyle, ale nie to było kwintesencją :) Piszesz, że za darmo bys nia chciał 523i nawet wypaśnym stanie - hmm te słowa mogą świadczyc o tym, ze wolałbys jeździć padaka byleby miała mocny silnik i to jest bzdura z całym szacunkiem kolego, to nic osobistego, po prostu piszesz głupoty a ktos kto zasugeruje się tym i odbierze Twoje rady dosłownie wpędzi się na minę. Po pierwsze, zawsze stan autka i to jest najwazniejsze!!! a reszta później no i oczywiscie zasobnośc portfela na co kogo stać. Jak dla mnie automaty w tych silnikach to nieporozumienie, automat jako tako jeździ dopiero w 530i a i tak zabiera duzo frajdy. Odpiwedziec sobie nalezy na jedno z podstawowych pytań - mianowicie w jakim celu kupuje autko??I kupić z takim silnikiem , który będzie odpowiedni i przede wszystkjim zadbany. Sądze, że wiekszosć normalnych ludzi mając do wyboru np. 520i igiełka a np 528i padakę wybrałoby 520i albo po rpsotu nic nie kupiło.

Opublikowano

Sądze, że wiekszosć normalnych ludzi mając do wyboru np. 520i igiełka a np 528i padakę wybrałoby 520i albo po rpsotu nic nie kupiło.

 

Hyhy , przypomniał mi sie mój dawny znajomy, który kupił autko bo fajnie w nim audio grało ,nawet nie oglądał go zabardzo z zewnątrz ,już nie wspominając o silniku . Generalnie to auto było padło po bóg wie czym. Sa też i tacy ludzie :duh: . Sry za ot

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Jak bym miał jeszcze biegi ręcznie zmieniać w mojej 523 to dawno bym wziął sznurek do 300C i zaciągnął ją nad wisłę.To właśnie ja mam za co przepraszać bo to nic osobistego ale teraz będę ją sprzedawał i kupuje E60 3.5d a jak benzyne to 550i,niech tylko sesja się skończy bo teraz nie mam na to czasu.Dla mnie po prostu to nie udany silnik i koniec.Pisałem to wiele razy że to są tylko moje prywatne odczucia i nikt a nikt nie musi się z tym zgadzać,ja tylko powiedziałem swoje zdanie po trzech latach użytkowania 523ia i 528ia.Nie rozumiem tylko takich osób które za wszelką cenę chcą udowodnić że silnik który mają w bmw jest właśnie najlepszy do danego modelu.A 523 nie chodzi bardzo podobnie jak 528iA.Może tylko mi się trafił taki nie udany egzemplarz 523.Może Wy macie super wozy które maja 170Km i chodzą rewelacyjnie jak to mi usiłujecie powiedzieć,nie wiem.

 

A czytac kolego potrafię ze zrozumieniem.Obawiam się że Ty nie wiesz o co mi chodziło :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Powiem tak: nie ma się co kłócić który lepszy który mocniejszy. Miałem E39 523i i jak było trzeba przycisnąć to ładnie szła, znajomi mają E39 528i i jeden ma 520 E39 tyle że igiełkę. jedna z 528 jest już zajeżdżona i ta 520 dorównuje jej osiągami ale do tej dobrej to daleko odbiega. 523i która miałem była w bdb stanie ale do dobrej 528i nie miała szans. Tylko nie rozumiem po co się kłócicie że brac tylko 528i bo 523i to lipa itd itp. Jeździłem różnymi samochodami i pracuje akurat w branży motoryzacyjnej więc porównanie mam. Owszem że 523i spali nawet 19l ale 528i osiągnąc wynik 24l też jest realny. Normalnie jeżdżąc to 11-13 po wawie to norma ale nie 19l. Teraz mam E34 540iA i po wawie w korkach to ok 15-16l spalanie wychodzi. ale jak się przesiądziesz z E36 320i do E39 523i różnicy nie odczujesz żadnej. Wszystko zalezne jest od stanu silnika i ważne jest również jak kierowca obchodzi się z pedałem gazu. Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Teraz mam E34 540iA i po wawie w korkach to ok 15-16l spalanie wychodzi.

 

zaraz się kolego rozpęta wojna,jak może Ci tak mało palić 4.0 :norty: ja wiem że to jest realny wynik ale dla wielu to będzie nie do zrozumienia :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Ciesze się że ktoś mi wieży w spalanie, wiadome jest że jek pedał będzie cały czas wciśnięty w podłogę to spali drugie tyle ale 15-16l po mieście to normalne spalanie przy normalnej jeździe
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Zrobiłeś bardzo mądry krok z zamianą 523 na e34 540.Sam też się zastanawiam nad takim autem a mam na myśli 540-stkę z radomia http://moto.allegro.pl/item508994242_540_msport_manual_6b_320km_nie_m5_rarytas.html

sorki że nie na temat :wink: to chyba auto kolegi Boogie a on jest z radomia,nr też na to wskazują

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Zmieniłem gdyż jednak dla mnie wygląd E34 jest fajniejszy i lżejszy. E34 to klasyk, niskie autko, długie, po prostu klasyk, no i dla silnika ją kupiłem, miałem na oku pare E34 4.0 i pare E32 5.0. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.