Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie planuje zalozyc sekwe do e39 523i na automacie kombi autko bedzie latalo glownie po miescie. Zastanawiam sie jaka instalke? Jakie wtryski? Myslalem nad stagiem 300 tylko nie wiem jaki reduktor wtryski itp. butla w kolo mam nadzieje ze wejdzie ta 63 litrowa?

Aha, zna ktos dobrych gaziarzy w Kraku?

Prosze o opinie propozycje...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko zależy jaką kasę chcesz przeznaczyć na instalację. Jeśli szukasz naprawdę dobrej instalacji to polecam PRINS i japońskie wtryski Keihin.

 

W koło e39 wchodzi butla 70L czyli zatankujesz do niej równo 60 litrów LPG.

Wlew spokojnie można zmieścić pod klapką wlewu paliwa, przełącznik w popielniczce w konsoli środkowej.

Opublikowano

Ja mam w swojej 323i Staga300,reduktor Zavoli S i tanie wtryski Rail.

Wszystko chodzi bez zarzutu.Wtryski można by założyc jakieś lepsze bo te Raile są dość głośne ale pozatym sprawują się dobrze.

Opublikowano

szukasz dobrej instalacji nie wywalaj kasy na prinsa

Oszczędnie a dobrze Stag 300 + magic jet + reduktor najlepiej kme gold lub coś innego mocnego

 

najlepiej keihin + stag 300+ reduktor od prinsa

Wyjdzie napewno lepiej niż sam prins i taniej

 

 

Można też brc ale to nie ma sensu bo konfikuracja tej instalki jest taka sobie

Stag ma wiele opcji i łątwą konfikurację a po mapach zawsze pięknie widać co jest nie tak

 

Wybrałem osobiście staga i z magic jetami i goldem jest miodzio

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzieki wielkie panowie za propozycje. Jakby ktos chcial jeszcze cos dodac to zapraszam :) A moze ktos polecic jakiegos dobrego gaziaza w Kraku?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Napewno NIEPOLECAM gości na ul. Beskidzkiej. Założyc założą, później zlewka, ogółem partactwo :duh: :duh:

Zasugerowałem sie forum rok temu i do tej pory sie męcze z autkiem...

Opublikowano

ja obecnie mam magic jet +gold+stag300 i śmiga jak trzeba

Zmieniłbym tylko reduktor na scorpiona ma bardziej stabilne ciśnienie i mniejsze przerosty po cut-offie

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
ja obecnie mam magic jet +gold+stag300 i śmiga jak trzeba

Zmieniłbym tylko reduktor na scorpiona ma bardziej stabilne ciśnienie i mniejsze przerosty po cut-offie

 

kolega ma golda + 8mm rurke w e36 325 vanos - ostatnio robilismy testy - spadkek cisnienia przy max obciazeniu z 1,16 na 0,96 - wiec moim zdaniem jest bardzo dobrze. przy cut ofie skok do 2,2 - wiec tragedii tez nie ma .

Opublikowano

Oczywiście tragedii nie ma ale po co wsadzać golda skoro można wsadzić coś lepszego i przy okazji tańszego

St kosztuje teraz około 300zł

Gold 360-380zł

Przy okazji scorpion ma kolanka wodne wykonane z metalu a nie z tworzywa jak gold więc odpada kolejny kłopot

Jak ktoś chce golda chętnie sprzedam swojego :D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Eg z tego co przerobiliśmy to nie polecam reduktor fajny o ile trafi się w koncu na dobry :) koledze trafily się 3 z rzędu rozwalone wyjęte z pudełka możliwe że wadliwa seria bo w końcu przyszedl dobry i jest ok :D

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Napewno NIEPOLECAM gości na ul. Beskidzkiej. Założyc założą, później zlewka, ogółem partactwo :duh: :duh:

Zasugerowałem sie forum rok temu i do tej pory sie męcze z autkiem...

 

no cóż, nie wiem co Ci namieszali, ale ja sobie chwalę od nich instalację w mojej 730. Auto mi śmiga dobrze już prawie rok na LPG od Piotrka, a jak coś się mi nie podobało, to od razu na kompa u nich podpiąłem auto

 

... +gold+...

 

Ale czy potrzeba wsadzać reduktor gold (on jest do silników do 350kM), przecież tu wystarczy silver.

Opublikowano
Z tym silverem to i jak z zakładem na ul. Beskidzkiej, nie którzy narzekają. Jedno jest pewne panowie nie znają się na mechanice. Silvera odradzam miałem porażka.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Proszę o radę jaką polecacie instalację do E39 523i

rocznie robie 10-12 tys. km(głównie miasto),

chciałbym zmieścić się w 4tys. zł

 

czytałem trochę i wiem, że nic nie wiem, jedni tylko prins, ale to za wysoka półka, inni twierdzą,że stag300 jest super, czytałem, że najlepszy stosunek jakość/cena ma brc i nie wiem,

 

polećcie mi zestaw: instalka/reduktor/wtryskiwacze/parownik/butla/itd.

 

gdzie w łodzi lub okolicy znają się na rzeczy i jaka cena poszczególnych zestawień?

Opublikowano
Polecam stag300+ reduktor eg200+ wtryski magic jet. Koszt w Warszawie 3tys. , bez problemowo zrobilem 10 tys.km z usmiechem na stacji paliw
Opublikowano
Modlińska 264a - firma MIGAZ, auto musiałem zostawić i odebrałem dopiero następnego dnia- jestem zadowolony.
Opublikowano
Polecam stag300+ reduktor eg200+ wtryski magic jet. Koszt w Warszawie 3tys. , bez problemowo zrobilem 10 tys.km z usmiechem na stacji paliw

 

Zakladaj wlasnie taki zestawik ewentualnie zamiast EG200kw wes Skorpiona ST (podobno lepiej trzyma cisnienie) do tych Magic Jetow koniecznie filtr fazy lotnej (bys nie musial ich tak czesto czyscic) taki z dwoma wyjsciami i w tedy odpada trojnik za filtrem ktory rozdziela sie na dwie listwy. Ewentualnie zamiast dwuch listw to kazdy magic oddzielnie i w tedy sa tez takie filtry co maja duzo wyjsc i tez bedzie bez zadnych trojnikow i wszystko elegancko pochowane. Musisz tego niestey sam dopilnowac przy instalacji i nieraz klocic sie ze tak ma byc mimo ze zaklad twierdzi ze nie masz racji. Aha im mniej trojnikow za reduktorem tym lepiej.

Opublikowano

dzięki za pomoc

mam jeszcze pytanie do kolegi PAVKO, gdzie umieściłeś butlę-w kole czy bagażniku i ilu litrową wybrałeś?-jeśli to drugie to czy mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie?

boje się, że co otworzę bagażnik to będzie mnie to wkurzać.

Opublikowano
ja wrzuciłem w miejsce koła zapasowego i wchodzi mi około42-43 l gazu-teraz wybrałbym trochę większą butlę bo za często muszę tankować. Nie mam w tej chwili zdjęcia ale ogólnie recz biorąc nie widać jej spod wykładziny , jedyne co może wkurzać to koło zapasowe w bagażniku ( dla mnie to bez znaczenia bo rzadko korzystam z całej powierzchni bagażnika)Wybierając butlę w bagażniku automatycznie tracisz dużą częśc pojemnosci bagażowej ,która czasem moze się przydać- coś za coś.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam Kolegów i zwracam sie z prośbą o rade. Mam E30 1.8i i chcę ją zagazować.Co sądzicie o instalacji Zenit? Będę wdzięczny za jakieś sugestie czy warto i jak to się sprawuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.