Skocz do zawartości

kilka problemów z e34 525 tds...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Najtaniej wyjdzie ustawienie rozrządu - koszt moze wachać się 250 zł, ale najlepiej wymiwwnić wszystko - koszt około 600 zł.

Nie kupuj tylko cuda z allegro (chip na odpalanie tds). strata 90 kilka zł.

ps.Ja przy wymianie zawiszenia kpl. przód z amorkami i ustawieniem rozrządu zapłaciłem 1000 zł. Autko zaczęło odpalać super i ma 320 tkm, pompe też uszczelniałem bo ciekła jak zwariowana.

regeneracja pompy jak dowiadywałem się w kielcach to 1600 zł - ale nie wiem czy stara na wymianę

www.trofea-sport.pl
Opublikowano
To i ja jeszcze się podłączę. Jak widzicie w okienku teraz mam e36 też tds-a tyle że 1.7. Przy przebiegu 290tyś (wiarygodny) nie mam dużych problemów z pompą. Na ciepłym trzeba było kręcić góra 2 sekundy i odpalał. Kupiłem już jakiś czas temu ten cud z allegro i pomógł (ze 2 obroty rozrusznika i pracuje), a że małą chmurkę czarnego dymu puści to trudno. Wiem, że nie jest to rozwiązanie problemu, może rozrusznik troszkę dłużej pochodzi. Teraz chciał bym ją sprzedać i kupić 524td. Czy ten model poza wrażliwą głowicą ma jakieś istotne wady, takie jak np podobne problemy z pompą wtryskową?
Siódmego dnia Bóg wcale nie odpoczywał Tworzył BMW
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To i ja jeszcze się podłączę. Jak widzicie w okienku teraz mam e36 też tds-a tyle że 1.7. Przy przebiegu 290tyś (wiarygodny) nie mam dużych problemów z pompą. Na ciepłym trzeba było kręcić góra 2 sekundy i odpalał. Kupiłem już jakiś czas temu ten cud z allegro i pomógł (ze 2 obroty rozrusznika i pracuje), a że małą chmurkę czarnego dymu puści to trudno. Wiem, że nie jest to rozwiązanie problemu, może rozrusznik troszkę dłużej pochodzi. Teraz chciał bym ją sprzedać i kupić 524td. Czy ten model poza wrażliwą głowicą ma jakieś istotne wady, takie jak np podobne problemy z pompą wtryskową?

 

Jak masz możliwość wyboru to zrezygnuj z 524td lub 525tds-a.

Będzie bardzo ciężko kupic w dobrym stanie.

 

Ktoś kto ma dobrego tds-a napewno go nie sprzeda, dopiero jak zaczyna wszystko siadać to pozbywają sie go, bo koszty naprawy są bardzo wysokie.

Polecam benzynkę 2.5 lub 3.0 R6, jeden bardziej udanych silników w BMW

003.jpg
Opublikowano

WITAM

No więc ten cud z allegro (jest ok - autko ma większe obrotu na ciepłym jak i zimnym silniku - to przyspiesza zapłon ) to chyba lepiej ustawić niż się wpinać z jakąś kostką (sam tak zrobiłem - ale to nie jest rozwiązanie problemu), a co do kolegi co chce kupić tds - u nas nie kupuj bo to co jest do sprzedania jest zajechane - tak mi się wydaje, to jest moja trzecia piątka e 34 diesel, ale sprowadzona jak i poprzednie i przepłacona wyszła mi około 14000 zł po opłatach w 2007) u nas były wtedy tańsze ale ...

Zawsze jest to ale ...

 

Pozdrawiam

www.trofea-sport.pl
Opublikowano
Nie chcę kupić tds-a. Chcę koniecznie 524TD (m21). Mam dość 4 cylindrów w moim 318tds i sporej turbo dziury jaką on posiada :) Z tego co ja widzę to ta "kostka" jaką ja mam na siłę grzeje świece tak jak bym odpalał zawsze na zimnym silniku, zwiększa dawkę paliwa przy starcie ( stąd też ta czarna chmurka po niespalonym kompletnie paliwie ), ale w te 3 sekundy po odpaleniu dawka paliwa wraca do normy ( obroty spadają do nominalnych ). Jeżeli czyta to jakiś posiadacz silnika 2.4td to napiszcie proszę czy głowica w nim potrafi pęknąć "bez ostrzeżenia", czy po ewidentnym błędzie użytkownika jak np. zalanie zimnym olejem nieostygniętego jeszcze silnika.
Siódmego dnia Bóg wcale nie odpoczywał Tworzył BMW
Opublikowano
Owszem jest to nowocześniejszy silnik z lepszym przebiegiem momentu obrotowego, ale na niego nie będzie mnie stać. Wolę 2.4 w dobrym stanie niż 2.5 w wątpliwym. Poza tym 2.4 nie ma chyba takich problemów z pompą
Siódmego dnia Bóg wcale nie odpoczywał Tworzył BMW
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Owszem jest to nowocześniejszy silnik z lepszym przebiegiem momentu obrotowego, ale na niego nie będzie mnie stać. Wolę 2.4 w dobrym stanie niż 2.5 w wątpliwym. Poza tym 2.4 nie ma chyba takich problemów z pompą

 

Jak już koniecznie uparłeś się na diesla, to bierz TDS-a.

 

2,4 - 116KM i moment 220Nm

2,5tds - 143KM i moment 260Nm

 

to chyba jest wyraźna różnica.

003.jpg
Opublikowano

moim skromnym zdaniem kupując 524 td - zamienisz siekierkę na kijek, w tej chwili masz dość lekki samochód, kupisz kolubrynę e34 z takim słabym silnikiem -to zupełnie bez sensu- osiągi będą takie same, lepiej juz zapodać chipa do 318 tds- ja miałem i mogę polecić- odmula samochód totalnie i znacznie zmniejsza turbodziure

 

poza tym 318 tds nawet przy ostrej jeździe pali symbolicznie..

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem to już bym wolał dołożyć i kupić lepszego (niezajechanego) tds, Zawsze to kilkanaście PSów różnicy a i moment i satysfakcja większa.
www.trofea-sport.pl
Opublikowano

m21 nie dosc ze starsza konstrukcja, to jeszcze prawie tak samo awaryjna jak tds, no i slabsza. problem z pompami jest rownie duzy. to sie tez dotyczy turbo, glowicy czy uszczelki.

 

no chyba, ze rzeczywistosc jest inna i tylko ja na takiego trupa trafilem... ;)

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
mi tez nie ciekla i padla :D nawet po 100 tys moze pasc, wszystko jest zalezne od uzytkowania, jakosci paliwa (i chyba szczescia)

 

nie twierdze, ze to napewno pompa, ale tak wskazuja objawy wg mnie.

 

Zeby pompa w TDS padla po 100 000 musialbys lac wode ;D To ze ludzie kupuja TDS z przebiegiem 160 i pada pompa to nie znaczy ze 15 letni TDS ma przebieg 160... ludzie!

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
mi tez nie ciekla i padla :D nawet po 100 tys moze pasc, wszystko jest zalezne od uzytkowania, jakosci paliwa (i chyba szczescia)

 

nie twierdze, ze to napewno pompa, ale tak wskazuja objawy wg mnie.

 

Zeby pompa w TDS padla po 100 000 musialbys lac wode ;D To ze ludzie kupuja TDS z przebiegiem 160 i pada pompa to nie znaczy ze 15 letni TDS ma przebieg 160... ludzie!

 

wiadomo, teoria to nie praktyka, ale ja mialem na mysli to, ze zywotnosc pomp w tds'ach nie jest z gory okreslona - wiele czynnikow sie na to sklada. z tego co slyszalem to glownie jakosc paliwa.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.