Skocz do zawartości

Brak mocy na benzynie, gaśnie na gazie... (II gen.)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem...

Tak jak napisałem w temacie, nie mam w ogóle mocy na benzynie, tzn tak jakby czasem załapał, a na gazie już w ogóle... Jest 1000 obr., a po wciśnięciu gazu gaśnie...

 

Kupiłem tą beemkę jakiś miesiąc temu, i już zdążyłem się dowiedzieć, że ten gaz się do niej w ogóle nie nadaje i takie tam... (ale kiedyś musiało jakoś chodzić więc co może być) ??

 

Byłem na komputerze i zrąbana jest SONDA LAMBDA, CZUJNIK POWIETRZA i PRZEPŁYWOMIERZ...

 

Czy to może mieć coś z tym w spólnego? Najbardziej się boję, że kupię to i i tak się nie poprawi, albo znowu zepsuje... :/

Opublikowano
Wszytsko co wymieniles ma wplyw na prace silnika. Jesli nie chcesz miec problemow po naprawie to zrezygnuj z LPG strata mocy jaka jest przy tej generacji gazu mnie przeraza do dzis. Wydaje mi sie ze jak to powymieniasz i sprawdzisz uklad dolotowy czy nie ma lewego powietrza to bedzie OK na BP.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Wymień te elementy a zobaczysz jak jeżdzi 3.5,one odpowiadają za to co się teraz dzieje,więc niczego się nie bój i wymień.Ja natomiast polecam Ci gaz,ale tylko sekwencję,ja jestem bardzo zadowolony,pozdr.
Nur bmw e32
Opublikowano

Tylko cholera w tym problem, ze do najbogatszych nie naleze takze ciezko z BP, a montowanie sekwencji chyba nie ma sensu bo nie mam zamiaru miec dluzej tego samochodu niz rok moze dwa lata...

 

Nie ma na to jakiejs metody?? :/

Opublikowano
Metoda zawsze jakas jest. Przeplywomierz najprawdopodobniej jest po strzale gazu dlatego nie dziala. Jesli sa strzaly gazu to mozesz miec swiece do wymiany kopolke palec przewody WN musisz sprawdzic czy nie ma lewego powietrza hmmm...nie wiem co to jest ten czujnik powietrza wydaje mi sie ze to wlasnie przeplywomierz ale moge sie mylic. w kazdym badz razie na zepsutym przeplywomierzu piwinien dzialac na LPG. Ja mialem gaz u siebie i tez mialem przeplywke do wymiany. Koszt wtedy 350pln teraz napewno wiecej wymienilem i bylem zadowolony jednak osiagi byly gorzej niz marne. Wyrzucilem gaz i jestem z tego dumny samochod w koncu ozyl. Jezdze codziennie po miescie tu i tam i zebym narzekal na brak paliwa? Nie jest najtaniej ale cos za cos. Moim zdaniem decydujac sie na taki samochod trzeba sie lczyc z tym ze za cos go trzeba utrzymac. :wink:
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

świece wymieniłem... A tak w ogole jaka jest przyczyna wybuchów? Da się to wyeliminować?

 

Aha i jeszcze jedno... Ile mogłaby kosztować przeróbka tego gazu na sekwencje? Przydałyby się jakieś elementy z tamtej starej?

Opublikowano
Ja mam sprawdzonego gaziarza w Częstochowie,jak chcesz to przyjedz,z Chorzowa nie masz daleko,koszt przeróbki to 2 tyś zł i zapominasz,że masz wogóle gaz.Strzałów na 1 czy 2 generacji nie da się całkowicie wyeliminować,nigdy nie wiadomo kiedy strzeli,ja do momentu kiedy to założyłem sekwencję,wymieniłem dwa razy przepływomierz,osiągi wróciły do normy(nie ma zwężki) i spalanie też.Ze starych elementów zostaje tylko butla.
Nur bmw e32
Opublikowano
To nie ma, az tak zle.. Tylko jeszcze jeden problem jest ... On ma przejechane okolo 350tys km To jest niby BMW, wiem ze te silniki robia duzo, ale czy sie oplaca :/
Opublikowano
350 tyś to tylko jest na liczniku liczy się faktyczna kondycja silnika. Wywal mikser z skasuj błędy kompa pojeździj tylko na benzynie sprawdź czy błędy powrócą. U mnie przez mikser wywaliło błąd sondy.
Opublikowano
To nie ma, az tak zle.. Tylko jeszcze jeden problem jest ... On ma przejechane okolo 350tys km To jest niby BMW, wiem ze te silniki robia duzo, ale czy sie oplaca :/

Zakładając gaz nie ma znaczenia jaki masz przebieg,ja mam podobny.Sam musisz zadecydować czy ci się opłaci, e32 Long to bardzo dobre auto,jest to najwyższa półka,nic lepszego w tej cenie nie kupisz.Ja zainwestowałem i nie żałuje.

Nur bmw e32
Opublikowano
Zacznij od wywalenia gazu i dojscia do ladu na benzynie. Jak juz na benzynie bedzie wszystko OK, to znajdz dobrego specjaliste od LPG i sprobuj zlecic mu niewdzieczny temat dojscia do ladu z instalacja w Twoim samochodzie. Chociaz jezeli chcesz go trzymac rok-dwa, to prawdopodobnie instalacja gazowa w ogole Ci sie nie oplaci i lepiej pojezdzic na benzynie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

dawno temu była taka reklama, kończąca się takim optymistycznym wersem wypowiadanym przez dziadka: "Żegnaj próchnico!"

 

moze odniesiesz to do lpg w swoim aucie?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Pomyśle jeszcze i się odezwę...;)

 

A jeszcze zapomniałem napisać, że teraz przy spokojnej jeździe ten samochód pali około 30L/100km to jest jakieś chore... :/, mam nadzieję, że po wymianie sądy będzie normalnie... (liczę na jakieś 15L/100km)

 

A błędy były kasowane i wróciły z tym, że nic z gazu nie było odłączane...

Opublikowano

Musisz tu wybrać, w którą stronę idziesz i jak dużo będziesz jeździł.

 

jeśli zamierzasz auto mieć krótko, to nie warto inwestowac tylko sprzedaj komuś, kto zechce dbać o nie i będzie go stać na inwestowanie w auto.

 

A wracając do tematu, to masz troche rzeczy rozwalonych przy silniku.

Na początek, to tak jak pisze Panfil - BMW Klub Polska - usuń instalację LPG i wtedy dopiero doprowadź auto do stanu normalnego użytkowania.

Jak juz Ci wszystkow będzie dobrze działało i auto Cię będzie zachwycać, to zamontuj sobie sekwencję LPG (gorszych nie warto).

 

Jeśli polubisz to auto, to Ci sprawi dużo satysfakcji

Opublikowano

blad sondy na komputerze z gazem 2 generacji to normalna sprawa

bo instalacja gazowa jest wpieta w sonde

i wcale to nie znaczy ze sonda jest padnieta

 

sonde sprawdzic voltomierzem

 

 

obstawiam twoj problem na zatrzasnieta klapke przeplywomierza po wybuchu

zdemontuj przeplywomierz i obejrzyj go

 

bedziesz miec z tym gazem duzo klopotu, jak chcesz w miare tanio jezdzic to moze pomysl nad jakas 316 albo 520

Opublikowano

Ale dlaczego by tak dużo palił ? Myślę, że ta sonda jest jednak padnięta...

A co do przepływomierza to ta klapka tak jakby haczyła i nie domyka się do końca...

 

"marek1132", jest jakaś szansa, żeby zrobić to trochę taniej, albo jakieś raty??

Zresztą i tak raczej na pewno tam podjadę (jeśli można oczywiście), choćby dlatego żeby się poradzić, sprawdzić jak tam z silnikiem wygląda itd bo ja to tak średnio się znam...:/

Opublikowano

Taniej niż 2 tyś zł za instalacje będzie ciężko, nawet przy STAG-u 200 (Pan gazownik za darmo nic nie wymieni). Ze starej zostanie tylko butla z wielozaworem, pod warunkiem że nie jest on jakimś max syfem całkowicie nie wydolnym. Do tego pewnie nowa przepływka + to co jest BAD.

 

Jeśli nie masz kasy to albo jazda do śmierci technicznej na tym co jest albo sprzedaż. Rachunek ekonomiczny jest okrutny, a stosowanie półśrodków spowoduje pozostasnie w punkcie wyjścia.

Opublikowano
Ale dlaczego by tak dużo palił ? Myślę, że ta sonda jest jednak padnięta...

 

nie ma wplywu na spalanie gazu W TYM KONKRETNYM PRZYPADKU

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Ale ja tu mówię o spalaniu benzyny, na gazie w ogóle nie da się jechać...

Po naciśnięciu gazu zaraz gaśnie, a na benzynie jest w miarę OK..., tylko czasem jakby nie miał mocy i po chwili dostaje kopa (ale to i tak nie jest to).

 

Może dostaje za dużo benzyny i go zalewa, przez to takie spalanie? :/

Opublikowano
Dziwisz się ? Zrób coś z tym przepływomierzem, klapka nie może się zacinać. Popraw jego nie domagania albo go zmień. Zmierz sondę czy pracuje prawidłowo. Jeśli nie, to ją też zmień. Nie ma się co więcej czarować, samo się nie naprawi.
Opublikowano

Juz sobie zamówiłem sondę, a przepływkę chyba od kumpla kupię...

 

Tylko jeszcze jedno pytanie: Czy jestem w stanie sam odłączyć GAZ, żeby nie miał nic wspólnego z silnikiem czy to musi jakiś "specjalista" ?

Bo boję się, że samo to że jest podłączony będzie się "gryzło" z silnikiem...

Czy to nie ma nic do rzeczy...??

Opublikowano

Tylko jeszcze jedno pytanie: Czy jestem w stanie sam odłączyć GAZ, żeby nie miał nic wspólnego z silnikiem czy to musi jakiś "specjalista" ?

Bo boję się, że samo to że jest podłączony będzie się "gryzło" z silnikiem...

Czy to nie ma nic do rzeczy...??

 

Co to znaczy nic wspólnego? Jeśli wypniesz kompa gazowego auto nawet nie odpali.

 

Tak jak pisze Panfil najpierw wyciąg mikser.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.