Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Istnieje szansa, że jest to silnik z 530d czyli 218 km i pare niutów więcej :D.

 

Czytałem, że niektórym na hamowni tak seria wychodzi.

 

Jak będziecie sprawdzać to wyślijcie mi PW, przyturlam się popatrzeć.

 

ostanio na A2 lecieliśmy razem z 530d i było to samo tylko że ja miałem 3 osoby on 1 , mam jeden z ostatnich egzeplarzy e46 ,

 

ty masz ? 184 czy 204 ? nie wiem dokładnie czym te silniki się różnią oprócz mocy ,może tylko to taki chip fabryczny

 

w 204km jest już CR II generacji wyższe ciśnienie wtrysku , tak jak w 320d po lifcie czyli 150km , ot cała filozofia , model E90 ma już CR III wiec i 218km chyba , auta coraz szybsze a drogi jakie były , ja bym nie wytrzymał i zaraz bym z 204km zrobił 240 mocy nigdy za wiele:twisted2:

Opublikowano

Nowy 330d ma 231 km.

E60 530 miało 218 km (2004-2005) i gdzieś czytałem, że ktoś mierzył serię E46 330d i wyszło identycznie jak E60.

 

 

Mike68>>> nie wiem jak zachowa się 4x4 po chipie, jak się posypie to się nie opłaca bo naprawa będzie zbyt droga, to nie jakaś tam turbina czy dwumas.

 

może tylko to taki chip fabryczny

Nie, to nie tylko elektronika, silniki się trochę różnią.

Opublikowano
Nowy 330d ma 231 km.

E60 530 miało 218 km (2004-2005) i gdzieś czytałem, że ktoś mierzył serię E46 330d i wyszło identycznie jak E60.

 

 

Mike68>>> nie wiem jak zachowa się 4x4 po chipie, jak się posypie to się nie opłaca bo naprawa będzie zbyt droga, to nie jakaś tam turbina czy dwumas.

 

może tylko to taki chip fabryczny

Nie, to nie tylko elektronika, silniki się trochę różnią.

chipowałem A6 2.5tdi quattro i rok było ok , potem sprzedałem , teraz obecny właściciel nanal nim jezdzi już chyba 4 rok i nie narzeka , ze 180 poszedł na 210

Opublikowano

Ja podobnie mysle jak Comret , to jednak 4x4 , obawiam się chipowac żeby mi się nie posypał , kolega z chipował audi A4 i szybko z nią uciekał bo co chwila coś padało , od turbiny zaczeło po pompe wtryski

na razie mi wystarczy ta moc , chce żeby autko mi jednak te 2 lata posłużyło bo naprawde fajnie się tym jeździ , zwłaszcza jak jest mokro :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
No i muszę przyznać rację fanom diesla :oops: Dziś mój staruszek kupił e46 330xd I z pełną premedytacją muszę przyznać że to naprawdę szybkie auto i ta zbiórka przy 160 mnie rozwalila :jawdrop: Bądź co bądź wyścig wygrałem ale jak mu dać chip to już polegne z moim 325 bo różnica na 400 była minimalna Aż mi głupio to powiedzieć :oops: ale teraz chyba bym kupił diesla na codzień

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

ja mówiłem ale nikt nie wierzył

 

każdy kojarzy stare disle klekoty a to już przeszłość , ja podobnie myślałem dopuki się dislem nie przejechałem , nowa generacja disli osiagami dorównuje benzynie , jak niewieżcie mi to poczytajcie fachowe pisma .

 

zaczełem od disla 2,0 kolega kupił audi i byłem zachwycony jak to autko jeździ , 3l kolejna pozytywna niespodzianka :) , auto przy 160 na 6 biegu wciska się gaz i przyśpiesza w chwile do 200 :)

wczesniej przerabiałem beznyne lpg i w końcu disla , stwierdziłem że dla mnie to najlepsze auto i naprawde nieżałuje wyboru :)

każdego którego przewioze jest mocno zdziwiony :) - to jest disel ?

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Ja wierzyłem :) I tak jak wcześniej pisałem ludzie dla których diesel, nie nadaje się do szalenia zatrzymali się na wiedzy technicznej w tamtym stuleciu. Prawdopodobnie nie mieli oni doczynienia z takimi silnikami, które napewno w tej chwili nie pracują jak stare klekoty, bo np. praca 330d jest naprawdę miła dla ucha, nie mówiąc o dynamice jazdy, która na ulicach jest o niebo lepsza niż w benzynach. Daje duży poziom mocy bez potrzeby machania biegami i trzymania silnika na obrotach.

PS. Niektórzy mówią że to są skomplikowane silniki i dlatego nie można nimi szaleć. No cóż proponuję przesiąść się do malucha, tam jest naprawdę baaaardzo prosta konstrukcja (tylko niezawodność jakaś mała, a taki prosty silnik :) )

Opublikowano

Najpiekniejszy jest moment obrotowy i elastycznosc dzieki czemu w czasie np.wyprzedzania czy to na 4 czy 5 biegu nie zostawiam suchej nitki na benzynie(o tej samej mocy).

Ostatnio po Szczecinie mialem male zawdoy z Audi 4,2Q .Ruch byl spory,do dyspozycji 3 pasy i niestety Audi ostatecznie jechalo za mna.

Wiem,ze normalnie to starla by mnie na proch ale jak trzeba bylo czesto wyhamowywc i wyprzedzac z 3 i 4 to moj 150KM diesel-ek dawal rade :)

Niby nic a cieszy...

Opublikowano
Najpiekniejszy jest moment obrotowy i elastycznosc dzieki czemu w czasie np.wyprzedzania czy to na 4 czy 5 biegu nie zostawiam suchej nitki na benzynie(o tej samej mocy).

Ostatnio po Szczecinie mialem male zawdoy z Audi 4,2Q .Ruch byl spory,do dyspozycji 3 pasy i niestety Audi ostatecznie jechalo za mna.

Wiem,ze normalnie to starla by mnie na proch ale jak trzeba bylo czesto wyhamowywc i wyprzedzac z 3 i 4 to moj 150KM diesel-ek dawal rade :)

Niby nic a cieszy...

przypuszczam że twój 150konny dieselek dałby jej rady nawet w normalnych warunkach jakby jechała na czterech kapciach.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Zmierzch silnikow benzynowych?Nadchodzi duzymi krokami polecam ten art. http://moto.onet.pl/1512286,2217,artykul.html

 

Era silników benznowych to raczej dopiero się zaczyna bo producenci zaczęli uturbiać benzyny :) Nie będzie już problemu z koniecznością redukcji biegów bo duży moment będzie dostępny już z samego dołu aż po prawie samą górę (335i - 400Nm od 1300 do 5000 obr.) :)

Utrudni to ekspoloatacje no bo trzeba będzie studzić turbiny i ogólnie bardziej problematyczne silniki ale mimo to kibicuje uturbionym benzyną bo radość z jazdy będzie raczej ogromna :) No i ucichną głosy fanatyków diesli. Od razu powiem, że osobiście do diesli nic nie mam, fajne silniki, tylko po prostu wolę benzynę.

Opublikowano
Dziśiaj nie opłaca sie kupywać z śilnikiem na ropę ,dzisiaj śilniki będzynowe spalają małe ilości paliwa np. BMW 320i spala średnie spalanie wynosi 6.5l na 100 km z bespośrednim wtryskiem paliwa i po co się męczyć z klekotem a od 0-100 ma 8.2 sek
Opublikowano (edytowane)
Era silników benznowych to raczej dopiero się zaczyna bo producenci zaczęli uturbiać benzyny :) Nie będzie już problemu z koniecznością redukcji biegów bo duży moment będzie dostępny już z samego dołu aż po prawie samą górę (335i - 400Nm od 1300 do 5000 obr.) :)

Utrudni to ekspoloatacje no bo trzeba będzie studzić turbiny i ogólnie bardziej problematyczne silniki ale mimo to kibicuje uturbionym benzyną bo radość z jazdy będzie raczej ogromna :) No i ucichną głosy fanatyków diesli. Od razu powiem, że osobiście do diesli nic nie mam, fajne silniki, tylko po prostu wolę benzynę.

 

i powstanie jeden wielki lej w którym znikać bedzie benzyna :)

przecież turbo w benzynie to nie nowość , wszyskie rajdówki latają na turbo , moc jest tylko te spalanie , każda benzyna z turbo pali bardzo dużo, dzisiaj już nawet w USA zaczynają wprowadzac przepisy by zmniejszyć zużycie paliwa , tu tez nie chodzi tylko o ekonomie ale też o ekologie , dlatego przyszłość raczej jest w dislach chybaż że nastąpi jakiś skok technologiczny i wymyślą coś co spowoduje że benzyniaki będą mniej palić , chętnie taki samochód kupie , nie mam nic przeciwko

 

Dziśiaj nie opłaca sie kupywać z śilnikiem na ropę ,dzisiaj śilniki będzynowe spalają małe ilości paliwa np. BMW 320i spala średnie spalanie wynosi 6.5l na 100 km z bespośrednim wtryskiem paliwa i po co się męczyć z klekotem a od 0-100 ma 8.2 sek

 

darek a świstak siedzi i zawija w sreberka :)

przy takim samej jeździe disel 320d spali ci 4l albo i mniej ,

a jak zaczniesz przyśpieszać w 8,2 s do 100 to ci wypije 16l a disel 8l

 

leciałem z kolegą ostanią katowicką , Honda 1,4 benzyna ja 330xd , predkość 120 km/h , jego spalanie wyszło 6 l , moje spalanie 5,1 l

miałem benzyne i swoje wiem a te wasze rekordy spalania mają się nijak do rzeczywistości

 

zachęcam do użycia zwyczajnego kalkulatora i policzenia sobie ile cię kosztuje jazda na beznyznie a ile jazda na dislu

zaręczam że się zdziwicie że aż taka jest róznica , albo dalej bawcie się w mitomanów , kiedyś wam to liczyłem a teraz mi się nie chce , opowiadajcie dalej że na benzynie się opłaca jeździć ,

Edytowane przez Rado_!

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano (edytowane)

no proszę cię,samochody wrc sa stworzone żeby przejechały OS w jak najkrótszym czasie(koszty się nie liczą)i jeżdżą praktycznie cały czas na max.obrotach.Więc i palą odpowiednio.Notabene jak widać akurat do tego diesle chyba sie nie nadają.Jeżeli silniki VW TFSI paliłyby tyle co impreza wrx albo EVO to i moc musiałby mieć odpowiednio większą,a ich spalanie jest zupełnie akceptowalne.

Co do ograniczenia spalania w USA to chyba nie powinno nikogo dziwić,bo ich silniki są wyjątkowo mało efektywne.Pojemności i spalanie żywcem wzięte z ciężarówek a moc przeciętnego europejskiego kompaktu.Faktem jest że są długo wieczne ale po co to komu jak cała reszta się rozsypie.No i te ich SUVy,ważą po kilka ton.

Edytowane przez green71
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Spali te 4 litry ale ale silnik 1.3 multi JET FIATA i to jak się go nie ciśnie

Mechanicy mają kupe kasy za naprawy dislów zatankujesz kiepskiego paliwa i 10 tyś w plecy

Opublikowano

aa zapomniałem że nowe benzyniaki to proste maszyny , chodzą na gaźnikach jak się zepsuje to tak proste jest że sam sobie naprawisz , cześci są za darmo , można wlać wode i też się pojedzie , co wiecej przepali i nic silnikowi się nie stanie :)

 

mnie tam przekonaliście poddaje się :modlitwa:

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Dzisiejsze silniki będzynowe są tak doskonałe że każdy ropniak się musi schować

 

NADCHODZI KONIEC DISLI SPADA SPRZEDZSZ ROPNIAKÓW SĄ KEAJE DO KTÓRYCH MIAST JEST ZAKAZ WIAZDU SAMOCHODÓW NA ROPĘ

Opublikowano

Darku K, polecam:

http://sjp.pwn.pl/

 

Następnie polecam:

http://www.motofakty.pl/artykul/rosnie_sprzedaz_diesli.html

 

Oraz:

http://www.motofakty.pl/artykul/ekologiczne_zakazy_wjazdu.html

 

Na marginesie - wiesz co wygrało w tegorocznym LeMans? Nikt nie neguje aut benzynowych, jednak każde auto ma jakieś przeznaczenie. Obecnie tendencją jest wyciskanie z małych benzyniaków dużych mocy przy pomocy turbo, lub turbo plus kompresor. Pytanie tylko jak trwałe będą te silniki? Na chwilę obecną są to nowości, więc trudno cokolwiek powiedzieć. Wolnossące benzyny aby dorównać sprawnością turbodoładowanym mocnym dieslom muszą niestety swoje spalić i nie da się oszukać praw fizyki - więcej paliwa i powietrza = więcej mocy.

Obecne diesle to już nie stare klekoty znane z Golfa II.

BMW ma w ofercie 335 biturbo diesel, dla mnie silnik bomba, jechałem tym autem. Spalanie na trasie 6l, elastyczność niesamowita, silnik super cichy o wysokiej kulturze pracy.

W Audi mamy V12 TDI montowany w Q7 - nie mam nic do dodania, miazga. 500KM i 1000Nm.

Dla kogoś, kto ceni sobie komfort limuzyny z V8 diesel jest nie do pomyślenia, jednak nie można od razu negować dieselka. Każde auto ma określone przeznaczenie i do auta uniwersalnego nowoczesny diesel jednak jest lepszym rozwiązaniem.

Opublikowano
Jak mogli nie wygrać LeMans skoro jeżdziły w klasie prototypów same disle,scigali się sami ze sobą niebyło żadnek będzynówki w tej klasie
Opublikowano
Dzisiejsze silniki będzynowe są tak doskonałe że każdy ropniak się musi schować

 

NADCHODZI KONIEC DISLI SPADA SPRZEDZSZ ROPNIAKÓW SĄ KEAJE DO KTÓRYCH MIAST JEST ZAKAZ WIAZDU SAMOCHODÓW NA ROPĘ

To pokaż mi te kraje, bo jak narazie to ja słyszałem, że nie mogą wjeźdżać samochody nie spełniające norm emisji spalin EN (nie pamiętam których EN), i nie ważne benzyna czy nie. Nadchodzi koniec diesli haha, chyba w twoim swiecie. Teraz nawet producenci typowo sportowych aut zaczynają pakować silniki diesla. Zresztą jeśli twoim zdaniem wysoki moment, od samego dołu, niskie spalanie to minusy, to kręć swoją benzynę jak kosiarkę i płacz w CPNie.

PS. No cóż, niektórzy kiedyś mówili że ziemia jest płaska, dziś przyszło na tych co mówią że koniec diesla blisko, nic tylko się uśmiechnąć i współczuć braku wiedzy.

Opublikowano

Dlaczego tak trudno zaakceptowac fakty?

Super sportowe bryki otrzymuja silniki diesla,w wyscigach samochodowych w ktorych startuja diesel-e wygrywaj z benzynami,o wzgledach ekonomicznych to juz az szkoda gadac.

Wiem,ze pare lat temu jezdzac 320(podwojny vanos) tez bym sie smial z takich informacji.Ale niestety,dzisiaj prawda jest taka a nie inna i czy sie to komus podoba czy nie to tego nie zmieni.

Patrzyc tylkojak niedlugo BMW zaprezentuje pierwszy model diesel ze znaczkiem M :)

Opublikowano
rok temu na doładowanym TVN był test na torze E60 530i oraz 530d i minimalnie diesel był lepszy ale znowu nazuca się pytanie , wolnossący benzyniak i doładowany diesel , nie wiem ale jak już porównywać to turbo do turbo wtedy cienko diesla widzę
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.