Skocz do zawartości

BMW E38 740 - Jedna strona niższa a druga wyrzsza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem podobnie do niedawna. Ale przypadkiem wpadłem na rozwiązanie. Cały czas parkuje lewa strona na chodniku, a prawa na ulicy. Auto przechylone stoi cala noc. Jak wsiadalem rano to tez mialem taki objaw, warto zauwazyc ze mam nowki sztuki amorki przod tyl i nowe sprezyny przod i jestem po wymianie wszystkich wachaczy, wiec problem zuzytego zawieszenia mnie nie dotyczy. Tydzien temu zlozylo sie tak ze przyjechalem do domu z drugiej strony osiedla i stanalem odwrotnie, lewa strona ulica, prawa chodnik i co sie okazalo rano autko jezdzilo rowno. Wiec zrobilem dodatkowy test i przez 2 dni stalem tak jak zawsze, auto z prawej nizsze. Pozniej przestawialem 1 noc lewa wyzej, nastepna noc prawa wyzej. Bawareczka jezdzi teraz rowniutko, na rzadna strone nie przechylone.

Zobacz moze u ciebie taka sama sprawa, chociaz mozliwe ze sie myle, u mnie pomoglo. Mozliwe ze to poprostu jest kwestia tego ze prawa strona stoi nizej i wiekszy ciezar jest na nia postawiony i amorki sie ugniataja.

Pozdrawiam

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Aku wyciągałem ale nie pomogło. Próbowałem z tym parkowaniem już wcześniej bo parkuję tak samo jak ty ale to odpada. Dodam że jak siada pasażer z przodu to auto dopiero masakrycznie się przechyla. Już nie mam pomysłów co to może być
Opublikowano

Musisz dokładnie te sprężyny sprawdzić i amorki obadać przynajmniej wzrokowo.

 

Mógł by modelator zmienić tytuł? Bo wyrzsza trochę razi po oczach. Nie wiem jak można tak napisać, przecież to wzrokowo widać, że coś jest nie tak.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W końcu wyszło na to że wymieniłem komplet sprężyn i amortyzatorów na nowe i auto dalej przechyla się na prawą stronę (pasażera). Brak jakichkolwiek luzów. Ustawiona geometria. I żadnych zmian. Czy powodem może być stabilizator przedni? Jak byłby skrzywiony czy przechylałby karoserie? Łączniki są nowe tej samej długości. To kolejny dowód na to że sprężyny i amory nie mają wpływu na przechył auta no chyba że są uszkodzone. Może ktoś coś podpowie ciekawego w takim wypadku? :idea:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Więc doszedłem co jest nie tak jak należy. Skrzywiony był stabilizator przedni jedna strona względem drugiej co powodowało ciągnięcie prawej strony auta w dół po wymianie autko stoi prościutko. Szkoda że wymieniłem całe zawieszenie. Szczerze powiem że żaden warsztat w Legnicy nie wiedział o co chodzi. Sam na to wpadłem całkiem przypadkiem przy wymianie łączników ponieważ odkręciłem je bez podnoszenia i okazało że uszy stabilizatora są na różnej wysokości. Nie ma to jak samemu sobie pomóc. Ale dzięki wszystkim którzy się ścierali :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nikt jeszcze nie wspomnial tutaj o jednym z mozliwych powodow nierownego ulozenia na tylnej osi - moja Bunia ma na przyklad hydrauliczne amortyzatory (oryginalnie) ktore teoretycznie podpompowuja cisnienie, jezeli nalozony jest wiekszy ciezar na lek, tak aby samochod stal rowno.

Pewnego dnia "profesjonalny" wulkanizator po zalozeniu kola kopnal lewarek... Dopiero kilka dni pozniej polapalem sie ze samochod stoi nierowno. Natomiast kiedy go podnioslem na lewarku i po kilku minutach opuscilem powoli stal juz rowno.

Moze to ten system moze swirowac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.