Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja śmigam na prinsie 523 i jest wszystko ok.nie mam problemu.Kolego...jeśli teraz zastanawiasz sie nad kupnem e39 to polecam Ci 2.8.spalanie nie znacznie większe osiagi tak.no bo tym 2.5 170km to nie ma czym jechac.W e32 mam opony 235/40/17 a w e39 205/65/15 i tak stara e32 duuzo lepiej ciągnie...Wiem ze teraz kilka osób się na mnie rzuci ze 523 to najlepszy model i lepszy od 2.8 ale miałem juz 3sztuki i porównywałem ich kazdego dnia i nikt mi nie wmówi ze jest nie wielka róznica w mocy miedzi 523 a 528 a 2.8 sprzedałem tylko dlatego że automat leciał.LPG dobrze znosza te silniki chodź najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest Bp...

 

Kawa1705-wyciąg mikser i zobacz wtedy jak auto jeździ na Bp

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja prawde mowiac jestem zaskoczony opiniami n/t 523, mam ten silnik (2,5 170km) w e46 zony i szalu nie robi, pozwala na w miare dynamiczna jazde, ale naprawde nie widze tego silnika w ciezszej budzie e39,

5tka to dosyc ciezki samochod i jak bede bral nastepna to bede sie rozgladal za 530i lub 540, zeby sprawnie poruszac i bez stresowo wyprzedzac naprawde trzeba miec grubo powyzej 200km, pisze o samochodach ze skrzynia automatyczna

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano
ja prawde mowiac jestem zaskoczony opiniami n/t 523, mam ten silnik (2,5 170km) w e46 zony i szalu nie robi, pozwala na w miare dynamiczna jazde, ale naprawde nie widze tego silnika w ciezszej budzie e39,

5tka to dosyc ciezki samochod i jak bede bral nastepna to bede sie rozgladal za 530i lub 540, zeby sprawnie poruszac i bez stresowo wyprzedzac naprawde trzeba miec grubo powyzej 200km, pisze o samochodach ze skrzynia automatyczna

 

zgadzam się... :handshake:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

W silniku M50 instalacja polska SEC sprawuje się bardzo dobrze. M52 to podobny silnik.

LPG ogólnie jest bardziej wrażliwa na usterki silnika, gdy na benzynie można jeszcze znośnie jedzić na gazie jest już źle. Tak jak pisali poprzednicy zakładając LPG trzeba wiedzieć, że silnik jest sprawny. Warto odżałować 50zł i zrobić diagnostykę.

Opublikowano
Ja śmigam na prinsie 523 i jest wszystko ok.nie mam problemu.Kolego...jeśli teraz zastanawiasz sie nad kupnem e39 to polecam Ci 2.8.spalanie nie znacznie większe osiagi tak.no bo tym 2.5 170km to nie ma czym jechac.W e32 mam opony 235/40/17 a w e39 205/65/15 i tak stara e32 duuzo lepiej ciągnie...Wiem ze teraz kilka osób się na mnie rzuci ze 523 to najlepszy model i lepszy od 2.8 ale miałem juz 3sztuki i porównywałem ich kazdego dnia i nikt mi nie wmówi ze jest nie wielka róznica w mocy miedzi 523 a 528 a 2.8 sprzedałem tylko dlatego że automat leciał.LPG dobrze znosza te silniki chodź najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest Bp...

 

Kawa1705-wyciąg mikser i zobacz wtedy jak auto jeździ na Bp

 

Popatrz wyżej co klega pisze, po pierwsze autko na taksówke więc 2,8 to zbędny wydatek a z doświadczenia wie, że róznica w spalaniu jest ok.2 litrów w mieście oczywiście korki itp i nikt nie wmówi, że jest inaczej choć tacy bajkopisarze sie trafiają, jesli chodzi o trasę owszem róznica żadna. DRuga kwestia to taka, że zadbane 2,8 z rocznika 98, kosztuje coś około 25-30 tys jeśli są tańsze to zazwyczaj stan pozostawia wiele do życzenia a to właśnie w tym przypadku to on jest najwaniejszy zwłaszcza w przypadku jeśli auto ma służyć jako taksówka[/url]

Opublikowano
Oczywiście zależy też ile kolega taxi304 ma zamiar wydać za autko, bo trzeba doliczyć koszt instalacji sekwencyjnej czyli też od 3200-4000zł. Jeżeli głównie jako taksówka autko będzie śmigało głównie po mieście to wiadomo że 523 to raczej max i nie polecałbym większego silnika, bo wiadomo im więcej spali tym mniej w kieszeni z kursy zostaje. Co do kupna e39 w Niemczech to też nie jest takie łatwe.Znajomy jeździ po autka i mówił mi już nieraz że ciężko znaleźć coś ładnego i warto najpierw poszukać dobrze w kraju.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Ja śmigam na prinsie 523 i jest wszystko ok.nie mam problemu.Kolego...jeśli teraz zastanawiasz sie nad kupnem e39 to polecam Ci 2.8.spalanie nie znacznie większe osiagi tak.no bo tym 2.5 170km to nie ma czym jechac.W e32 mam opony 235/40/17 a w e39 205/65/15 i tak stara e32 duuzo lepiej ciągnie...Wiem ze teraz kilka osób się na mnie rzuci ze 523 to najlepszy model i lepszy od 2.8 ale miałem juz 3sztuki i porównywałem ich kazdego dnia i nikt mi nie wmówi ze jest nie wielka róznica w mocy miedzi 523 a 528 a 2.8 sprzedałem tylko dlatego że automat leciał.LPG dobrze znosza te silniki chodź najlepszym rozwiązaniem wiadomo jest Bp...

 

Kawa1705-wyciąg mikser i zobacz wtedy jak auto jeździ na Bp

 

 

hehe a ty najlepiej pewnie dałbyś M5 na taxi i już :lol: :lol:

Opublikowano
dokładnie też zależy mi na spalaniu gdyby trafił sie pieknyu stan 520 to bym ją wziął w poprzedni modelu "5" chłopak mojej siotry miał własnie 2.0 150 KM i super latał tylko ze był bez gazu a wage chyba jest podobna fo tej "5" więc i osiągi chyba podobne ? Jak tAK to 520 by mi wystarczyło . Więcej jak 120 po mieście nie jeżdżę :diabel_smiech:
Opublikowano

W Polsce jakoś nie mam zaufania do kupna podejrzewam ze 90% modeli ma cofnięty licznik NIEMCY tego nie robią bo kara by ich zabiła (co innego Turcy)

Czy w Niemczech mogę jakoś sam sprawdzić na miejscu kondycje silnika ?? na co zwrócić najbardziej uwagę przed kupnem?

Opublikowano
co prawda mam e34 a nie e39 ale na gaz nie narzekam. dobrze zalozona sekwencja i radosc z jazdy (pomimo gazu) jest :cool2:

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
hehe a ty najlepiej pewnie dałbyś M5 na taxi i już :lol: :lol:

 

a w czym problem?? :norty: hehe no zartuje..no M5 na taxe sie nie nadaje chodź w niektórych przypadkach by się przydała.kiedys nocną taryfą wracałem S420...tez pali "krocie"

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
hehe a ty najlepiej pewnie dałbyś M5 na taxi i już :lol: :lol:

 

a w czym problem?? :norty: hehe no zartuje..no M5 na taxe sie nie nadaje chodź w niektórych przypadkach by się przydała.kiedys nocną taryfą wracałem S420...tez pali "krocie"

 

 

chodzi o to ze temat dotyczy beemki na takse, wiec zeby cos na tym zarobic to trzeba myslec o jak najmniejszym spalaniu a ty piszesz ze 528 to minimum, a po co??? niech wezmie zadbana 520 i styka, a w korkach i tak bedzie jechac identycznie jak 528 czy nawet M5, a ile wiecej zostanie w kieszeni :lol: :lol: :lol: pozdro.

Opublikowano
ja uważam, że nieważne jaka firma jest gazu, ważny jest człowiek który dobiera odpowiednie komponenty i instaluje gaz. ja mam instalacje II gen i nie mam żadnych problemów, działa idealnie i na gazie i na benzynie, nie czuć różnicy w KM jak jeżdże na gazie. oczywiście lepsza jest sekwencja bo po wypowiedziach na forum widać że więcej osób ma problemy ze zwykłym gazem, ale nie jest to reguła czego moje auto jest przykładem. zatem zakładaj sekwencję. lepsze używane BMW niż nowe lacetti :lol:

 

podaję rozwiązanie mojego problemu, o którym pisałem wcześniej:

w mojej instalacji II generacji w komputerze gazowym było ustawienie emulacji sondy lambda. Powodowało to nieustanne występowanie błędu w komputezrze samochodu. Pod wpływem błędu matryca wtrysku została kasowana i silnik na benzynie jeździł fatalnie.

Po przestawieniu sondy lambda w komputerze gazu "do masy" błąd przestał występować.

Dołączam się do głosu, że nie ważne jaka instalacja, ważne, jaki gazownik!

Polecam jeszcze raz Mexol w Krakowie na Mogilskiej, szczególnie P. Dominika!

P

Opublikowano

Witam

Przejezdzilem juz na taxie dwie e34 skazone gazem. Wszystko na starych instalacjach. Troche problemu z tym bylo wiec w tej chwili bede zakladal najprawdopodobniej staga 300 do e39. Jesli chodzi o gaz to radzilbym tylko sekwencje. A o samochod to bezprzecznie bmw a nie daewoo heh koszty podejzewam ze nawet nizsze niz w lancetti czy jak to sie tam nazywa.

PS:

Jakie macie stawki w Wawie?

Opublikowano

to teraz pytanie bo czytam o gazie i widze ze jedni mają prinsa jakiegos inni staga jeszcze inni BRC a jeszcze inni jakies polskie instalacje... i teraz pytanie:

 

jaki gaz ile kosztuje i który jest najlepszy jakościowo? chodzi mi do modelu 523i e39, tak wiem... zalezy od mechanika.... ale ogolnie Panowie bo jestem zielony co do gazu a zastanawiam sie czy sie nie skusic ale nie jestem pewien co do cen gazu po nowym roku, ale nie o tym teraz... ;)

Opublikowano
najlepszy jest bez dwóch zdań prins ale jest też najdroższy.zakładałem go parę lat temu więc nie wiem jak to się przedstawia cenowo ale wtedy dałem ponad 4tys

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Moim zdaniem kolejność jest taka: najlepszy

1. Prins ok 4800 zł

2. BRC, KME ok 4000

3. Landi -renzo, Stag ok. 3500

Cena proporcjonalna do jakości. Zależy też kto i gdzie montuje.

Ja mam BRC. Zapłaciłem 4200 w wawie (styczeń) z wlewem pod klapką i jestem zadowolony.

Opublikowano
Ja w swojej e39 520 mam Staga 300 i nie moge nic złego poweidzieć na tą instalacje, wszystko działa jak należy.Żadnych problemów czy zimny czy ciepły silnik. W poprzednie buni też miałem Stga 300 to było e36 coupe 318IS i też żadnych problemów za ponad rok jazdy i prawie 50tys km. Za Stga 300 na 6 cylindrów płaciłem 3100zł.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
podaję rozwiązanie mojego problemu, o którym pisałem wcześniej...P

 

niestety to nie było rozwiazanie...

w sterowniku Razmus można ustawić tylko emulacje sondy lambda, do masy i otwartą.

Emulacja powoduje błędy, napięcie na sondzie skacze od 0,1 do 4,11V, przyjmuje naprzemiennie te dwie wartości.

Do masy - mam ciągle 0, 0V na sondzie - powstaje błąd.

Otwarta - przypuszczam, że będzie ciągle 5V.

Czy ktoś wie, czy można ustawić Razmusa, żeby pobierał realne napięcia z sondy?

P

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Proszę o radę jaką polecacie instalację do E39 523i 98/99r. 170KM podwójny Vanos,

 

tankowałem kilka dni temu auto na Luk'u Pb95 za 3,95zł i jak zobaczyłem LPG - 1,5 zł to aż mnie skręciło, teraz żałuję, że nie wrzuciłem gazu na jesieni, ale straszyli podwyżką akcyzy i się nie zdecydowałem, teraz temat powrócił i mam prośbę o pomoc w wyborze,

 

rocznie robie 10-12 tys. km(głównie miasto),

chciałbym zmieścić się w 4tys. zł, może trochę więcej

 

czytałem trochę i wiem, że nic nie wiem, jedni tylko prins, ale to za wysoka półka, inni twierdzą,że stag300 jest super, czytałem, że najlepszy stosunek jakość/cena ma brc i nie wiem jak to aktualnie się przedstawia,

 

polećcie mi jakiś zestaw: instalka/reduktor/wtryskiwacze/parownik/butla/itd.

 

gdzie w łodzi lub okolicy znają się na rzeczy(ewentualnie Wawa) i jaka jest aktualna cena poszczególnych instalacji/zestawień?

Opublikowano
Ja mam w 523i sekwencję KME dobrze sie sprawuje, powtórze pewnie juz dośc wytarty slogan odnośnie LPG - nie jest to ideaqlne rozwiązanie i nie jest naturalnym aby w aucie zailanym PB było LPg, ale do rzeczy. Duzo zalezy od instalacji a przede wszystkim od machera, gaziarza, bo nawet najlepsza instalke mozna spartolić. Po drugie jesli juz zdecydujesz się zakładać gazownie to musisz być pewny że autko, silnik a przede wszystkim układ chłodzenia jest sprawny, to bardzo ważne przy gazie. Później słysze, jak ktos narzeka - kupuje strucla i pcha tam gaz to wtedy to juz w ogole nie bedzie prawidłowo jeździło. Najpierw stan techniczny a później gazownia i dobry zakład co ci zamontuje.

 

nie polecam ani instalacji ani firmy :nienie: (warsztatu firmowego), sterownik nawet G3 brak prawidłowych krekt po temperaturze i ciśnieniu gazu, reduktory :mad2: (silver spadki ciśnienia powyżej 50% nawet przy ciśnieniu 1,30)

@lukas23, podłącz kopma i się ostrzej przejedź zobacz czy czasy wtrysków się nie zlewają przypadkiem i czy na benzynę się na wysokich obrotach nie przełącza , zdiagnozuj DME zobacz czy nie będziesz miał błędu 201 lambda regulation (zbyt uboga mieszanka)

 

Moim zdaniem kolejność jest taka: najlepszy

1. Prins ok 4800 zł

2. BRC, KME ok 4000

3. Landi -renzo, Stag ok. 3500

Cena proporcjonalna do jakości. Zależy też kto i gdzie montuje.

Ja mam BRC. Zapłaciłem 4200 w wawie (styczeń) z wlewem pod klapką i jestem zadowolony.

 

moja opinia jest inna

 

1.stag

2.prince (podobno nasz gaz jest za brudy dla wtrskiwaczy od princa)

3. KME (sami najlepiej poczytajcie na http://www.lpg.info.pl/ dlaczego)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1 landi renzo

2 stag

3....... brak lepszych rozwiązań

 

Landi renzo oczywiście na medach nie na matrixie jesli juz.

 

Oczywiście jesli stag to wersja po lifcie pluz lub premium premiuma jeszcze chyba nie ma.

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.