Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej!

Diabelski pomysł 535d rzędowa szóstka o pjemności 3 litrów podwójnie doładowana napędzana śmierdzącą i tłustą gnojówką kontra słynne V8 o pojemności 4,4 litra karmione szlachetną benzyną.Wyścig niestety odbył się na drodze publicznej (wiemy że to grzech straszny ale wszyscy się potem wyspowiadali i prosimy żeby nam nie dokuczać) no i jeszcze sobota spory ruch więc troszkę to nam utrudniało pełną zabawę.

Zasada taka stajemy do zera ja siedzę w 545 z kamerką a u Darka w 535d w samochodzie jest Mikołaj.

545 jest na srodkowym pasie a 535 po naszej lewej stronie stajemy na awariach zatrzymujemy ruch jakieś auta przelatuja obok nas po prawej stronie ( nie wiem czy tak można i czy nie złamali jakiś przepisów ruchu drogowego) i start.Film sie kończy jak na liczniku w 545 pojawia sie 200km/h bo zaczynam sie bać i d.pie mam już filmowanie.

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

535d doskonale podsumowanie jesli chodzi o sposob dzialania silnika jak rowniez paliwo do niego :D

 

Reszta juz nie jest tak rzetelnie zrobiona :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

(..)(wiemy że to grzech straszny ale wszyscy się potem wyspowiadali i prosimy żeby nam nie dokuczać) (...)

 

a dostaliscie rozgrzeszenie? :)

 

co do reszty imprezy nic nie pisze, bo nic pozytywnego nie mam do napisania...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

no wiadomo że dostalismy opłata została przyjęta to chyba tak,chyba że druga strona nie dotrzymała umowy.Ja sam nie wiem czy jest coś pozytywnego czy nie ma w tej sprawie ale bylismy ciekawi i tyle.

A definicja pozytywizmu jest taka:

Pozytywizm wywodził się z nurtu filozoficznego oświecenia, który przeciwstawiał się metafizyce, a więc wszelkim teoriom idealistycznym, nienaukowym, trudno przyswajalnym przez umysł ludzki, a budował wiedzę o świecie na badaniu faktów dostępnych rozumowi i sprawdzalnych empirycznie (czyli doświadczalnie)

np.wyścig

hej

Opublikowano
o kurna ale slabo poszla ta 545 , cos z nia nie tak?
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Tora, z definicji forum:

Forum dyskusyjne – jest przeniesioną do struktury stron WWW formą grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach (...).

 

Swoje poglądy już opisałem, zdecydiwanie nie jest to realny pokaz mozliwosci 545i vs 535d, bo taki był niejednokrotnie robiony (na youtube, rowniez w top gear).

 

Albo 535d jest po chipsie i ma tak z 320hp, albo z 545i cos jest nie tak, albo kierowca nie wciskal gazu za mocno. Zdecydowanie zdrowe auto nie pozwoliłoby, ze zwyklad 535d mu tak odjechala.

Edytowane przez Zodiac
Opublikowano

masz rację ale 5 minut przed jazda 545 było przeleciane i nie wywalało żadnych błędów

a katalog podaje 545 do 100km/h 5,8s a 535d do 100km/h 6,5s

hej

Opublikowano

Witam!

No dobra, przyznam się trochę. Moja Beemwótka została nieco, podkreślam, nieco zmodyfikowana.

U kolegi zrobiliśmy małą zmianę softu silnika i skrzyni, ze znanej renomowanej Austriackiej firmy. I pojechałem po jakimś miesiącu do Incape na zmianę softu na 2008. No i … ku mojemu zdumieniu, (przyjrzałem się wczoraj wykresom – jeszcze raz), soft od kolesia z kliniki mocy pozostał. I tak mam jakieś 310-320 Km oraz 680 Nm-ów.

Kiedyś wystartowała do mnie 550 –tka (w Szwajcarii), i nie bardzo! mnie zostawiła po dłuuugim sprincie i to nie bardzo daleko. Dało mi to do myślenia ale … doszedł do tego sobotni wyścig i … sam jestem zdziwiony.

Lecz w tym wszystkim mam pewną dedykację. Dla autora wypowiedzi o śmierdzącej gnojówce oraz dla tego „Ainsztajna” co narzekał że duży moment potrzebny jest ciężarówkom lub do ciągania przyczep. Obie opinie są – moim zdaniem – w najwyższym stopniu nieprofesjonalne, a zdaniem mojej Pięknej po prostu głupawe. ( to nie wstyd zapytać gdy się nie wie, ale już wiocha gdy się udaje że się wie).

Zarówno moment jest potrzebny jak i diesel to wysublimowana, bardziej wyekstrahowana forma paliwa niż benzyna, i już…

Pozdrawiam.

Opublikowano

oj Darek teraz już wiem dlaczego bez ociągania zgodziłes sie na tą zabawę

hej

ogólnie diesel jest bardzo ok(osiągi plus spalanie) tylko ten lekki klekocik na postoju

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam sie ze diesle są fajne (nie licząc klekotu, chociaz jak jeżdźilem 730d 2008r to w środku cisza i na zewnątrz też dźwięk bardzo miły, prawie dałem się namówić na 3.0d w 730d po lifcie). Ale masakryczne w eksploatacji i jak dla mnie jednak w aucie 3-4 letnim diesel odpada. Z tym ze to inna para kaloszy i temat nie na ten watek.

 

Nie mogłem sobie odmówić sarkazmu przy komentowaniu tego ironicznego, ale pieknego tekstu tory o dieslu z pierwszego posta, wybaczcie :D

 

dmowinski --> fajna "nieco" modyfikacja :P kiedy robisz 360hp? :P

Opublikowano

TORA!

Obiecałeś...

zamieścić 1-szy filmik gdzie oba auta ważyły;

moja - 1830 kg. + 110 + ... nic i już,

Seby - 1735 kg. + 110 + 2x 70? i O!

A teraz jak kto ma 550i to... zapraszam bo TORA ma HandyVideoRecorder i ... no trochę ręka Mu lata...

Jak On to pisze?

Hej! :D

P.S. Nie chcę być niedyskretny ale u mnie 11,3 w różnych wrunkach i 12,2 w mieście pełnym Subaru Impregównoreza itp.

Opublikowano
Darek na tym filmiku ja jechalem z nimi obydwoma a ty jechales sam, dopiero na swiatlach wsiadl do ciebie Mikołaj. Druga sprawa to taka że nie możemy powiedzieć że jest to jakiś miarodajnne porównanie, gdyż warunki były ciężkie a ja nie jestem żadnym tam sportowym kierowcą ktory na codzien sciga sie z innymi, więc sytucja gdybym ja jechał w 535 a darek w 545 mogła by wyglądać zupełnie inaczej. Więc filmik możemy uznać za ciekawostke, dodam że moje 545 jest raczej sprawne :) Coprawda napewno 545 nie jest o wiele szybsze od 535 to napewno nie ulega watpliwosci a roznice w przyspieszaniu do 100 w granicach 1 sekundy lub ponizej nie sa az tak wielkie zeby bylo widac niewiadomo jakie roznice. Ot to tyle z mojej storny, jako drugiego uczestnika tej zabawy :)
Opublikowano
Hi hi hi piękny kill, nareszcie konkrety a nie bełkot małolatów w zagazowanych V8 kach. Dr. niuton robi swoje do tego akurat ten motor ma szeroki zakres obrotów użyteczny jak to pismaki ładnie piszą i konkretnie zestopniowaną skrzynie. Niestety benzynki wolnossące to już przeżytek, jednak niektórzy na tym forum dalej majaczą, a i nawet bmw jakiś czas temu też na to wpadło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To chyba oczywiste że podwójne turbo wyciąga z mniejszego silnika moc i moment silinka 50% wiekszego, po to sie je montuje i nie ma w tym ani nic dzwinego, ani szczegolnie odkrywczego, Max77. Tam wiec nie mam pojęcia czym sie tak ekscytujesz.

 

Nowe twin-turbo 4.4 z lekkim doladowaniem ma 407hp, 600Nm moment i zostawia te diesle daleko w tyle. V8 diesli juz sie nie robi, bo sensownosc ich produkcji mija sie z celem (po co robic palacego spore ilosci paliwa 4.4 diesla, skoro mozna dokladac kolejne turibny, hehe).

 

Ciekawi mnie strasznie natomiast, jak wypadnie 3.0d tri-turbo 350hp w testach. Pewnie za kilka mies sie przekonamy.

Opublikowano

padła propozycja od Sebastiana na rewanż w lepszym miejscu do takich zabaw.Darek podjał wyzwanie tylko kwestia kiedy ale to poza forum żeby mandaty i punkty sie nie sypneły.Będą 3 kamery i bardziej profesjonalnie a potem na forum.

hej

Opublikowano
padła propozycja od Sebastiana na rewanż w lepszym miejscu do takich zabaw.Darek podjał wyzwanie tylko kwestia kiedy ale to poza forum żeby mandaty i punkty sie nie sypneły.Będą 3 kamery i bardziej profesjonalnie a potem na forum.

hej

 

jeśli jest to możliwe to dajcie znać kiedy i gdzie, też bym swoją 535d chętnie skonfrontował z 545i :cool2:

Opublikowano

turbodiesle sa krocej stosowanymi silnikami niz benzyna, a postep jaki zrobili konstruktorzy w ciagu wlasciwie 20-30 lat robi wrazenie i daje nadzieje, ze w koncu td wyprze benzyne. a wiadomo, wolnossacych jednostek diesla i pb nie mozna ze soba zestawic. chociaz mysle, ze to kwestia czasu ;)

 

a co do klekotu, nie ma nic przyjemniejszego niz dzwiek rzedowej szostki. obecne V8 juz nie maja tego charakteru co kiedys.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
najlepiej cargo w nocy to moze i ja bym kiedy wpadl , dobra prosta z dala od zgielku ulicznego
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Widzę dnowinski, że Twoje E61 do najwolniejszych nie należy. Tym bardziej nie rozumiem, czemu tak asekurancko podszedłeś do pojedynku z moim manualnym E60 :?:

 

Pzdr,

Opublikowano

Arturze, Darku i Sebastianie,

po pierwsze dzięki za miłe spotkanie,

po wtóre następne konieczne bez słowa,

bo z niedosytu aż boli głowa.

 

A na poważnie i bez "częstochowy" - jechaliśmy 3 razy i moim zdaniem, Seba, bezzasadnie skromna jest Twoja ocena własnych umiejętności powoźnicznych; niewiele lepiej mógłby pojechać zawodowiec, przecież depczesz w SMG i idziesz ile fabryka dała!

A z kolei Darkowi możemy tylko zazdrościć, że wgranie nowego softu nie spsuło wirusa :twisted:

 

Jednak dla ukoronowania obiektywizmu naszych empirycznych zmagań, proponuję w jakiś ładny weekend powtórzyć sprawę z zamianą kierowców (ale lepiej umówmy się na PRV, żeby forum nie denerwować, a jedynie rezultatem zripostować).

 

Niskie ukłony dla jednej i drugiej Żony ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A definicja pozytywizmu jest taka:

Pozytywizm wywodził się z nurtu filozoficznego oświecenia, który przeciwstawiał się metafizyce, a więc wszelkim teoriom idealistycznym, nienaukowym, trudno przyswajalnym przez umysł ludzki, a budował wiedzę o świecie na badaniu faktów dostępnych rozumowi i sprawdzalnych empirycznie (czyli doświadczalnie)

np.wyścig

hej

 

wszystko bardzo naukowo zabrzmialo, to, ze ja nie pisalem o kierunku filozoficznym XIX i XX w., tylko o "pozytywny" w znaczeniu

1. «oceniany jako dobry lub korzystny»

2. «wyrażający zgodę na coś, przychylnie do czegoś ustosunkowany»

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

... znowu wkradł się wątek dla TDS's FAN's :D

Spoko, żarcik, sam miałem 530d tyle że E39 ale jeździł fantastycznie i naprawdę jestem zachwycony "klekotami" z BMW, zresztą większość laików myśli że "klekot" BMW to benzyna, bo klekotu niemal nie ma....

Nie chcę być oceniany jako "analizator" dźwięków z nagrania na YouTube ale odnoszę wrażenie że 545i nie poszła na max'a start był "lekko spokojny" zmiany biegów trwały dość długo, zresztą chyba za wcześnie, dosłyszałem się odpuszczenia gazu w pewnej chwili, nie wiem, oczywiście mogę się mylić, mogłem przecież źle słyszeć.

Z tego co wyczytałem to nagranie kończy się na v-max 200km/h więc z wyliczeń wynika że 545i potrzebuje do 200km/h 29s. a ile podaje fabryka :?: Nie wiem ale jestem ciekawy, może ktoś podrzuci :?:

Tak czy inaczej nic nie zmienia faktu że 535d po chipie jedzie absolutnie fantastycznie, jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem.

 

Dla wirtualnego killera benzynowych silników :arrow: porównaj może 3,0 turbo benzynę i 3,0 turbo dieselka, jak chcesz być sprawiedliwy.... albo 3,0 zwykłego diesla i 3,0 zwykłą benzynę, obydwa bez doładowania :twisted2:

 

Może warto zorganizować spotkanie w np. Ułężu - lotnisko, jest gdzie pojeździć, jest spora długa prosta, można ułożyć trasę i przetestować auta i kierowców, najem na cały dzień w zależności od przeznaczenia miejsca, ale coś około 2000zł, mam kontakt do administratora.

 

Pozdrawiam.

Bardzo Mocne Wrażenia;-)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.