Skocz do zawartości

Czym zastapic katalizator


panbrutka

Rekomendowane odpowiedzi

Radzenie wstaw sobie rurke zamiast strumienicy ma sens, ponieważ efekt jest ten sam a zaoszczędza się 100pln :) Nikogo nie namawiamy do wstawiania rurek, jednak jeśli ktoś chce zaoszczędzić, to niech oszczędza z głową, a nie żyje w przekonaniu, że strumienica odmieni charakter jego auta :) Bo nie odmieni. Jedyna przewaga strumienicy na zwykła rurą to nazwa dzięki której tłumikarz może rozpocząć niby naukową nawijkę, dzięki której bubel wart 30pln w hurtowni sprzeda za 150pln.

Najlepszym rozwiązaniem jest wstawienie albo tłumika środkowego, albo po prostu nowego katalizatora.

Jednak bądzmy szczerzy - Ci, którzy są swiadomi co należy wstawić, nie zadają tego typu pytań na forach, tylko działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Raceboy bo teraz to juz nie wiem do kogo pijesz?

 

Jednak bądzmy szczerzy - Ci, którzy są swiadomi co należy wstawić, nie zadają tego typu pytań na forach, tylko działają.

 

 

Zapytalem jakie sa roznice, zmiany? Mysle ze po to jest to forum.

 

Jezeli chodzi o strumienice i jej "magiczne moce" to sie z TOba w pelni zgadzam.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, no przecież nie do Ciebie :)

Tylko pojawiają się coraz to ciekawsi eksperci od profi układów wydechowych i szczerze mówiąc włosy dęba stają gdy się czyta niektóre posty ;)

 

Ustalmy jedno.

Najlepsze rozwiązanie to:

1.Katalizator - najdroższy, ale i najlepszy

2.Tłumik środkowy - drogo będzie dobrze, taniej niestety mniej trwale

 

Najtańsze:

1.Rurka o średnicy reszty układu - głośno, ale układ jest szczelny, tanio.

 

Najgorsze:

1.Strumienica -efekt rurki jak nie gorzej za cenę kilkakrotnie wyższą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co racja to racja, ale jak się takiego forumowego kata katalizatorów pytam, czy wie co robi i że po coś Niemcy te katalizatory zakładają, to mówi, że kupił go na szrocie i nie stać go na płacenie równowartości ceny wozu za katalizator. Do tego zaraz dołącza się obrońca uciśnionych (nadepnięty przy poprzedniej podobnej okazji-nazwiska do wiadomości redakcji), mówiąc, że nigdy nie pomagam i mam tylko głupie uwagi. Pewnie są głupie, bo kto normalny broniłby głupiego katalizatora.
PawełH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

padło już wiele opini, były wykresy, zwolennicy różnych teorii ale nie można odmówić Raceboy'owi słuszności i trafnosci podsumowania tematu:

 

Ustalmy jedno.

Najlepsze rozwiązanie to:

1.Katalizator - najdroższy, ale i najlepszy

2.Tłumik środkowy - drogo będzie dobrze, taniej niestety mniej trwale

 

Najtańsze:

1.Rurka o średnicy reszty układu - głośno, ale układ jest szczelny, tanio.

 

Najgorsze:

1.Strumienica -efekt rurki jak nie gorzej za cenę kilkakrotnie wyższą.

 

a teraz każdy powinien wybrać rozwiązanie wygodne dla niego i zgodne z jego podejściem... ja osobiście wstawiłem tłumik, bo nie stać mnie na katalizator, a nie mam serc ani sumienia wstawiać rurkie czy strumienice badziewną...

http://img232.imageshack.us/img232/9283/08outlinesbmwff3.th.jpg

http://forum.krewniacy.pl/images/signatures/45905725347f78fd44403e.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Eee, no przecież nie do Ciebie :)

Tylko pojawiają się coraz to ciekawsi eksperci od profi układów wydechowych i szczerze mówiąc włosy dęba stają gdy się czyta niektóre posty ;)

 

Ustalmy jedno.

Najlepsze rozwiązanie to:

1.Katalizator - najdroższy, ale i najlepszy

2.Tłumik środkowy - drogo będzie dobrze, taniej niestety mniej trwale

 

Najtańsze:

1.Rurka o średnicy reszty układu - głośno, ale układ jest szczelny, tanio.

 

Najgorsze:

1.Strumienica -efekt rurki jak nie gorzej za cenę kilkakrotnie wyższą.

 

 

Mam pytanko. Samochód to BMW E36 318ti compact. Niedawno wyciąłem katalizator i wstawiłem w jego miejsce rurę o identycznej średnicy jak reszta ukł. Jednak ten metaliczny dźwięk, denerwuje. Mogę kupić od kolegi środkowy przelotowy tłumik Supersprint (dedykowany do BMW E36is Coupe).

 

1. Czy od Coupe podejdzie do Compacta bez większych przeróbek?

2. Czy poprawi się dźwięk?

3. Końcowy tłumik powoli zdycha, na jego miejsce myślę o Ulterze (mała delikatna rurka:D). Czy uniwersalny Ulter ciężko będzie zamontować? I jak to będzie chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. A co z kopceniem? Ja mam teaki problem. Mam puszkę po kacie (pustą) bo ją wypatroszyłem pierdzi. Ale najgorsze jest to że śmierdzi i kopci jaj ciuchcia. Jak wspawam rurkę to nic ona nie zmieni strumiennica to chyba też chłam. Kupić coś takiego co macie w linkach? Taki środkowy tłumnik? Czy moze jakiś katalizator/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniam cały układ, końcowy tłumik prawie umarł, więc zakupiłem nowy Ulter, szczęśliwy pojechałem wymienić a po podniesieniu samochodu okazało się że wszystko się sypie, zaraz za sondą :duh:

Po ustaleniu że posiadam katalizator i zrewidowaniu cen na rynku, zdecydowałem na wymianę kata na tłumik (sam tłumik środkowy wyniósł mnie 180 zł), teraz tylko to założyć. O zmianach bądź braku opisze po montażu.

 

P.S. Gdzie można sprzedać stary katalizator?

Gregor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.