Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

posiadam 316i z 1992r i postanowiłem zainstalować w moim autku GAZ. Co sądzicie o firmie ABART? (http://www.abart.com.pl/). Jestem z Legnicy i za bardzo nie wiem gdzie mógłbym zainstalować instalację gazową. W firmie ABART będzie mnie to kosztować około 3500 PLN więc koszt jest duży. Dodam iż moja znajomość w temacie samochody ogranicza się raczej do odpalenia i radości z jazdy więc jestem kompletnie zielony.

Przeczytałem wątek związany z gazem ale teraz mam zgryza związanego z wyborem warsztatu. Jak mówiłem jestem z Legnicy ale jeżeli ktoś zna jakiś dobry warsztat w promieniu do 100 KM to będę bardzo wdzięczny.

pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Może uściślę swoją poprzednią wypowiedź:

co możecie powiedzieć o następującej instalacji:

SYSTEM FLY SEQUENT 24 FIRMY BRC

więcej informacji na temat tego systemu znajduje się poniżej:

http://www.abart.com.pl/oferta.php?id=6&w=4

No i jeszcze pytanie o firmę ABART. Czy ktoś u nich już się zagazowywał?

Jakieś opinie?

Chciałbym w przyszłym tygodniu założyć i chodzi o koszt: ok 3500 plus koszt kredytu to wychodzi jakieś 4000 PLN :?

BMW 316i E36 1992r. w super stanie i planuję jeszcze kilka lat na niej pojeździć. W mieście pali ok. 10 l. a na trasie 8.

pozdrawiam

Jacek

Opublikowano
Wszystko wszystkim, ale posiadacz BMW bierze instalację gazową-to już niezła kiszka- i w dodatku na KREDYT ???????? Ale widocznie ten kraj jeszcze ma wiele w sobie niespodzianek!! Pozdrowienia 8)
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

Ja w tamtym roku (grudzien ;) ) do siebie założyłem instalacje wlasnie firmy BRC. Mam rowniez 316i '92. Zakładałem gaz u siebie w Siedlcach.