Skocz do zawartości

Dławienie przy nagłym dodaniu gazu


sebav340

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

a jaką instalację gazową tam masz?

Jeśli mikser to przepływka raczej odpada.

Ale jak sekwencja to przepływka MUSI być sprawna.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
U mnie tez sie dlawi przy naglym dodaniu gazu(niewazne czy benzyna czy lpg).Wymienione swiece,cewki,sonda,krokowca czyscilem(nie faluje).Podejrzewam ze to przeplywka zaniża choc na kompie nie ma bledu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę kolegę z Końskich, jak miło że jest ktoś z okolicy na forum.

 

Ale do rzeczy u mnie Instalacja II gen. z mikserem. Ostatni jeżdżę tylko na Pb. I chyba tak zostanie. Ale reasumując:

 

- dławienie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu tylko Pb i na rozgrzanym silniku

 

- szarpanie przy wciskaniu pedału gazu na biegu jałowym od 3000rpm obrotów tylko na Pb na zimnym silniku

 

- wypadanie zapłonów zarówno na Pb i na Lpg .

 

- i jeszcze jedna rzecz tylko nie wiem czy ma z tym związek ale dwa tygodnie temu jadąc jeszcze na Lpg wrzuciłem na luz i przy hamowaniu auto zgasło no i dosyć długo próbowałem je odpalić. Stało się tak już dwa razy ale myślę że to może ma związek z mrozem samochód stoi pod chmurką :(

 

- no i to odpalanie, nie wiem jak u Was ale ja muszę trochę pokręcić, czy zimny czy ciepły. A kiedy chce odpalić po kilku minutach postoju kiedy wskaźnik temperatury nie osiągnął pionu nie ma szans by zapalił za pierwszym razem.

 

Wracając do przepływki. Gdyby objawy te występowały tylko na Pb, to byłoby łatwiej zdiagnozować może :twisted: no a tu jeszcze to wypadanie zapłonów na Lpg. Pomysły mi się już kończą.

Jutro raz jeszcze wykręcę świece i zobaczę czy nie mają czarnego osadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No tu to może być czujnik wału ale i inne sprawy.

A ciśnienia mierzone? < chociaż nie koniecznie dadzą jednoznaczną odpowiedź >

Może zawory ?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po konsultacji z Solarisem i prowizorycznym teście mogę chyba wyeliminować regulator ciśnienia paliwa, który faktycznie pasował tylko do problemów z odpalaniem a nie miał chyba nic wspólnego z wypadanie zapłonów na Lpg i dławieniem na Pb

Zostaję więc wyżej wymieniona przepływka i czujnik położenia wału, chyba że może być coś jeszcze??

Piszcie!! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.