Skocz do zawartości

Turbo do M40 ?? jak sie ma turbo kit do realiow ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chcialem kupic zestaw turbo kit do mojej bmw i zolozyc . Powiedzcie mi czy oplaca sie do tego silnika zakladac turbo ? z tego co patrzylem 200kM powino bez problemow sie wykrecic z tego silnika . Z tego co widzialem silnik posiada dysze ktore natryskoja olej na tloki wiec jakies tam chlodzenie jest . trzeba ten silnik odprezyc ? ? kompresje ma 8.8 seryjnie co jest niewiele . seryjne wtryski dadza sobie rade czy lepiej zastosowac jakies wieksze oraz lepsza pompe paliwa ? mapy juz zostawil bym profesjonalista . Macie jakas wiedze na temat zakladania turbo do tego silnika ? pozdrawiam .
Opublikowano
Z tego co widzialem silnik posiada dysze ktore natryskoja olej na tloki wiec jakies tam chlodzenie jest

 

M40?? :jawdrop: Chyba jesteś trochę w błędzie?? To nie folksfagenofski 1.6 TD chyba, że jestem w błędzie i o czymś nie wiem...

 

200KM z M40 to śmiały plan i myśle, że możliwy do wykonania ale skoro taniej można zrobić swap to... po co przepłacać?? :P

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
chcialem kupic zestaw turbo kit do mojej bmw i zolozyc . Powiedzcie mi czy oplaca sie do tego silnika zakladac turbo ? z tego co patrzylem 200kM powino bez problemow sie wykrecic z tego silnika . Z tego co widzialem silnik posiada dysze ktore natryskoja olej na tloki wiec jakies tam chlodzenie jest . trzeba ten silnik odprezyc ? ? kompresje ma 8.8 seryjnie co jest niewiele . seryjne wtryski dadza sobie rade czy lepiej zastosowac jakies wieksze oraz lepsza pompe paliwa ? mapy juz zostawil bym profesjonalista . Macie jakas wiedze na temat zakladania turbo do tego silnika ? pozdrawiam .

 

 

Ale jaja, Polacy jak juz kupia auto z zagranicy to nie wiedza co z nim maja zrobic. Nie szukaj kwadratowych jaj tylko kup auto z duzym silnikiem, bedziesz mial 300 koni i nacieszysz sie autem 50 razy dluzej niz M40 z turbo ktore odziwo jest raczej do spokojnej jazdy po miejscie niz do uturbiania :) nie mowiac o tym ze bedzie chodzic lepiej, dluzej a przedewszystkim bedzie TANIEJ ! ( inny silnik ) .

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Z tego co widzialem silnik posiada dysze ktore natryskoja olej na tloki wiec jakies tam chlodzenie jest

 

M40?? :jawdrop: Chyba jesteś trochę w błędzie?? To nie folksfagenofski 1.6 TD chyba, że jestem w błędzie i o czymś nie wiem...

 

200KM z M40 to śmiały plan i myśle, że możliwy do wykonania ale skoro taniej można zrobić swap to... po co przepłacać?? :P

 

przynajmniej tak mi sie wydaje oto fotki mojego bloku .

http://www.kosaauta.republika.pl/bmw.html

http:// chyba ze sie myle to prosze mnie o tym poinformowac .

wedlog mnie jest to dysza ktora natryskoje olej na tlok od dolu dysza jest z zaworem zwrotnym kolowym przez co pewnie olej jest natryskiwany pod cisnieniem chyba ze ta dysza ma na celu wytworzyc cisnienie na panewce glownej i to jest jej cel , to wtedy inna bajka .

Opublikowano

Ale jaja, Polacy jak juz kupia auto z zagranicy to nie wiedza co z nim maja zrobic. Nie szukaj kwadratowych jaj tylko kup auto z duzym silnikiem, bedziesz mial 300 koni i nacieszysz sie autem 50 razy dluzej niz M40 z turbo ktore odziwo jest raczej do spokojnej jazdy po miejscie niz do uturbiania :) nie mowiac o tym ze bedzie chodzic lepiej, dluzej a przedewszystkim bedzie TANIEJ ! ( inny silnik ) .

 

najlatwiej jest kupic auto z duzym silnikiem ale 300 koni to 5.0 l albo 4.0 286kM chyba ze wezmiemy pod uwage nowe modele ale to co innego a ja mam na celu zrobienie czegos innego niepowtarzalnego a nie swap na wiekszy . renault teraz w nowych samochodach wypuszcza silniki o malej pojemnosci i z turbo . pozdro .

Opublikowano
moje zdanie jest takie, że M40 potrafi sypać się i ze swoimi 100KM... jak się zrobi 200KM to z raz się przejedziesz... Tak myśle... Chyba, że zmodzisz odpowiednio głowicę wtedy ma szansę to jakoś jeździć... Ja bym uturbił na mniej koni... Jeśli już miałbym solidne postanowienie...

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
moje zdanie jest takie, że M40 potrafi sypać się i ze swoimi 100KM... jak się zrobi 200KM to z raz się przejedziesz... Tak myśle... Chyba, że zmodzisz odpowiednio głowicę wtedy ma szansę to jakoś jeździć... Ja bym uturbił na mniej koni... Jeśli już miałbym solidne postanowienie...

 

Jestem za, pozatym z tego co pamietam M3 E36 3.2 litra ma ponad 300 km, wiec nie wiem skad wzioles te 5 litrow pojemnosci, E36 to tez nie jest nowa konstrukcja. Pozatym nie widze zadnego zwiazku z renaultem ?? co ma M40 do nowych silnikow renaulta ??

 

To jest twoja sprawa co zrobisz tylko potem nie placz: wsadzilem 10 tysiecy i ciagle silnik mi sie sypie.....

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
no fakt zapomnialem o 3.2 z M3 . hm... w takim razie najlepiej bedzie dociagnac niedociagniecia fabryczne w m40 troche podniesc moc bez turbo i jezdzic takim . zobacze co zrobie i kiedys najwyzej napisze . z ibizy 1.9tdi (90kM) przy niewielkich zmianach zrobilem pierwsza 100 przy 7.9s z seryjnego 12 jak sie nie myle . zobaczymy co wymodze z tego M40 . is ma 134kM inne zasilanie i z tego co widze kompresje . czyli z tego da sie wiecej niz 134kM wyciagnac .
Opublikowano
no fakt zapomnialem o 3.2 z M3 . hm... w takim razie najlepiej bedzie dociagnac niedociagniecia fabryczne w m40 troche podniesc moc bez turbo i jezdzic takim . zobacze co zrobie i kiedys najwyzej napisze . z ibizy 1.9tdi (90kM) przy niewielkich zmianach zrobilem pierwsza 100 przy 7.9s z seryjnego 12 jak sie nie myle . zobaczymy co wymodze z tego M40 . is ma 134kM inne zasilanie i z tego co widze kompresje . czyli z tego da sie wiecej niz 134kM wyciagnac .

 

Is ma chyba tez 2 razy wiecej zaworow :) chyba nie powiesz ze domontujesz jeszcze 8 zaworow :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
no fakt zapomnialem o 3.2 z M3 . hm... w takim razie najlepiej bedzie dociagnac niedociagniecia fabryczne w m40 troche podniesc moc bez turbo i jezdzic takim . zobacze co zrobie i kiedys najwyzej napisze . z ibizy 1.9tdi (90kM) przy niewielkich zmianach zrobilem pierwsza 100 przy 7.9s z seryjnego 12 jak sie nie myle . zobaczymy co wymodze z tego M40 . is ma 134kM inne zasilanie i z tego co widze kompresje . czyli z tego da sie wiecej niz 134kM wyciagnac .

 

Tak ale is ma 8 zaworów więcej niż M40...

 

w takim razie najlepiej bedzie dociagnac niedociagniecia fabryczne w m40 troche podniesc moc bez turbo i jezdzic takim

 

Nawracasz się na dobrą drogę :cool2: Proponuje poczytać o efekcie "bociana" i zmodyfikować rozrząd na początek...

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

 

Nawracasz się na dobrą drogę :cool2: Proponuje poczytać o efekcie "bociana" i zmodyfikować rozrząd na początek...

 

masza kolego jakies konkretne linki ? Wiem ze is jest 16V

Opublikowano

Za granicą nie jedno M40 jeżdzi na turbinie i jakoś ludzie nie narzekaja. Zaraz wszyscy mi pojadą, ale co tam. Autor wątku zapytał o turbo w M40, a nie rady jak zeSWAPować swój silnik. Może dla niego ważniejsza jest indywidualność, a nie "żeby było taniej"? Zamiast wytłumaczyć mu, co się wiąże z taką przerubką (i nie chodzi mi tutaj o Turbo-Kit), to każdy ogranicza się do jednej wypowiedzi - SWAP, ja wiem, że to najtańsze i najprostsze rozwiązanie, ale nie jedyne...

 

http://memimage.cardomain.com/member_images/5/web/3041000-3041999/3041959_2_full.jpg

 

Niżej macie link do Bułgarskiego forum, gdzie gość wsadził Turbo do 316i

 

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=73411

 

P.S Adik, jeżeli masz tysiąć, dwa, a nawet trzy tysiące na taką przeróbkę, to się nawet nie zabieraj, taka mała rada.

Opublikowano

kolega mail 318 z dolozonym turbo w vtechu - fajnie to latalo ale konstrukcja silnika m40 jest tak marna ze o bezawaryjnej jezdzie nie bylo mowy i niestety instalacje trzebabylo zdemontowac.

 

Napisz do vtechu to ci opisza historie auta

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
hmmmm ja bym radził na poczatek sprzedać to auto kupić jaieś 325 albo 328 mocy będzie dużo więcej i piękny dźwięk. Awaryjność kilka razy mniejsza jak M40 plus turbo a jak ci będzie mało to silnik M50 jest o wiele lepszy do turbo jak M40
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
sami specjalisci na tym forum znajacy tylko slowo SWAP. widzieliscie wogole nowy silnik M40 po kapitalnym remoncie czy tak sobie pieprzycie za przeproszeniem o motorach po przebiegach 200 tys katowanych przz naszych polskich bmw-kozakow? M40 jest dobrym konstrukcyjnie silnikiem pod warunkiem ze sie o niego dba. A jak chlopak chce wsadzic turbo to niech wsadza, z checia zobacze efekt. Jesli tylko zrobi to zgodnie ze sztuka to moze to bardzo fajnie jezdzic.
Opublikowano
Nie znający tylko słowo swap tylko kalkulujący że wydając tyle samo kasy efekt lepszy

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
nie zawsze efekt jest wazny...co powiesz na to ze ja np buduje Lade w tej chwili a wartosc szacowana projektu koncowego to ok 30 tys pln? za to mam bejce z 300KM, a tu jedynie "nedzne" 150...
Opublikowano
budujesz lade! A turbo zakłada się dla mocy! Jak byś zauważył to miałem Fiata 131 i budowałem go od zera ale to jest inna bajka więc po co takie teksty

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
chodzi o to w dalszym ciagu ze nie zawsze wazny jest EFEKT a zrobienie CZEGOS innego niz wszyscy i wbrew temu co wszyscy mowia :) takie jest moje zdanie. wiec nie nalezy odrazu chlopakowi pomyslu obrzydzac
Opublikowano
nie będę mu ściemnial że tak zwane turbo kity za 4 tys to super i będziesz zadowolony to jest bmw ma sprawiać frajde z jazdy to co jest pod maską to właściwie tylko właścicęł powinien wiedzieć :)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
no ja tez nie twierdze ze ma wsadzic kit do zajechanego motoru i bedzie super hiper silnik. jak cos takiego robic to robic pozadnie - caly dol tj kompletne wywazanie + nowe tloki, regeneracja glowki, delikatne odprezenie i mozna rozmawiac o turbo
Opublikowano

jak narazie silnik jest rozkrecony . wal poszedl do mierzenia , nowe panewki regeneracja glowicy nowy walek itd... Narazie jest robiony kapitalny remont a pozniej turbo mialem zamiar zakladac .

pozdro .

Opublikowano
to jak juz masz wal na wierzchu to go odchudz i wywaz wszystko tak jak ma byc + zrob pozadnie uklad korbowo-tlokowy. potem pomysl jak odprezyc glowice troche zebys mial punkt wyjsciowy pod turbo
Opublikowano
no wlasnie bede musial zadzwonic do zakladu co zajmuja sie walami i zapytac czy sa w stanie to zrobic i przedewszyskim dokladnie . chyba ze macie jakies propozycje gdzie mozna bylo by zawiesc wal . Ja mieszkam miedzy katowicami a krakowem w polowie drogi .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.