Skocz do zawartości

Turbo do M40 ?? jak sie ma turbo kit do realiow ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
garrett oferuje takie zestawy za 3tys zielonych

http://www.kosaauta.republika.pl/turbo.jpg

 

co myslicie o takim zestawie ??

 

Moim zdaniem zestaw jest mega!!! jest wszystko od podstaw czyli turbo, przez kolektor, aż po wtryski... Ale tak jak koledzy poweidzieli... Jak zrobisz silnik na "nówkę sztukę" i wtedy dasz turbo to się pewnie nacieszysz... Swoją drogą jestem więcej niż maga ciekawy wykresów na hamowni i całkowitego kosztu modyfikacji... Jeśli na serio uturbisz tą swoją M40 to będe miał do ciebie szacunek :twisted:

 

P.S. nie to że teraz nie mam ale uważam, że albo sam odpuścisz albo się to rozsypie... Ale kciuki trzymam :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
garrett oferuje takie zestawy za 3tys zielonych

http://www.kosaauta.republika.pl/turbo.jpg

 

co myslicie o takim zestawie ??

 

To wszystko kosztuje 3000$ czy zl ?

 

Gdzie to znalazles ?

 

Poprosze link .

 

Co do M40 turbo popytaj tego pana http://pl.youtube.com/watch?v=JTMhcN2o0N0 (ludiagsm) - uturbial juz nie jedno BMW :) .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
garrett oferuje takie zestawy za 3tys zielonych

http://www.kosaauta.republika.pl/turbo.jpg

 

co myslicie o takim zestawie ??

 

Polecam posty tego guru e30. SPrawdż wszystkie jego posty .... duzo umie, zrobił i opisuje ze zdjęciami.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1017435

 

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=46634

 

Powodzenia i czekam na Twoje zdjęcia :)

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Opublikowano
Ale jaja, Polacy jak juz kupia auto z zagranicy to nie wiedza co z nim maja zrobic. Nie szukaj kwadratowych jaj tylko kup auto z duzym silnikiem, bedziesz mial 300 koni i nacieszysz sie autem 50 razy dluzej niz M40 z turbo ktore odziwo jest raczej do spokojnej jazdy po miejscie niz do uturbiania :) nie mowiac o tym ze bedzie chodzic lepiej, dluzej a przedewszystkim bedzie TANIEJ ! ( inny silnik ) .

 

najlatwiej jest kupic auto z duzym silnikiem ale 300 koni to 5.0 l albo 4.0 286kM chyba ze wezmiemy pod uwage nowe modele ale to co innego a ja mam na celu zrobienie czegos innego niepowtarzalnego a nie swap na wiekszy . renault teraz w nowych samochodach wypuszcza silniki o malej pojemnosci i z turbo . pozdro .

 

No i masz kolego rację. Ni sztuką jest kupić sobie auto z silnikiem 2,8 czy tam jakieś większy wymiatacze. Sztuką jest z małej mocy zrobić 100% więcej i takie 2,8 objechać M40tka. Też myślałem o turbo i nadal myślę ale jak narazie robię głowicę i zobaczymy co z tego będzie. Też duży koszt ale chcę zrobiś przeróbki silnika i wycisnąc moc a nie kupować wielki silnik i na niedzielę wyjeżdzać.

Opublikowano
Ale jaja, Polacy jak juz kupia auto z zagranicy to nie wiedza co z nim maja zrobic. Nie szukaj kwadratowych jaj tylko kup auto z duzym silnikiem, bedziesz mial 300 koni i nacieszysz sie autem 50 razy dluzej niz M40 z turbo ktore odziwo jest raczej do spokojnej jazdy po miejscie niz do uturbiania :) nie mowiac o tym ze bedzie chodzic lepiej, dluzej a przedewszystkim bedzie TANIEJ ! ( inny silnik ) .

 

 

No i masz kolego rację. Ni sztuką jest kupić sobie auto z silnikiem 2,8 czy tam jakieś większy wymiatacze. Sztuką jest z małej mocy zrobić 100% więcej i takie 2,8 objechać M40tka. Też myślałem o turbo i nadal myślę ale jak narazie robię głowicę i zobaczymy co z tego będzie. Też duży koszt ale chcę zrobiś przeróbki silnika i wycisnąc moc a nie kupować wielki silnik i na niedzielę wyjeżdzać.

 

 

Dobre podsumowanie. Nie sztuka jest sobie kupic BMW zrobione przez fabryke, sztuka jest wyklepac samemu w garazu od podstaw.... sory ale takie tezy sa lekko smieszne :), a podobne mozna mnozyc.

 

Temat brzmial turbo-m40 a realia, i realia sa drastyczne, oczywiscie mozna zalozyc turbo, ale tak jak klepanie BMW od podstaw w garazu- 10 razy drozej, efekt moze podobny, ale nigdy nie fabryka, i nie wiadomo czy za 3 dni sie nie rozleci :) I zostaje tylko satysfakcja ze przez jakis czas dzialalo :) Tak czy siak, przedewszystkim zycze zeby dlugo to dzialalo bezawaryjnie, jesli ktos to zrobi.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Nikt tu nie klepie w garażu, a i myśle że takie przeróbki to u jakiegoś gościa co się zna na turbinach. Delikatne sprzwy z przerabianiem silnika to można zrobić samemu jeżeli ktoś ma pojęcie. Osobiście jak już pisałem też myslałem o turbo ale nie wystarczy sama turbina. Korbowody seryjne wyszły by bokiem przez blok jeżeli wycisneli byśmy z turbiny maksymelne ciśnienie doładowanie. Trzeba było by zastosować kute korbowoty. I wiele wiele innych mocniejszych części. Spaliny też musiały by mieć lepsze ujście a seryjny układ wydechowy by sie nie nadał. Lepszy by był o większej średnicy przelotowy układ wydechowy ale to można wyliczać duzo takich części a rachunek będzie rosnąć. :D
Opublikowano
Ja poprostu uwazam ze lepiej do takich przerobek na baze wziasc jakis bardzo udany silnik BMW, jakas rzedowa 6 moze, a nie biedne M40 :) ono samo z siebie ma ciezkie zycie :)
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
mowicie ze 200kM na m40 to jest malo realne zeby dlogo dzialalo a jak to jest jak widzialem bmw 325 800kM ??? czyli jedna jazda i powinno sypnac sie ??
Opublikowano
mowicie ze 200kM na m40 to jest malo realne zeby dlogo dzialalo a jak to jest jak widzialem bmw 325 800kM ??? czyli jedna jazda i powinno sypnac sie ??

 

A jestes w stanie powiedziec ile rzeczy w tym silniku (2,5) bylo seryjnych/nieprzerabianych/niezmienianych/niewzmacnianych ?

 

Tylko ze jesli ktos faktycznie chce to robic dla M40, to juz lepiej ladowac olbrzymia kase w bardziej udane silniki typu 2.5 :)

 

 

Bo zeby M40 sie nie rozlecialo przy pierwszym ruszeniu trzeba bedzie troche kasy wladowac :D

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
czytam temat i oczom nie wierze... "nie kupuj turbo taniej zrobić swap na większy silnik"... ech... nie wystarczy zamienić 1.8 na 2.5... są tu takie tematy które ładnie tłumaczą czemu nie... poza wymianą silnika trzeba wymienić masę innych rzeczy - przełożenie napędu na oś, skrzynie biegów, "dolot" i "wydech", most (tzw. "szpera"), hamulce itd nie wspominając że 1.8 ma akumulator pod maską a od 2.0 w bagażniku... nagle się okazuje że nie opłaca się robić swap silnika tylko cały samochód wymieniać... seryjne fury z dużymi silnikami mają swój urok tak samo jak tuningowane małe motory... tak czy siak - swap silnika to gra nie warta świeczki, a robienie turbo to więcej niż wrzucenie sprężarki i spore koszta, dlatego często łtwiej, szybciej i taniej wymienić cały samochód...

http://img232.imageshack.us/img232/9283/08outlinesbmwff3.th.jpg

http://forum.krewniacy.pl/images/signatures/45905725347f78fd44403e.gif

Opublikowano
czytam temat i oczom nie wierze... "nie kupuj turbo taniej zrobić swap na większy silnik"... ech... nie wystarczy zamienić 1.8 na 2.5... są tu takie tematy które ładnie tłumaczą czemu nie... poza wymianą silnika trzeba wymienić masę innych rzeczy - przełożenie napędu na oś, skrzynie biegów, "dolot" i "wydech", most (tzw. "szpera"), hamulce itd nie wspominając że 1.8 ma akumulator pod maską a od 2.0 w bagażniku... nagle się okazuje że nie opłaca się robić swap silnika tylko cały samochód wymieniać... seryjne fury z dużymi silnikami mają swój urok tak samo jak tuningowane małe motory... tak czy siak - swap silnika to gra nie warta świeczki, a robienie turbo to więcej niż wrzucenie sprężarki i spore koszta, dlatego często łtwiej, szybciej i taniej wymienić cały samochód...

 

No napewno lepiej by bylo jakby autor zmienil auto chocby na e30 325i i to uturbil :) .

 

cos z domowego podworka : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30552&start=40

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
faktycznie zakładamy turbine najlepiej rodem z Titanica i to wszystko kolektora przerabiać nie trzeba bo turbine napędzimy kręcąc kołem kierownicy dolot też seryjny bo te bo z tego kręcenia sam nachuchasz tyle powietrza że mieszanka będzie ok i mamy 10sekundowca hamulce też wystarcza przerabiać nie trzeba wkońcu tyle siły nabierasz od napędzania turbo że pedał wciskamy przez podłogę w asfalt a auto staje jak w ryte oczywiście jeszcze kwestia przeniesienia napędu skrzynia biegów wytrzyma dodatkową moc wał i most z imponująca zero procentowa szpera też a nawet jak się rozsypie to nasza turbina z titanica daje taka moc że siłą spalin napędza samochód więc przeniesienie na koła to lipa lepiej mieć odrzutowca i to wszystko z 1.8 :cool2: :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
kiedys myslalem nad swapem do e36 5.0 v12 rozwiercic ten silnik i uturbic . jak sie niemyle zapytanie co do uturbienia i rozwiercenia wyslalem do goduli odpisali ze wykonalne , chociaz ciezkie bo jest blok aluminiowy ( cytuje to co odpisali ) a koszty to okolo 20 tys. moze wiecej . ale teraz mam 318 cabrio i mysle cos w niej zrobic , a spodobal mi sie temat turbo w 1.8 dosc nietypowe a napewno fajnie by jezdzilo .
Opublikowano
kiedys myslalem nad swapem do e36 5.0 v12 rozwiercic ten silnik i uturbic . jak sie niemyle zapytanie co do uturbienia i rozwiercenia wyslalem do goduli odpisali ze wykonalne , chociaz ciezkie bo jest blok aluminiowy ( cytuje to co odpisali ) a koszty to okolo 20 tys. moze wiecej . ale teraz mam 318 cabrio i mysle cos w niej zrobic , a spodobal mi sie temat turbo w 1.8 dosc nietypowe a napewno fajnie by jezdzilo .

 

Z tego co wiem Gliwickie E36 ktore ma V12 jest bez turbiny i napewno jest to wystarczajace bo tylkiem widzialem ze miota jak na lodzie a gazu niewiele kierowca dodawal. Drugi raz mnie mijala to jak dal w kociol to nie dosc ze fajnie brzmialo to odejscie mocne...

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

ehh. Ja do swojej planuje w przyszlosci wrzucic bi-turbo :)

Chociaz cos mi sie obilo o uszy, ze "skosni" wrzucaja 4 sztuki (2 w koncowym wydechu).

 

Jaki chce cel osiagnac ? W zasadzie juz osiagnalem, zrobilem swoja bunie indywidualistke i szlifuje pod swoje fanaberie :) Jedna z tych fanaberii jest wyciagnac z 2l 200KM i normalnie sie tym poruszac po miescie zachowujac spalanie do 10l/100 (aktualnie w miescie pochlania mi okolice 8l/100 :)

  • 4 lata później...
Opublikowano
Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
Opublikowano

:shock:

to fajnie że coś sobie przedsięwziąłeś ale takiego bałaganu jak w tym aucie pod maską to chyba nie znajdziesz w żadnej z naszych e30

m40 to delikatny silnik plus turbo ze zmienna geometrią co sporo ładuje na niskich to pewnie i tak za parę miechów powie dość

jestem jak najbardziej za turbieniem ale trochę większych, wytrzymalszych jednostek.

 

PS wężyk od chłodnicy do wyrównawczego przyprawia o dreszcze :mad2:

Opublikowano
Jak cie przechodza dreszcze na widok PRZEWODU DO ZBIORNICZKA to jak ci powiem ze to nie jest to ,tylko wtrysk metanolu wykorzystywany przy dluzszym katowaniu to zapewne obleje cie zimny pot.
Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.