Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W instrukcji od E60 nie ma słowa o kombi bo kombi to E61 i ma osobną instrukcję.

 

Nie mieszaj pojemności z masą załadunku bo nie ma to sensu. Auta dostawcze podwyższone nie kupuje się żeby ładować cięższe rzeczy tylko większe objętościowo i to samo tyczy się kombi. Łatwiej włożyć wózek dziecięcy, rower albo coś podobnego.

 

Co do mostu Ci już napisałem, że wynika z większej masy auta kombi.

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A teraz taka mała dygresja jak ruszasz spod świateł i jesteś pierwszy to nigdy nie pociągnąłeś powyżej tych 50 czy 70km/h?

hej

 

Nie mam ochoty nikogo moralizowac...

 

...ale nie wiem czy popularnym jest pociagnac aż o 130km/h :wink:

masz racje ale tego nie dało sie jakoś obejsc w inny sposób

Opublikowano

Mmwmm co do instrukcji to sie mylisz...

 

...nawet ta dostepna na e60.net z 2005 roku ma rozroznienie na Saloon i Touring...i z tego co pamietam wszystkie instrukcje byly oznaczane jako E60/E61 wiec mylisz sie...

 

...ok wytlumacz to jeszcze ludzia zeby nie wrzucali ciezszych rzeczy do kombi...niestety jak zaladujesz normalnymi bagazami bagaznik kombi a do od gory zaczenisz upychac te lzejsze bardziej objetosciowe rzczy to sumarycznie kg tez bedzie wiecej...

 

 

...prosze napisz jeszcze skoro generalnie nie ma roznic miedzy sedan a kombi skad roznica przelozeni tylnego mostu o ktorej sam tez napisales (z mojej strony to jednak bylo przypuszcenie)...jesli mi to racjonalnie wytlumaczysz zgodze sie z toba i nie bedziemy zasmiecac dalej tematu...

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano

tylnego mostu przełożenia są takie same > na 6-tce ok 70 km/h = 1000 rpm. (dla 530d sedan i 535 kombi identycznie)

 

skidmarks! Przywoływanie prze Ciebie wątku monety, tak samo przypomina dyskryminację mnie jako posiadacza E60 jak i Ciebie jako posiadacza E34. Moim zdaniem leży to zbyt blisko wkluczania mnie z klubu jako innego (zasobnego lub niezasobnego) jak i wykluczania Ciebie z takich samych powodów.

 

O ile temat zasobności portfela nie był już poruszany w tym aspekcie to mam propozycję> Ustalmy by więcej o tym nie pisano, bo jak dla mnie to cuchnie to cieciowatym Mocherem.

 

Pozdrawiam. :hand:

Opublikowano

I kolega dnowinski rozwiazal problem :wink:

A przy przyszlych probach lotniskowych zrobcie jeszcze na zakonczenie proble paliwową. Przed tankowanie na full (najlepiej chyba pod korek, zeby bylo rowno) i potem apiać to samo.

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano
Mało tego, to napewno bandziory i złodzieje! Kto uczciwy dziś jeżdzi e60? No kto pokażcie mi takiego! :) Rozpustnicy , obłudnicy i złodzieje! Ot tyle jeśli chodzi o "bogatych zabawiających się swoimi maszynami" :)
Opublikowano
BERNI !!! Asekurowałem się jedynie różnicą wagi, jednak bardzo chętnie się spróbuję, dlatego szczerze zapraszam i na pewno będzie to z aprobatą pozostałych uczestników próby

 

Niestety, nie będzie to możliwe, moje E60 to już wspomnienie :cry:

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

skidmarks byc moze niepotrzebnie posilkowal sie w swojej wypowiedzi nawiazaniem do kwestii finansowych, ale ogolnie sie z nim zgadzam, tego typu zdarzenia na drogach publicznych nalezy potepiac a nie podniecac sie nimi - swoje zdanie na temat tego typu zdarzen wyrazilem posrednio juz wczesniej, zauwazam jednak z przykroscia, ze wiekszosc osob wypowiadajacych sie w temacie jest podjarana weekendowymi wyscigami na drogach publicznych i z wypiekami czyta o wszelkich szczegolach :)

 

mam nadzieje, ze przewazajaca czesc czytajacych forum jest jednak przeciwna tego typu zachowaniu na drodze a zachowuje milczenie...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
BERNI !!! Asekurowałem się jedynie różnicą wagi, jednak bardzo chętnie się spróbuję, dlatego szczerze zapraszam i na pewno będzie to z aprobatą pozostałych uczestników próby

 

Niestety, nie będzie to możliwe, moje E60 to już wspomnienie :cry:

 

Pzdr,

 

A co sie stalo ?

Opublikowano
skidmarks byc moze niepotrzebnie posilkowal sie w swojej wypowiedzi nawiazaniem do kwestii finansowych, ale ogolnie sie z nim zgadzam, tego typu zdarzenia na drogach publicznych nalezy potepiac a nie podniecac sie nimi - swoje zdanie na temat tego typu zdarzen wyrazilem posrednio juz wczesniej, zauwazam jednak z przykroscia, ze wiekszosc osob wypowiadajacych sie w temacie jest podjarana weekendowymi wyscigami na drogach publicznych i z wypiekami czyta o wszelkich szczegolach :)

a ktoś tu się podnieca no przynać sie bez bicia kto ma wypieki na twarzy no kto?

Opublikowano
Hi hi hi piękny kill, nareszcie konkrety a nie bełkot małolatów w zagazowanych V8 kach. Dr. niuton robi swoje do tego akurat ten motor ma szeroki zakres obrotów użyteczny jak to pismaki ładnie piszą i konkretnie zestopniowaną skrzynie. Niestety benzynki wolnossące to już przeżytek, jednak niektórzy na tym forum dalej majaczą, a i nawet bmw jakiś czas temu też na to wpadło.

 

słuchaj kolego, prawdziwe testy tych aut pokazują zupełnie co innego (aut seryjnych), dane techniczne także. jeśli turbo diesel był by lepszy do wolnossącego benzyniaka to M5 miało by 5.0d tri turbo, ale jakoś nie ma i w planach także.... że silnik benzynowy jest skuteczniejszy, to nie ulega żadnej wątpliwości. spójrz na osiągi np. 335i i 335d, benzyniak bez wątpienia szybszy, to jest świetne porównanie, obydwa są bi turbo.

 

reasumując, to raczej twoją wypowiedź można podciągnąć do "bełkotu" (bez urazy) i braku szacunku do innych uczestników tego forum, co po prostu wyrażają swoje zdanie.

 

przykro mi ale wszystkie dane i (prawdziwe, profesjonalne) testy nie są na twoją korzyść i pogódź się z tym w końcu.

 

p.s. tylko nie sugeruj się tym że jeżdżę starym E39 z wolnossącym benzyniakiem i jestem z tego tytułu stronniczy, ja po prostu stwierdzam REALNE fakty.

Opublikowano

He,

Widzę wypieki na wielu twarzach od poniedzialku, a to że na drodze publicznej, a to slowka sie jak prawnik uczepi i ogląda pod słońce... skąd w Was mili Koledzy tyle złości bezinteresownej, np. Boogie.

Tora rozpoczął wątek żeby z humorem podzielić się efektami radosnego doświaczenia, a tu gromy i armaty, jak stare baby przy na ławce przed klatką.

 

Ciekawe czy też krytykujecie tak testy Clarksona w TopGear, że paliwa nie zatankował do pełna, albo prowadził jedną reką w poźlizgu, a fuj!

 

Generalnie polecam więcej luzu na początku tygodnia, a jeśli zainteresowanie Wasze sięga zenitu, tor na Bemowie na 3-4 godziny, jest do pobicia niezły czas zrobiony Arielem Atomem, jazda i światopoglądy się naprawią.

Ciao :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mp3 --> luz niech dziala w obie strony, to że na forum kolegom nie odpowiada coś, nie znaczy ze musisz brać to do siebie - w końcu jak sam mówisz, dobrze się bawiliście, a to przecież najważniejsze. Natomiast na forum zawsze bedzie wiecej opinii, niz jest uzytkownikow :D
Opublikowano

zadna nowosc ze 5 w benzynce ma problem objechac zczipowane 535d

jest u nas mocno dlubniete 535d, z ktorym moje 550i sobie nie radzi

a co najciekawsze przy normalnej jezdzie w ruchu miejskim pali o polowe mniej

Opublikowano
Rzeźnik, prosze cię zrób zdjęcie i wrzuć gdzieś na forum bo zawsze chciałem zobaczyć jak 760 i 550 stoją razem obok siebie, Bardzo prosze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zadna nowosc ze 5 w benzynce ma problem objechac zczipowane 535d

jest u nas mocno dlubniete 535d, z ktorym moje 550i sobie nie radzi

a co najciekawsze przy normalnej jezdzie w ruchu miejskim pali o polowe mniej

 

Eeee.. z tą połową mniej to chyba przesadziłeś. Diesel najczęściej pali 2/3 tego co benzyna o podobnej mocy (i z podobnej epoki) i raczej tego bym się trzymał. Różnice w technice jazdy i ruchu miejskim są duże i stąd może wynika ta 1/2, a praw fizyki i wydolności danego typu paliwa nie zmienisz.

Opublikowano

skidmarks! Przywoływanie prze Ciebie wątku monety, tak samo przypomina dyskryminację mnie jako posiadacza E60 jak i Ciebie jako posiadacza E34. Moim zdaniem leży to zbyt blisko wkluczania mnie z klubu jako innego (zasobnego lub niezasobnego) jak i wykluczania Ciebie z takich samych powodów.

 

O ile temat zasobności portfela nie był już poruszany w tym aspekcie to mam propozycję> Ustalmy by więcej o tym nie pisano, bo jak dla mnie to cuchnie to cieciowatym Mocherem.

 

Pozdrawiam. :hand:

 

 

 

 

Chodziło mi o coś innego. Stać na buty stać i na sznurówki. I nie uważam posiadaczy e60 jako kogoś z zasobnym portfelem ani siebie jako posiadacza e34 z niezasobnym i niech tak zostanie. Bo księgowymi swoimi nie jesteśmy a auta w avatarze sam wiesz to tylko pozory bo nic innego o sobie wiedzieć nie możemy a tym bardziej nie musimy. Na szczęście. :)

 

BZQ napisał

 

Mało tego, to napewno bandziory i złodzieje! Kto uczciwy dziś jeżdzi e60? No kto pokażcie mi takiego! Smile Rozpustnicy , obłudnicy i złodzieje! Ot tyle jeśli chodzi o "bogatych zabawiających się swoimi maszynami" Smile

 

Wcale tak nie uważam.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

szwagrowi to 535d pali w miescie 10 l moja 20l

rachunek jest prosty

przy czym jego auto jest szybsze

czekam na nowa 5tke z porzadnym biturbo w benzynie

bo 550i jest po prostu za slabe i za duzo pali

Opublikowano

Cieszę się Rzeznik, że potwierdzasz to co podejrzewałem od dawna a mianowicie że porządnie zawirusowane 535d jest szybsze od każdego innego E60 poza M :)

Co do spalania 10L po mieście to jest zbyt optymistyczne stwierdzenie. No chyba że w mieście nie ma świateł a i ruch raczej znikomy.

 

Pzdr,

Opublikowano
Nie chcę się znowu sprzeczać bo jakiś czas temu na tym forum był mowa o tym samym oczywiście wynik wymienionych tam poglądów był podobny czyli żaden. Moja wypowiedz była związana z tamtym tematem więc pewnie nie za bardzo zrozumiała jak ktoś czyta na wyrywki forum. Myślę że podsumowaniem moich wypocin będzie kolega Rzeznik który to ma doczynienia z oboma pojazdami i jak sam pisze doświadczył potencjału jaki jest w nowych dieslach. Sam potwierdza że tylko duża turbo-beznzyna ma przyszłość w tym „wyścigu” co też wyraźnie znaczyłem na początku wątku.
Opublikowano
Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądała mechanicznie 550i po 100 000 km ,a jak zawirusowana 535d po 100 000 km (skrzynia ,turbo ,silnik itp.) . Jakie będą też koszty w tym czasie . Oczywiście pierwszy właściciel ,który ma jeszcze gwarancję tym się nie przejmuje :) dopiero drugi weźmie na siebie cały ciężar .
Opublikowano
Oczywiście pierwszy właściciel ,który ma jeszcze gwarancję tym się nie przejmuje :) dopiero drugi weźmie na siebie cały ciężar .

I tu jest sedno sprawy. Znowu będą tematy typu "help 535d się sypie", a benzynki będą jeździły, jeździły....

Nic wychodzi, że trzeba brać auto z salonu :)

Opublikowano
Panowie watęk zszedl na psy bo zaczyna w nim brac udzial clziowiek ktory o 550 slyszal tylko w tv a na forum mianuje sie znawca tematu, Rzeznik juz raz ci powiedzialem obudz sie chlopie i skoncz sie wypowiadac na teamty o ktorych mozesz sobie tylko narazie poamrzyc. Raz ci juz nosa utarlem i nie zawacham utrzec ci go raz jeszcze! Dla nie zorientowanych proponuje przejrzenie historii postow tego lamusa od początku zanim zaczeniecie z nim dyskusje. A jak mnie jeszcze bardziej podminujesz to obiecuje ze jak za rok bede jechal do Mielna i pomiedzy polami kapusty znowu bede przejezdzal obok tego twojego Koronowa to oducze cie oszukiwać, i uwierz mi że to zrobie a narazie do szykuj sie powoli na sztachoteke bo do piatku juz niewiele zostało a twoje e39 o ktorym wolisz mowic e60 550 lub e65 760 albo obie te nazwy naraz zapewne wymaga odpicowania zeby w piatek slicznie lsnilo pod dyskoteką w twojej okolicy a ty razem z nim, wiec szoruj mi juz stad i nie zabieraj glosu tam gdzie nie masz nic ciekawego do powiedzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież wszem i wobec wiadomo, że 535d jak każdy duży diesel jest dla ludzi na prawdę bogatych (słowa kumpla, współwłaściciela ASO Merca który CDI widzi częściej u siebie niż ja zerkam na wskaźnik spalania podczas jazdy).

 

Diesle są fajne, są przyjemne, ale nie daj Bóg coś się syplnie i masz koszta od razu (wtryski x6 po 900/1300 zaleznie gdzie kupiujesz sztuka, 2x turbo ok 12k, czułe przepływki i inne elementy).

 

Na forum panowie chwalą sie ze nic nie pada - zgadzam sie, jak ktoś kupuje auto nowe, lub prawie nowe, to ma spokoj. Ja nie wyobrazam sobie dziś i poki nie przekrocze 25tki czy moze nawet 30stki zakupu za własną kase nowej 535d czy 745d, co wiecej jakiejkolwiek nowej 5 czy 7. W lease czy nie, dla mnie to odpada i jest stratą kasy, bo trzeba mieć jej na prawdę w nadmiarze. Nie jestem w tym osamotniony, masa ludzi ma możliwości i podejście jak ja, dlatego wybiera bezproblemową, miłą w obsłudze i działającą nawet po 3-4 latach benzyne.

 

Diesla już przeżyłem 4 letniego i na prawdę był świetny, dawał niezły fun, moment robił swoje, klekot mnie meczyl tylko jak stałem na zewnątrz, ale po jakimś czasie zaczął raz jechać słabiej, raz normalnie, kopcić jak jelcz przy dodaniu gazu i zaczęły padać kolejne czujniki, bo taki po prostu przebieg i wiek auta, że powoli trzeba było częsci wymieniać.

 

Tak więc powtarzam, diesel zły nie jest, niestety przy moim zastosowaniu jest znacznie gorszy i pare litrów spalania czy moment mnie rybka, bo moja V8 zbiera się bardzo ładnie a że pali wiecej - nie zwracam na to uwagi, tylko jeżdże, bez większych problemow :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.