Skocz do zawartości

Przesiadka z e36. 320 vs 523 lub 528 - odczucia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

To mój perwszy post, chociaż czytam forum od dawna. Mieszkam we Wrocławiu, wcześniej miałem e30 316, teraz od ponad roku mam e36 Touring M52B20

 

Chcę sie przesiąśc na e39 benzynowe i mam do Was kilka pytań.

Generalnie szukam 528, sedan, manual, ale mam możliwość kupienia ciekawej 523 Touring, Automat.

 

Jeździłem raz 528 sedanem manual z pół godziny i wrażenia były super. Lepsza elastycznośc, inny komfort, moc i przyspieszenia rewelacja. Jednym słowem - banan na gebie - chcę 528.

 

I w związku z tym kilka pytań:

Czy wrażenia po przesiadce z 320 T na 523 T będą takie same? Czy za szybko nie przyzwyczje sie do nowych osiągów?

Czy ktos z Was właśnie tak zmieniał fure i może mi powiedzieć cos wiecej typu - 5 Touring to cieżkie bydle, zacznie Ci brakować mocy za miesiąc czy dwa, szukaj 528. (V8-mki odpadają niestety) Nie wiem, czy jak ewentualnie kupie to 523, to i tak sie bede rozgladał za 528 :8)

 

523 ma tylko 20 koni wiecej, ale to jednak 2.5 litra i większy moment, dostępny już od 3,5 krpm.

Moja 320 T waży 1330 kg wg katalogów. Seria 5 sedan tylko około 100 kg więcej, ale seria 5 touring już prawie 200 więcej OIDP. Czy to nie odbierze mi Radosci z Jazdy? :)

 

Ogólnie - czy ktoś z Was zmieniał tak auto i jak wrazenia?

W tym tygodniu prawdopodobnie przejadę sie ta 523 i porównam, ale chętnie poczytam wszystkie opinie.

 

Dzieki z góry, pozdrawiam,

Radek

 

---------

R6 + V4 Brotherhood

R6 + V4 = :)
Opublikowano
ja mam 523 sedan w manualu 98 z grudnia i mam moment dostepny rowniez od 3500 maksymalny, osobiscie gorąco polecam 523, nie mam nic do 528 ale z mojej wersji 523 jestem bardzo zadowolony takze gorąco polecam, grunt kupic sprawne i zadbane autko, gdybanie pomiędzy 523 525 czy 528 pozostawiłbym na drugi plan ;)) powodzenia w zakupie zycze ;)
Opublikowano

kolego zrobisz jak chcesz ale powiem Ci tak

Miałem już 3xE39 (528i,528iA i w tym samym czasie 523iA które mam do dzisiaj)i powiem Ci tak:miałem dwa automaty przez rok i jeździłem nimi na co dzień...spalanie lepsze na korzyść 2.8.no a osiągi duzo lepsze w 2.8.nasuwa Ci sie pewnie pytanie dlaczego sprzedałem 2.8 a 2.5 mam do dzisiaj.odp jest prosta...2.8 za bardzo dostawała kick-downy i sie automat wysypał i raz ją przegrzałem.poszła za bardzo dobre pieniądze i sąsiad jeździ nią do dzisiaj ale jak emeryt-mojej jazdy bo już nie wytrzymała :?

a co do 523iA...pali duzo bo od 12na trasie do 19w mieście.ogólnie nie lubie tego samochodu bo duzo pali a "nie jedzie".mam jeszcze E32 i jeśli mam jechać bmw w trase to wole sto razy 735i chodź jest starsza o 10 lat :wink:

temat był poruszany kilka razy i zagorzali fani 523 mnie zlinczują ,ja po prostu patrze w oczy prawdzie .

Radarro-pojeździj troche 523 i zdecyduj sam ale posłuchaj kogoś kto to miał te dwa samochody na co dzień.jeśli "rzędówka" Bp to tylko 2.8

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

a co do 523iA...pali duzo bo od 12na trasie do 19w mieście.ogólnie nie lubie tego samochodu bo duzo pali a "nie jedzie".

 

To cos kolego nie tak z tym twoim autem... 523 nie spali tyle w zyciu. Jest ciut ekonomiczniejsze od 528 a ta pali w trasie w e39 pewnie 10l i to przy dynamicznej jezdzie (moja E36 328 palila 8,5l przy predkosciach 120-190, mam swiadkow, lalem pod korek kilka razy trasa Torun - Wawa

19 w miescie to chyba tylko na 1 biegu. Moja 4,4 w miescie tyle pali ale jak jej ostro wstawiam.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
niestety kolego tak jest.Ja też byłem przerażony tym spalaniem.a z silnikiem jest wszystko ok..pierwsza 2.8 na biegówce też schodziłem poniżej 9na trasie ...poczytaj o 523 jak masz ochotę i zobaczysz że wcale nie przesadzam... :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Łukasz735

 

Dobrze mówi, nie daj sie zbajerować na niskie spalanie 523... szukaj 528 spalanie bedzie takie samo(może 1lwiecej) ale już bedzie czym pojechać.

 

Która byś nie wybrał 523/528 realne spalanie w mieście trzeba liczyć od 15l :wink:

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

 

Tak naprawde to nie chodzi mi o spalanie, bo to jest chyba najmniejszy problem :D Jestem na to przygotowany, wiec czy to bedzie litr w tą czy w tą, to raczej bez znaczenia.

 

To co mnie interesuje, to czy po 320i Touring nie będe rozczarowany osiagami (jak pisałem - 20 koni wiecej, więcej momentu nizej dostepnego, ale tez prawie 200 kg wiecej masy (touring) i automat nie wiem w jakim stanie)

 

Jak na tą chwilę powiem Wam tak - przejade sie tym 523 testowo, zobacze czy auto jest warte dalszego zainteresowania (zawias, skrzynia automat, NIVO, sam silnik) i dopiero wtedy będe wiedział, czy gra warta świeczki.

 

Ale jak cokolwiek będzie nie tak, to zapomnę o 523 i bez stresu będę szukał 528 :8)

 

Dzieki za opinie, może ktoś jeszcze cos napisze ciekawego.

Radek

 

-------------

R6 + V4 Brotherhood

R6 + V4 = :)
Opublikowano
nie wiem chlopaki ale jakbym mial jezdzic w takich miastach duzych jak wy to podejrzewam ze wybrałbym bankowo 523 bo pali napewno mniej od 528 a radzi sobie w miare dobrze, dla mnie wporzadku... jak bede chcial jeszcze wiekszego ognia to se kupie 540 gdzie nie bede juz zwracal uwagi na spalanie tylko na kopa i bede wyjezdzal raz w tygodniu :D mieszkam w okolicach Łodzi, miasto zatloczone ale nie ma korkow kilometrowych jak to w Wawie Poznaniu itd.... ale ruch jest i w dzien autko pali 13 litrow normalną jazdą bez toczenia sie, jak sie ogarne zdecydowanie to do 12 zejde, a wieczorem lansikiem do 70 to i 10.5 spali! na trasie jeszcze w zyciu 10 nie przekroczylem! spokojną jazdą na moich kapciorach 265 tył 235 przod spala max 7.5 !!! jak cisne i wyprzedzam max 10! i darujcie sobie teksty typu to nie wiem jak Ty jezdzisz albo nie wciskasz albo nie umiesz wciskac :)) spalanie 523 jest naprawde bajka jak na 2.5 litra silnik, osiagi są dobre i w porownaniu do spalania jakie mi funduje ten silnik są darem od Boga ;) owszem mozemy spalic 15/16 ale to korki duze, wielkie miasto i bez cackania, a na trasie powyzej 150 chyba non toper zeby wyszlo powyzej 10 :)) trasa to trasa... zrobilem 20 tys. dopiero tym autem ale zrobilem je w ciagu 6 miesiecy bo akurat sie tak zlozylo i przerabialem juz wszystkie tematy, i żulenie o kazdy literek i patrzenie na ekonomizer i bez patrzenia normalna jazda i na pałe itd i zawsze wychodzilo tak jak powyzej pisze
Opublikowano

a co do 523iA...pali duzo bo od 12na trasie do 19w mieście.ogólnie nie lubie tego samochodu bo duzo pali a "nie jedzie".mam jeszcze E32 i jeśli mam jechać bmw w trase to wole sto razy 735i chodź jest starsza o 10 lat :wink:

temat był poruszany kilka razy i zagorzali fani 523 mnie zlinczują ,ja po prostu patrze w oczy prawdzie .

Radarro-pojeździj troche 523 i zdecyduj sam ale posłuchaj kogoś kto to miał te dwa samochody na co dzień.jeśli "rzędówka" Bp to tylko 2.8

Ja też radzę Ci 528 chyba, że 523 będzie w lepszym stanie. Nie mogę jednak jako użytkownik e32 735 i e39 523 zgodzić się z łukaszem735. Spalanie, które podajesz dla 523 jest możliwe przy butowaniu. Nie to jest jednak ważne bo 528 spali deko więcej a 735 kolejne deko więcej. To, że 523 nie jedzie jest subiektywnym odczuciem ale nie na podstawie osiągów 735. 523 porusza się sprawniej od 735, a jeśli chodzi o trasę to ja jednak wolę 523 choć 735 miałem L-kę. W 523 jest ciszej. Kolega jedzie po 523 w każdym poście, a z czego to wynika można snuć różne domysły.

Kolego Radarro. Więcej uwagi przywiązuj do stanu auta niż do różnicy między 528 i 523.

peace & love
Opublikowano

nie wiem kolego jaką miałeś 523i nie wiem jaką miałeś 735...moze dlatego ze automat miałes i teraz wydaje Ci sie że 5 lepiej ciągnie.to są moje odczucia...a nigdzie nie napisałem ze E32 mniej pali :nienie: bo też potrafi być paliwożerna.heh

 

E32 735- 8.3sek/100KM/h

E39 523iA- 9.8/100km/h

 

moze na tej podstawie myśle ze lepiej ciągnie...i biegówka tez ma słabiej do "setki" no i E32 ma dużo większy moment obr.nie wiem dlaczego Twoja e32 słabiej chodziła niż obecna E39.Moze miałes lpg I-IIgen...ciężko stwierdzić..

A w swoich postach nie "jade" po 523 tylko stwierdzam ze ten silnik jest stanowczo za mały do E39-i to wszystko

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Nie zgodze się zupełnie z Twoim zdaniem, silnik furory nie robi jest wystarczajacy czyli akurat, kiedy trezba przyspiesza ładnie i jest oszczedny, napewno bardzije oszczedny niz 2,8 ale duzej róznicy nie ma jesli chodzi o spalanie ok. 2 litry wiecej bierze 2,8 - mowa o cyklu miejskim tylko a raczej jesli chodzi o o duze zakorkowane miasto i mowa o manualu w automacie to faktycznie 523 nie chciałbym. Jest to dobry wybór, ale zadecydujesz sam. Najwazniejszy stan autka nawet jesliby to miało byc 520i :)
Opublikowano

zgodze sie z kolega Karolasem co do spalania i osiagow 523. Nie ma takiej tragedii. We wroclawiu w korku (wiadomo jakie tu sa....) max 18 l/100 (5 metrow do przodu, 5 minut czekania).

 

W normalnej jezdzie miejskiej okolo 12-12,5 (normalna = wroclaw po 18 lub przed 9 rano :) )

 

na trasie od 8,4 (mniej nie zeszedlem nigdy) do ok. 10 przy dynamiczniejszej jezdzie. (choc ekonomizer potrafi stac dluzszy czas nieruchomo i na 6 litrach - niemniej to co pisze poparte jest wskazaniem komputera, a nie ekonomizera)

 

Dynamika auta - zupelnie wystarczajaca (nie mniej auto jest slabsze od 528) - tyle ze z tego co 528 daje i tak na dobra sprawe nie ma gdzie korzystac.

 

co do przyspieszenia 523i (manual) - 0-100 mierzone GTx-em wyszlo 8,7 sekundy

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano (edytowane)
wiesz co Łukasz735 :> zapraszam Cie z Twoim 735 na mały wyscig z moją 523, z chęcią zmienie jeszcze koła na mniejsze zeby opory toczenia miało normalne, zobaczymy jakie bedziesz miał zdanie co do tych osiągów które napisałes.... bede bronił tego silnika bo na małych kołach igła motor to strzała na drodze a patrząc na 8.5 do setki w manualu i na 8.3 735 to roznicy nie widze, a podejrzewam ze na zimóweczkach jeszcze lepiej mi idzie bo stowke łapie dosłownie w moment takze.... powiem Ci cos... mam dwoch ziomków co mają bmki 7-ki tylko te nowsze od Twoich, co wychodziły do 2001 roku, scigalem sie nie jednkokrotnie na małych kołach z 740 w benzynie automat..... auto ma niesamowicie zadbane i zdrowe, z rolowanego przy 35 na godzine startujemy i koleszka dostaje swoim 286 konnym kolosem w dupe przez jakies 250-300metrów o ługosc! potem wiadomo nie mam co wogole szukac ale co do sprintu od 0-100 albo z rolki jakis kawałek to naprawde zapraszam, nie wstydze sie mojego 523 i wysmieje kazdego co wykpi z tego silnika/// fajna sprawa w siodemkach jest taka ze to troche inna juz klasa i powyzej stówki inna bajka :) jakbym miał wybierac na miasto pomiedzy 7 a 5 wybralbym 5, a jakbym mial jeszcze do wyboru 5 z 286 konnym automatem to juz napewno nie bralbym 7 pod uwage... to jest moje zdanie oczywiscie pod moje potrzeby Edytowane przez karolass
Opublikowano
max 18 l/100 (5 metrow do przodu, 5 minut czekania)

 

no to tez o tym mówię :cool2: ale nie uwierzę jak ktoś bedzie mowił ze max 12 w mieście bo to jest dla mnie bardzo śmieszne...dodam że mam gaz.no jak dla mnie to jest za mało jednak...na gazie nie przypominam sobie żebym schodził ponizej 10-na bp moze tak ale kiedy to było i nie pamiętam już tych wartości...może dlatego jestem tak sceptycznie nastawiony do tego auta bo na co dzień poruszam sie innymi mocniejszymi autami które jednak "ciut" mniej palą nią moja 523

 

Karolass-jak bym miał tylko czas to bardzo chętnie,chyba że kiedyś przy weekendzie.Ciesze sie ze super Ci się jeździ swoja "beemka".Każdy lubi co innego.ja np wole 735 niż 523(305Nm a 245Nm i czuje to w przyspieszniu np od 160)a może tylko automat mi zamula.Fakt ze 523 w zwykłej skrzyni nie jeździłem,ale przecież o gustach się nie dyskutuje.A w trasy mam inny samochód "ciut" lepszy niż E39(też jak dla mnie).Sczerze to E39 mam na tłucznie na warszwskie drogi :?Miałem też dwie inne E39 i byłem z nich bardziej zadowolony...to jest tylko moje zdanie :wink: przecież nikt nie musi się z nim zgadzać.Własnie to forum po to jest zeby pisać o takich sprawach i wyrażać swoje poglądy :handshake:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
no zgodze sie, dlatego mowie ze moment robi swoje i klasa siodemki tez robi swoje przy wyzszych predkosciach, ale mam manuala i napewno radosc z jazdy i ciąg jest wystarczający a szczegolnie przy małych kółeczkach, zakladam wieksze autko jest zadbane swieci sie jak psu jajca, przodzik od emki, ringi przyswiecają naprawde bajeczka, bez wiochy oryginalne niemieckie BiEmDablju, naprawde nie porownalbym przynajmniej mojego 523 z tłucznią ;p nie spotkalem sie jeszcze nawet w duzym miescie z wieloma takimi egzemplarzami, nie jednego duzo ladniejszego widzialem ale napewno nie ma takich kupe i nie jest latwo spotkac konkretna 523... :) jak na moje potrzeby musze przyznac ze 523 jest dobre ale szybko czlowiek bedzie chcial czegos wiecej, ale napewno nie przesiadlbym sie na 528, nie dlatego ze nie lubie tylko dlatego ze jak mam lac wiecej to wole juz w cos naprawde mocniejszego i z charakterem np V8 :) ale osobiscie bralbym tylko manuala///pewnie i golf 1.9tdi ze swoja dynamika na miasta zatloczone starczy ale nie o tym mowa ;) aaa dodam ze 523 manual a 523 automat to kolosalna roznica, zreszta widac po manualu 740 z ktorą sie biore w automacie a pomiedzy tą w manualu.... polecam przejechac sie zdrowym manualem 523, z checia przyjme i pozwole sie przejechac ;)
Opublikowano
wiadomo ze jak masz zadbane 523 to nie ma sensu zmieniać na 2.8.Jak juz zmienić to na 540 lub M5 :mrgreen: .Ja nie ukrywam że moaj jest jakaś super igła bo jak jeździ kobieta po wa-wie to nie da się uniknąć optarć ipt :? Ostatnio busem jej przerysował całą prawą stronę a gdy zapytałem o nr. rej to powiedziała że nie widziała bo się malowała :D heh.no ale cóż zrobić przecież jej nie uduszę :wink: też mam w org chodź ubogą no i automat ale na wa-we to tylko taka skrzynia bo nie nadążyłbym zmieniać biegów :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
hej troche dawny text ale drugi dzen jak sie zalogowalem,ale musze cos powiedziec o 523i bo mysle ze duzo wiem na jej temat,4,5 roku jezdzilem,tym autem ,wczesniej tez byly bmy raz tylko mialem inny samochod,przez ok 5-6mcy,a wiec najbardziej trafny text oczywiscie moim zdaniem dolaczyl karolus,a przerazilem sie wypowiedzia o trym wielkim spalaniu cos do 19 i az cofalem sie myslac ze ktos napisal o innym aucie,nigdy niemialem tak ekonomicznego auta biorac pod uwage motor i ogolna klase auta,miesiac temu sprzedalem,ale jesli mialbym do wyboru napewno wzialbym mocniejsza bemke ,napewno spalanie niejest az tak znaczaco wieksze,a zawsze te np.22km wiecej jak w przypadku525i lub23 jak 528 jest odczuwalne,ale jesli chcesz miec jeszcze wieksze odczucia pozytywne poszukaj 530 polecam to juz naprawde czuc,a paliwo tez do zaakceptowania,pozdrawiam
Opublikowano
Dodam swoje 3 grosze. Ja do 528i przesiadłem się z 318i. Pierwsza jazda kosmos, pierwszy miesiąc bajka. Po 2 miesiącach normalka. Teraz autko mam pół roku i wiem że jeśli będę kupował następną 5 to tylko i wyłącznie 540i (kupiłbym już teraz ale dziecko i budowa domu ...)
Opublikowano
mam dwoch ziomków co mają bmki 7-ki tylko te nowsze od Twoich, co wychodziły do 2001 roku, scigalem sie nie jednkokrotnie na małych kołach z 740 w benzynie automat..... auto ma niesamowicie zadbane i zdrowe, z rolowanego przy 35 na godzine startujemy i koleszka dostaje swoim 286 konnym kolosem w dupe przez jakies 250-300metrów o ługosc! potem wiadomo nie mam co wogole szukac ale co do sprintu od 0-100 albo z rolki jakis kawałek to naprawde zapraszam, nie wstydze sie mojego 523 i wysmieje kazdego co wykpi z tego silnika/// fajna sprawa w siodemkach jest taka ze to troche inna juz klasa i powyzej stówki inna bajka :)

 

Czytam i czytam i uwierzyć nie mogę , jakim cudem auto które nie ma 7s do setki dostaje w dupkę od 523 ? :worried: . kolega na pewno jechał na sporcie ? . Z miejsca na 100% nie było by co zbierać z 523 , 525, 528 i zapewne 530. Nie pisze tu o osiągach z "książek" tylko z doświadczenia. Moja zdrowa 530 fakt faktem już starsza , ale jak na ten rok silnik pracuje pięknie ( nie zapeszać ) przy sprincie do 150 z 740iA E38 moja V8ka STOI W MIEJSCU , tak to nazwać można . Nie narzucam tutaj nikomu kłamstw , poprostu nie mogę uwierzyć. Leciałem z 525 E39 do 100 to za wesoło w E39 nie było. Teraz pytanie, jest aż taka wielka różnica pomiędzy 525 a 523 ? :mrgreen: . Moja wrażenia są oczywiście "z ulicy" , i nie wiem co w tamtych autach było nie tak lub czy były "igła". Nie denerwować się ludzie :) . Pozdrawiam

 

 

Wracając do tematu. Polecam od siebie 528 , różnica w spalaniu chyba nie aż tak wielka , a będziesz miał zapasu mocy. Ale to nie jest przecież najważniejsze . Ważne abyś kupił zadbane i ładne autko , czy to będzie 520 czy 540 i tak pogratulować :). Hey

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
niestety kolego tak jest.Ja też byłem przerażony tym spalaniem.a z silnikiem jest wszystko ok..pierwsza 2.8 na biegówce też schodziłem poniżej 9na trasie ...poczytaj o 523 jak masz ochotę i zobaczysz że wcale nie przesadzam... :?

Ogólnie jak masz brać automat daruj sobie 523. W manualu jeździ fajnie i spala mniej niz manual 528 i nikt nie wmówi mi że jest inaczej w tych samych warunkach, mniejsza z tym, przejedz się 523 i sam zobacz czy ci odpowiada bo odczucia sa względne. SPalanie w 523i w automacie rzędzu 19 litrów to coś za duzo coś jest z tym autem nie tak. Mój manual 523i spala 13 litrów w miescie góra do 14 stu, więc sądze ze w automacie spalanie wieskze jest góra 2 litry nie wiecej ale nie 4-5 :duh:

Opublikowano
Radarro powiem Ci tak, sam mam 323 a wiec jest to 20KM wiecej od twojej 320, i kiedy sie przejechałem 523 znajomego...to moge powiedziec ze tylko komfort jazdy był na +. Szybko sie przyzwyczaisz do tych 20 kucy wiecej, poza tym e39 jest chyba troche ciezsze od e36 touring. Jesli juz e39 w benzynie to raczej 528 !! bedzie to nie tylko pozytywna zmiana jesli chodzi o komfort ale i odczujesz roznice w osiagach /przyjemności z jazdy :)
Opublikowano
Kolega również szybko przyzwyczai się nawet do 528 :P ja poiwem tak, kiedyś miałem E-36 316i czyli kosiareczka he :wink: i jak przesiadłem się do E-39 523i to wydawalo mi sie ze to rakieta teraz przywykłem ale autko ok dobrze utrzymane i wystarcza do tego co robie czyli dojazdy do pracy korki czyli tylko miasto. Sam szukałem 2,8 ale były padaki i trafilo sie zadbane 523 i wziałem i nie zaluję. W tym samym czasie kolega za podobne pieniądze kupił 528 i był strasznie podjarany ze ma fajne autko itp. Problem polegał na tym, ze autko nie było w dobrym stanie, było zmęczone, ale kolega koniecznie chciał 2.8 no i miał, pojeżdził rok i sprzedał bo sie posypało. Jakie wnioski??? Owszem szukaj autka zadbanego, nawet jakby to miało być 520, najważniejszy jest stan. Po co Ci autko dla zasady które fajniem jeżdzi, ale jest padaką i posypie się w krótkim czasie. Dla zasady nie warto. Najwazniejszy stan autka, żeby było zadbane i mniej więcej miało dośc jawna historię :roll2: wolałbym jeździć 520 zadbanym egzemplarzem niż 528 czy tez 540 ale padaką. Jak mowiłem przejedź sie autami z roznymi silnikami , sam zobaczysz to ci najbardziej odpowiaqda do Twopich zapędów i charakteru i usposobienia. Wazne zeby nic nie stukało nie pukało a nawet jesli to żebyś miał czarno na białym co jest do zronbienia a nie tylko same niewiadome zapewnienia własciciela ze autko jest sprawne. Weź to pod uwagę, ale faktycznie skupiłbym sie na 528i :) tylko zadbany egzemplarz będzie ok 3-5 tys droższy niż 523 czy tez 520. Popatrz na ceny aut one czesto same mówią za siebie, jak widzisz 528 za 20 tysi z 1997-99 roku to nie wierze ze za taką cenę to dobre autko, wpakujesz w nie nastepne 5 tysi i moze bedzie ok, ale nie na tym rzecz polega. Pozdrawiam. Szukaj manuala, unikniesz problemów ze skrzynią automatyczna, wiadomo leciwe autka już wiec roznie to może być. Między 528i w automacie a 523i w manualu niem ma praktycznie różnic w osiągach, zreszta automat w dieslu lepiej mi pasuje niż w benzynie
Opublikowano

czyli wniosek ze 523 jest lepsze od 2.8 bo osiągi praktycznie te same a duzo mniej pali...no no,człowiek uczy się całe życie...Szczerze to już teraz za darmo bym nie chciał 523 nawet super igły.

 

A co do spalania-jak zmieniłem koła na zimowe=węższe i mniejsze spalanie spadło do 14-15L a trasa 11-12

 

pozdrawiam Łukasz

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Poszukaj 528 w manualu. Ostatecznie bierz 523 ale nie pchaj się w automaty. A co do kombiaków to prawie każdy ma nivo a co za tym idzie jest twarde w resorowaniu, niezbyt komfortowe i nietrwałe (poduszki). No i wygląd już nie ten. Kapkę głośniej w środku i dłużej nagrzewa się wnętrze. Poza tym bagażnik płytki (do rolety). Jeździłem troche 523 i róznica jest spora między 523 a 528.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.