Skocz do zawartości

330D nie odpala rano przy temperaturze powietrza poniżej 10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Po wymianie fitrów od jakiegoś czasu pojawił mi się taki problem że czasami rano jak temperatura jest poniżej 10 stopni C silnik nie chce zapalić, rozrusznik kręci normalnie ale silnik nie zapala, dpoiero kilkanascie prób zapalenia doje wreszcie jakiś efekt. Jak auto już zapali to potem zapala bez problemu. Czym mogą być spowodowane takie dziwne objawy? :?: :?: :?: :?: Edytowane przez xyx
Opublikowano
sprawdz swiece zarowe

Przy -15 zgoda, ale nie przy 10 stopniach.

Sprawdź szczelność układu zasilania. Zachowanie jest takie jakby paliwo się cofało.

Opublikowano
i pewnie jak juz zapali to chmura dymu idzie z rury :8) czasem sie zdazaja takie zbiegi okolicznosci :worried: u mnie niedawno bylo to samo, okazało sie ze az 3 swiece mialem spalone :jawdrop: , az sie zdziwilem ze mi na jednej po dluzszym kreceniu odpalal. teraz pali mi tak ze malo mi kluczyka z reki nie wyrywa :D

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano

Przy silnikach CR świece mają wpływ na zapalanie dopiero przy bardzo niskich temperaturach.

Prawie całą zimę przelatałem na 3 spalonych świecach, zapalał bez problemu, jedynie na początku nierówno chodził.

Opublikowano
moja sugestia jest taka żebyś kolego sprawdził dokręcenie filtru ON te przewody paliwowe które mogły być zdejmowane przy wymianie filtru moim zdaniem łapie gdzieś powietrza i może paliwo opadać lub zapowietrzać układ a robiłeś to sam czy w warsztacie gdzieś ??
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
filtry wymieniałem sam bo to żadna filozofia, wieczorkiem sprawdzę szczelność, jak tak kiedyś zerkałem to nie było mokro nic sie nie sączyło ale może tak jak piszesz zaciąga powietrze i paliwo może się cofa :idea:
Opublikowano
Witam. Miałem podobny problem. U mnie siedziała pompka w zbiorniku paliwa. Proponuję rano przed uruchomieniem sprawdzić czy w przewodach paliwowych dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia jest paliwo, jeżeli nie ma to pompa w zbiorniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.